в связи с установкой новых тормозов астра орс (перед 308мм зад 264мм)нуждаюсь в прокачке тормозов.подскажите последовательность операций и посоветуйте какую тормозуху использовать.
Реклама
тормозная система опель астра g 1.6хер 2007года
#3
Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 14:14
в связи с установкой новых тормозов астра орс (перед 308мм зад 264мм)нуждаюсь в прокачке тормозов.подскажите последовательность операций и посоветуйте какую тормозуху использовать.
задня права-ліва,передня права-ліва...
Дот4/5...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#5
Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 15:43
1)без
2)а бренд какой выбрать?
1)Докинуть 4 трубки+блок АБС,шмат проводки-от і АБС встановлений...
Якщо залишив РГЗ то такі новшества не набагато поліпшили якість гальмівної системи...
Якщо РГЗ викинув,то зимою та при екстрених гальмуваннях може бути не весело...
Врешті решт - в любій ситуації без РГЗ все буде залежати віж твоїх навичок,реакції,вміння оцінити дорожню ситуацію і т.д.
2)Састрюля,Шелл,ригінал...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#7
Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 16:45
1)Докинуть 4 трубки+блок АБС,шмат проводки-от і АБС встановлений...
Якщо залишив РГЗ то такі новшества не набагато поліпшили якість гальмівної системи...
Якщо РГЗ викинув,то зимою та при екстрених гальмуваннях може бути не весело...
Врешті решт - в любій ситуації без РГЗ все буде залежати віж твоїх навичок,реакції,вміння оцінити дорожню ситуацію і т.д.
2)Састрюля,Шелл,ригінал...
пасиб за помощь.абс пока ставить не планировал.регулятор тормозных усилий не выкидывал. всё как с завода кроме дисков передних с супортами и задних барабанов
#8
Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 16:52
Юстас, и самую дорогую деталь забыл, ступицы 3 штуки...
Думаю він перейшов на 5х110...Ступиці повинні бути з АБС...
всё как с завода кроме дисков передних с супортами и задних барабанов
А ступиці?Там інший передній поворотний кулак під збільшені гальма йде.
Изменено: Юстас, 15 Декабрь 2015 - 16:53
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#11
Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 19:06
Думаю він перейшов на 5х110...Ступиці повинні бути з АБС...
А ступиці?Там інший передній поворотний кулак під збільшені гальма йде.
нет не перешёл на 5 на110 остался(пока) на 4 на 100,потому что 3 комплекта колёс(4 на 100),2 лета 17(225 45 17 и 205 40 17,и 1 зима 16(205 55 16) куда то ж надо их деть(пересверливали +центровочное кольцо) поворотный кулак поменян давно (до этого ездил на 280мм тормозах.в планах конечно поставить абс но не сразу(всё упирается в деньги.машину канешна люблю но ею сыт не будет,дорабатываю по мере поступления денег)
Изменено: Роман Ващенко, 15 Декабрь 2015 - 19:10
#12
Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 22:38
Роман Ващенко,убьешься на фиг.
в случае выбора ДОТ-5 систему не только промыть от ДОТ-4 , но и "просушить" желательно...В автоцентрах за эту процедуру не в курсе.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#14
Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 09:20
почему?
Не сци-не вб'єшся,тим паче з ргз ...То спроба ускладнити надпростіпитанняіважнонадутищоки))
Народ вже давним давно навчився всипати ЗДТ навіть в авто де воно ніколи не стояло.При чому все це працує навіть з трьохконтурним АБС,або без нього навіть викидаючи РГЗ.
Всі живі-здорові...
Будуть питання-звертайся.
Изменено: Юстас, 16 Декабрь 2015 - 09:25
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#15
Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 11:35
почему?
Как тормозное усилие будешь распределять? Методом проб и ошибок? Один владелец уже жаловался на неравномерное распределение тормозного усилия после манипуляций в одном "автоцентре".
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#16
Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 12:00
Не сци-не вб'єшся,тим паче з ргз ...То спроба ускладнити надпростіпитанняіважнонадутищоки))
Будуть питання-звертайся.
Как тормозное усилие будешь распределять? Методом проб и ошибок?
а какие есть варианты(способы?) подскажите как оптимально сделать.ЗЫ.КАК РАЗБАГАТЕЮ ,КУПЛЮ ВСЁ НЕОБХОДИМОЕ ДЛЯ ПРАВИЛЬНОЙ УСТАНОВКИ ,ВКЛЮЧАЯ 5 НА 110
#17
Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 13:29
а какие есть варианты(способы?) подскажите как оптимально сделать.ЗЫ.КАК РАЗБАГАТЕЮ ,КУПЛЮ ВСЁ НЕОБХОДИМОЕ ДЛЯ ПРАВИЛЬНОЙ УСТАНОВКИ ,ВКЛЮЧАЯ 5 НА 110
По перше-в тебе зараз все й так зроблено по заводу.За розподілення гальмівного зусилля відповідає регулятор який ти не викинув.
По друге-залишивши регулятор-не набагато ти поліпшив гальмівну систему в цілому встановивши збільшене на перед та встановлене назад ЗДГ.
По треттє-встановлення АБС зробило б систему набагато продуктивнішою...
Все інше,вкидування в тему,забобони що грунтуються на навколонаукових диспутах з ускладнення надпростих питань-цієї теми не стосуються...
Я тобі більше скажу-навіть ЗДГ з Вектро А нормально працює з гальмівною системою Астро Г.
ЗДГ з Астро Г встановлюється на Ланос і дружить з АБС...
Таких комплектів встановлено-мабуть тисячі як заводом,так і власниками самостійно!
І все у всіх нормально розподіляє і ніхто не вбився...
Одним словом-не бери дурного в голову.Розбагатієш-по бажанню встановиш АБС,це не складно...Механічна складова не складає труднощів,з електричною не важко розібратись за допомогою ТІС2000.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#18
Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 17:43
За розподілення гальмівного зусилля відповідає регулятор який ти не викинув. По друге-залишивши регулятор-не набагато ти поліпшив гальмівну систему в цілому встановивши збільшене на перед та встановлене назад ЗДГ.
Т.е. ты считаешь, что по распределению усилий в контурах гидравлики новый дисковый передок+дисковый зад = старый дисковый передок+барабанный зад ? И старые настройки регулятора обеспечат корректную работу новых узлов?
#19
Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 21:24
Т.е. ты считаешь, что по распределению усилий в контурах гидравлики новый дисковый передок+дисковый зад = старый дисковый передок+барабанный зад ? И старые настройки регулятора обеспечат корректную работу новых узлов?
А що реально змінилося?А нічого...
Передок
Ми маємо більщу площину передньої гальмівної колодки та площу приглягання гальмівного диска.Це впливає тільки на краще тепловідведення диска та зменшення його деформації+по часу відтерміновуємо закипання рідини...Температура нагріву менша завдяки кращому охолодженню..
Задок
Площа прилягання і зусиллля навіть менші ніж були на барабанах.РГЗ не змінився-більше зусилля не дасть.Перегальмовування передньої вісі не буде...
В деяких випадках-диски 100% програють барабанам.Але це не стосується конкретної пердєлки на конкретній моделі авто.
Тільки АБС зможе надати реальне покращення даній переробці і заставить на 100% працювати гальмівну систему.
Або ж викидати РГЗ щоб відчути,що дійсно таки встановлені ЗДГ...І при гальмуванні працюють всі 4 гальмівні механізми.
Изменено: Юстас, 16 Декабрь 2015 - 21:26
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#20
Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 21:53
И старые настройки регулятора обеспечат корректную работу новых узлов?4 года назад звучала именно такая версия, а на данный момент, видимо благодаря инету, что то поменялось в "автоцентрах"
Роман Ващенко, задние суппорта 38-е?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#21
Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 22:00
зато ОРС, три красивых буквы+1. Какой смысл в апгрейде?
З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661
#22
Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 22:01
Площа прилягання і зусиллля навіть менші ніж були на барабанах.
Не факт. В барабане эффективная площадь контакта гораздо меньше площади колодки вследствие конусного характера прилегания поверхности колодки к барабану
.РГЗ не змінився-більше зусилля не дасть.
Усилия в гидропроводе - да. Но учитывая более высокое тормозное усилие на единицу площади колодок(большую удельную эффективность), имеем больший тормозящий эффект задка при том же значении давления в гидравлике задней оси.
Хотя, возможно, одновременное увеличение эффективности передка действительно выровняет картину.
Перегальмовування передньої вісі не буде..
В контексте фразы - наверное, всё-таки, задней?
4 года назад звучала именно такая версия, а на данный момент, видимо благодаря инету, что то поменялось в "автоцентрах"
Ну теоретизирование и реальная эксплуатация, особенно неэкстремальная, согласись, разные вещи... А опыт имеет свойство накапливаться...
Изменено: Andre_71, 16 Декабрь 2015 - 22:16
#23
Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 22:04
Ну теоретизирование и реальная эксплуатация, особенно неэктремальная, согласись, разные вещи... А опыт имеет свойство накапливаться...Реальная эксплуатация достигается путем езды на авто конкретной марки, а не умозаключениями о разной площади прилегания дисковых и барабанных колодок.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#26
Опубликовано 17 Декабрь 2015 - 09:32
Не факт.
Ну теоретизирование и реальная эксплуатация,
Починаючи від встановлення ЗДГ На АструГ з інших моделей Опеля...Пробував і їздив тривалий час без РГЗ з ЗДГ.Шикарні гальма-але в екстрімальних випадках потрібен АБС.
Встановив на декілька десятків пустих Астро Г-ЗДГ з АБС під ключ...
Погрався з ЛСД на цій же моделі з різними передаточними числами коробасів...Зрозумів що це не моє авто-прикупив всюдихідСузукі Джимні.
Всюдихід з салону не має нормальної гальмівної системи.Вдобавок маю трьохконтурний АБС...
Спочатку переробив передок під вентильовані гальма...Їх мені теж не хватило...По тому встановив передні збільшені гальмівні диски та супорта від 2літрової Вітари...Поки що ще не посиніли)
Маю можливість встановити ЗДГ замість барабанних;завдяки РосСузклабу-напрацьована в Україні технологія;але не буду-в моєму випадку краща експлуатація з барабанами...
Тобто все,про що я пишу і що рекомендую я неодноразово випробував на собі.Моя колишня Астра живе в мого компаньона і на ній продовжуються випробування різних штук.
На відміну від теоретиків,топікстартер зробив гарну справу.Трохи не довів її до кінця.З'явиться можливість-доробить до кінця.
Вважаю йде правильним шляхом.
Замість того,щоб просто давити клаву-отримує досвід який не має нічого спільного з теоретичними дебатами "ні про що"...
Изменено: Юстас, 17 Декабрь 2015 - 09:35
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#28
Опубликовано 17 Декабрь 2015 - 14:07
Починаючи від встановлення ЗДГ На АструГ з інших моделей Опеля...Пробував і їздив тривалий час без РГЗ з ЗДГ.Шикарні гальма-але в екстрімальних випадках потрібен АБС. Встановив на декілька десятків пустих Астро Г-ЗДГ з АБС під ключ... ..................... Тобто все,про що я пишу і що рекомендую я неодноразово випробував на собі.Моя колишня Астра живе в мого компаньона і на ній продовжуються випробування різних штук.
Ну так я о том же и говорю, что расхождение с собственной изначальной позицией четырёх-летней давности(на что натякае Рек) может быть вызвано накоплением опыта и практическими наработками...
Пробував і їздив тривалий час без РГЗ з ЗДГ.Шикарні гальма-але в екстрімальних випадках потрібен АБС.
От в том-то и дело. Можно здорово попасть. Полюбому доводить до ума надо.
#29
Опубликовано 17 Декабрь 2015 - 17:51
От в том-то и дело. Можно здорово попасть. Полюбому доводить до ума надо.
Та ні в чому діло? У ТС стоїть РГЗ.Авто після початку екстреного гальмування буде їхати чітко як по рейках.Все прогнозовано як на моніторі компа.Ніяких тобі бокових заносів,обертань і т.ін.
Сумно одним словом)
100%безпригодний апгрейд...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#30
Опубликовано 17 Декабрь 2015 - 21:37
Усилия в гидропроводе - да. Но учитывая более высокое тормозное усилие на единицу площади колодок(большую удельную эффективность), имеем больший тормозящий эффект задка при том же значении давления в гидравлике задней оси.
Хотя, возможно, одновременное увеличение эффективности передка действительно выровняет картину.
На Астро Г з заводу встановлювався один і той же блок АБС,що на дискові гальма,що на барабанні...Думаю твої теорії не мають під собою грунту.Якщо АБС може справлятись з будь якими гальмами на задній вісі,-то і РГЗ своє відпрацює.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#31
Опубликовано 17 Декабрь 2015 - 22:40
Та ні в чому діло? У ТС стоїть РГЗ.Авто після початку екстреного гальмування буде їхати чітко як по рейках.Все прогнозовано як на моніторі компа.Ніяких тобі бокових заносів,обертань і т.ін. Сумно одним словом) 100%безпригодний апгрейд...
Причём тут вариант с регулятором? Коментилась фраза
.Пробував і їздив тривалий час без РГЗ з ЗДГ.
Думаю твої теорії не мають під собою грунту.
Та вообще-то это не мои теории, а общеизвестный, подтверждённый расчётами факт, что удельная эффективность у дисковой системы больше, чем чем барабанной. При одном и том же значении давления в трубопроводе тормозной эффект на колесе будет разный. Что не так в этой "теории" - не пойму, а других тезисов я, вроде, не выдвигал...
На Астро Г з заводу встановлювався один і той же блок АБС,що на дискові гальма,що на барабанні...Якщо АБС може справлятись з будь якими гальмами на задній вісі,-то і РГЗ своє відпрацює.
То есть принципиальной разницы в работе регулятора и АБС ты не видишь? И ничего, что первый работает без обратной связи, регулируя давление лишь по положению кузова и подразумевая, что этого, согласно усреднённому расчёту, достаточно, чтобы колесо не блокировалось? При этом из процесса регулировки исключены факторы состояния дорожного покрытия, давления в шинах, её эластичность - важнейшие составляющие сцепления шины с покрытием? А второй как раз всё учитывает и поэтому система намного эффективней...
Изменено: Andre_71, 14 Январь 2016 - 13:39
#32
Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 09:11
То есть принципиальной разницы в работе регулятора и АБС ты не видишь? И ничего, что первый работает без обратной связи, регулируя давление лишь по положению кузова и подразумевая, что этого, согласно усреднённому расчёту, достаточно, чтобы колесо не блокировалось? При этом из процесса регулировки исключены факторы состояния дорожного покрытия, давления в шинах, её эластичность - важнейшие составляющие сцепления шины с покрытием? А второй как раз всё учитывает и поэтому система намного эффективней...
Тобто,ти теж вважаєш,що РГЗ не дасть заблокуватись ЗДГ раніше чим ПДГ...)))
До речі,ти не збираєшся поліпшувати свою гальмівну систему?)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#33
Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 12:14
Тобто,ти теж вважаєш,що РГЗ не дасть заблокуватись ЗДГ раніше чим ПДГ...)))
Я уже описал компоновку, которая, по моему мнению может сохранить баланс по осям. Если будет, как у ТС, диск перёд 308 и диск зад 264, то распределение тормозных усилий на грани блокировки будет приблизительно таким, как и при диск перёд 256 и барабан зад. Т.е. у ТС всё более или менее нормально. Но если просто менять зад на диск, без изменения эффективности передка, то без АБС(или кардинальной перенастройки регулятора) сорвать зад в занос будет ну очень легко.
До речі,ти не збираєшся поліпшувати свою гальмівну систему?)
Меня вполне устраивает 256 перёд и барабан сзади с АБС. Супер-вау мне не нужно, у меня весьма сдержанная манера езды и первый комплект передних колодок сменил на 86т.км
#35
Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 14:08
1) Но если просто менять зад на диск, без изменения эффективности передка, то без АБС(или кардинальной перенастройки регулятора) сорвать зад в занос будет ну очень легко.
2)Меня вполне устраивает 256 перёд и барабан сзади с АБС. Супер-вау мне не нужно, у меня весьма сдержанная манера езды и первый комплект передних колодок сменил на 86т.км
1)Це навіть в теорії неможливо)
На практиці-після встановлення ЗДГ все працює по заводу...Навіть при встановленні 264 дисків,а не стандартних 240 по заводу.
2)Дик вибачаюсь-тобі на який ляд всі подробиці інтимногальмівного життя?)За життя Ващенка переймаєшся?)
Изменено: Юстас, 18 Декабрь 2015 - 14:14
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых