Без перенастройки регулятора с замененными задними тормозами машина уходит в занос на сухом асфальте. Но это у практиков. У теоретиков все конечно же иначе.
Реклама
тормозная система опель астра g 1.6хер 2007года
#39
Опубликовано 19 Декабрь 2015 - 22:35
у ТС всё более или менее нормально.
Я й не помітив як ти прозрів)
бо Ващенко
От замість того,щоб просто переживати як курка що не знесла яйце...Розпечатав би Ващенку з ТІСу схемку як АБЦ підключити...
А то сотрясаєш повітря на шару )))
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#40
Опубликовано 19 Декабрь 2015 - 23:13
Я й не помітив як ти прозрів)Я нигде не утверждал, что у ТС, всё плохо... Речь исключительно о случаях с некоректным распределением усилий по осям из-за апгрейда тормозных механизмов и даунгрейда РТУ...
А то сотрясаєш повітря на шару )))
Так не корысти ради, а исключительно истины для..
А то кто-нить ещё прочитает, что такой авторитетный дядька, как Юстас нормально так юзал машин без РТУ и сделает неправильные выводы...
#41
Опубликовано 19 Декабрь 2015 - 23:45
Так не корысти ради, а исключительно истины для..
А то кто-нить ещё прочитает, что такой авторитетный дядька, как Юстас нормально так юзал машин без РТУ и сделает неправильные выводы...
Якби тобі пояснити...Твоя псевдообізнаність заважає вийти за рамки ...
Авто без РГЗ в рази гальмує краще ніж з АБС або з РГЗ...
Маю надію що надпрості речі пояснювати не прийдеться...
Обережно,а то ще пару сторінок і зміниш регілію))
Я нигде не утверждал, что у ТС, всё плохо...
Тобто ти таки вважаєш,що Ващенко буде жити довго і щасливо і вмре мільярдером у віці 186 років від довготривалого оргазму на 15 річній шльондрі???! )
Ох підведеш-ти під монастир падєльніка)))
Чекаю на навколонауковий колоквіум про ніщо))
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#42
Опубликовано 20 Декабрь 2015 - 11:49
Якби тобі пояснити...Твоя псевдообізнаність заважає вийти за рамки ...
Ну, тобто, ніяк і не пояснив... Прийміть, як аксіому
Авто без РГЗ в рази гальмує краще ніж з АБС або з РГЗ...
Да, но если в двух словах, то только в определённом диапазоне условий...
Обережно,а то ще пару сторінок і зміниш регілію))
Я не боюсь нового, если оно убедительнее старого...
Тобто ти таки вважаєш,що Ващенко буде жити довго і щасливо і вмре мільярдером у віці 186 років від довготривалого оргазму на 15 річній шльондрі???! )
Возможно.. Но для этого ему надо бросить заниматься фигнёй с астровскими тормозами и срочно приступать к реализации первого пункта выше озвученной программы счастья...
Изменено: Andre_71, 20 Декабрь 2015 - 11:50
#43
Опубликовано 14 Январь 2016 - 12:05
Друзі, дозвольте задати питання по гальмівній системі на своїй астрі г, щоб не зоздавати нову тему: Моя проблема в тому, що на холодну (після ночі) задні барабани різко сзватують при легкому нажиманні на пидаль гальмів. Після їх розігріву працюють більш-менш адекватно але відчутно, що задні барабани тормозять сильніше ніж передні. Думаю це не правильно. Також є проблема при плавному тормозі, скажимо перед перехрестям чи різким поворотом, відчуваються не плавність при тормозі (наче ривки). Ривки не сильні але не приемно(. З чого рекомендуете почати устраненіе цих проблем? Дякую. Астра класік, без АБС. Задні колодки нові (20-30 тис. пробігу), передні також нормальні.
Изменено: Prok, 14 Январь 2016 - 12:06
#44
Опубликовано 14 Январь 2016 - 12:53
Prok,
Задні гальма перегальмовують.Я б починав дивитись з регулятора.
А "ривки" можуть бути від кривизни дисків або еліпсності барабанів.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#46
Опубликовано 14 Январь 2016 - 14:50
Ещё посмотрел бы задние цилиндры на предмет свободного хода поршня. Если не будет нормального зазора между колодками и барабаном, то при начале торможении будет сильнее выражен эффект"затягивания" набегающей колодки, симптомы которого имеют место...
Чим менша відстань від колодки до барабана(менший вільний хід поршня гальмівного циліндра)-тим менший хід педалі гальм.Регулюється механізмом самопідводки,тросом ручного гальма,в ручну.Вважається ідеальним-чим найменша відстань колодок до барабана(аби тільки не грівся).
Поршеньки в циліндрах підпружинено.Вони не мають вільного ходу відносно колодки.
Як на мою думку-ефект затягування буде залежати віж жорсткості стяжної пружини між колодками,а не від зазору колодка/барабан.
Халіварім...
Чи ти вважаєш,що неправильно при заміні зібрані ЗБГ?
Изменено: Юстас, 14 Январь 2016 - 14:50
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#47
Опубликовано 14 Январь 2016 - 16:17
Чи ти вважаєш,що неправильно при заміні зібрані ЗБГ?Не вважаю, бо не маю для цього достатньої інфи. Судячи(за теперешніх обставин) с пробігу задніх колодок - це не перша зима, але трабла вилізла саме тепер. Також зважаючи на факт зниження згаданного еффекту після прогріву(до речі якого біса йому грітись, якби проміжок був у нормі?), можна припустити що саме незначне збільшення діаметра барабана внаслідок розширення відновлює технологічний проміжок і параметри гальм більш\менш приходять у норму. І справа у якихось десятих долях мм. Можливо неправильне регулювання ручного гальма, можливо якісь трабли у самопідводі - я мав на увазі саме проміжок між колодкою та барабаном.
Стяжна пружина навряд чи змінила свою жорсткість
#52
Опубликовано 14 Январь 2016 - 23:20
Юстас сказал "Холивар!" и молох уже запущен...
Скажу що все зібрано правильно,але зіскочила одна з стяжних пружин треба їхати на діагностику і нєх тут холіварити!
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#58
Опубликовано 15 Январь 2016 - 18:36
Логика такая что когда вместо барабанов ставят назад диски то жопа начинает перетормаживать. Так вот если я ставлю более мощные тормоза вперед то зад будет недотормаживать.
А.. пардон, я по умолчанию подразумевал манипуляции с задней осью.
Смотря что считать "недотормаживанием". В процессе торможения будет больший вклад передка, со всеми последствиями - износ, загрузка подвески и пр. мелочи. Процентное соотношение поменяется, но в абсолютных(контрольных) цифрах тормозное усилие задних механизмов сохранится. А какое значение имеет недотормаживание задка? Я бы больше озаботился возможностью более быстрой блокировкой передка в случае отсутствия АБС. Хотя смена 13" на 14" вряд ли радикально изменит ситуацию.
#59
Опубликовано 16 Январь 2016 - 17:44
Логика такая что когда вместо барабанов ставят назад диски то жопа начинает перетормаживать. Так вот если я ставлю более мощные тормоза вперед то зад будет недотормаживать.
Логіка цього питання проста.Поставивши вперед більші диски та колодки отримаєш більш ефективніше гальмування та менший нагрів передніх гальмівних механізмів.Що саме по собі вже є плюс/плюс.
Якщо є АБС-вона розподілить зусилля,якщо нема РГЗ.
Такий апгрейд цікавий тим,що менше зношуються колодки та дискию.Інтервал між замінами збільшиться...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#60
Опубликовано 18 Февраль 2016 - 23:22
Чем обоснован переход на 5х110 на астре?? ЗДТ идут только с 5х110 или есть еще что-то??
Например наличие АБС даст большую нагрузку? и по этому желательное наличие 5-го болта??
При установке АБС все патрубки тормозные нужно менять (включая те которые идут по днищу перед-зад)?? Они другие??
#61
Опубликовано 18 Февраль 2016 - 23:56
ЗДТ идут только с 5х110 или есть еще что-то?? Например наличие АБС даст большую нагрузку? и по этому желательное наличие 5-го болта??Вообще привязка ЗДТ больше к мощности мотора со всеми вытекающими. Полно АБС на 4-х болтах. И по любому дисковый перёд в них будет нагружен больше, чем дисковый зад на 5-ти болтах.
#63
Опубликовано 19 Февраль 2016 - 09:41
При установке АБС все патрубки тормозные нужно менять (включая те которые идут по днищу перед-зад)?? Они другие??
Так,замінюються всі трубки гальмівної системи...Прокидається проводка на всі датчики АБС,встановлюється блок і вуаля.)
Чем обоснован переход на 5х110 на астре?? ЗДТ идут только с 5х110 или есть еще что-то??
Например наличие АБС даст большую нагрузку? и по этому желательное наличие 5-го болта??
Розмір підшипника в ступицях більший)5х110 йдуть з більшим об'ємом двигуна.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#64
Опубликовано 28 Ноябрь 2016 - 09:58
Давненько не захаживал, тут ещё и такая актуальная тема встретилась.
Хотел бы понимать каков бюджет перехода за ЗДТ на z16xe без АБС на борту. Допустим что устанавливать будем тормозные диски минимального диаметра, компоненты могут быть бу . С чего искать комплект (при условии, что ступица остаётся 4*100)
Долгое время идея улучшения тормозной системы кошмарит по ночам, пора начинать ее воплощать, нет сил больше ждать.
Итак,
прайс - компоненты
Прайс - работа.
За пост спасибо, познавательно
Изменено: Je27, 28 Ноябрь 2016 - 09:58
Дорогу осилит идущий * Viam supervadet vadens
#65
Опубликовано 28 Ноябрь 2016 - 11:32
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#66
Опубликовано 28 Ноябрь 2016 - 11:44
100$ + колодки, тормозные диски, шланги, жидкость, смазки?
Изменено: Je27, 28 Ноябрь 2016 - 11:45
Дорогу осилит идущий * Viam supervadet vadens
#67
Опубликовано 28 Ноябрь 2016 - 11:46
Хотел бы понимать каков бюджет перехода за ЗДТ на z16xe без АБС на борту. Допустим что устанавливать будем тормозные диски минимального диаметра, компоненты могут быть бу . С чего искать комплект (при условии, что ступица остаётся 4*100)
прайс - компоненты
Прайс - работа.
За пост спасибо, познавательно
Для переходу на ЗДТ потрібно б/в планшайби,кронштейни троса ручного гальма та задні супорта з з захисними щитками.
Гальмівні диски та трос ручного гальма-бажано нові.
0.5гальмівної рідини щоб прокачати систему.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#68
Опубликовано 28 Ноябрь 2016 - 11:50
Дякую за інфу???Для переходу на ЗДТ потрібно б/в планшайби,кронштейни троса ручного гальма та задні супорта з з захисними щитками.
Гальмівні диски та трос ручного гальма-бажано нові.
0.5гальмівної рідини щоб прокачати систему.
Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Дорогу осилит идущий * Viam supervadet vadens
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых