Он ее не любил)Ща тебе местный любитель аниме и тентаклей расскажет о том как владел самой ломучей классикой. Судя по его отзывам - самый дерьмовый вариант достался именно ему, что неудивительно, учитывая его любовь к машинам старше 10 лет.
Реклама
Opel Omega 3.0 DTI
#876
Опубликовано 31 Декабрь 2017 - 08:57
#Я_ПОРОХОБОТ (і цим пишаюсь)
#878
Опубликовано 31 Декабрь 2017 - 09:18
когда на авто ездит скво - ощущения от владения немного другие
Это да)))
В свое время только она стала авто спец подразделений и разных кобр, удо и т.д. Скажем, главная догонялка былаPogranec, тоже читал восторженные отзывы. в том числе насчет продвинутого полного привода...
#880
Опубликовано 31 Декабрь 2017 - 15:27
В свое время только она стала авто спец подразделений и разных кобр, удо и т.д. Скажем, главная догонялка былаВ этом плане отзывам о машине я больше доверяю товарищам, которые там работали и на них ездили. Сравнение было с Мерсом, кстати, я тебе рассказывал об этом.
#883
Опубликовано 24 Март 2018 - 00:02
https://photos.app.g...CeOj9qfgKYZE3o1
Wir leben autos!
#885
Опубликовано 04 Апрель 2018 - 19:05
322000км
- замена масла Motul 10w40
- замена масляного, воздушного, салонного фильтра Hengst
- замена опорних подшибников Ina
- замена рулевых наконечников Gm
- замена свечей накала Bosch
- замена прокладок впускного колектора Elring
- замена картриджа турбины и вакуумных шлангов
Wir leben autos!
#888
Опубликовано 16 Декабрь 2018 - 20:59
Wir leben autos!
#889
Опубликовано 08 Апрель 2019 - 20:29
- замена датчика в рейле, начали плавать обороты и авто глохло. Хорошо что авто пишет ошибки по таким приколам, а то можно искать до посинения в чем проблема. Заказал ремкомплект Bosch.
- ЕГР давай досвидания, опять прогорела трубка к егр, итог рык и не едущее авто, купил бу поездил неделю и ета тоже прогорела Заказал комплект заглушек и выкинул его нафиг. Теперь авто дышит только кислородом))
- new резина лето 225/55/16 Nokian Hakka Blue
Изменено: telko, 08 Апрель 2019 - 20:31
Wir leben autos!
#890
Опубликовано 15 Апрель 2019 - 17:09
334000 км
- замена датчика в рейле, начали плавать обороты и авто глохло. Хорошо что авто пишет ошибки по таким приколам, а то можно искать до посинения в чем проблема. Заказал ремкомплект Bosch.
- ЕГР давай досвидания, опять прогорела трубка к егр, итог рык и не едущее авто, купил бу поездил неделю и ета тоже прогорела Заказал комплект заглушек и выкинул его нафиг. Теперь авто дышит только кислородом))
- new резина лето 225/55/16 Nokian Hakka Blue
#894
Опубликовано 21 Ноябрь 2019 - 19:26
Є можливість за людські гроші та вразумні умови взяти таку саму в універсалі (не тягну поки що до бажаного тойотівського). Але постає зразу питання з музикою. Як розумію, це не аби яка проблема, ну так, що б поставити дводінову голову, а ще краще на андрюші?!
Справа в тому, що я це авто трохи обслуговував, але вже забув усі нюанси. Знаю, що з музикою там шлак.
Чи є вирішення цієї трабли якесь більш менш приємне? Чи таки нуйогона...
Все таки 5 тика тут, супроти 8 тиків японамать. Другого я в цьому році точно не здолаю, а авто треба міняти, бо моя старушка вже конає.
І саме що треба - універсал. Ще й трохи знаю авто. Але чомусь не хочеться саме Опеля (до речі, фолькса теж).
#896
Опубликовано 22 Ноябрь 2019 - 07:32
Чим погана штатна акустика BOSE на омезі?
Все в цьому житті відносно.Босе краща за штатні динаміки,але так само програє будь-яким новим навіть плюс-мінус бюджетним динамікам.Інше питання,що музика-це як і динаміка авто.дуже швидко звикаєш і хочеться кращого
#897
Опубликовано 22 Ноябрь 2019 - 08:23
Чим погана штатна акустика BOSE на омезі?
Точно пам'ятаю, що там не працював ченджер. Та і андрюшу хотілось би.
А загалом, якось трохи вважаюсь; брати, чи ще сезон почекати. Бо на ці авто ціна ніяк рости не буде, а роки не малі (2003), та й кузова опеля не виділяються корозійностійкістю. Узявши її зараз за 5 тиків, навіть через рік вже буде не більше 4.
А цей в 13-му році її узяв за 10
#899
Опубликовано 23 Ноябрь 2019 - 20:15
+мульен)Що вже мені казати, взявши її у 2006-му )))
Про те,що по акустиці все відносно погоджусь. Але якщо стоїть питання покращити штатну систему, за мінімальні кошти і з мінімальними переробками, то босе вважаю кращим варіантом.
Нічого нікому не раджу)
#901
Опубликовано 23 Ноябрь 2019 - 21:00
Згадаємо ціни в 2013 році, авто 2002-2003 року а6 с5 коштувала 15-20уо, в210 від 20уо, 530 е39 від 20уо.Точно пам'ятаю, що там не працював ченджер. Та і андрюшу хотілось би.
А загалом, якось трохи вважаюсь; брати, чи ще сезон почекати. Бо на ці авто ціна ніяк рости не буде, а роки не малі (2003), та й кузова опеля не виділяються корозійностійкістю. Узявши її зараз за 5 тиків, навіть через рік вже буде не більше 4.
А цей в 13-му році її узяв за 10
Wir leben autos!
#902
Опубликовано 23 Ноябрь 2019 - 22:17
Згадаємо ціни в 2013 році, авто 2002-2003 року а6 с5 коштувала 15-20уо, в210 від 20уо, 530 е39 від 20уо.
Можна відмотати ще трохи))
В 2007 А6 2.5 тді 2001 року коштувала 21 тисячу, Е39 523 1996 року 16500. Моя омега в 2007 коштувала 12500
Нова Вектра Ц тоді коштувала 25 тисяч
#906
Опубликовано 27 Декабрь 2019 - 18:17
Поздравляю! Хорошенькая была!
Вітаю! Яка наступна?
Уже писал что взял Инсигнию.
http://www.opel-club...-cdti-opc-line/
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых