Одно и то же
Как по мне то оригинал гуще.
А по мне всё оно в нормах допуска.
ЗЫ. Оригинал кто делает?
Опубликовано 03 Апрель 2017 - 21:20
Опубликовано 03 Апрель 2017 - 22:32
Pentosin-
Во, пентосин... Но это мы с прошлых лет по банке железной и интернету такой вывод делаем. Ток чёй-то там сейчас ЖМ-овских допусков не видно. Хотя допуски остальных производителей остались. А Опель спрыгнул на другого поставщика оригинала, выходит.
Так что считать за оригинал? Как объяснить сальникам и насосу ЭГУР, что с сегодняшнего дня концепция поменялась и надо работать на другом, более оригинальном оригинале?
А по мне оно не смешивается без нагрева.
Позже буду рейкой заниматься - поробую, как смешиваются. Есть феби 6161 и Пентосин, который пришёл как оригинал для БМВ 83 29 0 429 576
Опубликовано 04 Апрель 2017 - 05:45
Так что считать за оригинал? Как объяснить сальникам и насосу ЭГУР, что с сегодняшнего дня концепция поменялась и надо работать на другом, более оригинальном оригинале?
Ну...Те що підсилювачі ЖМ не виробляє,а мабуть замовляє у спеціалізованих виробників-сперечатись не будем...
Ремонтуєм ми ЕГПК.Звичайні там стоять підшипники,та сальник.Якщо потребується заміна підшипника,то і сальник зазвичай міняється.І ходить-віками.
Якщо зношується підшипник(в ЕГПК) той що стоїть по заводу,а він в оригінальній оливі не купається-то причому тут оригінал чи багатостраждальне фебі 06161???!)
Частенько зустрічаю автовласників не просунутих у цьому питанні.Катаються на декстрон2 і в ус не дують.Навіть не знають,що там взагалі повинно бути залито.І їздять ріками!!!
Ламати списи і доводити щось про неоригінальний оригінал чи навпаки-незбираюсь.Життя,та практична експлуатація багато яких коректив можуть внести в будь яке питання.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 11 Апрель 2017 - 18:13
Изменено: NICKK, 11 Апрель 2017 - 18:13
Опубликовано 11 Апрель 2017 - 18:22
в крайних положениях руля если держать это нормально?
ні-не нормально старатись тримати кермо в крайніх положеннях до упора.
В лічку все розписав.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 11 Апрель 2017 - 18:39
Опубликовано 11 Апрель 2017 - 19:26
в паспорті (файлік на сайті) все є.
Да, уже увидел. Он и раньше был.
Я ж к тому, что значение оригинала в данном случае - чисто условное.
то причому тут оригінал чи багатостраждальне фебі 06161???!)
Ничого. И я про тэ ж...
как-то не замечал раньше, визг или жужание сильнее обычного ЭГУР в крайних положениях руля если держать это нормально?
То шо воет - нормально, бо работает перепускной клапан. Не будет выть - молча порвёт шланги или выдавит сальники. А держать в крайних положениях, как сказал Юстас, не желательно. Хотя формально проверка подразумевает удержание руля в крайних положениях в течение 5 сек.
Опубликовано 11 Апрель 2017 - 20:37
а можна паролі, явки і зв'язкових в студію....
Я вибачаюсь просто-Коля питав мене в лічці.
Андре все розписав
То шо воет - нормально, бо работает перепускной клапан. Не будет выть - молча порвёт шланги или выдавит сальники. А держать в крайних положенияхне желательно. Хотя формально проверка подразумевает удержание руля в крайних положениях в течение 5 сек.
Изменено: Юстас, 11 Апрель 2017 - 20:38
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 12 Февраль 2018 - 11:26
кстати звук меняется уже когда почти докрутил до упора а вот вжжжж именно когда упирается уже
У мене така ж проблема - є звук вібрації та піднімається ХХ коли руль вже до упора ліворуч або праворуч. Тільки на нейтральній, але часто бісить.
Думав проглянути рівень - немає щупа - миші з'їли. Думаю чи варто замінити ЄГУР рідину (SWAG-99906161) чи це зовсім не та проблема?
Опубликовано 12 Февраль 2018 - 13:13
У мене така ж проблема - є звук вібрації та піднімається ХХ коли руль вже до упора ліворуч або праворуч.
Не рекомендується тримати кермо в крайніх положеннях...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 12 Февраль 2018 - 13:34
є звук вібрації та піднімається ХХ коли руль вже до упора ліворуч або праворуч
бо в крайніх положенням максимальне навантаження на електропривід. до речі споживає 80 А, а тому щоб не переживати поцікався скільки гена дає на холостих...
для прикладу, 70-ка БОШ на холостих видає всього 30 А, а 70 А - на 6 тис.....
Опубликовано 12 Февраль 2018 - 17:49
але чи це нормальна поведінка що йде вібрація та скаче хх?
Ну так нагрузка на двигатель через генератор повышается... А никакой обратной связи на ЭБУ для компенсации топливоподачи в этом случае нет, как для кондиционера, например...Чисто по оборотам регулируется: упали - ЭБУ подкинул бенза, поднялись - ЭБУ прикрыл... Потому и дрыгает...
от наприклад при паркуванні часто потрібно руль вивернути сильно, а тут зразу вібраціяДержать-то в упоре - необязательно. Докрутил до упора - и брось руль, он сам отойдёт от крайнего положения...
Опубликовано 14 Февраль 2018 - 10:35
Але побачив таку штуку - зараз обороти чуть скачуть і вібрація появляється не тільки при крайніх положеннях руля але і в звичайному положені:
Завів машину, стою на нейтралці і кручу рулем навіть в рівному положенні - вібрація пішла, обороти скочили, через секунду-дві перестало і заспокоїлось
Опубликовано 14 Февраль 2018 - 21:07
Завів машину, стою на нейтралці і кручу рулем навіть в рівному положенні - вібрація пішла, обороти скочили, через секунду-дві перестало і заспокоїлосьУровень в норме?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 15 Февраль 2018 - 14:10
От закрытой крышки примерно 2.5см вниз. Будет примерно по максимуму.
Кхм...ТРВ1-Делфі-ТРВ2?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 16 Февраль 2018 - 15:52
Не знаю чи це ЄГУР, але бувало що дещо пищить/гудить коли наприклад я зупинився і заглушив мотор але зажигання ще включене. Такий собі тоненький звук падаючого маленького реактивного літака.
Саме так працює підсилювач керма)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Февраль 2018 - 20:32
Рівень наче нормальний
Там внизу такий шороховатий щуп.Якщо олива на шороховатостях-рівень норм.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых