Перейти к содержимому


Реклама









Фото

І знову рейка


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
5 ответов в теме

#1
Opel Omega B

Opel Omega B

    Старожил

    • Сообщений 307
  • Возраст: 39
  • Имя:Сергій
  • Город:Радивилів
  • Авто:Peugeot 308 1.6vti АКПП 2008р.
  •  
  • Регистрация: 15.05.2008

Опубликовано 09 Май 2013 - 12:01

На перед прошу модераторів сильно не сваритись що тема не про опель, але більше немає в кого запитати поради.

Та і реєчний механізм однаковий на всіх машинах.

Проблема:

Пробіг 100тис, рейка не стукала при їзді, але якщо на місці дьоргати руль то стук не великий був, і при їзді по нерівностях на низькій швидкості удари не значно передавались на руль(без стуків).

Вирішив підтягнути....... в інструкції і форумах пише що різьба підтяжки упора ліва, ну я і потягнув відповідно..... але щось дуже легко пішло, після такої підтяжки різниці не помітив....... через пару днів ще раз підкрутив........ та сама ситуація........ через тиждень все таки вирішив розібратись. Виявляється різьба все таки "права"..........ну затягнув я як має бути і рейка почала стукати (((((((((( при їзді на низькій швидкості по ямах (хоча на руль більше не віддає, максимально затягнув щоб не закусувало).

Перечитавши інструкції по рульових і переривши ютуб, де знайшов багато корисної інформації, вирішив що можлива проблема в втулках рульової........... сьогодні сильно дьоргав тяги рейки біля пильника, абсолютно ніякого навіть мінімального люфту немає, ні горизонтального ні вертикального як з однієї сторони так і з другої....... наконечники як нові.......... Поставив колеса назад і ще раз подьоргав колеса......... Ліва сторона ідеальна, з правої сторони є не великий люфт в рейці, але дуже не значний......... Щось я не доганяю як може бути люфт тільки з однієї сторони якщо втулки цілі :blink: ........... і взагалі які ще є ідеї. В принципі можу розібрати, руки ніби з того місця ростуть. Але хотілось би почути якісь ідеї.


  • 0

#2
Sphinx

Sphinx

    Авторитет

    • Сообщений 8674
  • Возраст: 37
  • Имя:Артем
  • Город:Днепр
  • Авто:Opel Vectra C, Omega B рестайл 2.2 - в память об отце
  •  
  • Регистрация: 03.06.2007

Опубликовано 09 Май 2013 - 20:58

Я бы посоветовал рейку снять, снять с нее рулевые тяги. И отправить специалистам на дефектовку/ремонт.

З.Ы. по опыту, дергая за тягу со снятым колесом люфт не ощутишь. Идеальный вариант помощник дергает колесо, а ты руками через пыльник щупаешь шаровое соединение тяги. Естественно на вывешенных передних колесах.

Есть еще нюанс, бывает при заглушенном моторе рейка не стучит, а если завести то стук проявляется. Или наоборот.


  • 0

#3
mysei

mysei

    Авторитет

    • Сообщений 3310
  • Возраст: 47
  • Имя:mysei
  • Город:Измаил
  • Авто:Opel Rekord
  • Гос. номер:АН4373АН
  •  
  • Регистрация: 29.12.2010

Опубликовано 09 Май 2013 - 21:11

Sphinx,на яме один дергает за руль второй щупает!не обезательно на вывешаных,учитывая что на висячих сложнее прочувствовать!

Opel Omega B, затягивай до тех пор пока руль уже отдавать назать сам не будет!будет слегка тугой в обратку,подклинивать короче!потом отпустишь чуть назад и все!имей ввиду,что при затяжке рейки,играет роль даже пару милиметров! не зря на регулировочных гайках,даже черточки есть по два милиметра!тоесть!сделал правильно-рейка идеал!не дотянул или перетянул,будет казаться что рейка хлам!и пошло,рем комплекты,бэушка и так далее....а реально рабочая рейка ушла на точку!)


  • 0

#4
Opel Omega B

Opel Omega B

    Старожил

    • Сообщений 307
  • Возраст: 39
  • Имя:Сергій
  • Город:Радивилів
  • Авто:Peugeot 308 1.6vti АКПП 2008р.
  •  
  • Регистрация: 15.05.2008

Опубликовано 10 Май 2013 - 11:02

І навіть на перетягнутій рейці теж будуть відчуватись стуки? :blink:

 

От і в мене таке враження що рейка ідеал, тільки щось я не правильно відрегулуював.

 

Хех, прийшла в голову ідея:

Як я писав якщо з лівої сторони якщо дьоргати колесо то люфту взагалі немає, а з правого не величкий є (дуже мінімальний)...... гайка упора знаходиться якраз ближче до лівої сторони......... можливо я чуть перетягнув і вийшло що сам реєчний механізм чуть перекосило, що і дало повну відсутність люфту з однієї сторони і мінімальний люфт з іншої............ Можливо вивісити колеса і відпустити упор до того рівня, щоб рівень люфту був однаковий з обох сторін.......... теоретично в такому випадку рейка буде ідеально відрегульована.

 

Іншими словами якби гайка упора була рівно по середині, то б вона ідеально регулювалась, а так як упор зміщений більше до лівої сторони, є ризик того що її перекосить........

Це тільки припущення!!!!!!!!!!


Изменено: Opel Omega B, 10 Май 2013 - 11:19

  • 0

#5
mysei

mysei

    Авторитет

    • Сообщений 3310
  • Возраст: 47
  • Имя:mysei
  • Город:Измаил
  • Авто:Opel Rekord
  • Гос. номер:АН4373АН
  •  
  • Регистрация: 29.12.2010

Опубликовано 10 Май 2013 - 11:27

Opel Omega B,то что припущеня-это правильно!

ничего не надо думать!что надо уже написано!люфт с правой стороны был,есть,и будет всегда!для того там и стоит пружина котороя регулирует степень подтяжки!делай то что написано и все будет нормально!это если надо зделать!а если поговорить то ...


  • 0

#6
Opel Omega B

Opel Omega B

    Старожил

    • Сообщений 307
  • Возраст: 39
  • Имя:Сергій
  • Город:Радивилів
  • Авто:Peugeot 308 1.6vti АКПП 2008р.
  •  
  • Регистрация: 15.05.2008

Опубликовано 10 Май 2013 - 22:55

Як я писав був мінімальний чіткий стук з правої сторони....... Вивісив два колеса і відпустив упор..........стук став майже такий самий, але вже стуку як такого не було, а просто без звучний люфт............ Знайшов межу коли цей "без звучний люфт" має переходити в стук, на тому і залишив............ В результаті стуки в рульовій пропали :bo: ........ правда тепер більш чіткіше передаються нерівнсті на руль, проте такий варіант мене влаштовує....... можливо на пару міліметрів ще підіжму, тим більше є можливість регулювання просто при вивернотому колесі, не піддомкрачуючи і не знімаючи колеса.


Изменено: Opel Omega B, 11 Май 2013 - 01:16

  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых