Недавно почала дьоргатися машинка. ОАГ 1,6 на пропані. після заміги свічок нічого не помінялося. були GM, а зараз Denso двохконтактні. викрутив я ті Denso, а вони чорні, і на них аж камяний наліт, і жовтий поясок. я так зрозумів що їх пробиває через високу компресію. на 3-х циліндрах 15, а на 4-му 17,5. масла солідно підбирає. 700гр на 1000. спочатку думав що причина в корінному сальнику колінвала, поміняв, брала 1л на 1к, зараз 700гр.
і розхід газу збільшився. було 9л. на 100 в змішаному, зараз десь 10,2
думаю що треба міняти сальники клапанів і гідрокомпенсатори, бо трохи вже постукують. також прочищу дроссель, клапан рецеркуляції, буду притирати клапана, ну і поміняю всі розхідники.
в процесі зроблю фотки і викину на форум. можливо комусь буде цікава і корисна інформація
вот підзбирав грошенят, і завтра буду шаманити)))
можливо хтось ще щось може підказати по даному питанні, буду радий почути думку шарющих пацанів
Изменено: seruj_G, 06 Июнь 2013 - 23:10