Перейти к содержимому


Реклама









Фото

тормозная система опель астра g 1.6хер 2007года


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
67 ответов в теме

#1
Роман Ващенко

Роман Ващенко

    Опора властителей

    • Сообщений 483
  • Возраст: 36
  • Имя:Роман
  • Город:ГЕРОЙ
  • Авто:ИНОГДА БЫСТРОЕ И ВАЗ 210.?ОЧЕНЬ ШУСТРАЯ
  •  
  • Регистрация: 18.01.2015

Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 11:26

в связи с установкой  новых тормозов  астра орс :sm17_1: (перед 308мм зад 264мм)нуждаюсь в прокачке тормозов.подскажите последовательность операций и посоветуйте какую тормозуху использовать. :smile284:


  • 0

#2
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48826
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 12:11

Роман Ващенко, ты без АБС?


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#3
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 14:14

в связи с установкой  новых тормозов  астра орс :sm17_1: (перед 308мм зад 264мм)нуждаюсь в прокачке тормозов.подскажите последовательность операций и посоветуйте какую тормозуху использовать. :smile284:

задня права-ліва,передня права-ліва...

Дот4/5...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#4
Роман Ващенко

Роман Ващенко

    Опора властителей

    • Сообщений 483
  • Возраст: 36
  • Имя:Роман
  • Город:ГЕРОЙ
  • Авто:ИНОГДА БЫСТРОЕ И ВАЗ 210.?ОЧЕНЬ ШУСТРАЯ
  •  
  • Регистрация: 18.01.2015

Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 14:36

Роман Ващенко, ты без АБС?

без :smile44:



задня права-ліва,передня права-ліва...

Дот4/5...

а бренд какой выбрать?


  • 0

#5
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 15:43

1)без :smile44:

2)а бренд какой выбрать?

1)Докинуть 4 трубки+блок АБС,шмат проводки-от і АБС встановлений...

Якщо залишив РГЗ то такі новшества не набагато поліпшили якість гальмівної системи...

 

Якщо РГЗ викинув,то зимою та при екстрених гальмуваннях може бути не весело...

Врешті решт - в любій ситуації без РГЗ все буде залежати віж твоїх навичок,реакції,вміння оцінити дорожню ситуацію і т.д.

 

2)Састрюля,Шелл,ригінал...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#6
atrapin

atrapin

    Пастырь

    • Сообщений 427
  • Имя:...
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 16:23

Юстас,  и самую дорогую деталь забыл, ступицы 3 штуки...


  • 0

#7
Роман Ващенко

Роман Ващенко

    Опора властителей

    • Сообщений 483
  • Возраст: 36
  • Имя:Роман
  • Город:ГЕРОЙ
  • Авто:ИНОГДА БЫСТРОЕ И ВАЗ 210.?ОЧЕНЬ ШУСТРАЯ
  •  
  • Регистрация: 18.01.2015

Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 16:45

1)Докинуть 4 трубки+блок АБС,шмат проводки-от і АБС встановлений...

Якщо залишив РГЗ то такі новшества не набагато поліпшили якість гальмівної системи...

 

Якщо РГЗ викинув,то зимою та при екстрених гальмуваннях може бути не весело...

Врешті решт - в любій ситуації без РГЗ все буде залежати віж твоїх навичок,реакції,вміння оцінити дорожню ситуацію і т.д.

 

2)Састрюля,Шелл,ригінал...

пасиб за  помощь.абс пока ставить не планировал.регулятор тормозных усилий не выкидывал. всё как с завода кроме дисков передних с супортами и задних барабанов


  • 0

#8
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 16:52

Юстас,  и самую дорогую деталь забыл, ступицы 3 штуки...

Думаю він перейшов на 5х110...Ступиці повинні бути з АБС...



 всё как с завода кроме дисков передних с супортами и задних барабанов

А ступиці?Там інший передній поворотний кулак під збільшені гальма йде.


Изменено: Юстас, 15 Декабрь 2015 - 16:53

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#9
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 17:23

Дот4/5...

Юстас, добавляй, что  в случае выбора ДОТ-5 систему не только промыть от ДОТ-4 , но и "просушить" желательно...

Якщо залишив РГЗ то такі новшества не набагато поліпшили якість гальмівної системи...

+1. Какой смысл в апгрейде?


  • 0

#10
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 18:26

. Какой смысл в апгрейде?

Сенс є,але не такий  як з АБС.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#11
Роман Ващенко

Роман Ващенко

    Опора властителей

    • Сообщений 483
  • Возраст: 36
  • Имя:Роман
  • Город:ГЕРОЙ
  • Авто:ИНОГДА БЫСТРОЕ И ВАЗ 210.?ОЧЕНЬ ШУСТРАЯ
  •  
  • Регистрация: 18.01.2015

Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 19:06

Думаю він перейшов на 5х110...Ступиці повинні бути з АБС...



А ступиці?Там інший передній поворотний кулак під збільшені гальма йде.

нет не перешёл на 5 на110 остался(пока) на 4 на 100,потому что 3 комплекта колёс(4 на 100),2 лета 17(225 45 17 и 205 40 17,и 1 зима 16(205 55 16) куда то ж надо их деть(пересверливали +центровочное кольцо) поворотный кулак поменян давно (до этого ездил на 280мм тормозах.в планах конечно поставить абс но не сразу(всё упирается в деньги.машину канешна люблю но ею сыт не будет,дорабатываю по мере поступления денег)


Изменено: Роман Ващенко, 15 Декабрь 2015 - 19:10

  • 0

#12
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48826
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 15 Декабрь 2015 - 22:38

Роман Ващенко,убьешься на фиг. 


в случае выбора ДОТ-5 систему не только промыть от ДОТ-4 , но и "просушить" желательно...
В автоцентрах за эту процедуру не в курсе.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#13
Роман Ващенко

Роман Ващенко

    Опора властителей

    • Сообщений 483
  • Возраст: 36
  • Имя:Роман
  • Город:ГЕРОЙ
  • Авто:ИНОГДА БЫСТРОЕ И ВАЗ 210.?ОЧЕНЬ ШУСТРАЯ
  •  
  • Регистрация: 18.01.2015

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 08:52

 

Роман Ващенко,убьешься на фиг. 


 

 

 

почему? :smile8:  :smile8:  :smile8:


  • 0

#14
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 09:20

почему? :smile8:  :smile8:  :smile8:

Не сци-не вб'єшся,тим паче з ргз ...То спроба ускладнити надпростіпитанняіважнонадутищоки))

 

Народ вже давним давно навчився всипати ЗДТ навіть в авто де воно ніколи не стояло.При чому все це працує навіть з трьохконтурним АБС,або без нього навіть викидаючи РГЗ.

Всі живі-здорові...

 

Будуть питання-звертайся.


Изменено: Юстас, 16 Декабрь 2015 - 09:25

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#15
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48826
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 11:35

почему? :smile8:  :smile8:  :smile8:

Как тормозное усилие будешь  распределять? Методом проб и ошибок? Один владелец уже жаловался на неравномерное распределение тормозного усилия после манипуляций в одном "автоцентре".


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#16
Роман Ващенко

Роман Ващенко

    Опора властителей

    • Сообщений 483
  • Возраст: 36
  • Имя:Роман
  • Город:ГЕРОЙ
  • Авто:ИНОГДА БЫСТРОЕ И ВАЗ 210.?ОЧЕНЬ ШУСТРАЯ
  •  
  • Регистрация: 18.01.2015

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 12:00

Не сци-не вб'єшся,тим паче з ргз ...То спроба ускладнити надпростіпитанняіважнонадутищоки)) :sm12_:  :sm13_:

 

 

 

Будуть питання-звертайся. :sm17_2:  :drinks:



Как тормозное усилие будешь  распределять? Методом проб и ошибок? 

а какие есть варианты(способы?) :ad_new: подскажите как оптимально сделать.ЗЫ.КАК РАЗБАГАТЕЮ :sm12_: ,КУПЛЮ ВСЁ НЕОБХОДИМОЕ ДЛЯ ПРАВИЛЬНОЙ УСТАНОВКИ ,ВКЛЮЧАЯ 5 НА 110 :sm17_2:


  • 0

#17
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 13:29

а какие есть варианты(способы?) :ad_new: подскажите как оптимально сделать.ЗЫ.КАК РАЗБАГАТЕЮ :sm12_: ,КУПЛЮ ВСЁ НЕОБХОДИМОЕ ДЛЯ ПРАВИЛЬНОЙ УСТАНОВКИ ,ВКЛЮЧАЯ 5 НА 110 :sm17_2:

По перше-в тебе зараз все й так зроблено по заводу.За розподілення гальмівного зусилля відповідає регулятор який ти не викинув.

По друге-залишивши регулятор-не набагато ти поліпшив гальмівну систему в цілому встановивши збільшене на перед та встановлене назад ЗДГ.

По треттє-встановлення АБС зробило б систему набагато продуктивнішою...

 

Все інше,вкидування в тему,забобони що грунтуються на навколонаукових диспутах з ускладнення надпростих питань-цієї теми не стосуються...

 

Я тобі більше скажу-навіть ЗДГ з Вектро А нормально працює з гальмівною системою Астро Г.

ЗДГ з Астро Г встановлюється на Ланос і дружить з АБС...

Таких комплектів встановлено-мабуть тисячі як заводом,так і власниками самостійно!

І все у всіх нормально розподіляє і ніхто не вбився...

Одним словом-не бери дурного в голову.Розбагатієш-по бажанню встановиш АБС,це не складно...Механічна складова не складає труднощів,з електричною не важко розібратись за допомогою ТІС2000.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#18
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 17:43

За розподілення гальмівного зусилля відповідає регулятор який ти не викинув. По друге-залишивши регулятор-не набагато ти поліпшив гальмівну систему в цілому встановивши збільшене на перед та встановлене назад ЗДГ.

Т.е. ты считаешь, что по распределению усилий в контурах гидравлики новый дисковый  передок+дисковый зад = старый дисковый передок+барабанный зад ? И старые настройки регулятора обеспечат корректную работу новых узлов?


  • 0

#19
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 21:24

Т.е. ты считаешь, что по распределению усилий в контурах гидравлики новый дисковый  передок+дисковый зад = старый дисковый передок+барабанный зад ? И старые настройки регулятора обеспечат корректную работу новых узлов?

А що реально змінилося?А нічого...

 

Передок

Ми маємо більщу площину передньої гальмівної колодки та площу приглягання гальмівного диска.Це впливає тільки на краще тепловідведення диска та зменшення його деформації+по часу відтерміновуємо закипання рідини...Температура нагріву менша завдяки кращому охолодженню..

Задок

Площа прилягання і зусиллля навіть менші ніж були на барабанах.РГЗ не змінився-більше зусилля не дасть.Перегальмовування передньої вісі не буде...

В деяких випадках-диски 100% програють барабанам.Але це не стосується конкретної пердєлки на конкретній моделі авто.

 

Тільки АБС зможе надати реальне покращення даній переробці і заставить на 100% працювати гальмівну систему.

Або ж викидати РГЗ щоб відчути,що дійсно таки встановлені ЗДГ...І при гальмуванні працюють всі 4 гальмівні механізми.


Изменено: Юстас, 16 Декабрь 2015 - 21:26

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#20
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48826
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 21:53

И старые настройки регулятора обеспечат корректную работу новых узлов?
4 года назад звучала именно такая версия, а на данный момент, видимо благодаря инету, что то поменялось в "автоцентрах"

Роман Ващенко, задние суппорта 38-е?


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#21
Cr-z

Cr-z

    Авторитет

    • Сообщений 40817
  • Возраст: 41
  • Имя:Valentin
  • Город:Луцк
  • Авто:3.0 KOMPRESSOR
    Opel Insignia 1,6T
    Opel Vectra C
    Honda CR-Z
  •  
  • Регистрация: 15.07.2012

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 22:00

+1. Какой смысл в апгрейде?

зато ОРС, три красивых буквы
  • 0
Sex есть как Опель - запроектированный, чтобы радовать...

З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661
Размещенное изображение

#22
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 22:01

Площа прилягання і зусиллля навіть менші ніж були на барабанах.

Не факт.  В барабане эффективная площадь контакта гораздо меньше  площади колодки вследствие конусного характера прилегания поверхности колодки к барабану

 

 

.РГЗ не змінився-більше зусилля не дасть.

Усилия в гидропроводе - да. Но учитывая  более высокое тормозное усилие на единицу площади колодок(большую удельную эффективность), имеем больший тормозящий эффект задка при том же значении давления в гидравлике задней оси.

Хотя, возможно, одновременное увеличение эффективности  передка действительно выровняет картину.

 

 

Перегальмовування передньої вісі не буде..

В контексте фразы - наверное, всё-таки, задней?

 

 

 

4 года назад звучала именно такая версия, а на данный момент, видимо благодаря инету, что то поменялось в "автоцентрах"

Ну теоретизирование и реальная эксплуатация, особенно неэкстремальная, согласись, разные вещи... А опыт имеет свойство накапливаться...


Изменено: Andre_71, 16 Декабрь 2015 - 22:16

  • 0

#23
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48826
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 22:04

Ну теоретизирование и реальная эксплуатация, особенно неэктремальная, согласись, разные вещи... А опыт имеет свойство накапливаться...
Реальная эксплуатация достигается путем езды на авто конкретной марки, а не умозаключениями о разной площади прилегания дисковых и барабанных колодок.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#24
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 22:17

Реальная эксплуатация достигается путем езды на авто конкретной марки, а не умозаключениями о разной площади прилегания дисковых и барабанных колодок.

Мир несовершенен, согласен... :smile44:


  • 0

#25
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48826
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 16 Декабрь 2015 - 22:31

Andre_71, а все бабочки. Это заговор бабочек.


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#26
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 17 Декабрь 2015 - 09:32

Не факт.  

Ну теоретизирование и реальная эксплуатация,

 

 

 

Починаючи від встановлення ЗДГ На АструГ з інших моделей Опеля...Пробував і їздив тривалий час без РГЗ з ЗДГ.Шикарні гальма-але в екстрімальних випадках потрібен АБС.

Встановив на декілька десятків пустих Астро Г-ЗДГ з АБС під ключ...

Погрався з ЛСД на цій же моделі з різними передаточними числами коробасів...Зрозумів що це не моє авто-прикупив всюдихідСузукі Джимні.

 

Всюдихід з салону не має нормальної гальмівної системи.Вдобавок маю трьохконтурний АБС...

Спочатку переробив передок під вентильовані гальма...Їх мені теж не хватило...По тому встановив передні збільшені гальмівні диски та супорта від 2літрової Вітари...Поки що ще не посиніли)

Маю можливість встановити ЗДГ замість барабанних;завдяки РосСузклабу-напрацьована в Україні технологія;але не буду-в моєму випадку краща експлуатація з барабанами...

Тобто все,про що я пишу і що рекомендую я неодноразово випробував на собі.Моя колишня Астра живе в мого компаньона і на ній продовжуються випробування різних штук.

 

 

 

На відміну від теоретиків,топікстартер зробив гарну справу.Трохи не довів її до кінця.З'явиться можливість-доробить до кінця.

Вважаю йде правильним шляхом.

Замість того,щоб просто давити клаву-отримує досвід який не має нічого спільного з теоретичними дебатами "ні про що"...


Изменено: Юстас, 17 Декабрь 2015 - 09:35

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#27
Роман Ващенко

Роман Ващенко

    Опора властителей

    • Сообщений 483
  • Возраст: 36
  • Имя:Роман
  • Город:ГЕРОЙ
  • Авто:ИНОГДА БЫСТРОЕ И ВАЗ 210.?ОЧЕНЬ ШУСТРАЯ
  •  
  • Регистрация: 18.01.2015

Опубликовано 17 Декабрь 2015 - 12:14

 

Роман Ващенко, задние суппорта 38-е?

 

:sm17_2:



зато ОРС, три красивых буквы

:sm17_2: :sm12_:   :sm17_1:


  • 0

#28
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 17 Декабрь 2015 - 14:07

Починаючи від встановлення ЗДГ На АструГ з інших моделей Опеля...Пробував і їздив тривалий час без РГЗ з ЗДГ.Шикарні гальма-але в екстрімальних випадках потрібен АБС. Встановив на декілька десятків пустих Астро Г-ЗДГ з АБС під ключ... ..................... Тобто все,про що я пишу і що рекомендую я неодноразово випробував на собі.Моя колишня Астра живе в мого компаньона і на ній продовжуються випробування різних штук.

Ну так я о том же и говорю, что расхождение с собственной изначальной позицией четырёх-летней давности(на что натякае Рек) может быть  вызвано накоплением опыта и практическими наработками...

Пробував і їздив тривалий час без РГЗ з ЗДГ.Шикарні гальма-але в екстрімальних випадках потрібен АБС.

От в том-то и дело. Можно здорово попасть. Полюбому доводить до ума надо.


  • 0

#29
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 17 Декабрь 2015 - 17:51

 

От в том-то и дело. Можно здорово попасть. Полюбому доводить до ума надо.

Та ні в чому діло? У ТС стоїть РГЗ.Авто після початку екстреного гальмування буде їхати чітко як по рейках.Все прогнозовано як на моніторі компа.Ніяких тобі бокових заносів,обертань і т.ін. 

Сумно одним словом)

100%безпригодний апгрейд...

 


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#30
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 17 Декабрь 2015 - 21:37

Усилия в гидропроводе - да. Но учитывая  более высокое тормозное усилие на единицу площади колодок(большую удельную эффективность), имеем больший тормозящий эффект задка при том же значении давления в гидравлике задней оси.

Хотя, возможно, одновременное увеличение эффективности  передка действительно выровняет картину.

На Астро Г з заводу встановлювався один і той же блок АБС,що на дискові гальма,що на барабанні...Думаю твої теорії не мають під собою грунту.Якщо АБС може справлятись з будь якими гальмами на задній вісі,-то і РГЗ своє відпрацює.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#31
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 17 Декабрь 2015 - 22:40

Та ні в чому діло? У ТС стоїть РГЗ.Авто після початку екстреного гальмування буде їхати чітко як по рейках.Все прогнозовано як на моніторі компа.Ніяких тобі бокових заносів,обертань і т.ін. Сумно одним словом) 100%безпригодний апгрейд...

Причём тут  вариант с регулятором?  Коментилась фраза

 

.Пробував і їздив тривалий час без РГЗ з ЗДГ.

 

 

Думаю твої теорії не мають під собою грунту.

Та вообще-то это не мои теории, а общеизвестный, подтверждённый расчётами факт, что удельная эффективность у дисковой системы  больше, чем  чем барабанной. При одном и том же значении давления в трубопроводе тормозной эффект на колесе будет разный. Что не так в  этой "теории" - не пойму, а других  тезисов я, вроде, не выдвигал... :sm3:

 

 

На Астро Г з заводу встановлювався один і той же блок АБС,що на дискові гальма,що на барабанні...Якщо АБС може справлятись з будь якими гальмами на задній вісі,-то і РГЗ своє відпрацює.

То есть принципиальной разницы в работе  регулятора и  АБС ты не видишь? И ничего, что первый работает без обратной связи, регулируя  давление лишь по положению кузова и подразумевая, что этого, согласно усреднённому расчёту, достаточно, чтобы колесо не блокировалось? При этом  из процесса регулировки  исключены факторы состояния дорожного покрытия, давления в шинах, её эластичность - важнейшие составляющие сцепления  шины с покрытием? А второй как раз всё учитывает и поэтому система  намного эффективней...


Изменено: Andre_71, 14 Январь 2016 - 13:39

  • 0

#32
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 09:11

То есть принципиальной разницы в работе  регулятора и  АБС ты не видишь? И ничего, что первый работает без обратной связи, регулируя  давление лишь по положению кузова и подразумевая, что этого, согласно усреднённому расчёту, достаточно, чтобы колесо не блокировалось? При этом  из процесса регулировки  исключены факторы состояния дорожного покрытия, давления в шинах, её эластичность - важнейшие составляющие сцепления  шины с покрытием? А второй как раз всё учитывает и поэтому система  намного эффективней...

Тобто,ти теж вважаєш,що РГЗ не дасть заблокуватись ЗДГ раніше чим ПДГ...)))

 

До речі,ти не збираєшся поліпшувати свою гальмівну систему?)


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#33
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 12:14

Тобто,ти теж вважаєш,що РГЗ не дасть заблокуватись ЗДГ раніше чим ПДГ...)))

Я уже описал компоновку, которая, по моему мнению может сохранить  баланс  по осям. Если  будет, как у ТС, диск  перёд 308 и  диск зад 264, то  распределение тормозных усилий  на грани блокировки будет приблизительно таким, как и при диск перёд 256 и барабан зад. Т.е.  у ТС всё более или менее нормально. Но если просто менять зад на диск, без изменения  эффективности передка, то без АБС(или кардинальной перенастройки регулятора) сорвать зад в занос будет ну очень легко.

До речі,ти не збираєшся поліпшувати свою гальмівну систему?)

Меня вполне устраивает 256 перёд и барабан сзади с  АБС. Супер-вау мне не нужно, у меня весьма сдержанная манера езды и первый комплект передних колодок сменил на 86т.км


  • 0

#34
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48826
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 12:46

сорвать зад в занос будет ну очень легко.
:sm17_2:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#35
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 18 Декабрь 2015 - 14:08

1) Но если просто менять зад на диск, без изменения  эффективности передка, то без АБС(или кардинальной перенастройки регулятора) сорвать зад в занос будет ну очень легко.

 

 

2)Меня вполне устраивает 256 перёд и барабан сзади с  АБС. Супер-вау мне не нужно, у меня весьма сдержанная манера езды и первый комплект передних колодок сменил на 86т.км

1)Це навіть в теорії неможливо)

На практиці-після встановлення ЗДГ все працює по заводу...Навіть при встановленні 264 дисків,а не стандартних 240 по заводу.

 

2)Дик вибачаюсь-тобі на який ляд всі подробиці інтимногальмівного життя?)За життя Ващенка переймаєшся?)


Изменено: Юстас, 18 Декабрь 2015 - 14:14

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.





0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых