Проблема заключается в плохом включении передач на холодную вообще капец хрустят почти все,но чем выше передача тем легче включается.После прогрева хруст на первой и иногда на второй дальше хруста нет, но включаются очень туго.С чего начинать поиски решения проблемы? как проверить сцепление? Сцепа начинает брать при трогании как положено примерно с середины выжима педали.Машина астра г 1,6 украина 2008г.в. пробег 92,5т.км.
Реклама

Астра г,проблема с включением передачПлохое включение передач
#4
Опубликовано 16 Ноябрь 2014 - 17:12
Якщо не:
-розбитий механізм вибору передач в салоні та на КПШ;
-не перепуськає/підтікає головний/робочий циліндр зчеплення;
тоді:
-знос диска зчеплення
або
-неравномірний вижим дзеркала корзини зчеплення внаслідок погнутості пелюстків...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#5
Опубликовано 16 Ноябрь 2014 - 21:46
Все грамматические ошибки являются авторским стилем изложения материала!
Ремонт и чистка впускного коллектора Z14XEP.
#8
Опубликовано 16 Ноябрь 2014 - 23:37
Якщо не:
-розбитий механізм вибору передач в салоні та на КПШ;
-не перепуськає/підтікає головний/робочий циліндр зчеплення;
тоді:
-знос диска зчеплення
або
-неравномірний вижим дзеркала корзини зчеплення внаслідок погнутості пелюстків...
Механізм не розбитий,люфта немає.Циліндри в нормі.Як правильно знос диска провірити? я так розумію,що тоді би счеплення брало б при самому низі.
#10
Опубликовано 17 Ноябрь 2014 - 00:41
Та не не с нуля,брал в 12 пробег был 62,выходит 15 в год и у меня ща так получается.Та и у мужичка пожилого брал можно сказать что в сельской местности и продавал он потому,что машина ему вообще не нужна,пока не на пенсии был еще куда то ездил а как вышел решил продать за не надобностью.
#11
Опубликовано 17 Ноябрь 2014 - 09:20
Механізм не розбитий,люфта немає.Циліндри в нормі.Як правильно знос диска провірити? я так розумію,що тоді би счеплення брало б при самому низі.
Справа в тому,що поки не знімеш КПШ-стан диска не перевіриш.Та і справа може бути не в диску а ворзині.
По пробігу-дуже рано почалися проблеми з зчепленням.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#13
Опубликовано 17 Ноябрь 2014 - 13:36
Мені все ж таки здается,що це не в щеплені питання.
Начни с кулисы, в астрах болячка. Есть куча тем по устранению на форуме и в гугле. У самого туговато 1я включается иногда. Там выработка яблока или пальца (инет в помощь).
Как вы ездите ,небойсь руку с рычага переключения передач не снимаете
Как по мне миф
#19
Опубликовано 17 Ноябрь 2014 - 21:52
Проблема заключается в плохом включении передач на холодную вообще капец хрустят почти все,но чем выше передача тем легче включается.После прогрева хруст на первой и иногда на второй дальше хруста нет, но включаются очень туго.С чего начинать поиски решения проблемы? как проверить сцепление? Сцепа начинает брать при трогании как положено примерно с середины выжима педали.Машина астра г 1,6 украина 2008г.в. пробег 92,5т.км.
Для 92 тис.пробігу справді рановато.Шату в яблочку може і не бути,але може буди виробітка на штоку.Для тросових куліс є ремкомплекти за 30 баксів,міняти можна самому.
На включеній передачі є шат вліво-вправо ручки передач?Першу передачу легше включити через другу?задня включається легше після другої?
С футляром тоже вариант, временно.
Я з стяжками під яблучком юзаю вже пів року,поки все чікі в мене коробка Ф35 і ціна нової куліси 1100євро
,за такі гроші можна і стяжки мотати
Изменено: ventil4401, 17 Ноябрь 2014 - 21:53
#21
Опубликовано 17 Ноябрь 2014 - 22:38
Якщо не:
-розбитий механізм вибору передач в салоні та на КПШ;
скорее всего этот вариант, много раз встречалось такое, легкий ремонт и все проходит
Для 92 тис.пробігу справді рановато.Шату в яблочку може і не бути,але може буди виробітка на штоку.Для тросових куліс є ремкомплекти за 30 баксів,міняти можна самому.
На включеній передачі є шат вліво-вправо ручки передач?Першу передачу легше включити через другу?задня включається легше після другої?
Я з стяжками під яблучком юзаю вже пів року,поки все чікі
в мене коробка Ф35 і ціна нової куліси 1100євро
,за такі гроші можна і стяжки мотати
![]()
неаа, там ремонт всего 100-150грн
#28
Опубликовано 18 Ноябрь 2014 - 15:23
Совесть просто так не мучает, она мстит за то, что ее разбудили!
#32
Опубликовано 18 Ноябрь 2014 - 22:19
Юстас,КАК ? _ _ _ колись давай
Самий надійний способ-встановлення салонного вузла з Астро Ф-вічна річ.Наступна по надійності річ-салонний вузол з Астро Ха.
Ну а наступне-це колхоз,який я роблю кожному першому.Хватає на тривалий час...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#33
Опубликовано 19 Ноябрь 2014 - 00:36
Якщо куліса на тросах-то ремкомплетк,ціна 30 баксів.спосіб заміни тут:http://opel-astra.5go.ru/html/8_3.htm
http://opel-astra.5go.ru/html/8_2.htm
Якщо така:
то виточити втулку між кільцем і яблучком,якщо не помиляюся то з латуні,і про проблему в салонному агрегаті можна забути.
Але виробітка може бути і на штоці куліси(їх там два),шплінтах,"вертольоті",так-що потрібна нормальна попередня діагностика.
Изменено: ventil4401, 19 Ноябрь 2014 - 00:44
#34
Опубликовано 19 Ноябрь 2014 - 07:10
Експерт, аййй-не-неее
http://astra-club.ru...hp?f=98&t=39365
http://www.opel-club...ra-b/?hl=ремонт
в этой теме есть ссылка на кулису ТС и пост Юстаса по ремонту с фото.(страницу забыл, старый )
Совесть просто так не мучает, она мстит за то, что ее разбудили!
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых