А який пробіг на цих свічках? (За регламентом - раз в два роки)
Перед заправкою потрібно питати в заправника коли заливали бензин в резервуар. (Там така срань підіймається).
Червоний наліт на свічках - прояв низькоякісного палива (високий вміст заліза)
На ОККО, ІМНО, зараз тільки пульс контролюється.
По стану свічки вже "подуставші" . Фірмені ГМ через рік експлуатації вже не витримують перевірки в камері під тиском (зазвичай 2-3 в сміття).
На Z14XEР (та й не тільки) модуль запалення дуже чутливий до зазору між електродами. Бажано не більше 0.95 мм. Свічки часто йдуть з зазором в 1-1.1 мм.
Регулювати зазор необхідно дуже обережно. Трапляються випадки відпадання бокового електроду з поганими наслідками для ЦПГ та клапанів.
Як ти мив дросельний вузол? (Я мию так, щоб потім поміняти мастило і свічки).
Більш всього тобі залили неякісне пальне.
Порада - виїзди (або злий в каністри) вміст баку, поміняй заправку, бензофільтр та свічки.