Концепт електрокара Quant F обіцяє 1075 к.с. і 800 км пробігу
Компанія з виробництва електричних автомобілів з Ліхтенштейну NanoFlowcell розсекретить свій новий чотиримісний седан Quant F в наступному місяці на Міжнародному автосалоні в Женеві.
Quant F являє собою перероблену версію концепту Quant e-Sportlimousine, показаного на торішньому Женевському автосалоні. Новий автомобіль харчується від чотирьох електродвигунів з короткочасної піковою потужністю 1075 к.с., а максимальна напруга живлення досягає 735 вольт, на відміну від минулорічного e-Sportlimousine з 912 к.с. і 600 вольтами.
Автомобіль оснастили двоступеневою автоматичною коробкою передач, за словами виробника, «подібної до якої ще не існувало». Максимальна швидкість заявлена ??на рівні 300 км/год (попередня версія – 350 км/год). Проте, за заявою технічного директора Нунцій Ла Веккьо (Nunzio La Vecchia), «дослідники не зацікавлені в накачуванні цифр к.с./кВт, а швидше за все в реалізації технічних можливостей».
Він же розповів, що автомобіль працює на власній технології зберігання енергії. «Замість того, щоб використовувати водень і кисень, як у звичайному паливному елементі, ми працюємо з двома іонними рідинами. Одна – з позитивним зарядом, друга – з негативним ».
При загальній місткості «паливного бака» в 500 літрів, що складається з 250-літрових ємностей, розміщених окремо в подструктурах Quant, вдалося домогтися 30-процентного збільшення дальності пробігу на одній заправці, яка тепер становить 800 км.
З приводу розміщення «палива» Ла Веккьо каже: «Ми знаходимося на початковому етапі … Ми можемо використовувати всі порожнини в автомобілі для транспортування іонної рідини, яка не є ні займистою, ні токсичною».
Електрокар в певних умовах автоматично перемикається виключно на задній привід, деактивувавши передні колеса, які працюють в режимі «очікування».
Кузов нового Quant F – вуглеволоконний монокок також зазнав змін, отримавши більш вузькі передні стійки і двоступеневий аеродинамічний профіль, автоматично активується при русі на швидкості понад 80 км/год, забезпечуючи притискну силу на задню вісь і підвищуючи зчеплення з дорогою.
Изменено: трой, 11 Февраль 2015 - 22:01