Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Установка круїз-контроля на ООБ(X20XEV), реалії реалізації.круїз від 2.5(3.0) на 2.0 без проводки


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
33 ответов в теме

#1
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 44
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 11:16

І так, маємо ООБ 94р.в. в, якій немає проводки для безболісної установки, як на мене дуже корисного диваЙса.

Для установки круїза нам необхідно наступне:

- сам модуль з тросом (в ідеалі треба шукати від рідного ЧУМОТЕКА, проте різниця в них лишень у довжині троса керування заслонкою акселератора) при запитаннях " чи підходить від 2,5(3,0)" однозначна відповідь "так", мотаж на посадочні болти(3-ри шт.) на правому стакані і викладання троса - труднощів не викликає (фото далі).
- жгут проводів з роз"ємами від донора (мав залишки від автоматної версії), або їх обрізки.
- підрульова ручка з кнопками керування.
- "жабка"*гальм на 4-ри контакта.
- "жабка" щеплення.

* "жабка" - кінцевик, кнопка, чи кому, як зручно, в даному випадку встановлюється на педальному модулі і служить для ввімкнення сигналу гальмування. та вимкнення круїза.

При наявній проводці, достатньо лишень встановити модуль, під"єднати до нього роз"єм, що ховається на тому-ж стакані, встановити та під"єднати підрульову ручку "жабку" щеплення та поміняти двох контактну "жабку" гальм на 4-рьох контактну і все.

У мене ситуація - веселіша, проводки немає,
тому з донорського жгута "вирізаю" все те ,що йде від роз"єма круіза аж до блоку запобіжників, і з допомогою ізоленти формую новий "жгут", що прекрасно прокладається в підкапотному під дощовідводом, який прикриває трапецію склоочисників.

Размещенное изображение

Оскільки в мене донорська проводка від автомата, то роз"Єм на жабку щеплення в мене був відсутній і прийшлось підбирати, щось подібне.
Про "жабки" окрема розмова, в практиці без них можна і обійтися, проте вони (напевно) впливають на безпеку керування авто з механікою, оскільки в версіях з автоматом на педалі гальма встановлена двох контактна "жабка" і круіз керується від неї (контакт G) ("+" сигнал від автомата (контакт D))

Размещенное изображение

Трошки теоріїї керування круїзом:
Все керування (і кнопки під рульом і "жабки" на педалях) зав"язані на "+ 12В", тобто круїз працює при умові наявності "+12В" на контактах F i D, і вимикається при появі "+12В" на G (нормально розімкнута пара на "жабці" гальма, паралельно проводу на лампи) і при пропаданні "+12В" на D ( це нормально замкнена пара на гальмі і пара на щепленні), відповідно до вище написаного - кнопка щеплення після монтажа в педальнтй блок є нажата, а на гальмах маємо дві пари, та, що на лампу - розімкнена. а та ,що на круїз замкннена, і при мотажі ми послідовно з"єднуємо одинакові пари кнопок, одним кінцем на "+12В", другим на D.

Оскільки "мы не ищем легких путей (С)" то і ручка з кнопками керування у мене була специфічна - від Турбо ДізЄля (TD) :sm13_: , а вона має лишень два контакта, тому я розібрав її і згідно схеми розпаяв на 4-ри.

Размещенное изображение

Размещенное изображение

З підкапотно жгут заводив через технологічні отвори в верхній лівій частині перегородки , попутно під"єднавши коричневий провід (контакт Е) на кузов(маса),
"+12В" під"єднував в провід виходу 15-го запобіжника, плюс в цю точку під"єднується плюсовий кінець послідовного з"єднання щеплення-тормоз та чорний провід з підрульового пермикача (контакт В на роз"ємі пермикача) , провід сигналу швидкості в жгут до приборки (19 контакт приборки - для перевірки :sm13_: ), контакт G в існуючий провід на роз"ємі гальма (два недостаючих переставив з донорського жгута) ну і всьо.

Правда вся та трахумудія запрацювала в мене через тиждень - сЦуко :sm12_: -теорія контакта і неправильного виставлення "жабки" щеплення, дякуючи МАКС2002, що навчив правильно монтувати/демонтувати ці кнопки і надав свій пАпЕлАц для тесту модуля круїза все було виправлено :drinks: .

ЗІ:Також подяка БОДЯ24 за телефонну консультацію по поводу S45, що в лєгенді обзивається "выключатель муфты круиз-контроля" (ну не люблю я ТИС :ad_new: ), та РейсеР ,за доставку комплектуючих :drinks: :drinks:

Размещенное изображение

Размещенное изображение

Дякую за увагу )).

Изменено: STELS, 04 Сентябрь 2012 - 14:16

  • 0

#2
MiB

MiB

    Fan OPEL & DM ;)

    • Сообщений 52165
  • Возраст: 51
  • Имя:Виталий
  • Город:г.Харьков, Салтовка
  • Авто:Omega B, 2.5V6,98г.в.РКПП
  •  
  • Регистрация: 14.06.2005

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 11:23

Ждем, думаю многим интересно будет узнать, насколько геморно инсталлировать недостающий жгут с разьемами под круиз, датчик уровня ОЖ и дополнительной электропомпы.

Dream On... Dream On...

 


#3
tarass_od

tarass_od

    Ценитель

    • Сообщений 1458
  • Возраст: 46
  • Имя:Тарас
  • Город:Одесса
  • Авто:Ssangyong Rexton
  • Гос. номер:2992
  •  
  • Регистрация: 08.07.2011

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 11:25

Ждем, думаю многим интересно будет узнать, насколько геморно инсталлировать недостающий жгут с разьемами под круиз, датчик уровня ОЖ и дополнительной электропомпы.

+1
  • 0

#4
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 44
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 11:32

Ждем, думаю многим интересно будет узнать, насколько геморно инсталлировать недостающий жгут с разьемами под круиз, датчик уровня ОЖ и дополнительной электропомпы.

Не хочу розчаровувати, але датчик ОЖ в мене вже був, а додаткової помпи мені не потрібно (поки що :sm13_: ) а жгут (якщо його можна так назвати) на круїз знайшов своє місце в підкапотному, проте при бажанні підє"днати ці речі я б рекомендував все-таки йти шляхом повної заміни проводки (йде розмова про підторпедний жгут) :sm17_2: , хоча ...... :ad_new: .
  • 0

#5
MiB

MiB

    Fan OPEL & DM ;)

    • Сообщений 52165
  • Возраст: 51
  • Имя:Виталий
  • Город:г.Харьков, Салтовка
  • Авто:Omega B, 2.5V6,98г.в.РКПП
  •  
  • Регистрация: 14.06.2005

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 11:49

Как, у тебя был датчик уровня ОЖ и не было в нем разъема круиза? :blink:

Жгут универсальный, но бывают случаи(комплектация "бубен"), что его просто нет, стоит заглушка в перегородке...

Dream On... Dream On...

 


#6
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 44
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 11:55

Как, у тебя был датчик уровня ОЖ и не было в нем разъема круиза? :blink:


А ось так :rev: , комплектація наступна: 1994 р.в(по віну-95)механіка, повний БК, 4ЕСП, ел. шторка, кондюк(був) "+" база і уВсьо .
Помаленьку доповняю, вже встановлено:рідна ксенонова ХЕЛЛА, кліма, омивайки фар, додатковий стоп-сигнал, круїз, чіповка мозгів, по кузуву замінені задні(поки-що) двері, готуюсь на ПОВНУ поварку кузова + малярка :ad_new: , в продажі машини змісту не бачу, оскільки купити знову корч і починати все з початку, бажання немає, так, що :flag_opel: .

Изменено: STELS, 04 Сентябрь 2012 - 14:29

  • 0

#7
luav

luav

    Авторитет

    • Сообщений 5920
  • Имя:.......
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Omega B 3.0 V6 1998
  •  
  • Регистрация: 05.01.2008

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 11:58

А ось так :rev: , комплектація наступна: 1994 р.в(по віну-95)механіка, повний БК, 4ЕСП, ел. шторка, кондюк(був) "+" база і уВсьо .
Помаленьку доповняю, вже встановлено: кліма, омивайки фар, додатковий стоп-сигнал, круїз, по кузуву замінені задні(поки-що) двері, готуюсь на ПОВНУ поварку кузова + малярка :ad_new: , в продажі машини змісту не бачу, оскільки купити знову корч і починати все з початку, бажання немає, так, що :flag_opel: .


Назар!Щиро дивуюсь твоїй енергії :sm13_: Мені вже так ліниво.Запчастини лежать,а ставити їх елементарно ліньки.Он фільтр салона вже другий місяць поставити не можу :rofl:
  • 0

#8
MiB

MiB

    Fan OPEL & DM ;)

    • Сообщений 52165
  • Возраст: 51
  • Имя:Виталий
  • Город:г.Харьков, Салтовка
  • Авто:Omega B, 2.5V6,98г.в.РКПП
  •  
  • Регистрация: 14.06.2005

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 12:21

.Он фільтр салона вже другий місяць поставити не можу :rofl:


Ну это уже оОчень сильная лень пришла... :sm13_:

Dream On... Dream On...

 


#9
Black

Black

    чёрный

    • Сообщений 3729
  • Возраст: 42
  • Имя:Димон
  • Город:Львов
  • Авто:Vectra С 2.2 МКПП
  •  
  • Регистрация: 15.03.2008

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 12:25

STELS, даеш трахтомат 6АКПП :sm13_:

Ну это уже оОчень сильная лень пришла... :sm13_:

у меня омывайки от инсигнии уже год катаются в бардачке :rofl:
  • 0

sjpqr8hg.png

25м - 15,03 с

50м - 36,8 с

0,8 км - 15,46 м


#10
luav

luav

    Авторитет

    • Сообщений 5920
  • Имя:.......
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Omega B 3.0 V6 1998
  •  
  • Регистрация: 05.01.2008

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 12:27

Ну это уже оОчень сильная лень пришла... :sm13_:


Просто хотел испаритель антисептиком обработать,но никак руки не дойдут :smile:
  • 0

#11
M*A*S*H

M*A*S*H

    2 раза КУ

    • Сообщений 27103
  • Возраст: 45
  • Имя:Роман
  • Город:Киев
  • Авто:з блискавкою.
  •  
  • Регистрация: 02.07.2007

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 12:33

у меня омывайки от инсигнии уже год катаются в бардачке :rofl:

Дай поносить? :sm13_: Я тебе потом верну :rofl:
  • 0
Оперировать фактами против веры бесперспективное занятие.


Спойлер

#12
Black

Black

    чёрный

    • Сообщений 3729
  • Возраст: 42
  • Имя:Димон
  • Город:Львов
  • Авто:Vectra С 2.2 МКПП
  •  
  • Регистрация: 15.03.2008

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 12:35

Дай поносить? :sm13_: Я тебе потом верну :rofl:

ага, знаю я вас....возвращателей :sm13_:
  • 0

sjpqr8hg.png

25м - 15,03 с

50м - 36,8 с

0,8 км - 15,46 м


#13
MiB

MiB

    Fan OPEL & DM ;)

    • Сообщений 52165
  • Возраст: 51
  • Имя:Виталий
  • Город:г.Харьков, Салтовка
  • Авто:Omega B, 2.5V6,98г.в.РКПП
  •  
  • Регистрация: 14.06.2005

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 12:40

STELS, даеш трахтомат 6АКПП :sm13_:


у меня омывайки от инсигнии уже год катаются в бардачке :rofl:

ну ты сравнил, переставить форсунки омывателя и впихнуть в ООБ воздухан салона... :sm13_:

luav,а кунгфу, сильнее твоего (с)почти... :sm13_:

Просто хотел испаритель антисептиком обработать,но никак руки не дойдут :smile:

Поднять крышку, уплотнитель и две защёлки можно в любое время, хоть с новым фильтром хоть без него. :sm13_: :ad_new:

Dream On... Dream On...

 


#14
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 44
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 12:49

Назар!Щиро дивуюсь твоїй енергії :sm13_: Мені вже так ліниво.Запчастини лежать,а ставити їх елементарно ліньки.Он фільтр салона вже другий місяць поставити не можу :rofl:

:sm13_: :sm13_: :sm13_:
Казав-ж тобі - продавай тачку (мені єс-но) і я б не мав би, що доробляти (ну свап мотора не рахується :sm13_: ) і ти - б пізнав всі "прєлєсті" гарантійного обслуговування, а так і в мене бабОсів вже немає і тебе лЄнЮшка добиває :sm13_:

ЗІ: Все добиваю в перший пост.
  • 0

#15
Andrijko

Andrijko

    Авторитет

    • Сообщений 1246
  • Возраст: 39
  • Имя:Андрій
  • Город:Одеська обл.
  • Авто:OPEL OMEGA B X20XEV МКПП 96` седан
  •  
  • Регистрация: 22.09.2010

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 13:15

датчик уровня ОЖ и не было в нем разъема круиза?

Жгут универсальный, но бывают случаи(комплектация "бубен"), что его просто нет, стоит заглушка в перегородке...


Виталий, а, что провод датчика ОЖ и Круиза идут в одном пучке?
  • 0

#16
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 44
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 13:34

...., что провод датчика ОЖ и Круиза идут в одном пучке?


Угу, плюс на додаткову помпу :sm17_2:
  • 0

#17
MiB

MiB

    Fan OPEL & DM ;)

    • Сообщений 52165
  • Возраст: 51
  • Имя:Виталий
  • Город:г.Харьков, Салтовка
  • Авто:Omega B, 2.5V6,98г.в.РКПП
  •  
  • Регистрация: 14.06.2005

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 13:47

Andrijko, идут.

Dream On... Dream On...

 


#18
Andrijko

Andrijko

    Авторитет

    • Сообщений 1246
  • Возраст: 39
  • Имя:Андрій
  • Город:Одеська обл.
  • Авто:OPEL OMEGA B X20XEV МКПП 96` седан
  •  
  • Регистрация: 22.09.2010

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 13:49

Угу, плюс на додаткову помпу :sm17_2:

Andrijko, идут.

Спасибо.
  • 0

#19
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 44
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 14:07

ОпУС - добив :sm17_2: .
  • 0

#20
MiB

MiB

    Fan OPEL & DM ;)

    • Сообщений 52165
  • Возраст: 51
  • Имя:Виталий
  • Город:г.Харьков, Салтовка
  • Авто:Omega B, 2.5V6,98г.в.РКПП
  •  
  • Регистрация: 14.06.2005

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 14:26

Оскільки "мы не ищем легких путей (С)" то і ручка з кнопками керування у мене була специфічна - від Турбо ДізЄля (TD) :sm13_: , а вона має лишень два контакта, тому я розібрав її і згідно схеми розпаяв на 4-ри.


Люди на дизельную не могут ручку круиза найти, а он перепаивает с дизельной на бензин... :sm13_:

зы. я через денёк другой завешу темку в ФАК, а пока пусть повесит, может вопросы будут.

А так по сабжу - респект и уважуха! :sm302:

Dream On... Dream On...

 


#21
Maks2002

Maks2002

    Авторитет

    • Сообщений 6727
  • Возраст: 43
  • Имя:Maks
  • Город:Львів
  • Авто:Renault Grand Scenic '12 110FAP (EDC); Renault Scenic '13 110FAP (EDC);
  •  
  • Регистрация: 21.04.2008

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 14:33

STELS, так ти добив до кінця всетаки?
ну и "добий" "лінтяїв" тим що ручка КК у тебе була від турбодізеля :sm13_: :sm13_:
  • 0

#22
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 44
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 14:34

зы. я через денёк другой завешу темку в ФАК, а пока пусть повесит, может вопросы будут.

Сенкс.
ЗІ: В підписі, ще пару доробок описані :ad_new:

STELS, так ти добив до кінця всетаки?
ну и "добий" "лінтяїв" тим що ручка КК у тебе була від турбодізеля :sm13_: :sm13_:

Добив :sm13_:
  • 0

#23
Погранец

Погранец

    Авторитет

    • Сообщений 9809
  • Возраст: 53
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепропетровск
  • Авто:Вектра В 2.0 АКПП
    (Вектра В х18хе АКПП
    Вектра А C20NE АКПП)
  • Гос. номер:АЕ4454СВ
  •  
  • Регистрация: 06.01.2009

Опубликовано 04 Сентябрь 2012 - 17:41

STELS молодец легких путей неищет ... :bo:
  • 0
Драйв 2 тут пополняется :bo: мой БЖ http://www.drive2.ru...b/pogranec70/ :sm17_2:
Размещенное изображение

#24
Алексей СП

Алексей СП

    Частый гость

    • Сообщений 25
  • Имя:Алексей
  • Авто:Omega B 97
  •  
  • Регистрация: 10.10.2008

Опубликовано 06 Сентябрь 2012 - 12:34

Привет. Стелс.

Чето не так , цитирую "Все керування (і кнопки під рульом і "жабки" на педалях) зав"язані на "+ 12В", тобто круїз працює при умові наявності "+12В" на контактах F i D, і вимикається при появі "+12В" на G (нормально розімкнута пара на "жабці" гальма, паралельно проводу на лампи) і при пропаданні "+12В" на D ( це нормально замкнена пара на гальмі і пара на щепленні), відповідно до вище написаного - кнопка щеплення після монтажа в педальнтй блок є нажата, а на гальмах маємо дві пари, та, що на лампу - розімкнена. а та ,що на круїз замкннена, і при мотажі ми послідовно з"єднуємо одинакові пари кнопок, одним кінцем на "+12В", другим на D."

давайте уточним, круиз работает при наличии 12В на F и на А,
когда на D появляется 12В круиз отключается, т.к. кнопка нормально замкнутая, т.е. нажимем педаль сцепы отпускаем (освобождаем) кнопку и она замыкается и подает 12В на D
Когда на А пропадает 12В круиз отключается.
когда на G появляется 12 В круиз тключается.

Я купил круиз от астры Ж, кнопка сцепы электронная и пришла сломанная, так что подскажите:
Кнопка сцепления бывает двух видов это или бесконтактный электронный выключатель или просто механический выключатель, когда язичек торчит из кнопки это значит замкнутые контакты, а когда нажат это значит разомнкутые, и ставится он над педалью, т.е. когда нажимаешь педаль сцепы кнопка замыкается и дает плюс на D круиза, так?

Какой все таки ставится концевик на сцепление нормально замкнутый или нормально разомкнутый.

на схеме ниже, это астра ж, концевики стоп сигнала и сцепления изображены разомкнутыми.

Прикрепленные файлы:


  • 0

#25
MiB

MiB

    Fan OPEL & DM ;)

    • Сообщений 52165
  • Возраст: 51
  • Имя:Виталий
  • Город:г.Харьков, Салтовка
  • Авто:Omega B, 2.5V6,98г.в.РКПП
  •  
  • Регистрация: 14.06.2005

Опубликовано 06 Сентябрь 2012 - 12:51

т.е. нажимем педаль сцепы отпускаем (освобождаем) кнопку и она замыкается и подает 12В на D


Алексей СП, кнопка сцепы рвёт цепь при выжиме педали, как и вторая пара на тормозе... они тупо стоят последовательно в одной цепи, любая из них её рвёт, и круиз деактивируется.

... на Омеге, Вектре...

Dream On... Dream On...

 


#26
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 44
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 06 Сентябрь 2012 - 14:24

Алексей СП,

По порядку:

- Кнопка зчеплення, коли вона в руках ( не встановлена в педальний модуль) розімкнена, тобто не продзвонюється, коли її встановити в педальний модуль, то педаль її натискає і відповідно - замикає, оскільки на одному боці контакту +12 то вони послідовно проходять на аналогічну пару кнопки гальм і на контакт D. коли ми нажимаєм, чи щеплення, чи гальмо то коло (пара контактів) розмикається і +12В на котакті "D" - пропадає і відповідно круїз вимикається.

- Друга пара контактів на кнопці гальм працює навпаки, тобто при вмонтованій кнопці в педальний модуль (кнопка нажата) ця пара є розімкнена, при натисканні на педаль на другому контакті появляється +12В, що вмикають лампи стоп-сигналу і паралельно подають +12В на контакт "G", модуля круїза.(в авто з автоматом стоїть така кнопка - на одну пару).

- Контакт "F" модуля круїза = це є його живлення, тобто немає +12В - круїз не працює.

- контакти з підрульового перемикача на модулі круїза відповідають за наступне:

"А" - Вимкнення круїза (велика кнопка), при натисканні вимикає +12В - (пропало - круїз вирубався).
"В" - Ввімкнення круїза / збільшення швидкості (кнопка з пімпочкою) при натисканні появляється +12В (при затисканні - швидкість зростає, при повторному - фіксується).
"С" - Зменшення швидкості, при натисканні появляється +12В (мала плоска кнопка)

Відповідно на чорному проводі підрульового пермикача - постійні +12В (ті самі, що і на вхід кола щеплення-гальмо-контакт "D" та контакт "F"), що беруться з виходу 15 запобіжника і появляються при увімкненому запаленні.

На рахунок астри - нічого не підскажу, проте зі схеми видно, що кнопки аналогічні, і є механічні,їх алгоритм роботи описаний вище.
  • 0

#27
Алексей СП

Алексей СП

    Частый гость

    • Сообщений 25
  • Имя:Алексей
  • Авто:Omega B 97
  •  
  • Регистрация: 10.10.2008

Опубликовано 06 Сентябрь 2012 - 14:33

на астре тоже так? т.к. на схеме астры это отдельне цепи, т.е. на схеме кукзаны контакты в своих нормальных состояниях, когда на их кнопки ничего не нажимает.

Т,О.


круиз работает при наличии 12В на F и на А,
когда на D пропадает 12В круиз отключается, т.к. кнопка нормально разомкнутая, т.е. нажимем педаль сцепы отпускаем (освобождаем) кнопку и она размыкается и отключает 12 В на D
Когда на А пропадает 12В круиз отключается.
когда на G появляется 12 В круиз отключается.


просто вкараячиваю круиз на митсубиси поэтому много уточнений.

кто знает подскажите: сигнал датчика скорости импусный с размахом 12 В или 5 Вольт?, и 6 импульсов на метр?

Просто есть еще такая схема с безконтактной кнопкой s28

Прикрепленные файлы:


  • 0

#28
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 44
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 06 Сентябрь 2012 - 14:40

круиз работает при наличии 12В на F и на А,
когда на D пропадает 12В круиз отключается, т.к. кнопка нормально разомкнутая, т.е. нажимем педаль сцепы отпускаем (освобождаем) кнопку и она размыкается и отключает 12 В на D
Когда на А пропадает 12В круиз отключается.
когда на G появляется 12 В круиз отключается.



В принципі так, з деякою поправкою:
На "F" постійні 12В . тобто це його живлення. а всьо решта ( А,B,C,D,G) - керування.

Просто есть еще такая схема с безконтактной кнопкой s28


І, як вона в легнді обзивається (S28 - ?), напевно, що виконує тіж функції, що і S43, оскільки включена в тож коло.
  • 0

#29
Алексей СП

Алексей СП

    Частый гость

    • Сообщений 25
  • Имя:Алексей
  • Авто:Omega B 97
  •  
  • Регистрация: 10.10.2008

Опубликовано 07 Сентябрь 2012 - 06:58

S28 Switch – Clutch Pedal
  • 0

#30
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 44
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 07 Сентябрь 2012 - 11:39

Clutch Pedal - педаль зчеплення,і на фіга його реалізовувати на "схемі" :sm3:
  • 0

#31
Алексей СП

Алексей СП

    Частый гость

    • Сообщений 25
  • Имя:Алексей
  • Авто:Omega B 97
  •  
  • Регистрация: 10.10.2008

Опубликовано 07 Сентябрь 2012 - 13:19

это безконтактный выключатель, как пишут неизнашиваемый.

тот который приехал ко мне, уже претерпел "тюнинх" в нем оставили только плату, а механическую подвидную часть которая дает сигнал на датчик кнопки выкинули.
  • 0

#32
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 44
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 07 Сентябрь 2012 - 13:38

это безконтактный выключатель, как пишут неизнашиваемый.

тот который приехал ко мне, уже претерпел "тюнинх" в нем оставили только плату, а механическую подвидную часть которая дает сигнал на датчик кнопки выкинули.


"вічного немає нічого(С)" :ad_new:

І, який зміст даного "тУнІнХа" - призначення збереглося, тобто вмикає/розмикає ?
  • 0

#33
Алексей СП

Алексей СП

    Частый гость

    • Сообщений 25
  • Имя:Алексей
  • Авто:Omega B 97
  •  
  • Регистрация: 10.10.2008

Опубликовано 07 Сентябрь 2012 - 13:40

да нет, он наверно заклинил, и не включал круиз, или педали не давал до конца возвращаться, вот его и кастрировали) я его истории не знаю
  • 0

#34
Алексей СП

Алексей СП

    Частый гость

    • Сообщений 25
  • Имя:Алексей
  • Авто:Omega B 97
  •  
  • Регистрация: 10.10.2008

Опубликовано 10 Сентябрь 2012 - 14:51

Электронный выключатель (точнее то ,что от него осталось), работает так, подключаем питание +/- , когда к чувствительному элементу подносишь магнит на выходе имеет 0,98В когда убираешь магнит на выходе имеем напряжение питания т.е. 12-14В. Т.к. мне не известна конструкция механической части и не ясно где находится магнит когда шток концевика нутоплен в корпус, не ясно какой он из себя представляет тип контакта Н/Р или Н/З. Буду надеятся что Н/Р и подойдет любой механический концевик, нормально разомкнутый, например на фонари заднего хода.
  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых