Maks2002, 195/65/15 а керується, як сказати перше враження було, що машина стала важкою...
так і є руль трохи важчим стає, але машина перестає бути валкою в поворотах ... і керується як по рельсам.
Опубликовано 24 Март 2015 - 00:32
так і є руль трохи важчим стає, але машина перестає бути валкою в поворотах ... і керується як по рельсам.
+1
В мене на заводській 205/55 R16 така як на рельсах,але дубова...тому і хочу попробувати 205/60 як R15 такі R16 і тоді щось візьму.15-а 195/65 норм але замало "устойчивості",трохи на самій гумі просідає на поворотах,а особливо якщо 7 чоловік...або добре пригружений.
Опубликовано 24 Март 2015 - 00:40
ventil4401, може тоді 195\65\15С ))) буде і для грузу і устойчева))) ![]()
Опубликовано 26 Март 2015 - 09:53
195/65 норм але замало "устойчивості",трохи на самій гумі просідає на поворотах,а особливо якщо 7 чоловік...або добре пригружений.
Колись також стояв такий вибір, тоді Макс радив спробувати 205/60. Взяв таки 195/65, не шкодую. Вже один к-кт з"їздив, весною взяв новий, також 195/65. Просто купив машину на 215/55/16, після того в мене широкі колеса з низьким профілем в кошмарах ще деякий час снились. ![]()
Опубликовано 26 Март 2015 - 20:58
bazl, ))), Свят взяв таки 205/60/15 ... трохи почекаємо аби розпробував і можна буде питати про відчуття
...а потім я в нього візьму розпробувати,але спочатку поміняю стойки,щоб точно оприділитися ![]()
На Зафірі можливо (центр ваги, завантаження), на Вектрі вистачає повністю, головне за тиском слідкувати.
Колись також стояв такий вибір, тоді Макс радив спробувати 205/60. Взяв таки 195/65, не шкодую. Вже один к-кт з"їздив, весною взяв новий, також 195/65. Просто купив машину на 215/55/16, після того в мене широкі колеса з низьким профілем в кошмарах ще деякий час снились.
в мене зимова 195/65/15,цілком влаштовує,але влітку на трасі таки не то шо на 205/55/16.
Опубликовано 27 Март 2015 - 11:17
Опубликовано 27 Март 2015 - 14:51
в мене на лючку бензобака пише що качати до 2.1Svyatoslav_lviv, попробуй накачати до 2,2, а відносно газу скажу що принципової різниці не відчув
Опубликовано 27 Март 2015 - 18:42
П.С. Віталік в тебе які колеса, може махнемся на пару днів?
Запросто,205/55/16 і 195/65/15 ,вибирай.
в мене на лючку бензобака пише що качати до 2.1
А в мене (якщо сім мість загрузити)пише перід 2,8 а зад 3,2 ,їдеш як на дерев'яних,хоча мені вже пора стойки поміняти,але всерівно дуже тверді.
Изменено: ventil4401, 27 Март 2015 - 18:46
Опубликовано 27 Март 2015 - 19:00
Опубликовано 27 Март 2015 - 19:18
давай а в тебе 16-ка на дисках?попробуй 205/55/16 якщо тобі твоя зам'ягка.
Опубликовано 27 Март 2015 - 22:56
Svyatoslav_lviv, Свят, накачай 2.2. а ще ліпше купи собі манометр і перевіряй тиск сам і при тому зранку, тому що манометри на шиномонтажках брешуть буває досить сильно ))))
що до кузова .... Свят, невір у всякі нісенітниці, кузов всюди однаковий, а 2000 там просто трішки інакший обвіс і пару шильдиків, і все. Двигун трохи важчий, але не такий як 2.5 ))) і буквально на 50кг важчий ніж 2.0
так що не варіант ... може стойкам капут якщо видається машина м'якою ?
і я може пропустив, але яка у тебе резина, марка і модель ?
Опубликовано 28 Март 2015 - 00:50
яка у тебе резина, марка і модель ?
Fulda EcoControl HP 91H 205/60/15
може стойкам капут якщо видається машина м'якою ?
стойки провіряв, все гуд
ventil4401, хіба встигнути через обід, вечером буду зайнятий
Изменено: Svyatoslav_lviv, 28 Март 2015 - 00:52
Опубликовано 28 Март 2015 - 11:34
Fulda EcoControl HP 91H 205/60/15
шина екологічно-економічна ... тобто в перекладі м'якша за звичайні )))) висновок - качай до 2.2 незашкодить
треба якось буде перевірити гальмівний шлях твоєї і моєї бо я теж собі придбав економічно-екологічну шину тільки від кумхо.
Опубликовано 19 Апрель 2015 - 00:13



Изменено: Svyatoslav_lviv, 19 Апрель 2015 - 08:41
Опубликовано 19 Апрель 2015 - 08:42
Опубликовано 22 Май 2015 - 00:51
Опубликовано 26 Октябрь 2015 - 23:13
Поскільки я нічого не пишу тут, в моєму своєрідному міні-бортовику, це незначить, що з моїм авто нічого не відбувається)
- Після покупки, була замінена вся ходова.(хто в вайбері в групі УОК_Львів, вкурсі справи) були поставлені нові стойки SACHS
- Оскільки досить відчутно калатав вижимний, було прийняте рішення поміняти зчеплення повністю на нове фірми LUK

- Далі було відремонтовано серцевину замка запалювання, яку допоміг витягувати соклубівець ventil4401 і вся братва з УОК_Львів і друг Вова ![]()

- Дальше була подорож в Затоку, про неї писати багато не буду, але скажу так, вектрочка поводилась чемно, без неприємностей і доречі була доволі комфортною в поїздці чотирьох людей на 1150 км, пару цікавих фоток з подорожі
![]()



- Після поїздки було знайдено тріщину в патрубку системи охолодження машини...замінено!
- Також було вирішено проблему з завоздушенням паливної системи, в цій справі дякую сім’ї УОК_Львів та особисто ventil4401 а також майстрам дизель-сервісу, що на Кривчицях!
- Були придбані металеві диски в ivan tadash за що йому величезне ДЯКУЮ)
- Додатково придбано шкіряні карти дверей в pdriveromega3000 фото в салоні, буде згодом, після обезшумки салону! Доречі дякую продавцеві, рекомендую!
- Було підібрано і придбано штучну алькантару, для оздоблення салону (фото теж згодом)
- Вирішив оновити оптику, придбав лінзи G5 infolight


(фото процесу встановлення і кінцевого результату, як Ви здогадались, згодом
)
- Також у вельмишановного Tiger було придбано камери заднього виду:
і таку: 
а також монітор 5-ти дюймовий, для чого дві камери і як вони будуть інтегровані в авто....згодом)) ![]()
Опубликовано 27 Октябрь 2015 - 00:11
1. Радиостанции " Quansheng TG-6A "и" TYT TH-F8 " .
2. Пневматическая винтовка Hatsan Mod. 125 TH-CAMO
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых