Яндекс карта рисует маршрут короче через Московский мост....и обычно так ездил !
потом в Юбера ОКАЗАЛОСЬ что 40 коп минута это не простой а ОПЛАТА времени в пути!!!
было 2 часа ночи и пробок не было!! но мы провтыкали на развязке Патона поворот и поехали на старонаводницкую на разворот! А ВРЕМЯ и КМ то считаються......... 
я выхожу с авто и домой иду..... ! и как понять что "поездка окончена"....и сколько денег списало )))
полная ОЛОЛО шечка )
А яким навігатором користувався водій, часом не бачив?
Гугл іноді неадекватний маршрут будує (наприклад заводить під цеглинку). А на розв'язках з мосту взагалі біда. Одного разу поїхав стояти в пробку на південному мосту напрямку лівого берега, хоча мав розвернутися на набережну.
До того ж, часто різні навігатори пропонують альтернативні маршрути які мають неоднакове співвідношення час/кілометраж. Можу припустити, що водій (якщо не мав злого умислу) обрав маршрут, прогнозований час якого був меншим, не зважаючи на більший кілометраж (це тільки припущення із власного досвіду).
З приводу того, коли поїздка закінчена - це видно в додатку (статус "В дорозі" до моменту закінчення поїздки). Відповідно, вийшовши з машини, це можна перевірити. Плюс звіт вашої поїздки показує, що водій завершив поїздку в тому місці, це висадив пасажира - це помітно на карті (чи ні?)
З приводу оплати часу в дорозі - це написано в правилах, їх незнання не робить Убер ололошкою. Це було відомо ДО, не з'ясувалося ПОТІМ.
Вартість поїздки з'являється в додатку через кілька хвилин після завершення і надсилається звітом на електронну пошту.
В сухому залишку:
- водій не уточнив бажаний маршрут до місця призначення, хоча має таку рекомендацію від Убера - це може бути підставою виставлення йому не самого високого рейтингу.
- водій провтикав поворот, це могло бути як умисно, так і не умисно - це дійсно можна оскаржити (якщо 10 гривень значать).