Реклама
Opel Omega A 2.0iтест-драйв на власному автомобілі
#1
Опубликовано 20 Июль 2006 - 18:10
Приємно бути таким, як всі. Минає рівно місяць, як я став щасливим власником Opel Omega A 2.0i (1988р.в., с20ne, ОНС, седан, Газ-Бензин, червоний і т.д.)
До цього 2 тижні їздив на білому зубилі, яке, як потім виявилося було страшно битим і класно зроблено було на продаж ("лох - это судьба"). Купив в Івано-Франківську на базарі. Не їдьте туди по машину - там аналогічні машини і багато перекупщиків.
Продав на 200 баксів дешевше (Слава Богу) і 2 тижні ходив пішки поки одного сонячного дня не зустрів в Неті оголошення. Домовився про зустріч, подивився, сподобалась, загнав машину на СТО (Джерман-авто) на діагностику і... купив.
Перші враження - це як про першу дівчину, хоча дівчата не йдуть в порівняння з Омегою. Велика і простора - це перше, що кидається в очі. Машина бізнес-класу, створена для папіків. З ростом у 186 см. сидиш з витягнутими руками до руля (я так люблю), а з-заду всеодно залишається багато місця для пасажирів. Панель приборів оформлена супер, просто та стильно і зручно, все під руками. ВСЕ ПРАЦЮЄ , крім електродзеркал . Музика, ще рідна стоїть з колонками. Нормальна така, слухати можна. Машиною користуюся майже кожного дня тому вже звик до неї. Класно, що є газ, дешевше обходиться. Октанове число газу вище за бензин, тому якщо вам толкові газовщики все нормально відрегулюють, то різниці при їзді ніякої не буде!!!
Якщо конкретно, про експлуатацію, то я був готовий, що машині 18 років і вкладати в неї гроші буде потрібно, тому я зробив запас в 500 баксів (різниця від продажу зубила). Найперше, це колеса. Мені сказали, що в мене стоять "волговські" 205/75 R14, всезезонка. Здорові такі. Коли їду накатом з виключеним мотором, то вони роблять такий шум, як танк на гусеницях. Дуже незручно. Я розумію, що то не рідні і їх обовязково потрібно замінити.
Тече радіатор. Вже задовбався воду доливати. Поїхав на авто-шрот. Знайшов б\у за 200 грн. Шкода грошей стало. Знайшов хорошого майстра, купив класний адгезів DoneDeall (США) - раджу всім і він мені заклеїв. (26 грн клей+ 20грн. робота). Тепер думаю залити антифриз. Мені порадили, що на воді їздити не можна, бо обезжирюється водяний насос і може скоро накритися жіночим статевим органом. А антифриз купляти треба максимум до -30 градусів. Більших в нас морозів немає, а різних там додатків і штучних хімікатів там набагато більше.
Полетів Гідропідсилювач керма. Полетів якийсь підшипник і сальник. хоча я читав на форумі, що це ремонтується (в мене руки буквою Х ростуть), купив б/у за 250 грн. (масло в ГУР - червоне, Mobil 1л. 28 грн.).
Коли машина гальмує, то якось ривками йде і в педаль тормоза віддає. Мені сказали, що то тормозний диск. Поміняв передній правий, вентильований (90 грн). Всеодно ще трохи дьоргається, але не так. Сказали, що то супорта. Але пока їжджу так.
Тече масло з піддона мотора. Літра за 2 тижні витікає. Купив прокладку за 35 грн., робота+герметік - 80 грн. На днях цим займусь. До речі, масло в мотор мені радили Elf sport 15W40 мінеральне для спортивного стилю їзди. Бо у всій цій напівсинтетиці і синтетиці після переробки дуже мало залишилося самої нафти, тільки складники.
Оскільки, я ще аматор і не дуже у всьому розбираюся, але дуже шумить Омега на дорозі. Мотор нормально і тихо працює. Найголовніше, це колеса великі, напевно, плюс вага 2 тони. Дуже чути під дном кардан до заднього моста. Тихо говорити в салоні не можна. І музику голосніше робити треба.
Ну, це, в принципі, перші враження від машини і експлуатації.
Далі буде.
Поділіться про експлуатацію своєї Омеги і Ви.
#4
Опубликовано 31 Июль 2006 - 08:23
Позавчора лазив під машину і побачив, що лівий передній амортизатор також потік. Я так, розумію, що вони масляні. Чи можна їздити з таким амортизатором чи треба його міняти. На їзді не дуже ще відчувається... Які ціни???
#5
Опубликовано 31 Июль 2006 - 10:14
Тече масло. Як я зрозумів, це не в прокладці піддона справа (Доливаю літру масла на 300-400 км.) Тече сальник колінвала, той що біля маховика. Коштує він не багато але щоб його замінити треба знімати мотор, зчеплення і коробку передач. Короче роботи на цілий день. І по грошах, розумію, що влітаю. Не кожна СТО хоче братися.
Позавчора лазив під машину і побачив, що лівий передній амортизатор також потік. Я так, розумію, що вони масляні. Чи можна їздити з таким амортизатором чи треба його міняти. На їзді не дуже ще відчувається... Які ціни???
Амо-заменить!!! 2 новых.... либо (если с деньгами напряг 1 б.у. 100грн в идеале). Новые по 55-...у.е. за шт
Люди вернутся в сентябре (с)
#6
Опубликовано 31 Июль 2006 - 11:41
Привіт Омеговодам!!!
[...]
1. Машина бізнес-класу, створена для папіків.
2. З ростом у 186 см. сидиш з витягнутими руками до руля (я так люблю)
3. Найперше, це колеса. Мені сказали, що в мене стоять "волговські" 205/75 R14, всезезонка.
[...]
поздоровляю з придбанням і всіляко підтримую!
1. за "папіків" окремі подякі...
2. з точки зору безпеки пропонував би трохи змінити "я так люблю"...
3. волговські здається р15,
а щоб знати які саме, подивись сам: на боковій поверхні гуми все написано...
#8
Опубликовано 31 Июль 2006 - 14:44
kaktys
kaktys 31.07.2006, 11:14
Якщо міняти АМО то тільки пару??? Але ж інший ніби нормальний... :(
Скільки можна їздити на АМО, в яких потекло масло?
Начнут стучать, потом морда упадет... Інший нормальний, але в порівнянні з новим він відпочине... А якщо пізд....кнеться, так шо або б.у., але краще парою...
У меня друг 3-4 года на жигулях гоняет с потекшими и уверяет, шо они держат, вот жопа тока чего-то прилегла, да и скачет как-то СтРАНО
Люди вернутся в сентябре (с)
#9
Опубликовано 01 Август 2006 - 15:39
Позавчора після дощу вирішив прокататися мокрими вулицями. Підійшов до машини, відкрив багажник, а там... ... мокро. Протікає багажник. Знайомі давно говорили, що то слабке місце Омег. Після невеликого огляду побачив, що протікає з правої сторони на згині багажника біля заднього скла через резиновий ущільнювач. Треба найближчим часом цим зайнятися, бо скоро осінь...
#11
Опубликовано 04 Август 2006 - 14:42
Як я вже писав, текло масло з мотора через задній сальнік колінвала (той, що біля маховика). Купив сальнік (53 грн. неоригінал ) і прокладку піддона мотора (35 грн., тоже ). Домовився про ціну з майстром (200 грн. заміна сальника + 65 грн. прокладки), залишив їм машину і номер мобільного і поїхав... (маршруткою на роботу ). Пройшло 2 год - дзвонять!!! Я зрадів, що можна вже машину забрати!!! - Х... там! Сказали, що в мене відламалася вихлопна труба, треба варити. Там була тріщина, вони її добили і залишився глушак на 2 частинах. Кажу: варіть, а шо робити (50 грн.).
Пройшло ще 2 години, знов дзвонять: Фередо треба міняти!!! Ваше, ще нормальне, але скоро буде п... Стерлося до закльопок, короче ... Купив якесь чи то польське чи то італійське за 240 грн. (до Славути - 80грн. Це так собі...для порівняння). Оригінал був за 310 грн. Я подумав, що я не Папа Карло і все життя їздити на ньому не буду - купив дешевше. Через 6 год.10 хв. подзвонили, що можна забирати машину !!! Але впадло було стільки грошей давати то я на 25 грн. скинув ціну (СКРІЗЬ ТРЕБА ТОРГУВАТИСЯ - ЖИТТЯ ЗАРАЗ ТАКЕ). Тепер якось передачі переключаються по-іншому - легше і чіткіше. Педаль зчеплення стала чуттєвішою. Але нічого, привикну. Саме головне, що тепер масла не треба буде доливати !
Ще попросив хлопців на сервісі, щоб подивилися чи є масло в задньому мості, бо щось дуже гуде машина коли їду. Коли на нейтралці - то ніфіга не чути, а коли газку... Відкрутив пробку, а там масла по самі яйця ! І мені сказали, що то, напевно, накрився задній міст !!! Сказали, що робота по заміні коштує десь 100 грн. (Kaktys скільки коштує таке задоволення, як міст до Омеги?). І ще в мене просіли десь на 5мм передні шоферські двері. Чи то пальці постиралися, чи петлі прогнулися? На сервісі мені сказали, що робота буде коштувати 120 грн., щоб двері закривалися, як нові.
От такі не втішні справи... За кермом тільки 2 місяці, а бабла вже трохи викинув...
Але, незважаючи ні на що, коли сидиш за кермом Омеги, то на все хочеться забити болт!!! в тому числі і на гроші. Бо той комфорт ні за які гроші не купиш За задоволення треба платити
#12
Опубликовано 04 Август 2006 - 15:28
Так что мой совет, смени СТО.
#13
Опубликовано 04 Август 2006 - 15:52
ЧТо то мне подсказывает, что разводят тебя на СТО... Стоить приехать на б\у авто, сразу начинают рассказывать, мол как ты вообще сюда доехал, нужно все менять... Я в таких случаях еду на другое СТО, там смотрят. Нашел одно СТО возле работы, меняют только то, что действительно нужно менять...
Так что мой совет, смени СТО.
пОДДЕРЖУ МНЕНИЕ НА 100%
Интересно, а после ремонта тебе поломанные запчасти предьявляли к осмотру???
Редуктор вроде 50 у.е. Если (далее украинский) не цураєшся полазити під машиною, то будеш і гроші мать і на слюсарів тих по іншому дивитися....
А двери... замени направляюшие (втулки) в петлях. У нас работа+втулки=60 грн за дверь. http://www.opel-club...showtopic=24084
Люди вернутся в сентябре (с)
#15
Опубликовано 16 Август 2006 - 14:01
Значить так, витрати на експлуатацію:
- 250 грн. - ГУР (б/у);
- 20 грн. - ремінь до ГУРа;
- 120 грн. - вентильований тормозний диск передній;
- 50 грн. - спаювання радіатора (протікав);
- 240 грн. - Фередо (диск зчеплення);
- 370 грн. - Задній сальник колінвала + прокладка піддона + робота по їх заміні
- 230 грн - розхідні матеріали (антифриз, масло VENOL 10W40, масло до ГУРа Mobil червоне, лампочки до фар, шиномонтаж, автозапах і 25 грн. дав мєнтам, бо проїхав на червоне ).
Всього разом за 2 місяці витратив 1280 грн. (Плюс витрати на бензин і газ. Це десь ще 500-600 грн.)
Ну і в принципі склалося вже перше враження від машини (плюси і мінуси):
Плюси:
+ велика простора машина (в салоні багато місця)
+ великий зручний багажник
+ легка в управлінні (слухається дороги)
+ дешева (в ціні еквівалентна ВАЗам)
+ доступність авто з/ч
+ потужний хороший двигун
+ ремонтопридатна (ремонтуватись можна майже на кожній СТО, а не шукати фірмові)
+ люк (регулюється в двох положеннях)
+ проста інформативна панель приладів (все під руками)
+ в міру м'ягка, в міру жорстка підвіска
Мінуси[color=#FF0000]
- підвищена здатність кузова до корозії (пороги і задні арки)
- шум в салоні з заднього моста (або підвісного підшипника або кардана...)
- потіють вікна
- протікає багажник
- провисають передні двері біля водія
- погана прийомистість автомобіля (задній привід)
Це, найперше, на що звернув увагу за 2 місяці експлуатації.
#16
Опубликовано 07 Декабрь 2006 - 09:47
Під час довготривалого користування Opel Omega A C20NE в мене виникають різні думки. Хоча майже 10 тис.км ще не показник, щоб робити якісь висновки, цього буде явно замало. Цей автомобіль, по суті, перша моя машина (мав ще ТАЗ-зубило 2 тижні) і нормально їздити я почав саме на Омезі: великій, просторій, габаритній машині бізнес-класу. Я собі уявляю: яка це була „бомба” у тому далекому 1988 році, коли вона зійшла з конвеєра. Недаремно Омега отримала титул „Автомобіль 1987 року”. І от пройшло вже 18 років, а я від машини отримую ще той кайф! Ясно, це все забудеться коли поїздити на Кемрі, Ауді А8 або Лексусі. В нас в Тернополі, серед сірої маси ланосів-сенсів, волг-таксі, нових японців і стареньких фордів, Опель Омега достойно виглядає. Я б сказав – це ще не найгірший варіант. На дорогах поважають, не підрізають, деколи дають дорогу. Може, через габарити, по місту важко їздити, але коли виїжджаю на трасу за місто – це саме задоволення. І мені пофіг, що в мене виє задній міст і цей звук заважає нормально слухати музику, Омега створена для таких поїздок по заміських дорогах. Ці 1750 кг. чистої ваги автомобіля перетворюють будь-яку поїздку в задоволення. Дай Боже здоров’я тим конструкторам і інженерам, що працюють, як негри на тростникових плантаціях на заводі в Адама Опеля в славному місті Руссельхайм. Машина дійсно зроблена на славу і ззовні чимось нагадує рівномірно розтягнутий Kadett E: ті самі округлі форми, фари, задній багажник з бампером...
Що приємно, це те, що навіть 18-ти річна Омега достойно виглядає з тими автомобілями, що зараз сходять з конвеєрів заводів країн колишнього СРСР. Це і по зовнішньому виді, технічних характеристиках, а салон Омеги – це щось неймовірне: все зроблено просто, доступно і на совість. Інженерна думка працівників заводу Опель працює в декілька разів продуктивніше ніж в головах інженерів радянського зразка, які думають що Лада Калина – це хіт 21 століття і він буде на конвеєрі ще до 2048 року. Навіть якщо порівняти однакові Е-класи машин: Волгу та Омегу, то я з жалем в серці дивлюся на 18-ти річну Волгу, в якої все відвалюється вже по 4 колу. Просто немає зараз „свіжих” Волг тих років. Навіть десятирічна Волга поступається 20-ти річній Омезі по всіх характеристиках, починаючи від компресії двигуна, корозії і закінчуючи станом салону. Це я пишу, для того, щоб було зрозуміло, що старий іноземний автомобіль буде кращий від вітчизняного і те покоління, яке виросло на Жигулях і твердо всіх переконувало у їх якості та надійності, зараз їздять на іномарках, нехай і недорогих і старих. Тому при виборі своєї машини я і керувався принципом, що краще ремонтувати рідше і дорожче, ніж часто і дешево (по співвідношенні це вийде однаково).
За 3000 доларів США серед доступних категорій іномарок можна виділити 2 виробника: Форд і Опель. Їх я і шукав. Це ті виробники, машини яких дуже широко представлені на нашому ринку. Дуже багато нових і старих запчастин можна знайти на розбірках або магазинах. Пригадую слова одного механіка, коли я поламався під Львовом у селі Наварія біля Пустомит і мене притягнули на СТО, щоб поремонтувати. Він підняв голову з-під капота якоїсь іномарки, витер брудними руками чоло, подивився на мене, потім на мою Омегу і сказав: якби не Форд, то Опель був би найгіршою машиною. Той вислів я не забуду ніколи. Я тоді навіть задумався над цим. Потім вже мені говорили, що Опель це не з найкращих марок, через що і така дешева. Справді, Опель по ціні і роках випуску прирівнювався до зубил. Я, в принципі, не маю з чим порівняти Опель, тому нічого не можу сказати про це (перед купівлею Омеги я вибирав між Форд Сієрра 2.0і 16 клапанів з кузовом седан з газовою установкою 1990 року випуску в тому самому ціновому діапазоні). Можливо, зараз під маркою Опель з конвеєра сходять нормальні машини, але психологія людей щодо бренду Опель залишилася ще з тих часів, не дуже поважають її. Я читав, що після Великої Вітчизняної Війни у 1945 році, коли радянські війська залишали землі переможеної Німеччини, під наказом Сталіна було вивезено все обладнання та устаткування заводу Адама Опеля з міста Руссельхайм. І в Москві з усім цим обладнанням побудували автозавод АЗЛК, де почали виготовляти „Москвичі”, які дуже були схожі на німецькі аналоги Опеля. І зараз чую від людей, що престиж автомобілів Опель такий, як у нас автомобілів „Москвич”. Просто це говорять люди які ніколи не їздили на Опелях. Головний їх аргумент – це те, що Опелі швидко гниють. Мені навіть доводилося чути такий афоризм: якщо Опелем виїхати в тиху місячну ніч в відкрите поле, виключити двигун і музику то можна почути, як він гниє.
Моя Омега була битою . Удар прийшовся в передню частину автомобіля, через що погнулися два крила і капот. Крила вирівняні та пофарбовані погано, це зразу кидається у вічі. Капот купили на розбірці, по кольору він відрізняється від кузова. Зазори виставлені непрофесійно. Радіатор також постраждав, весь у дірках, які я потім довго і нудно запаював. Задні пороги здолала корозія. Це вже стає видно з-під пластмасових накладок. Всі двері, одні більше, інші трохи менше знизу з внутрішньої частини гниють страшною силою. За пороги я взагалі мовчу. Вони покриті вже пару разів фарбою, але видно, що вона не в силі зупинити хімічний процес. В салоні порипує пластмаса на ямах. На стелі оббивка вже вилазить з-під кріплення і підло звисає над головою. Світиться „лампочка щастя”, погано включаються 1 і 2 передачі КПП, пасажирське крісло зламане і спинка гойдається, як карусель. Тканина на кріслах пропалена сигаретою в 2-х місцях. Глушник вже майже перегорів, на ньому є дірки і через те мій Опель часто плутають з дизелем. Потріскав патрубок (гофра), що йде від повітряного фільтра до двигуна (я вже замучився перемотувати його скотчем) і зламався антихлопковий клапан, до якого і кріпиться той патрубок. Вже 2 рази міняв корінний сальник колінвала, а масло як текло, так і продовжує текти (після того як перейшов з півсинтетики 10W40 на мінеральне 15W40 текти стало менше). Стоять якісь дибільні шини 205/70R14 , на яких Омега виглядає, як корова. Хотів би я подивитися в очі попередньому власнику цієї машини, коли він їх купував. На зиму буду їздити на 185/70R14, а наКоли йде дощ, то в багажнику стає мокро, я там підстелюю поліетилен, а потім виливаю з нього воду. А коли йде сильний дощ, то вода капає на ноги передньому пасажиру. Колись спробував подивитися на дно, підняв трохи ковролін, а там мокро і волого. Вікна дуже сильно потіють. Їду, як в акваріумі і з відкритим вікном. Виття заднього моста починає діставати. Виє таким глухим звуком, як той вовк, коли йому було холодно з м/ф „Жил-был пёс”. Передні амортизатори так і надалі покриті маслом, течуть, але ніби ще свою функцію виконують.
Звичайно, це все вирішується за допомогою вкладень у вигляді $$$. Якщо будуть дозволяти фінанси, то після зими планую зайнятися машиною: трохи освіжити, поварити, пофарбувати...
Але, не зважаючи на все це, я люблю цю машину. Чесно. Отримую саме задоволення, коли сідаю за кермо. Просто не хочеться брати до уваги всі її недоліки і просто забути на все про світі, принаймні коли сидиш за кермом. Ці приємні миттєвості створені для відпочинку і отримання насолоди від життя.
#24
Опубликовано 23 Апрель 2007 - 10:38
Я уже прошел через все это по полной программе. Купил в январе 2005 за 3800 (2.4i 89года), а вложил ... более 7000 (а то и более 8000).
Сейчас правда машина с полностью подваренным, усиленным (металл от 21-й волги + вырезанные с рестайлинговых Омег целые пороги), обработанным и покрашенным заново кузовом (вся старая краска смывалась специальной смывкой BODY до самого серебристого металла), двигатель полностью откапитален (новая вся поршневая группа + клапана), заменен инжекторный блок, расходомер, реле бензонасоса,
перетонированы передние боковые стекла (Lumar), заменены переднее и заднее (и вот подляна, не подумал вовремя потолок перетянуть!!! ). Все стойки, резинки, подушки двигателя, тормозные колодки, и т.д., полная замена всех жидкостей, в т.ч. и в трансмиссии и коробке, новая печка, растяжки на передние стаканы, новые задние пружины + проставки, 2 комплекта хорошей резины (+2 комплекта Россавы, которые отдал жестянщику в счет работ), передний бампер с фирменными заводскими противотуманками, новые задние фонари (темные, Depo), различные украшения кузова, снятые с рестайлинговых (накладки на пороги и др.), полностью заменил аккустику на Pioneer, и т.д. Салон кстати, не считая чехлов, вообще не делался. Еще предстоит.
Сюда я не считаю замену блока управления двигателем музыки и части сигнализации, так как спалился он по моей вине (пытался неправильно подключить новый аккумулятор - когда дошло, было уже поздно ).
Кстати двери были тоже провисшие, но их быстро вылечили с помощью кувалды и деревяшки.
РЕЗУЛЬТАТ: Быстрая, маневренная и красивая машина, которую можно оставить где угодно (такие не угоняют), на которой приятно ездить, но которая ... по прежнему не надежная. Никогда не знаешь чего ждать и что еще посыпится. Основное заменил, оно все новое, но есть еще сотни всяких "мелочей", которые ждут своего подлого часа, и некоторые из которых возможно потребуют взятия на буксир. Но опять таки, эти 11 (а то и больше) тонн баксов были потрачены не сразу, а в течение первых 2 лет, т.е. по сути это длинные деньги. Скоро год как вообще ничего не делаю, только масло нужно будет заменить. Лил Ravenol 10w40 LLO, сейчас хочу перейти на полусинтетику Ravenol TSI 10w40. Почему Ravenol? Да потому что его не подделывают (не престижное масло, и слава богу!).
У меня еще проблема с погнутым бензобаком - нужно заменить. Вот только на разборках бензобаки - одно гнилье, или без пяти минут гнилье. Подумываю о новом.
А ненадежная она из за электрики. Вот если бы заменить всю проводку + колодку блока предохранителей, то тогда да! Буду уверен, что доеду куда угодно, и когда угодно. Но менять электрику - очень дорого, и никто не возьмется.
Изменено: opelomega, 23 Апрель 2007 - 10:42
#25
Опубликовано 23 Апрель 2007 - 10:44
А ненадежная она из за электрики. Вот если бы заменить всю проводку + колодку блока предохранителей, то тогда да! Буду уверен, что доеду куда угодно, и когда угодно. Но менять электрику - очень дорого, и никто не возьмется.
всё проводку перекинуть будет стоит 100 у.е. , вс\ проводка 10 у.е.
могу дать координаты в Киеве, где тебе это сделают!