У звязку з великим об'ємом інформації нову інфо буду виділяти червоним на день два.
Не впевнений чи правильно я роблю, але поїхали...
Отже, продаю члена сім'ї :
OPEL VECTRA A
1994 р/в
Двигун - C20NE (№31160989)
КПП - мех F18 (WR3.57)
4 ЕСП
Люк з ел. приводом (2 положення)
Кондиціонер
Комплектація - CDX (все крім бортового і підігріву сидіннь, проводка під бортовик та підігрів встановлена з заводу)
Історія авто:(можливо буде багато зайвої інфо, але постараюсь описати все)
В нашій сім'ї даний апарат вже 14 років.
Куплена була близьким родичем (дядьком ) в 2001р. на той момент це була ОВА 20NE 4x4 1989р/в (бубен )
Восени 2012р (думаю період з 2001 по 2012р вже мало кого хвилює - в ДТП участі не брала, задній привід викинули) був доставлений донор 1994р.в (220тис.км по щитку, може і реальний - було видно що авто довго стояло) з якого було благополучно пересаджено ВСЕ (крім задньої підвіски) на попередньо підготовлений (поварений, оброблений та обезшумлений) кузов, в процесі пересадки все було перевірено та "обслужено". Повна покраска. Шумка. Тонування. Встановлено двосторонню сигналізацію та нову вихлопну систему.
30.03.2013р (на мій д/н ), дирчик був подарований (мається на увазі проданий в кредит ) мені.
З цього моменту постараюсь більш детально:
20.06.13 - ТО кондиціонера: замінено обидва датчики (на нові Thermotec) та проведено кап. ремонт компресора (на фірмі).
24.07.13 - ТО топливної системи: замінено топливний насос (на новий Krauf) та фільтр (Mfilter)
24.10.13 - ТО трансмісії: замінено правий сальник полуосі (Mayle), прокладку картера КПП (OPEL) та залито нове масло (GM 80W)
п.с. пишу і сам ржу з себе - замість того щоб просто їздити постійно шукав що замінити... (може це всі так, чи натура в мене така...)
15.11.13 - ТО системи запалювання: замінено ВВ провода (Bosch), кришку розподілювача (Beru) та свічки (Beru).
12.12.13 - ТО системи змащування: замінено датчик тиску масла (SWAG), піддон (Febi), прокладка піддону з масловідбивачем (Dello), фільтр (Knecht) та масло (Castrol Professional 10w40).
22.02.14 - ТО системи охолодження: замінено кришка бачка (SWAG), обидва датчики включення вентиляторів охолодження (Jp Group), термостат та ох. рідину.
22.02.14 - ТО приводу доп. агрегатів: замінено натяжний ролик (Dello) та поликлиновий ремінь (Bosch).
22.02.14 - замінено личинку замка запалювання (Febi).
17.03.14 - ТО підвіски: замінено стійки стабілізатору (Febi) та шарові опори (SWAG).
27.03.14 - ТО ГРМ: замінено ролик (SWAG) та ремінь ГРМ (Bosch).
06.04.14 - замінено рем. комплект тормозного супорта пер/л (Seinsa)
06.04.14 - замінено РХХ (Б/У).
05.06.14 - ТО стартера: замінено бендикс (Bosch), щітки (Bosch) та всі втулки (OPEL).
05.06.14 - замінено лампи накалювання ближ/далн, денні вогні та в протитуманках (всі 6шт. Philips BlueVision).
24.07.14 - ТО рульового управління: замінено рейку (Б/У), наконечники (SWAG) та рідину.
24.07.14 - Замінено обидва зовнішні ШРУСи (Б/У).
12.09.14 - ТО двигуна: замінено мск (Reinz), сальники топливних форсунок, прокладка ГБЦ (OPEL), прокладка впуску та випуску (OPEL), замінено всі прокладки/шайби крім сальників колінвалу, розпредвалу та масляного насосу, промивка форсунок на стенді та промивка гідриків. все інше (кольца, направляючі клапанів, головка і т.д) у відмінному стані.
12.09.14 - замінено масляний, топливний та повітряний фільтри (Mfilter) та замінено масло (Castrol Professional 10w40)
28.09.14 - заміна передніх пружин (Б/У).
06.10.14 - замінено водяну помпу (Kraft), розширюючий бачок (Thermotec), датчики температури на щиток та на ЕБУ (SWAG), ремінь ГРМ, ролик ГРМ та залито охол. рідину (Mannol).
14.10.14 - замінено щітки склоочисника (Hola) та встановлено зворотній клапан на трубопровід подачі води (Nissan).
31.11.14 - Замінено правий ричаг підвіски в зборі (Fortune line) та втулки стійок стабілізатора спереду.
06.01.15 - Замінено акумулятор (A-Mega Premium 60Ah)
21.01.15 - замінено гофру повітряного фільтру (Otoform), датчик температури повітря за бортом (SWAG) та всі втулки дверних петель (OPEL).
07.04.15 - Замінено чохли КПП та ручника. (Made by Jurek )
08.05.15 - Замінено передні тормозні диски (GM б\у), колодки (ABE) та проведено обслуговування передніх супортів.
10.06.15 - Закінчено ТО тормозної системи: замінено задні тормозні диски (ABE), колодки (ABE), замінено рем.комплекти супортів (Seinsa) та замінено тормозну рідину.
10.06.15 - ТО стояночного тормоза: замінено тормозні накладки (ABE) та рем.комплекти ручника (GM).
26.08.15 - Замінено "саксофон" (Dello) та антифриз (OPEL Premix Long Life).
26.08.15 - Замінено втулки задніх амортизаторів (OPEL).
02.09.15 - Замінив задню праву пружину. (Б/У GM).
10.09.15 - Замінив кнопку управління кондиціонером.
10.09.15 - Провів ревізію системи сигналізації - працює.
Приблизно половину вище-перечислених робіт були виконані не за потребою, а тому що я не люблю лазити в одне місце двічі...
+ ще купа дріб'язку.
Тепер хочу скласти список робіт які необхідно провести на даний момент (більшість запчастин уже куплено), зараз критично не вистачає вільного часу для усунення наявних несправностей (а майстрам я стараюсь не дівіряти свою Віруню ), отже я прийняв рішення озвучити ціну за авто з тими негараздами які є, і по мірі їх усунення буду обновляти даний список і можливо ціну. (не судіть строго )
Отже, зараз я зроблю невдячну річ - опишу всі наявні неполадки свого авто... (хоча може це для мене неполадки, а для когось - робочий стан... )
1) Замінити щеплення комплектом - вижимний, направляюча, диск, трос та задня подушка в наявності.
2) Замінити/полагодити вентиляційну решітку пасажира: шось там вискочило/відломалось.
3) Замінити ел.магнітну муфну компресора кондиціонера - компресор з робочою муфтою в наявності.
Як і у всіх - є пару царапин та осколів.
Оформлення салону під дерево - я спочатку хотів познімати, а потім привик. (елементи яких не вистачає - в наявності) - я цим займатись наразі точно не буду.
З документами все в порядку - з обліку знімається і ставиться, експертизу після "трансплантації" проходила...
VIN W0L000087K1157076
донор VIN W0L000087R5282580 (використовую для підбору запчастин)
Всі вікна по кругу рідні GM 94'
Після заміни мск масла НЕ БЕРЕ.
Жодного "колхозу" тюнінгу (ну крім наклейок під дерево та під хром на дверних ручках ) типу лямбда від десятки чи гофра від волги - все в первинному вигляді.
Пихло більше 4.5тис/об не крутив, тягне впевнено і рівно, заправляю завжди 92-м ОККО, раз в два-три місяці заливаю повний пульсу і даю просратися їжджу дещо активніше
Задня ходова незалежна - неубиваєма та досить комфортна.
Магнітола Kenwood (CD, MP3,USB) колонки всі рідні - надиво чисто та якісно грають.
Колір - вишневий.
Останній рік авто використовую лише по вихідних та раз в місяць катаюсь на історичну батьківщину дружини - до Львова (250км) весь інший час Віруся знаходиться на критому (добре вентильованому ) паркінгу на роботі (Буковель).
Середні пробіги в мене десь 1-1.5 тис.км/міс.
Причина продажу - поповнення в сім'ї, потрібен універсал чи великий седан... розгляну пропозиції по обміну (made in China або параша не пропонувати). цікавить Audi 100/a6 c4.
ЦІНА 3500$ можливий розумний торг.
У вартість входить: зимові шини GoodYear R14 (60%) на зілізках + хороші титани R15 з новими літніми шинами Bargum 195/60R15 та пів гаража нових і Б/У запчастин.
ЦІНА без титанів, патіфона, запчастин і без торгу - 3000$
(як і писав вище дана цифра може іноді змінюватись в залежності від зменшення списку необхідних робіт та мого настрою... )
Ну якось так... щось згадаю то допишу.
п.с. наразі авто в продажу лише тут (більше мене ніде не зрозуміють... )
0660980938 Ігор з 10 до 22
Всім добра та мирного неба.
Виправлено: igortymchuk, 11 вересень 2015 - 12:12