каков бюджет?
Да хз прост не хочеться сэкономить и потом кусать локти ... тоесть лучшее из средней категории для данного дрыгателя
Изменено: ision7, 24 Апрель 2016 - 17:37
Опубликовано 24 Апрель 2016 - 17:48
а вчем износ балонаржавеет, усталость металла. У баллона есть срок службы, установленный производителем.
бу балоном новый комплектэкономия бу баллона аж 20-30 евро. Не такие большие деньги, чтобы рисковать своим здоровьем и здоровьем семьи.
Опубликовано 25 Апрель 2016 - 06:41
Можно в два канала, через тройники, можно в открытый канал, но наверно не совсем правильно, а можно до твин порта
Саня ты опять повелся на этот разговор о чудо-моторе?
Интересно как газ работает на Маздовских,Фордовских моторах,где заслонка перекрывает каналы процентов на 80%?
Опубликовано 25 Апрель 2016 - 19:28
Когда в Киев? Я тебе твинпорт покажу.я видел , не на что там смотреть). газ смешивается с воздухом и фигачит туда, куда дует ветер. Открыта одна заслонка - фигачит через одну, открыты обе заслонки - фигачит через обе, что не так?
Опубликовано 28 Апрель 2016 - 23:46
Здраствуйте вродь определился, как такой комплект? :Стаг Q-box +, форсунки Хана, редуктор tomaseto или же КМЕ сильвер ?
Зачем тебе там?
Q-box
Изменено: Cr-z, 28 Апрель 2016 - 23:47
Опубликовано 14 Май 2016 - 22:45
Он в Киеве или в Днепре ? , какое оборудование у тебя и как машина на газу ?
Изменено: Oleg VP, 14 Май 2016 - 23:09
Опубликовано 19 Май 2016 - 13:21
Подскажите: предложили мне установить
Тип инсталяции КМЕ NEVO
редуктор Shark 1200
Балон польша
Ситема упр КМЕ NEVO
Форсуночная рейка Баракуда
Что скажите?
цена?
- Нет... Но страна у нас конечно...
- Да! Страна - да!
- И народ...
- Ну народ у нас вообще прекрасный!
- Только люди г...вно ...
Опубликовано 19 Май 2016 - 20:20
ИГОРЯН, согласен. у нас чуть дешевле чем в Первой столице, но чуть дороже чем во Второй.
Опубликовано 21 Июнь 2016 - 16:13
KME Nevo. Форси Вальтек 3 Ом. Пробіг на газу 20 тис.
Підкажіть по збору карт. Збираю в діапазоні від 1000 до 4500, точність карт на максимум (більше 4000 тис. крутив пару раз за весь період експлуатації, тому поставив до 4500, якщо не правильно - підкажіть).
1. Збір бензокарти. В ідеалі потрібно на всіх режимах, і навантаженнях, і пробки, і траса, і середній режим. Але. Але я не встигаю поки карта збирає точки від 0 до 100% накатати на всіх режимах. Кілометрів 5-7 і карта на 100% пише зібрана, але точки лише на 50% графіку (візуально видно непропорцію).
Одні кажуть стирати і встигати накатувати так, щоб точки стояли в середньому по всьому графіку рівномірно поки накатується до 100% (5-7 км). Інші кажуть даж якщо пише, що карта накатана на 100%, то це не означає, що карта зібрана і більше точки не доставляються. Тобто, після того як написало 100%, карта не перестає доповнюватись і точки у пустих місцях воно все рівно буде доставляти, як тільки буде робота в невистачаючому режимі? Як робити: Перекатувати і старатись вписатись у всіх режимах накатати карту поки збирається з 0 до 100%? Чи не звертати увагу, що вже пише 100%, а катати далі на бензі поки візуально точки не будуть стояти по всьому діапазоні?
2. Збір та корекція газокарти. Тут на скільки я розумію газокарта оновлюється постійно, залежно від газу, навантаження, режиму їзди. Як краще збирати та коригувати цю карту? Накатати до 100% під навантаженням, скоригувати (стирається), накатати по трасі, скоригувати (стирається), накатати в пробках, скоригувати (стирається)? Чи також пробувати встигнути у всіх режимах поки збирається до 100%? Тобто, як вивести правильно щось середнє, оскільки кожен день та карта може показувати щось інше.
3. Чи потребує керкції: Припустимо я накатав обидві карти з 4-ма пасажирами, підкоригував, все окай, їде, помилок немає, покази в нормі. Потім з тиждень катаюсь сам, і воно відповідно намалює іншу газокарту. Мені варто підлаштовувати її знову трохи, чи не лізти, бо потім коли буде знову 4 пасажири, машинка їхати не буде? Тобто, припустимо відкоригував карту у всіх режимах з 4-ма пасажирами, потім деякий час катався сам, карта перемалювалась трохи по-іншому, то це просто уточнення до того, що я коригував перед цим тим коефіцієнтом, і можна не переживати та підкориговувати її також, воно типу враховує і те що я катав з 4-ма пасажирами, і те що я сам, та буде брати щось середнє? Чи правильно розумію, що вся корекція заключається в усередненому виставленні коефіцієнта для всіх режимів. Тобто в певному режимі конкретну точку посунув на +0.5, по трасі -0.2, в пробках +0.1, і таким чином коефіцієнт в конкретній точці ставиться як середній для всіх режимів? Тому у всіх режимах буде малювати по різному карту, але так, як коефіцієнт ми вивели усереднений то і їхати буде нормально, і без помилок? І в подальшому в якому б режимі не їхав, коефіцієнт виведений середній, та не дивлячись на те, що карта дещо змістилась, можна катати далі і не лазити щоразу коригувати? Бо по-іншому прийдеться щоразу після нового режиму їзди коригувати коефіцієнт, але то буде виключно під конкретний режим, а завжди в одному режимі нереально їздити..
Щось так я розумію, чи взагалі каші намутив?
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых