Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Дніпровськими хвилями


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
55 ответов в теме

#1
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 03 Май 2016 - 19:54

Доброго вечора, Шановне панство...

 

...колись у далекі двотисячні роки...

Мріялось мені,що можна пройти плотом по Дніпру як у цьому кінофільмі...

 

 

Мріялося з колишніми шкільними друзями, хлопчаками та дівчатами...Але, як майже завжди, юнацькі мрії затираються життям. Або ж просто забуваються...Вважаються нездійсненним, несурйозним романтизмом)

Так до певного часу було і в мене...

Але одного осіннього дня 2015 року-спало на думку-а чому б мені не ходити на дачу , що знаходиться біля Ржищева, по Дніпру. Звичайно, що як і всі люди - далекий від святості.Тому для ходіня по воді мені потрібен човен!

 

Перша приказка...

Дуже мені подобався човен під назвою Южанка...От я його спав і бачив...Навіть почав(начебто пустотливо і несерйозно) проглядати об'яви на ОЛХ з приводу придбання...Одне творіння було в Дніпропетровську,але...

Зранку,в один з будніх днів,я знову зайшов до об'яв по продажу і одразу ж побачив об'яву де у Василькові(це майже поруч від Києва)...,продавався омріяний мною човен!!!

Набираю-піднімають слухавку:

-Човен ще в продажу?

-Так

-Велике прохання не продавати до 15:00.Мені потрібно забрати сина з школи,щоб прийняти спільне рішення про придбання при оглядинах в його присутності.

-(ступор з того боку)добре,домовились-будем чекати на Ваш приїзд

 

Забираю сина Сашка зі школи і мчимо на авто до Василькова...

оглядаємо човен і))Побачивши на мордасі синаша захопливий погляд,приймаємо спільне рішення про придбання)

 

 

взято з повідомлення №14  

 

http://www.opel-club...67299-chovniki/

 

Так...Южанка1 з булями.Обшиті борти всередині,застелений пол бакеліткою,електролебідка,помпа,ходовий тент,ходове скло,непагано пофарбована,є термоящик.

Одразу ж дав завдаток.А в п'ятницю продавець закинув мені човника в Ржищів-скинулися на одному з РОПів.А з Ржищева я перечапав через Борисфен на свій улюблений берег( причепивши на транець Ямаху 2л.с).Де і законсервував на зиму.Рибалити виходив на Язьку.

Судовий квиток буде готовий до Нового Року.

Двигун 20л.с. буде придбаний до травневих свят.

Дещо перерероблю під себе.

 

 

c9dfebcd3e39c3a97728408637db658f.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Перший крок...Він завжди важкий.Багатий на тривоги і сумніви...Але я його зробив впевнено.

Переслідував дві мети:

-бажання навчитись пересуватись по воді.

-бажання познайомити сина з річкою на якій він народився.Навчити ходити по ній,користуватись помірковано,насолоджуватись її красою.Бо якось соромно жити в Києві,біля річки і щоб дитина не знала-де воно те Дніпро?(не плутати зі станцією метрополітену)))

 

Друга приказка...

Човен/катер-справа серйозна.

Зрозуміло,що на воді також  потрібні документи на випадок зустрічі з Водною Міліцією(зараз це здається буде Річкова Поліція,та замість Рибінспекції-Річковий патруль)

Щоб отримати посвідчення судноводія, пройшов двонедільні курси.

http://sudno.com.ua/

Здав внутрішній іспит та іспит комісії з УМРІ.

Синаш був присутній на теоретичних заняттях і на іспитах.Нехай бачить-вчитись ніколи не пізно.

Також був зроблений судовий квиток,техогляд т.ін до човна...

По факту на борт човна було нанесено номер згідно Регістра судноплавства України

4799faf6d075a3a5de3e0b8aebdf80e014574488

 

 

Приказка треття...

човновий двигун...

В мене є досвід придбання човнових двигунів.Моя думка однозначна-ця річ повинна придбаватись-тільки новою.

Сказано - зроблено.

Обмовлюся зразу-мій вибір був безсумнівним.Це буде чотиритактний повний інжектор Сузукі,20коней з короткою ногою.

Концерн Сузукі цим двигуном зробив фурор на виставці 2012року...мікророзхід пального,збалансована робота,мала вага.

Але не все так просто з придбанням.На момент мого дзвінка(грудень 2015року) двигун на складах в Україні був відсутній.

Дилер обіцяв поставку двигунів з Японії тільки в середині квітня 2016 року...

 

Далі буде


Изменено: Юстас, 04 Май 2016 - 05:26

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#2
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103920
  • Возраст: 51
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 03 Май 2016 - 22:10

:sm302: :sm302:

 

чекаймо продовження! :ad_new: :drinks:



#3
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 04 Май 2016 - 05:55

(До приказки треттьої)

В один з сонячних днів на початку квітня завібрував мобільник....Вібрує він по весні часто.На роботі гвалт!Всі перед літнім сезоном бажають оглянути авто,відновити,полагодити,замінити або зробити профілактику вузлам,агрегатам,деталям,механізмам улюбленого авто.Стараєшся всіх прийняти,обігріти,уважно вислухати і надати бажане-або ж небажане,але потрібне-кому що!

Цей дзвінок стосувався особисто мене.І хоча я в березні цікавився,-результату не було.

-Доброго дня,-це Андрій Батькович?

-Так,

-Вас турбує компанія АВС Моторс(Київ,вулЗаболотного),прийшов на склад Ваш двигун.

-Це приємно чути,але в мене не має на цьому тижні часу щоб забрати.

-Ми Вам доставимо кур'єром на адресу яку вкажете.

-Чи можливо,щоб перед доставкою двигун підготували до роботи?(заливається мастило в двигун,та редуктор-але сам двигун не запускають)

-Так,все буде зроблено.

-Чудово!Диктую свою адресу...

 

У оговорений час,двигун прибув кур'єром.Питань з оформленням та розрахунком не виникло.Всі папери для реєстрації в ГІМС надані,з мого боку оплата.Мені було зручно розраховуватись валютою-продавця це влаштувало.

 

І ось,я можу торкнутися чуда Япійської інженерної думки рукою.

718a362s-960.jpg

Цей красень стане моїм надійним товаришем.Певен ми знайдемо спільну мову і зможемо подолати будь які вітри та шторми)

Коротка характеристика двигуна:

 

 

Подвесной лодочный мотор Suzuki DF 20 впервые был представлен на Дюссельдорфской выставке 21 января 2012 года. Инженеры компании Suzuki Marine создали абсолютно новый мотор, не имеющий аналогов на момент презентации. Впервые портативный двигатель такой мощности снабжается инжекторной системой впрыска топлива, работа которой не требует аккумулятора. Все компоненты двигателя, включая топливный насос высокого давления, охладитель и сепаратор топлива, форсунки и новый корпус дроссельной заслонки, изначально разрабатывались в компактном и легковесном варианте. В итоге удалось добиться рекордно низкого веса для инжекторного мотора такого класса — 44кг (базовая модификация DF20).

Впервые примененная на двигателях DF90/80/70 система контроля сжигания обедненных топливных смесей Suzuki (Lean Burn Control System) представляет собой интеллектуальную систему мониторинга характеристик и режимов работы двигателя для прогнозирования потребности в топливе и подачи обедненных топливных смесей в камеры сгорания. Эта система обеспечивает значительное улучшение топливной экономичности при эксплуатации двигателя во всём диапазоне рабочих скоростей.

Мотор с хорошей разгонной динамикой, легкий и экономичный. В сравнении с конкурирующими подвесными моторами аналогичной мощности в пресс-релизе Suzuki заявлены следующие цифры:

  • на среднем (20 км/ч) ходу новый DF20А потребляет до 50% меньше
  • на малом — до 27%,
  • на полном газу — до 7%

Лодочные моторы Suzuki DF20A выпускаются в модификациях с электрической или ручной системой запуска.

Особенности мотора:

  • Инжекторный впрыск топлива
  • Система контроля сжигания обедненных топливных смесей Suzuki
  • Ручное управление и электрический запуск
  • Низкий вес
  • Декомпрессионная система для облегчения запуска
  • Ограничитель оборотов
  • Рядный двухцилиндровый силовой блок
  • Цифровая система зажигания CDI
  • Ультранизкая эмиссия выхлопа

 

 

Далі буде.


Изменено: Юстас, 05 Май 2016 - 10:08

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#4
Деныч

Деныч

    Авторитет

    • Сообщений 2041
  • Возраст: 39
  • Имя:Денис
  • Город:на Днепре
  • Авто:Omega B X25XE
  •  
  • Регистрация: 03.01.2008

Опубликовано 04 Май 2016 - 13:12

Ай да Андрей Михайлович, ай Юстас, вах вах вах...

Мои поздравления! 


  • 0
CheBurashka

#5
Zafir

Zafir

    Дока

    • Сообщений 611
  • Возраст: 42
  • Имя:Andrew
  • Город:Вінниця - місто над Бугом :-)
  • Авто:OOB
  •  
  • Регистрация: 13.05.2006

Опубликовано 04 Май 2016 - 16:03

Двигун виглядає круто, відео буде?


  • 0

#6
Miron_u

Miron_u

    Авторитет

    • Сообщений 1349
  • Возраст: 42
  • Имя:Юра
  • Город:пригород Киева
  • Авто:Разные
  •  
  • Регистрация: 09.01.2007

Опубликовано 04 Май 2016 - 18:07

:sm302: :sm302: :sm302:


  • 0
Размещенное изображение

#7
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103920
  • Возраст: 51
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 04 Май 2016 - 19:16

:sm302: :sm302: :sm302:

+1



#8
санек30

санек30

    Авторитет

    • Сообщений 2016
  • Возраст: 42
  • Имя:александр
  • Город:винницкая обл.
  • Авто:Тракторный Х5.
    DAF XF 105.
  •  
  • Регистрация: 06.03.2013

Опубликовано 04 Май 2016 - 20:34

:sm302: :smile284:


  • 0

#9
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 05 Май 2016 - 09:32

Приказка п'ята...

Мені потрібна мапа...Канівського вдсх.Описує лоцію від Канєва до Києва(Вишгород)

 

При відвідуванні курсів судноводіїв,основною(і єдиною)частиною є теорія.Два викладачі-колишній капітан річкового транспорту та  судовий регістр(одна лекція) ознайомлять з основами судна,річкової лоції,знаками та ін.На лекціях подається матеріал(приблизно 16 посібників),який не є доступним широкому загалу бо незатребований.

Одним з посібників була судохідна карта(лоція) Канівського водосховища Дніпра.

 

Короткий опис що таке Дніпро


 

Дніпро — типова рівнинна річка з повільною й спокійною течією.

Дослідження М.Веклича в праці "Атлас природних умов та натуральних ресурсів Української РСР", показують, що Дніпро зародився біля 5-6 млн. років тому, в Берегівський час, після трансгресії палеоген-неогенового моря.[7]

Водойма має звивисте річище, утворює рукави, багато перекатів, островів, проток, мілин. Поділяється на три частини: верхня течія (Верхній Дніпро) — від витоку до міста Києва (1 320 км), середня (Середній Дніпро) — від Києва до Запоріжжя (555 км) і нижня (Нижній Дніпро) — від Запоріжжя до гирла (326 км)[1].

Річка тече серединою України, з півночі на південь. Напрям течії кілька разів змінюється: від джерел до Орші Дніпро пливе на південний захід, далі до Києва — прямо на південь, від Києва до Дніпропетровська — на південний схід[8]. До Запоріжжя йде коротший відтинок річки (завдовжки 90 км), спрямований на південь[8]. Далі, до свого лиману, вона тече в південно-західному напрямку. Отож Дніпро в ширину займає 9°18' і утворює на території України подобу великого лука, зверненого на схід, що вдвічі збільшує шлях Дніпром із Центральної України до Чорного моря: відстань від Києва до гирла Дніпра по прямій лінії — 450 км, річкою — 950 км[8].

Ширина долини річки — до 18 км. Ширина заплави — до 12 км. Площа дельти — 350 км?[8].

 

 

Що таке Канівське вдсх. і де воно знаходиться(в описі вказано с.Гусинці де знаходиться моя дача)

 


 

Канівське водосховище є наймолодшим у каскаді водосховищ, що створені на Дніпрі. Його заповнення водою відбувалось протягом 1974—1976 рр. Підпор від Канівської гідроелектростанції (ГЕС) поширюється до створу Київської ГЕС. Канівське водосховище покриває площу 675 км? и містить близько 2,63 км? води. Його довжина становить приблизно 123 км, максимальна ширина — 8 км. Найбільша глибина 21 м. Біля берегів Канівське водосховище дуже мілке.

Ріки, що впадають: ДеснаСтугна і Трубіж.

Найбільші міста на узбережжі Канівського водосховища: КиївУкраїнкаПереяслав-Хмельницький та Канів.

Київська ділянка водосховища повністю збігається з тим руслом, наявними рукавами, протоками та обрисами островів, що існували на Дніпрі до заповнення водосховища. Єдиною зміною є невелике зростання рівня води та відсутність зміління русла влітку через регуляцію рівнів води. Адже до 1970-х років річка доволі сильно мілішала влітку, утворювалися великі мілини поблизу Пішохідного мосту та мосту Патона.

Гребля водосховища розташована на схід від Канева. Складається з Канівської гідроелектростанції та шлюзу. Гребля була збудована між 1972 і 1978 роками і має довжину 16 км.

При заповненні водосховища були затоплені близько 20 сіл: Рудяків, Кальне, Гусинці (збереглася Спасо-Преображенська церква, що нині відроджується), Яшники, Вільхов, Кошари, ПідсіннеАндруші, Полуботькова Слобода, Козинці, В'юнищеЦиблі (стара частина села, село перенесене на нове місце; збереглися руїни церкви), Городище, Піщанка, Комарівка, Чаплин, Тростяно-Безбородка, Решітки (лівий берег), Зарубинці,Селище (правий берег).

 

 

 

 

Я ніколи не ходив по Дніпру(тільки між 33 та 43 бакенами),а особливо по Канівському вдсх....Так біля бережка ловив рибку)

А тут-серйозна подія.Потрібно мати хоча б орієнтири кудою шльопать і чого чекати від інколи капризного Борисфена.Бо це сурйозний дядько.Спокійний,штиляжний,а тут раз-і хвиля під2 метри!!!

Одним словом почав я займатися питанням-мати лоцію Канівського вдсх.

Пошуки розпочав звісно з самого простого-інтернет!

Єдине що доступне-готова пропозиція від УкрМорКартографія

http://charts.gov.ua/price_ua.htm


 

№ 3533 Навігаційна річкова карта Канівського водосховища від Київської ГЕС до Канівської ГЕС (без коректури)

Ціна 810грн(по нинішньому курсу 27уй!)

 

Я звичайно малость підохудєл від такої яскравої пропозиції і пішов далі...

 

Місто Київ багате на всілякі торгівельні майданчики.Одним з самих цікавих вважаю книжковий ринок "Петрівка".

Мені здавалось,що в наш час,давним давно інтернет пірати скопіспи цікавлячий мене об'єкт і видали в паперовому вигляді.

Звичайно,що мапу я віднайшов одразу!Але...На мапі  не було лоції.Тобто меж судового ходу,розташування та номерів бакенів,берегових знаків...Без лоції,даний інформаційний продукт не був для мене ціннішим за туалетний папір.А придбавати абрис за 150грн і повністю на нього набивати всю навігацію-в мене не було бажання.По перше тому,що я б мабуть ставив позначки нерівно(зважаючи на те,що навіть оригінал має якесь відхилення),по друге це прорва вбитого часу,яке можна використати на більш важливі речі в цій пригоді/подорожі.

 

Колись...,якась добра людина,прочитавши мою тему про рибальство,кинула мені на мило мапу Канівського вдсх. .

Довго вона там лежала нетлєнною,незадіяною...

Взяв я свій ноут і потеліжив у цифровий фотоцентр 

www.arbuz.kiev.ua

послугами якого я час від часу користуюсь...

Був здивований,але не мають можливості роздрукувати з файлів ozf.А саме в цьому форматі на моєму ноуті лежала мапа.. 

 

Перепони існують для того щоб їх долати.

Є в нашому рідному УОК небанальнопересічний юзверь.Талановитобашковитий комп'ютерний геній,хворіючий на тюнінг Астро Г.Форма його хвороби гостра та хронічна))-саме по цій причині і відбулось колись наше знайомство.Богдан ака Benedio

Чуть шо ось))http://www.opel-club.../20557-benedio/

Порившись в записнику мобіли набираю Богдана.Чую радісний голос з питанням

-"чєм магу бить палєзєн?".

-Вітаю друже-таки можеш!

Зустріч відбулася в теплій товаристській атмосфері-результатом якої було не тільки перегнати файли з озф в якийсь зрозумілий джпег!

Мені був продемонстрований один з найкращих(на мою думку) тюнінг проектів клубу!(я безбожно брешу,бо продемонстровано було набагато більше-але дозволу на розголошення від Богдана-не маю!)

http://www.opel-club...ilas-turbo-kit/

Наспілкувавшись донесхочу і зробивши корисну справу-знову завітав до цифрового центру.

На наступний день в моїх руках була у всіх подробицях мапа Канівського вдсх.

Роздрукована у форматі А3(розрізав навпіл,щоб був А4 для зручнішого користування).

Мапа кольорова,на 64 аркушах паперу.Має такі повідомлення


 

Дана карта містить первинні дані державної установи "Держгідрографія".

Відтворення у будь якій формі,навіть у вигляді витягів допуськається тільки з дозволу установи "Держгідрографії

 

 

 

Забігаючи вперед,скажу-я недаремно приділив стільки уваги мапі.

 

Далі буде


Изменено: Юстас, 05 Май 2016 - 09:35

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#10
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 09 Май 2016 - 22:28

Страшні слова коли вони мовчать

Коли вони зненацька причаїлись

Коли не знаєш,з чого їх почать

Бо всі слова уже були чиїмось.(Л.Костенко)

 

Напередодні Великдня,всі православні християне готуються до свята.Так само відбувалося і в мене.Поки Ламбруска розписувала воском з синашем Сашком яєчка...Я закріплював на човні двигуна.Час плинув швидко,але і я не гуляв.

Повністю озброєного човна було скинути на рейді відновленої Спасо Преображенської церкви.

На світлині-перші хвилини роботи двигуна,під наглядом самого молодшого члена екіпажа...

dsc04662.jpg

Обкаточний період двигуна 10 годин.

(перші 15хв.на холостому ході+2год45хв.=3тик обертів,весь інший час не більше 4000тик обертів)

Бажано,щоб обкаточний період,проходив під навантаженям на човні,а не просто двигун впхнутий в бочку із знятим гвинтом.

Саме тому Ламбруска відстоявла  Великодню ніч у церкві посвятила Пасху.

А я(кхм-як капітан) у Великодню ніч дрихнув,а вранці навантажив човен всіма бажаючими(6чел)(доукомплектувавши човен ще одним рятівним колом) і відвідав стелу Букринського плацдарму.Саме в цьому місці був нанесений відволікаючий удар Радянських військ,під час взяття Києва у 1943 році.Віддавши шану загиблим воїнам, та зайшовши до м.Ржищів набрати запас пального,я повернувся на свою базу в с.Гусинці.

Човен поводив себе гарно,двигун працював тихо та справляв враження надійної речі!))Палива(завбачливо) на борт прийнято 40л.

 

Для виходу човна в похід 3 травня-все було підготовлено.

Човен та двигун випробований,екіпаж проінструктований та відпочивший,лоція вивчена,провіант,та запас пального-перебільшували потрібне в рази,аптечка/вогнегасник/відро т .ін теж на борту.Одним словом-повний комплект!

Лічильник суднового двигуна нараховував 4 мотогодини.

Настав ранок 3 травня...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#11
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 10 Май 2016 - 10:21

Сонечко прикрасило собою небосхил.Погода сприяла романтичним звершенням,та чудовим подіям.

Поки закінчував справи у таборі,завів двигун щоб прогрівався.

Сусіди зібралися на бЕрезі,щоб провести мене в путь,потиснути руку і сказати теплі підбадьорюючі слова.

Пообіцявши перетелефонувати по закінченню подорожі,екіпаж вдягнув рятівні(підтримуючі) жилети і зайняв місця згідно суднової ролі))

Помахавши рукаю проводжаючим відійшли від берега і попрямували до суднового ходу Канівського вдсх.

 

Мій маршрут повинен пролягти між м.Ржищів та м.Київ від 47 до 169 бакена судового ходу.

 

 пью до дна за тех кто в море
За тех кого любит волна За тех кому повезёт
И если цель одна и в радости и в горе
То тот кто не струсил и вёсел не бросил..."
 
Хотів би трохи спинитись на своїх враженнях перед походом...Будь яка подія викликає хвилювання.Це не тільки хвилювання за себе,екіпаж,судно та вдале завершення справи.Саме головне-цікавість до нового,невідомого,що тягне до себе як магніт.
І розуміння,що надалі все залежатиме тільки від твоєї підготовки,кмітливості, дій екіпажу та живучості судна....
Одним словом легкий мандраж))
 
Вийшов до 47 бакена судового ходу і тримаючись лівого берега Дніпра та невідхиляючись 10м від межі судового ходу пішов вверх Дніпром.
Температура повітря коливалась 18-20*С.
Екіпаж,був у гарному настрої та жадав пригод...
Всівшись гарненько,зафіксував ручку газу на позначці 4тик/об та звіряючись час по часу з лоцією-почав отримувати естетичну насолоду від Дніпровських крутих схилів правобережжя...
dsc04671.jpg
 

 

 


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#12
Valera

Valera

    Авторитет

    • Сообщений 4897
  • Возраст: 49
  • Имя:Valera
  • Город:Днепропетровск
  • Авто:Omega A Caravan 1991 С20NE
  •  
  • Регистрация: 18.01.2005

Опубликовано 10 Май 2016 - 10:29

тут поройся куча карт с лоциями.

http://www.charts.gov.ua/dnipro_ru.htm


  • 0
Испанские быки реагируют на красный цвет, а наши стартуют на мигающий зеленый.

#13
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8817
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 10 Май 2016 - 11:41

Юстас, эт шож получается? Весь путь сидеть в пол оборота у мотора держа ручку? :huh:  А кресло впереди с рулём нельзя сделать? 

Сколько путь занял по времени?


Изменено: Дмитрий Владимирович, 10 Май 2016 - 11:44

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#14
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 10 Май 2016 - 14:00

Дійшовши 67 бакена я зрозумів ,що мав на увазі Микола Васильович коли увіковічив ці рядки

 

 

 

Чуден Днепр при тихой погоде, когда вольно и плавно мчит сквозь леса и горы полные воды свои. Ни зашелохнет; ни прогремит. Глядишь, и не знаешь, идет или не идет его величавая ширина, и чудится, будто весь вылит он из стекла, и будто голубая зеркальная дорога, без меры в ширину, без конца в длину, реет и вьется по зеленому миру. Любо тогда и жаркому солнцу оглядеться с вышины и погрузить лучи в холод стеклянных вод и прибережным лесам ярко отсветиться в водах. Зеленокудрые! они толпятся вместе с полевыми цветами к водам и, наклонившись, глядят в них и не наглядятся, и не налюбуются светлым своим зраком, и усмехаются к нему, и приветствуют его, кивая ветвями. В середину же Днепра они не смеют глянуть: никто, кроме солнца и голубого неба, не глядит в него.

Н. В. Гоголь

 

 

 

З правого берега мені відкрилась Трипільська ДРЕС та місто Украінка,з лівого-селище Кийлів...

Але самим дивним для мене було те,що я не бачив берегів....Переді мною було тільки море...Море води і все!!!

 

Жодного бакена в полі зору!!!Я встав у повний зріст-але це,теж не допомогло!Ніяких опізнавальних знаків.

Попросивши екіпаж роззирнутись-те ж саме.Ніхто не вгледів жодного знака/бакена то що...

 

Розкривши на колінах лоцію,трохи поміркувавши я зрозумів,що потрібно йти трохи лівіше Трипілля тримаючись на Украінку і я вийду в район 80бакенів

p_3533_6.png

Ще поміркувавши,таки пішов міляками тримаючись вищевказаних орієнтирів.Швидкість пересування при 4тик. обертів приблизно 20км/год.

Команда мене підтримала і через деякий час я вийшов до судового ходу на траверзі Украінки.

Було вирішено вийти на берег одного з островів перед Украінкою ,щоб розім'ятись і похарчуватись)Трипільська ДРЕС не перестає працювати навіть в свята)

dsc04672.jpg

Острів прийняв нас гостинно,на ньому був причал і...не було сміття.Респект жителям Украінки...

 

Трохи розім'явшись,знову лоцію на коліна і...продовжуємо подорож...

Те що мене чекало вище по Дніпру перетворилося на сторінки з казки Кіт у Чоботях,та Попелюшка...

Правий берег (Козин)в районі сотих бакенів представляє собою зАмки.

 

Да-да.Це не алегорія.Справжнісінькі казкові замки!Такої стильної будови,не мав навіть ВІктор Хведорофич.Одним словом Межигір'я відпочиває...

Одна за однією,будови змагалися в архітектурі,та вичурності форм.Був навіть скромний будиночок з чотирьох поверхів у вигляді кемпера-такий собі квадратів на 500))

Українська Венеція-зразок сучасного смаку та зодчества.Приємно,коли прості Українці мають змогу будуватись в Конча-Заспа,та прикрашати своїми фантазіями береги Дніпра.Дай Боженька здоров'я,хазяям будиночків,та їх прислузі!)

Світлин цієї вишуканості нема-вибачайте!)

 

В той же час,острівна частина лівого берега,була повністю окупована такими ж "власниками" будівль "хто у що гідний"-типу мене.Стоять сім'ями,з катерами,прутами,вудками,дітьми,собаками,палатками та ін., по всьому берегу до самих дач під назвою "Вишеньки".

По тому Лівий берег заселений дачами пересічних,а правий берег пустує і на ньому відпочивають рибаки,та любителі сонця та вогнища)

 

Човен йшов з постійними обертами двигуна-ми розглядали природу і береги,а вони споглядали на нас-інколи обмінюючись помахами рук.

Так незчувшись я підійшов до славетного,древнього міста Києва.Бувши сам Киянином,шануючи і кохаючи рідне місто-воно мені знайоме з твердого грунту і ще ніколи я не підходив до нього по воді.

Мені відкрився чудовий вигляд на Корчувати і Будіндустрію-також видно шмат Південного мосту...

dsc04673.jpg

 

Тут починалась сама небезпечна ділянка.Я не знав меж судового ходу,в якому прольоті мостів він є.Тому лоція з рук не зходила і я постійно був уважний,озираючись на те,що потрібно було розходитись з зустрічними і попутними суднами.

Отак виглядає Південний міст з води.(фото зверху вниз річки)

dsc04691.jpg

 

Пройшовши Південний міст відкривається вид на Архітектурний ансамбль Києво Печерської Лаври

dsc04676cgc.jpg

 

Навряд чи можна пройти повз легендарні рядки...Пам'ятник птаху

http://www.astreyaki...serediny-dnepra

 

що долетів до середини Дніпра знаходиться на одному з биків старого мосту Патона.Перед ним зазвичай розвертаються прогулянкові пароплави.Світлину не робив)

 

 

Редкая птица долетит до середины Днепра!

Пышный! ему нет равной реки в мире. Чуден Днепр и при теплой летней ночи, когда все засыпает — и человек, и зверь, и птица; а Бог один величаво озирает небо и землю и величаво сотрясает ризу. От ризы сыплются звезды. Звезды горят и светят над миром и все разом отдаются в Днепре. Всех их держит Днепр в темном лоне своем. Ни одна не убежит от него; разве погаснет на небе. Черный лес, унизанный спящими воронами, и древле разломанные горы, свесясь, силятся закрыть его хотя длинною тенью своею, — напрасно! Нет ничего в мире, что бы могло прикрыть Днепр. Синий, синий, ходит он плавным разливом и середь ночи, как середь дня; виден за столько вдаль, за сколько видеть может человечье око. Нежась и прижимаясь ближе к берегам от ночного холода, дает он по себе серебряную струю; и она вспыхивает, будто полоса дамасской сабли; а он, синий, снова заснул. Чуден и тогда Днепр, и нет реки, равной ему в мире! Чуден Днепр при тихой погоде, когда вольно и плавно мчит сквозь леса и горы полные воды свои. Ни зашелохнет; ни прогремит. Глядишь, и не знаешь, идет или не идет его величавая ширина, и чудится, будто весь вылит он из стекла, и будто голубая зеркальная дорога, без меры в ширину, без конца в длину, реет и вьется по зеленому миру. Любо тогда и жаркому солнцу оглядеться с вышины и погрузить лучи в холод стеклянных вод и прибережным лесам ярко отсветиться в водах. Зеленокудрые! они толпятся вместе с полевыми цветами к водам и, наклонившись, глядят в них и не наглядятся, и не налюбуются светлым своим зраком, и усмехаются к нему, и приветствуют его, кивая ветвями. В середину же Днепра они не смеют глянуть: никто, кроме солнца и голубого неба, не глядит в него. Редкая птица долетит до середины Днепра! Пышный! ему нет равной реки в мире. Чуден Днепр и при теплой летней ночи, когда все засыпает — и человек, и зверь, и птица; а Бог один величаво озирает небо и землю и величаво сотрясает ризу. От ризы сыплются звезды. Звезды горят и светят над миром и все разом отдаются в Днепре. Всех их держит Днепр в темном лоне своем. Ни одна не убежит от него; разве погаснет на небе. Черный лес, унизанный спящими воронами, и древле разломанные горы, свесясь, силятся закрыть его хотя длинною тенью своею, — напрасно! Нет ничего в мире, что бы могло прикрыть Днепр. Синий, синий, ходит он плавным разливом и середь ночи, как середь дня; виден за столько вдаль, за сколько видеть может человечье око. Нежась и прижимаясь ближе к берегам от ночного холода, дает он по себе серебряную струю; и она вспыхивает, будто полоса дамасской сабли; а он, синий, снова заснул. Чуден и тогда Днепр, и нет реки, равной ему в мире! 

Н. В. Гоголь

 

 

 

 

Самий складний для проходу Метро міст.Під ним поворот судового ходу і некисла течія.Світлина Дніпровських круч цього місця-присутня.Лаврська дзвінниця та станція метрополітену Дніпро.(вибачаюсь за якість та відстань-але обити світлини мав можливість на ходу,та тільки з судового ходу)

dsc04687.jpg

 

Пройшовши під пішохідним мостом човен опиняється перед серцем Києва.Його древньою частину Подолом.

Дивиться на Київ Андріївська церква....

Колись саме тут жив і працював!))Кирило Кожум'яка-той що переміг останнього Змія.)

Саме тут хрестив св.Володимир.

Саме сюди лила свої сльози з ясних очей Ярославна.

 

dsc04685.jpg

 

Насолоджуючись краєвидами природи та рідного міста,я та екіпаж впевнено вів човна до кінцевої мети подорожі.

Зрозуміло,що не всі члени екіпажу були посидючими і уважними.Деякі з них плигали та скакали по всьому човну і час від часу намагалися розтопити суворе серце капітана.Намагання було одне-сісти на румпель та покерувати плавзасобом.

І таки не стрималося батьківське серце і підростаюче поколіно було допущене до керування)

dsc04679sks.jpg

 

Подорож добігала кінця...І вже майже перед самим перетином судового ходу і заходом в затоку Собаче Гирло 169 бакеном-заглух двигун!

Закінчилося паливо...

На подорож у 80км та 4 години пішло 12літрів 95 бензину...

Дозаправившись-зайшли в затоку і пришвартувались до бона в рідному яхт-клубі "Оболонь".

dsc04682.jpg

 

Екіпаж та капітан судна зійшли на берег і...обнялися!))

 

 

Враження від подорожі...

Безмежні!!!

Дніпро,Київ,природа,пригода-просто переповнює.І навіть зараз,коли пройшло майже неділя по часу,я під впливом...

 

Розтрати-мізерні.

АВто(Джимнік) до берега бере 11л пального(105км.)

Двигун Сузукі 20 л.с-взяв 12л в обкаточному режимі на 80км. по воді.

(я вже зробив перше ТО і бігав назад до Гусинців на повному ходу(5400об.)-ті ж 12л. палива та 2години)

 

 

 

Порівняно з автомобілем-катером йти цікавіше.Нема міськіх корків,світлофорів.Київ від початку Оболоні до Харківського пройшов за півгодини)

 

Навіщо вся ця затія.

Підростаюче поколіно,народжене на березі Дніпра-повинно вміти по ньому ходити!!!Колись,мій Тато(у1983році) придбавши гумового човна Омега,зробив мені з братом круїз від Вишгорода,до Подолу.Та поїздка мені пам'ятна,кожна мить перед очима!

 

Ще одне навіщо-цікавіше пересуватись човном чим авто,коли температура повітря в Києві не опускається нижче +40...

 

Ще одне навіщо.Відпочивати-теж потрібно!

 

 

Може щось згадаю...добавлю,підправлю...

А поки що...все!

 

ЗІ Розумію,що УОК зовсім не мореманській і зрозуміти мене важко,але ж треба наповнювати змістом форум,щоб не виникало отаких тем

http://www.opel-club...hivaet-ne-luch/

 

 

 

 

 



Юстас, эт шож получается? Весь путь сидеть в пол оборота у мотора держа ручку? :huh:  А кресло впереди с рулём нельзя сделать? 

 

Якби це так пояснити...Поки що,до керма з кріслом я "не доріс".Це інші кошти.

Южанки були з керуванням кермом...Але мені подобається саме румпельне керування.Лодка називається в народі "Мітла".І сидиш ти керуючи держаком мітли))

Сидиш рівно,у півоберта не потрібно.

Велосипед теж без крісла-ніхто не жалкує) 


Изменено: Юстас, 10 Май 2016 - 14:14

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#15
санек30

санек30

    Авторитет

    • Сообщений 2016
  • Возраст: 42
  • Имя:александр
  • Город:винницкая обл.
  • Авто:Тракторный Х5.
    DAF XF 105.
  •  
  • Регистрация: 06.03.2013

Опубликовано 10 Май 2016 - 14:04

:sm302: Вот это молодцы :sm302:


  • 0

#16
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 10 Май 2016 - 14:11

Вот это молодцы

 

Дякую-ми старались!) :smile44:


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#17
Гжегош

Гжегош

    Авторитет

    • Сообщений 812
  • Имя:Гриня
  • Город:Киев, Академгородок
  • Авто:Астра Н 1,6 XER, МТ, седан, метро
  • Гос. номер:9358
  •  
  • Регистрация: 19.02.2010

Опубликовано 10 Май 2016 - 14:29

Андрію, наскільки пам'ятаю, карти були для навігатора... :smile423:  Почитавши "як керманич ледь не заблукав", то може є сенс користуватись тенікою? Закинути їх в навігатор, там і маршрут була можливість прокласти...

А по тексту -  :sm302:  :sm302:  :sm302: .


  • 0

#18
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 10 Май 2016 - 16:21

 "як керманич ледь не заблукав", то може є сенс користуватись тенікою? Закинути їх в навігатор, там і маршрут була можливість прокласти...

Я спробую)


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#19
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8817
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 10 Май 2016 - 20:11

Юстас, та я просто спросил. Нравится, хто ж против. Я вон на велах катаю по выходным в лесу. Правда не далеко км 35 и домой.


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#20
O.Fisher

O.Fisher

    Авторитет

    • День Рождения!
    • Сообщений 932
  • Возраст: 46
  • Имя:Олег
  • Город:г.Киев
  • Авто:Vectra A, C20NE, 1992 = Seat Toledo 1.6 SW
  •  
  • Регистрация: 03.08.2007

Опубликовано 10 Май 2016 - 20:53

рибалю на КВХ и Днепре, иногда с лодки. для похода по воде лучше использовать навигатор типа такого http://fishing.kiev....d.php?t=118579. в него стают карты лоции Днепра и проблем нет. Я пользую программу Андрозик для Андроида (http://4pna.com/showthread.php?t=8456

), в ней тоже есть лоции Днепра и километровка по суше. могу тебе перекинуть карту и программы. 


  • 0
Не учите меня жить, лучше помогите материально (с)

#21
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 10 Май 2016 - 21:15

 та я просто спросил.

Дик і я...просто відповів)


O.Fisher,

Ми при зустрічі поспілкуємось. :ad_new:  


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#22
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 16 Май 2016 - 13:35

Юстас, как всегда, шикарный рассказ :sm302:

в следующий раз бери запасную канистру :ukr:


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#23
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 16 Май 2016 - 13:47

-akaDemik-,

В мене було 30літрів палива(окрім того що в основному бачку) в запасі...На +250км. ходу приблизно... 


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#24
Любитель

Любитель

    MASTER_TYRE

    • Сообщений 8783
  • Возраст: 49
  • Имя:Александр
  • Город:Днепр
  • Авто:ODOROBLO 1.6D, Soul 1.6 crdi,Ceed SW 1.6 crdi, OmegaB 3.0V6 kompressor (ex)
  •  
  • Регистрация: 20.06.2005

Опубликовано 18 Май 2016 - 21:39

:sm302: ... нет слов... 


  • 0

Купить зимние шины Kumho, Bridgestone, GoodYear, Sava, Taurus, Cordiant
Друзья, личка отключена за неуплату :))) тел: р.0 800 300-067 бесплатно с мобильных и стационарных в Украине 

1_tuning_styling.pngkulibin_2010.pnglit_proryv_2010.png10480ed1a0cdde8a13e169937bab.png


#25
Valera

Valera

    Авторитет

    • Сообщений 4897
  • Возраст: 49
  • Имя:Valera
  • Город:Днепропетровск
  • Авто:Omega A Caravan 1991 С20NE
  •  
  • Регистрация: 18.01.2005

Опубликовано 19 Май 2016 - 12:05

транцевые плиты мастырить будеш? скорость увеличится, расколбас уменьшится (там еще можно поджимом мотора, но надо петуха кильватера на полном ходу смотреть)


  • 0
Испанские быки реагируют на красный цвет, а наши стартуют на мигающий зеленый.

#26
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 17042
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 21 Май 2016 - 18:56

 Юстас , видел я на Десне под Новгород-Северским однажды плот . Не плот , а дом - огромный , высокий . Собранный из пластиковых бутылок . Бутылки разного литража , от маленьких до двадцатилитровых . Экипаж человек шесть , шалаш , костер .

 На таком можно спуститься от Новгорода до Херсона , там его утилизировать , и обратно поездом .

 Представляешь сколько впечатлений .


  • 0
Реклама в подписи запрещена

#27
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 22 Май 2016 - 18:30

Valera,

Якщо і буду мастирить,то буду робити СПК. 


Шусман,

В мене на жаль немає відпуски та однодумців для даного вояжу.

А з приводу пласикових пляшок...,такий плот може стояти в плавнях....Думаю що в шлюз його ніхто не пустить з міркувань техніки безпеки.

Прочитай правила шлюзування хоча б для маломірних суден-все зрозумієш. 


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#28
Valera

Valera

    Авторитет

    • Сообщений 4897
  • Возраст: 49
  • Имя:Valera
  • Город:Днепропетровск
  • Авто:Omega A Caravan 1991 С20NE
  •  
  • Регистрация: 18.01.2005

Опубликовано 23 Май 2016 - 12:53

там проблема когда на плоту плывешь , на третий-четвертый день уже бухать не в мочь, а общаться неочем и если начинаются проблемы, то постоянная ругань между собой...

 

у нас в Депре яхтсмены на пару дней выходят вниз по Депру и обратно под мотором если ветра нет.


  • 0
Испанские быки реагируют на красный цвет, а наши стартуют на мигающий зеленый.

#29
M*A*S*H

M*A*S*H

    2 раза КУ

    • Сообщений 27103
  • Возраст: 46
  • Имя:Роман
  • Город:Киев
  • Авто:з блискавкою.
  •  
  • Регистрация: 02.07.2007

Опубликовано 23 Май 2016 - 13:14

Юстас, дякую. :sm302:


  • 0
Оперировать фактами против веры бесперспективное занятие.


Спойлер

#30
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 23 Май 2016 - 13:45

1)там проблема когда на плоту плывешь , на третий-четвертый день уже бухать не в мочь, а общаться неочем и если начинаются проблемы, то постоянная ругань между собой...

 

2)у нас в Депре яхтсмены на пару дней выходят вниз по Депру и обратно под мотором если ветра нет.

1)Все залежить від людей.

2)Теж саме і в Києві.

Діти з ДЮСШОР(Оболонь) вітрильного спорту самі переганяють човни(клас 470) до літнього табору в Ржищів...

Виходять рано на світанку і йдуть до самого вечора.Десь зупиняються перепочивають/обідають.

Якщо слабий вітер або штіляга то не встигають дійти за світовий день і заночовують на Дніпровських островах.

Відстань приблизно 80км.


M*A*S*H,

 

Я старався) 


Изменено: Юстас, 23 Май 2016 - 13:45

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#31
MiB

MiB

    Fan OPEL & DM ;)

    • Сообщений 52171
  • Возраст: 51
  • Имя:Виталий
  • Город:г.Харьков, Салтовка
  • Авто:Omega B, 2.5V6,98г.в.РКПП
  •  
  • Регистрация: 14.06.2005

Опубликовано 23 Май 2016 - 15:26

Юстас, классно, спасибо! :sm302: :sm302: :sm302:


Dream On... Dream On...

 


#32
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 23 Май 2016 - 15:44

Юстас, какие планы на будущее, море киевское будешь покорять? :ukr:


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#33
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 23 Май 2016 - 15:49

MiB,

Будь ласка... 


Юстас, какие планы на будущее, море киевское будешь покорять? :ukr:

Покатаюсь по Канівському спочатку...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#34
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 06 Июль 2016 - 12:35

Зустрівся мені Київ мого,та до мого дитинства...

Приємно пригадати якими були вулиці рідного міста,та мешканці столиці.

На деяких кадрах видно,що на лівому березі Дніпра-немає жодної споруди.

 

Спойлер


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#35
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 12 Июль 2016 - 09:17

Арка Дружби Народів.В гущавині берега на території Маріїнського парку,відкрита сцена театру "Мушля".Де по вихідним проходять вечори живої музики.Відбувається на свіжому повітрі.Зазвичай аншлаг,тому приходити потрібно трохи заздалегідь.

dsc04741.jpg

Спойлер

Київ накрило дощем-тікаєм від зливи вниз по Дніпру)

dsc04746.jpg

 

 

 

Десь там...В розривах хмар...Вдалині,на нас чекає приємна сонячна погода та гарний відпочинок.

dsc04748.jpg

 

Поки капітан стоїть вахту,і мчить до омріяних берегів-екіпаж мирно спочиває)

Що може бути  краще ніж подушка???!Звичайно ж нога мотора в чохлі!)Човна на швидкості підкидає хвилями-сон глибокий та солодкий...)

dsc04750.jpg

 

 

Після дощу веселка над Дніпром зазвичай від берега до берега.

dsc04755.jpg

 

 

Дощ біжить далі,хмари розсіюються

dsc04757.jpg

 

 

На річку по заходу сонця тихо опуськається літня ніч....

dsc04762.jpg

 

Далі буде)


Изменено: Юстас, 12 Июль 2016 - 09:18

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.





0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых