--что стоит порядка 100грн через 15000 стучать начинает (автор) - или это за год неподьемные деньги… -
Если бы я пятнашку накатывал бы за год, то было именно так как.
Но лазить каждые 3-4 месяца к этим стойкам...
Опубликовано 21 Март 2019 - 17:15
Опубликовано 21 Март 2019 - 17:34
а може ну його той стабілізатор?))
на додаток до ціни самого стаба, загальна конструкція здешевшає (зменьшить вагу)
ще на дві тяжки та втулки того стаба
щодо доцільності його застосування, то це мабуть тільки твій вибір\рішення...
в мене колись тяжка лопнула з одного боку, стаб почав гупати час від часу
(чіпляв десь чи то кузов, чи то стійку), прикрутив дротом на деякий час
але згодом змінив все на нормальний функціонал...
Опубликовано 21 Март 2019 - 19:01
Смотрю, темка немного оживилась.
В общем, катался я без стоек стабилизатора поперечной устойчивости. Еще раз повторюсь, катаюсь по Киеву и близ лежащим городам, скоростя не большие, светофоров и перекрестков уйма.
Ощущение тишины просто радует, когда едешь и ничего не гремит. Минус - при вхождениях в повороты- увеличивается крен. Толковое видео в теме тому наглядный пример.
Вывод сделал такой: кто ездит с небольшими скоростями, не вкладывает машину в поворот, а плавно заезжает и кого замучил стук стоек можно смело снимать (при этом не забыть снять поперечный стабилизатор или подвязать его, чтоб не стучал о рычаг.
Опубликовано 21 Март 2019 - 20:49
Вкладував машину в повороти на 120-130 км на звичному маршруті, просто чуть більший крен. Автомобіль абсолютно керований та прогнозований. Також пробував закладати в повороти на більшій швидкості ніж зазвичай на пустій дорозі, також чуть більший крен та абсолютна керованість. Може така особливість Вектри Б, але що маємо те маємо.
ще на дві тяжки та втулки того стаба щодо доцільності його застосування, то це мабуть тільки твій вибір\рішення...
стійки стаба майже нові, втулки також)
якби не проблема за 500-600 грн купити б/у стаб, але той стаб виходить майже як розходник.
Опубликовано 21 Март 2019 - 23:09
От конструкторы идиоты, влепили в машину детали которые ещё и менять надо, а без этих деталей и так все ездит.
Можно ещё глушители выкинуть - мощность двигла возрастёт. Шум лишний появится, так можно музыку погромче сделать.
Я чекав подібну месагу)
Також можна подякувати конструкторам за ЕРГ, нерозбірні ступиці, шарові інтегровані в ричаг, пластмасові термостати і клапанні кришки, гнуті клапана при обриві ГРМ і тому подібну єресь))
Опубликовано 22 Март 2019 - 05:54
Нагуглив стару тему)
При заміні коліс на літні виявив зламаний передній стабілізатор. Коли зламався поняття не маю, різких змін в поведінці авто не помітив. Стиль їзди не змінювався, в повороти входить нормально, на швидкості 150 по хорошій дорозі керованість навіть дуже норм. Вся підвіска доглянута, аморти, сайленти і т.д.
І тут закралася крамольна думка, а може ну його той стабілізатор?))
Тим більше що вже другий за пару років, болячка їхня чи що.
Авто Вектра Б.
Впринципі гарне повідомлення №44.
Від себе добавлю дві тези
-кадеТТо 1.2-1.3 не комплектувались стабом(писав вище)Але звичайно на кузові місця кріплень є.
-усі поголовно джипери говноміси знімають стаб щоб збільшити хода підвіски та було краще зчеплення з поверхнею на діагональних вивішуванях.На керованість авто ніхто не скаржиться.А чого скаржитись якщо всім зрозуміло,щоб повернути джипом треба зменшити швидкість в любому випадку є стабілізатор чи відсутній.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Март 2019 - 08:53
Опубликовано 22 Март 2019 - 11:22
Та питання більше щоб поговорити.
При нагоді куплю та поставлю на своє місце.
мну, відверто кажучи, й сумнівів не мав...
тому й "говоримо"
Якби не міняв сам колеса, то й не знав би досі, що стаб зламався.
відверто кажучи, взагалі не уявляю як така залізяка
при нормальній експлуатації авто може зламатись...
а в якому місці (ближче до втулки, чи до тяжки,
чи може вже там де сам отвір для кріплення тяжки,
а може взагалі між втулками?!)
хоча, зважаючи на те, шо зауважив при зміні колеса,
то мабуть десь між тяжкою та втулкою..
Изменено: lame, 22 Март 2019 - 11:28
Опубликовано 23 Март 2019 - 10:06
Бруківка і "шифер" на сипаних висівками дорогах вбивають їх дуже швидко.Міняю два рази на рік-спочатку глушу стук музикою,а потім міняю,воно повинно бути,так їздити спокійніше
Менять нужно не только стойки горизонтального стаба избавляясь от стука (это краткосрочное решение вопроса). Фокус в том,что ресурс стоек вертикального стаба прямопропорционален состоянию его втулок. Вывод: для увеличения срока "бесшумной" эксплуатации этого узла - необходима замена сразу 4-х деталей. Вот тогда будет счастье.
Ну снимешь стойки, а дальше что? Тогда сразу нужно и стабилизатор с втулками снять, на чем он держаться то будет?
Совет, не снимай, а если часто вылетают, то подбери по размерам от более тяжелой машины, на длину не смотри, болгарка и сварка поможет, главное, чтоб рабочий узел был крепче родного, тогда надолго забудешь про них.
КАКАЯ БОЛГАРКА, КАКАЯ СВАРКА - ТЫ в СВОЕМ УМЕ????????? Принцип работы стаба -КРУЧЕНИЕ. Не надо ничего снимать, резать, или варить - РЕШЕНИЕ в замене сразу 4-х деталей, две из которых на СИГЕ находятся в "ж..пе мира" потому никто не заморачивается с заменой втулок горизонтального стаба, заменили тяжки и возрадовались временной тишине.
Опубликовано 23 Март 2019 - 13:43
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 23 Март 2019 - 15:59
Заднеприводньій)kaktys,Форд без стабів.Ескорт.
Как показала практика на ОВЦ и Инсигнии, а также на Астрах Н и Зафира втулки переднего стабилизатора в замене нуждаются в единичных случаях.
Опубликовано 23 Март 2019 - 19:02
Опубликовано 24 Март 2019 - 12:20
відверто кажучи, взагалі не уявляю як така залізяка при нормальній експлуатації авто може зламатись...
Стабілізатор передній Веро Б2.0 сама ходова запчастина.Питають постійно.Як датчик і датчик РВ-КВ.)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 25 Март 2019 - 10:51
Как показала практика на ОВЦ и Инсигнии, а также на Астрах Н и Зафира втулки переднего стабилизатора в замене нуждаются в единичных случаях.
Не буду говорить за остальные авто, но на сиге втулки стаба менял сам на 45 000 км, (был легкий стук на гравийке) реально два "овала" снял, хотя сидели прочно и на вид резина трещин не имела. Данные втулки - резинометаллические, может кто не знает. Единичный ли этот случай или нет - вопрос, однако заменив втулки и тяжки- думаю проеду в тишине еще столько же.
Опубликовано 01 Апрель 2019 - 09:02
Заднеприводньій)
https://youtu.be/ZGQY2iz4DMY
Я на астре н менял втулки стаба, и пока не поменял их, менял стойки стаба несколько раз, а после заменьі втулок про стойки забьіл.
То же сделал на сиге, сразу 4-е детали.
Я тут на Ланосі родича катнувся, так от, керованість Вектри без переднього стабілізатора суттєво краща, ніж Ланоса із стабілізатором, з новими амортами та ідеальною ходовою
Сравнение оченнь приблизительное, даже сомнительное. Две абсолютно разные машины.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых