Для установки круїза нам необхідно наступне:
- сам модуль з тросом (в ідеалі треба шукати від рідного ЧУМОТЕКА, проте різниця в них лишень у довжині троса керування заслонкою акселератора) при запитаннях " чи підходить від 2,5(3,0)" однозначна відповідь "так", мотаж на посадочні болти(3-ри шт.) на правому стакані і викладання троса - труднощів не викликає (фото далі).
- жгут проводів з роз"ємами від донора (мав залишки від автоматної версії), або їх обрізки.
- підрульова ручка з кнопками керування.
- "жабка"*гальм на 4-ри контакта.
- "жабка" щеплення.
* "жабка" - кінцевик, кнопка, чи кому, як зручно, в даному випадку встановлюється на педальному модулі і служить для ввімкнення сигналу гальмування. та вимкнення круїза.
При наявній проводці, достатньо лишень встановити модуль, під"єднати до нього роз"єм, що ховається на тому-ж стакані, встановити та під"єднати підрульову ручку "жабку" щеплення та поміняти двох контактну "жабку" гальм на 4-рьох контактну і все.
У мене ситуація - веселіша, проводки немає,
тому з донорського жгута "вирізаю" все те ,що йде від роз"єма круіза аж до блоку запобіжників, і з допомогою ізоленти формую новий "жгут", що прекрасно прокладається в підкапотному під дощовідводом, який прикриває трапецію склоочисників.
Оскільки в мене донорська проводка від автомата, то роз"Єм на жабку щеплення в мене був відсутній і прийшлось підбирати, щось подібне.
Про "жабки" окрема розмова, в практиці без них можна і обійтися, проте вони (напевно) впливають на безпеку керування авто з механікою, оскільки в версіях з автоматом на педалі гальма встановлена двох контактна "жабка" і круіз керується від неї (контакт G) ("+" сигнал від автомата (контакт D))
Трошки теоріїї керування круїзом:
Все керування (і кнопки під рульом і "жабки" на педалях) зав"язані на "+ 12В", тобто круїз працює при умові наявності "+12В" на контактах F i D, і вимикається при появі "+12В" на G (нормально розімкнута пара на "жабці" гальма, паралельно проводу на лампи) і при пропаданні "+12В" на D ( це нормально замкнена пара на гальмі і пара на щепленні), відповідно до вище написаного - кнопка щеплення після монтажа в педальнтй блок є нажата, а на гальмах маємо дві пари, та, що на лампу - розімкнена. а та ,що на круїз замкннена, і при мотажі ми послідовно з"єднуємо одинакові пари кнопок, одним кінцем на "+12В", другим на D.
Оскільки "мы не ищем легких путей (С)" то і ручка з кнопками керування у мене була специфічна - від Турбо ДізЄля (TD) , а вона має лишень два контакта, тому я розібрав її і згідно схеми розпаяв на 4-ри.
З підкапотно жгут заводив через технологічні отвори в верхній лівій частині перегородки , попутно під"єднавши коричневий провід (контакт Е) на кузов(маса),
"+12В" під"єднував в провід виходу 15-го запобіжника, плюс в цю точку під"єднується плюсовий кінець послідовного з"єднання щеплення-тормоз та чорний провід з підрульового пермикача (контакт В на роз"ємі пермикача) , провід сигналу швидкості в жгут до приборки (19 контакт приборки - для перевірки ), контакт G в існуючий провід на роз"ємі гальма (два недостаючих переставив з донорського жгута) ну і всьо.
Правда вся та трахумудія запрацювала в мене через тиждень - сЦуко -теорія контакта і неправильного виставлення "жабки" щеплення, дякуючи МАКС2002, що навчив правильно монтувати/демонтувати ці кнопки і надав свій пАпЕлАц для тесту модуля круїза все було виправлено .
ЗІ:Також подяка БОДЯ24 за телефонну консультацію по поводу S45, що в лєгенді обзивається "выключатель муфты круиз-контроля" (ну не люблю я ТИС ), та РейсеР ,за доставку комплектуючих
Дякую за увагу )).
Изменено: STELS, 04 Сентябрь 2012 - 14:16