Перейти к содержимому


Реклама









Фото

мало известные авто


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
32 ответов в теме

#1
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 29 Июнь 2015 - 17:06

Унікальні радянські автомобілі, які ми так і не побачилиЦікаве
 

proto005-5-371x177.jpg

На автомобільних виставках завжди представлено дуже багато прототипів. На створення нового автомобіля йде дуже багато часу, а на усунення виникаючих помилок і неточностей ще більше. Лише мала частина нових творінь досягає конвеєра. Більша ж частина автомобілів залишається лише на кресленнях або випускається в кількості однієї одиниці.

Давайте подивимося на ті радянські автомобілі, які так і не з’явилися на світ.

ГАЗ М-73.
Експериментальна модель 1955 року.

proto005-3.jpg

ВАЗ Е-1101.
Експериментальна модель 1970 року.

proto005-4.jpg

ВАЗ 2103 універсал.
Експериментальна модель 1976 року.

proto005-5.jpg

ВАЗ 2105 «Жигулі».
Експериментальна модель 1976 року.

proto005-6.jpg

ВАЗ 2107.
Модернізована експериментальна модель 1986 року.

proto005-7.jpg

ВАЗ 2122. Модель 1976 року.

proto005-8.jpg

ВАЗ-Porsche 2103.
Прототип 1976 року.

proto005-9.jpg

ВАЗ 2802-01 «Поні».
Експериментальна модель 1980 року.

proto005-10.jpg

Москвич 408 Турист.
Експериментальна модель 1964 року.

proto005-14.jpg

Москвич 2150.
Експериментальна модель 1972 року.

proto005-15.jpg

Москвич 3-5-5.
Експериментальна модель 1972 року. Автомобіль був би дуже витонченим і сучасним в той час.

proto005-16.jpg

Москвич-С1. Прототип 1974

proto005-17.jpg

Експериментальна модель таксі 1964 року. Автомобіль має 4 пасажирських місця. Вхід здійснюється через бічні двері. В даний час дана модель знаходиться в музеї.

proto005-21.jpg

ГАЗ-3101 «Волга».
Експериментальна модель 1975 року. Форма кузова Волги за весь час практично не була змінена.

proto005-28.jpg

ГАЗ-3105 «Волга».
Експериментальна модель 1987-1992 року.

1_proto005-29.jpg

 


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#2
wolf_007

wolf_007

    Старожил

    • День Рождения!
    • Сообщений 303
  • Возраст: 43
  • Имя:Евгений
  • Город:Харьков, Салтовка
  • Авто:Opel Omega B 2.0 Sport 16V 1999, Газ21В 1958 Звезда ,
  •  
  • Регистрация: 31.10.2007

Опубликовано 30 Июнь 2015 - 22:02

3105  каким боком попала в список прототипов ? серия была около 100 машин


  • 0

#3
Cr-z

Cr-z

    Авторитет

    • Сообщений 40817
  • Возраст: 41
  • Имя:Valentin
  • Город:Луцк
  • Авто:3.0 KOMPRESSOR
    Opel Insignia 1,6T
    Opel Vectra C
    Honda CR-Z
  •  
  • Регистрация: 15.07.2012

Опубликовано 30 Июнь 2015 - 22:07

трой, мечтаешь приобрести? ностальгия? 


  • 0
Sex есть как Опель - запроектированный, чтобы радовать...

З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661
Размещенное изображение

#4
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 01 Июль 2015 - 08:26

трой, мечтаешь приобрести? ностальгия? 

та мож и взял бы шота раритетное в супер состоянии для покататься по выходным


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#5
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 11836
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 02 Июль 2015 - 22:18

Москалик кабріолет бомбезний!


  • 0

#6
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 05 Июль 2015 - 09:40

BAЗ-Porsche 2103 – унікальні Жигулi від PorscheЦікаве
 

BAЗ-Porsche 2103 – унікальні Жигулi від Porsche

vaz-porsche_2103_prototip_1-371x177.jpg

ВАЗ-Porsche 2103 – результат співпраці компанії Porsche з ВАЗом в сімдесяті роки минулого століття. У 1976 році німецькі конструктори запропонували свій варіант модернізації автомобіля ВАЗ 2103. З машини прибрали весь хром, включаючи молдінги і металеві хромовані бампера, замінивши останні пластиковими, в колір кузова.

Але модерний стиль цього прототипу не був прийнятий: до цього часу вже був готовий власний проект ВАЗ 2106, який ,ed простіше і дешевше в освоєнні.

vaz-porsche_2103_prototip_1.jpg

 

  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#7
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 11836
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 05 Июль 2015 - 09:53

Щось перемудрували в Порше. Як на мене 6-ка гарніша.
  • 0

#8
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 05 Июль 2015 - 09:56

ну дык они ж не для себя вояли )


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#9
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 06 Июль 2015 - 20:09

ЗАЗ-971 – повнопривідний автомобіль, випущений в одному екземплярі

06 июля 2015 21:04 | Рубрика: Новости, ZAZ / Daewoo

zaz_971-371x177.jpg

ЗАЗ-971 (1962) – повнопривідний малолітражний утилітарний автомобіль, створений на базі серії вантажівок 3АЗ-970, вузлах і агрегатах ЗАЗ-965А та 966. Був зібраний всього один автомобіль цієї моделі, однак згодом досвід отриманий при його створенні, став у нагоді при розробці інших повнопривідних прототипів.

zaz_971_1-800x412.jpgzaz_971.jpg


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#10
BingBo

BingBo

    Частый гость

    • Сообщений 48
  • Имя:Ivan
  •  
  • Регистрация: 16.11.2014

Опубликовано 17 Июль 2015 - 15:42

Ну и эксклюзивчики, не ожидал.


  • 0

#11
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 16965
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 19 Июль 2015 - 11:23

 Вот тут кое что из истории Нивы 

 http://www.zr.ru/arc...odonachal-nitsa


  • 0
Реклама в подписи запрещена

#12
мАнтёр

мАнтёр

    Пастырь

    • Сообщений 385
  • Имя:Макс
  • Город:під сонцем
  • Авто:нєОпєль :(
  • Гос. номер:3431
  •  
  • Регистрация: 29.08.2010

Опубликовано 19 Июль 2015 - 16:53

Унікальний всюдихід Луцького автомобільного заводу ТПК ЛуМЗ 967

2-8_.jpg

 

http://ukrautonews.c...u-tpk-lumz-967/

 


  • 0
Электротехника без мата, это как борщ без аромата...

#13
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 20 Июль 2015 - 13:29

прикольный корч, для охоты-рыбалки самое то


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#14
Jos

Jos

    Авторитет

    • Сообщений 4733
  • Возраст: 46
  • Имя:Евгений
  • Город:Днепропетровск
  • Авто:Mazda323F V6. 2.0 AstraG coupe 2.0Turbo
  • Гос. номер:АЕ1551МI
  •  
  • Регистрация: 20.04.2009

Опубликовано 20 Июль 2015 - 14:14

прикольный корч, для охоты-рыбалки самое то

в простонародии "труповозка" - машина для вывоза раненых с переднего плана боя... :blush:


  • 0
Верить никому нельзя - мне можно!!!
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав

#15
Zachariasz

Zachariasz

    "Нельзя угодить всем" ZOG

    • Сообщений 48430
  • Имя:.
  • Город:Zacharpolis
  •  
  • Регистрация: 23.07.2007

Опубликовано 20 Июль 2015 - 14:53

На фоне владения Шкодой торкнуло.  :sm13_:


  • 0
Не тратьте деньги на одежду, тратьте на психотерапию. Какая разница, сколько лет вашим кедам, если все вокруг во всём виноваты. :ukr:

Спойлер

#16
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 20 Июль 2015 - 15:18

Нынче 6-колесный Гелендваген считается самым дорогим и самым проходимым внедорожником. А еще он претендует на звание самого роскошного. Но на самом деле еще в 1980-1990 годы существовали трехосные «кубики», которые делались по спецзаказам для шейхов и высших чинов Бундесвера. Один из таких недавно «всплыл» в России, где машину выставили на продажу.

mercedes-g500-1.jpg

За уникальный внедорожник 1994 года просят 5 миллионов рублей, что равняется 90 тыс. евро. Автомобиль был изготовлен тюнинг-ателье Schulz и принадлежал генерал-инспектору  танковых войск Бундесвера. Когда и как G500 Schultz попал в Россию, известно, наверное, только самому генералу. Под капотом – 5-литровый мотор мощностью 250 сил и целый арсенал блокировок для езды по бездорожью. Внутри – мини-царство с телевизорами, раздельным креслами и пр.

mercedes-g500-3.jpgmercedes-g500-6.jpg

Из познавательного также надо упомянуть стоимость Mercedes G500 Schultz. В конце 80-х-начале 90-х тюнинг-компания просила за создание такого 860 тысяч немецких марок!

mercedes-g500-9.jpg

P.S. В России есть несколько таких «геликов», которые были завезены преимущественно в эпоху малиновых пиджаков и 600-го «кабана».

%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%image66377.jpg

image66377-150x150.jpg mercedes-g500-1-150x150.jpg mercedes-g500-2-150x150.jpg mercedes-g500-3-150x150.jpg mercedes-g500-4-150x150.jpg
mercedes-g500-6-150x150.jpg mercedes-g500-7-150x150.jpg mercedes-g500-8-150x150.jpg mercedes-g500-9-150x150.jpg %D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%

  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#17
Zachariasz

Zachariasz

    "Нельзя угодить всем" ZOG

    • Сообщений 48430
  • Имя:.
  • Город:Zacharpolis
  •  
  • Регистрация: 23.07.2007

Опубликовано 20 Июль 2015 - 23:43

Боюсь даже предположить расход такого "Кубика" до запуска двигателя.


  • 0
Не тратьте деньги на одежду, тратьте на психотерапию. Какая разница, сколько лет вашим кедам, если все вокруг во всём виноваты. :ukr:

Спойлер

#18
Санчо0222

Санчо0222

    Авторитет

    • Сообщений 1600
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:DNDZ Днепродым
  • Авто:"зарастает паутиной"
  •  
  • Регистрация: 05.01.2011

Опубликовано 21 Июль 2015 - 07:55

Кубик ядло :sm302: .


  • 0

#19
Caшка

Caшка

    Старожил

    • Сообщений 233
  • Имя:Сашка
  • Город:Луцьк
  • Авто:OOB 2.2DTi
    C4GP 1.6HDi
  •  
  • Регистрация: 14.05.2013

Опубликовано 21 Июль 2015 - 11:24

ВАЗ Е-1101.
Експериментальна модель 1970 року.

proto005-4.jpg

Це щось дуже схоже на прототип "Таврії" 1970 року

8f4aae8709c49813eeb43c8f5c93c5fe793f6ef8



Унікальний всюдихід Луцького автомобільного заводу ТПК ЛуМЗ 967

2-8_.jpg

 

http://ukrautonews.c...u-tpk-lumz-967/

Ці машинки збиралися в нас, на Луцькому автомобільному заводі. Мої батьки причетні до цього.

ТПК стояли на озброєні радянської армії. Мама колись їздила в Ленінград усувати проблеми з електрикою на одній з таких машин. Місцеві не могли розібратися. Військові були дуже здивовані :-)


  • 0

#20
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 22 Июль 2015 - 09:49

Незвичайний ГАЗ-21 з Нижнього Новгорода

22 июля 2015 10:38 | Рубрика: Новости

00327-371x177.jpg

Учора зустрів це диво техніки. З першого погляду нагадує Газ-21. З дозволу власника автомобіля зробив декілька фотографій

Але насправді це Кіа. Двигун Кіа – 202 к.с. Маса автомобіля – близько 2 тонн. Метал і пластик. Робили машину близько 4.5 місяців в Набержныих Човнах.

За словами власника, інформацію про фірму можна знайти в інтернеті, яка переробить Ваш автомобіль в таке ж диво. Купуєш Кіа, їдеш в Човни, і отримуєш цей агрегат.

Робив він її для онука, але йому водити танки виявилося миліше. До речі, у власника це вже 36 машина за його життя.

00424.jpg

00919.jpg

01310.jpg


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#21
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 25 Июль 2015 - 13:32

Перші електричні “Жигулі” – BAЗ-2802

25 июля 2015 14:14 | Рубрика: Новости

VAZ_2802_Pony-371x177.jpg

Ще не закінчили роботу над прогулочним електромобілем ВАЗ 1801 “Поні”, а конструктори Волзького автозаводу зрозуміли, що перспективи серійного виробництва є тільки у машин, які дійсно затребувані народним господарством. Тому електропривід вирішили застосувати на малотоннажному комерційному фургоні. Проект отримав індекс ВАЗ 2862, пише autodriving.net

Що собою являє ВАЗ 2802 “Поні”

Взявшись за проектування нового для себе виду техніки – електромобілів, конструктори Волзького автозаводу вимушені були “вчитися на ходу”. Електромобіль вирішили створювати з нуля, без використання платформи готової машини – лише в цьому випадку можна було реалізувати усі переваги електроприводу. В результаті на світ з’явилися два перші дослідні зразки – прогулочні електрокари ВАЗ-1801 “Поні”.

Дрібносерійне виробництво цих “ажурних” електромобілів планували освоїти до початку московської Олімпіади 1980 року. Возити багатих і знаменитих іноземців по спортивних об’єктах столиці на таких машинках було і демократично, і сучасно, і корисно для іміджу країни. Проблема полягала в тому, що інше призначення для прогулочних “Поні” придумати було практично неможливо.

VAZ_2802_Pony.jpg

Закінчаться Олімпійські ігри і… що з цими “конячками” робити далі?

Якби електрокари з’являлися звідкись “самі по собі”, застосування їм знайшли б, але йшлося про виробництво, а в умовах планової економіки головним критерієм доцільності випуску будь-якого виду продукції були потреби народного господарства.

Як тільки стало ясно, що довести до розуму і освоїти дрібносерійне виробництво витонченого прогулочного “Поні” до Олімпіади- 80 не вдасться, конструктори до цієї іграшки охолонули і почали проектувати малотоннажне вантажне шасі – комерційну платформу з електроприводомВАЗ-2802. Така машина мала усі шанси кінець кінцем виявитися на складальному конвеєрі.

Надію давав прецедент: у кінці 1979 року, коли починалася ця історія, фургони з електроприводом ВАЗ-21029 на базі ВАЗ- 2102 вже пройшли приймальні випробування і були рекомендовані до постановки на виробництво.

VAZ-2802.jpg


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#22
figarey

figarey

    Авторитет

    • Сообщений 4162
  • Возраст: 53
  • Имя:Віктор
  • Город:Шепетівка, де паровоз стоїть на трубі
  • Авто:О.8 дізельОК
  •  
  • Регистрация: 20.01.2013

Опубликовано 25 Июль 2015 - 15:13

Москвич-С1. Прототип 1974

На то время выглядела очень и очень  :sm302: 


Изменено: figarey, 25 Июль 2015 - 15:15

  • 0

#23
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 25 Июль 2015 - 15:17

На то время выглядела очень и очень  :sm302:

та да

а нам 412й тулили )


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#24
Радислав

Радислав

    Дока

    • Сообщений 727
  • Возраст: 36
  • Имя:Радислав
  • Город:в нём нет дорог.....
  • Авто:GM
  •  
  • Регистрация: 15.06.2012

Опубликовано 30 Июль 2015 - 11:37

трой, По форме кузова, то вроде бы КИА ОПИРУС. Или нет? 


  • 0

#25
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 09 Август 2015 - 18:55

20524-371x177.jpg

ЛуАЗ 1301 (1984/88/94) – прототип легкого позашляховика, який повинен був замінити на конвеєрі застарілу модель 969М. Перший варіант машини був сконструйований ще в 1984-му році і являв собою все той же 969М з новим кузовом. Прототип 1988-го року відрізнявся каркасно-панельним кузовом (сталевий каркас і пластикові панелі), пневмоелементами в незалежній пружинній підвісці, що дозволяють змінювати дорожній просвіт. В якості силової установки був застосований модернізований двигун МеМЗ-245 від «Таврії».

Привід всіх коліс – постійний, в трансмісії блокується міжосьовий диференціал. Дах і боковини знімалися, дозволяючи легко перетворити джип в пікап, планувалася також версія і з м’яким верхом. Задні двері машини були виконана з двох секцій – верхньої і нижньої, запасне колесо і набір інструментів розміщувалися в нішах під передніми сидіннями, таким чином повністю звільняючи багажний відсік.

Прототип повністю зберіг позашляхові якості свого «предка» і став володарем куди кращих споживчих якостей.

У 2002-му році широкій публіці під тим же індексом був представлений прототип зразка 1994-го року, що відрізнявся трохи зміненим дизайном екстер’єру, двигуном МеМЗ-2457 об’ємом 1,2 літра і потужністю 58 к.с., що працювали в парі з п’ятиступінчастою коробкою передач . На базі цього прототипу було зібрано кілька версій машини, включаючи дліннобазний автомобіль для швидкої допомоги (ЛуАЗ-1301-08 / 07).

Автомобіль так і не став серійним, але планувалася ще в 1975-му році модернізація виробництва затягнулася, об’єднання з ЗАЗ нічого Луцькому заводу не дало, нових двигунів не вистачало навіть на Таврії, а випускати нову модель зі старим двигуном від запорожця просто не було сенсу. У 1989-му році був влаштований конкурс на нову модель автомобіля для села, в якому брав участь і інший прототип НАМИ-ЛуАЗ «Прото», однак про підсумки конкурсу нічого не відомо. Вже на початку 90-их було ясно, що і сам завод приречений.

 

 
105_0520.jpg
1 / 7
 
 
 

  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#26
Caшка

Caшка

    Старожил

    • Сообщений 233
  • Имя:Сашка
  • Город:Луцьк
  • Авто:OOB 2.2DTi
    C4GP 1.6HDi
  •  
  • Регистрация: 14.05.2013

Опубликовано 18 Август 2015 - 18:51

Ще такий варіант був

85d0c5u-960.jpg

5d0c5u-960.jpg


  • 0

#27
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 22 Август 2015 - 21:31

Редчайший универсал ГАЗ-13С: «Черная врачиха»
22 августа 2015 /

Этот редкий автообиль в прошлом году выставили на продажу. И именно так о нем узнали СМИ. Знакомьтесь: санитарная машина для высшей партийной номенклатуры «Черная врачиха» — универсал на базе ГАЗ-13 «Чайка».  Сколько всего было выпущено таких автомобилей, точно сказать никто не может. Однако историки и специалисты сошлись во мнении, что подобных ГАЗ-13С было построено всего около 20 штук (до 1982-го года), из них до наших дней сохранилось лишь 12 экземпляров (включая этот киевский).

1427112193_pulson_0115.jpg

 

Универсал на базе серийной «Чайки» производился для нужд 4-го Главного управления Минздрава, гаража особого назначения (ГОН), а также Министерства обороны СССР.  Производились эти машины по довольно простой технологии.

У поступавших с Горьковского автозавода седанов «Чайка» срезали заднюю часть крыши и багажник, а вместо этого устанавливали оригинальную, более длинную корму, сваренную из трех частей и пятую дверь с окном из оргстекла. Сборка осуществлялась вручную.

1427112126_pulson_0815.jpg

 

Двигатель на машине оставался стандартный — 195-сильная V-образная «восьмерка» рабочим объемом 5,5 литров. В паре с мотором работала 3-диапазонная автоматическая коробка передач. Из-за возросшей (с 2,66 до 3 тонн) массы, инженеры усилили заднюю подвеску автомобиля, путем установки двух дополнительных листов в рессоры.

1427112198_pulson_1113.jpg

 

В салоне универсала ставили перегородку сразу за первым рядом сидений и выводили на потолок над водительским местом три клавиши включения света в санитарном помещении. В задней части находились носилки. Рядом с ними по левому борту устанавливались ящики и емкости со специальным медицинским оборудованием, включая кронштейн под капельницу.

1427112172_pulson_1213.jpg

 

По правому борту возле задней двери крепились кислородные баллоны и электрошоковый аппарат: все для оперативного спасения партийных бонз. Оборудование спецсвязи включало в себя еще 180 кг аппаратуры. В правительственном кортеже медицинская «Чайка» обычно ехала последней.


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#28
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 16965
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 06 Сентябрь 2015 - 14:15

И за сколько купили ?


  • 0
Реклама в подписи запрещена

#29
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 07 Сентябрь 2015 - 21:23

ЗАЗ: найбільш незвичайні «Запорожці»

07 сентября 2015 22:05 | Рубрика: Ретро, ZAZ / Daewoo

8b08bdedf503fa33cb90dc37c7c913eb-371x177

Всі знають, що являють собою «горбатий» і «вухатий» «Запорожці». Культові автомобілі, одні з наймасовіших в СРСР, добре відомі своїми сумнівними ходовими якостями і зручністю. Але за час свого існування на ЗАЗі зробили ряд значно більш цікавих моделей…

Мало хто знає, що Запорізький автомобілебудівний завод був заснований в 1863 році Абрагамом Яковичем Коопом – тоді він являв собою майстерні з виробництва соломорізок і залізних деталей до вітряних млинів.

Сільськогосподарську техніку завод виробляв і після того як був націоналізований, а в кінці 50-х було прийнято рішення розгорнути на заводі автомобільне виробництво. У 1961-му з воріт заводу виїхав перший «горбатий».

791abd8a449f4c50db9625420a4960e3.jpg

1961, вантажівка ЗАЗ-970. Створений на Основі ЗАЗ-966. Робітники на заводі прозвали його «Точило» – через характерну круглу форму передка. Шкода, в серійне виробництво так і не надійшов.

235c5450b105495cf9af361983d8017f.jpg

1963 рік, пікап ЗАЗ-965П. Машину розроблено на базі ЗАЗ-965А в якості внутрішньозаводського автомобіля. Міні-пікапи використовувався для переміщення комплектуючих з одного цеху в інший. А фермерам б сподобалось!

a2120b3312bfa7aa6e26c25f3a5bacc4.jpg

1962, мікроавтобус ЗАЗ-970Б. Шестимісна машина з дослідного сімейства 970-х. Окрім пасажирів, міг перевозити і вантажі масою до 350 кг. Двигун «мінівена» горбом видирався в салон, від чого два сидіння третього ряду були роздільними.

6375602fdf12a503bedd90f7e4bed694.jpg

1979 рік, проект «Таксі». В кінці 70-х на ЗАЗ був оголошений внутрішньозаводський конкурс на кращий автомобіль типу «Таксі». Один з призерів – проект на агрегатах «Таврії», довжиною в 3,5 метра і з кабіною водія над лівим переднім колесом. Правда, зразок залишився тільки у вигляді макету.

0b1e958bd7b40bd19905a0af8e4b018b.jpg

1965, ЗАЗ-967. Прототип транспортера переднього краю на основі НАМИ-032М. У комплектацію входив мотоциклетний двигун, хоча планувалося встановити на модель новий V-подібний двигун повітряного охолодження НАМИ-Г на основі двигуна BMW.

8b08bdedf503fa33cb90dc37c7c913eb.jpg

1990 рік, пікап ЗАЗ-968МП. Пікап існував не тільки на базі «горбатого», а й на базі «вухатого», хоча його поява на початку 90-х була трохи запізнілою. Пікапи робили за стапельно-обхідною технологією – у кузова ЗАЗ-968М відрізалась задня частина кабіни і приварювалися задня стінка з вікном. Якість вийшла відповідною, у виробництві протрималися два роки.

6a3585d6d1900699a4df37c31e6695be.jpg

1970 рік, дослідний ЗАЗ-1102. Перший зразок «Таврії» з’явився в 1970 році і на ті часи був абсолютно сучасним і відповідним світовим дизайнерським трендам автомобілем. Але, як і над багатьма іншими автомобілями в СРСР, над ним занадто довго думали.

986a172651e8d6a3ea47b170d1779356.jpg

1973, дослідний ЗАЗ-1102. Друге покоління дослідних «Таврій».

fd6211dd278f79aadcc1e5843b863362.jpg

1976, дослідний ЗАЗ-1102. І це теж «Таврія», третє дослідне покоління. До постановки моделі на виробництво пройде ще 11 років.

a41dd2be43671d6fd4cd37af008b6683.jpg

1990 рік, ЗАЗ-1701. А як вам така «Таврія»? Найбільше нагадує катафалк, хоча передбачалося, що це компактний сімейний універсал.

a2d97652ca5746a59419fc9592227c12.jpg

1964 рік, ЗАЗ-969. Ну і наостанок – позашляховик. Впізнаєте? Так, самє ЗАЗ-969 став основою для «лазіка». На ЗАЗі Зробили два дослідних екземпляри.


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#30
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 11836
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 07 Сентябрь 2015 - 21:51

1990 рік, пікап ЗАЗ-968МП.

Зустрічав такі в місті. Але завжди думав що то все самодіяльність "кулібіних".

А от пікап на базі 403-го москвича дуже класно дивиться. Катається в нас з іномарочним мотором та ходовою.  :sm302: 


  • 0

#31
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 07 Сентябрь 2015 - 21:53

та много эксперементальных моделей были намного прикольней серийных

х.з., чем рукожопые керувальники в министерствах думали )


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#32
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 11 Ноябрь 2015 - 19:30

3A3-1102: «Перспектива» з минулогоАвтоновини
 

3A3-1102: «Перспектива» з минулого

b65550e6e36b3c09dda0e11b8dfbae64-371x177

ЗАЗ-1102 «Перспектива» (1973) – прототип, створений в рамках роботи над новою моделлю сучасного малолітражного автомобіля з переднім приводом.

Дводверний седан оснащений двигуном об’ємом 1 літр, важив 700 кг (на 100 кг легше Жигулів при практично однаковому обсязі салону), габаритні розміри становили 3700х1540х1370 мм. В дизайні екстер’єру використовувалися деталі від ВАЗовских машин.

1be0cf57d14742b888bf2184beaf6c49.jpg

b65550e6e36b3c09dda0e11b8dfbae64.jpg

http://avtoz.net/



та трохи непонятно...вродь на те года задумки не плохие, та в серию в итоге вытекало одно гуано...


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#33
wolf_007

wolf_007

    Старожил

    • День Рождения!
    • Сообщений 303
  • Возраст: 43
  • Имя:Евгений
  • Город:Харьков, Салтовка
  • Авто:Opel Omega B 2.0 Sport 16V 1999, Газ21В 1958 Звезда ,
  •  
  • Регистрация: 31.10.2007

Опубликовано 14 Ноябрь 2015 - 21:43

968мп

катался в этом году 

 

ставили машину на учет

пробег 26 тыс км

родная краска.

 

инпекторы мрэо были в шоке


  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых