alex-73,
Ставлю такі час від часу ...
Ціна норм...
обрав би собі як альтернативу саксу.....
Опубликовано 06 Сентябрь 2024 - 12:32
alex-73,
Ставлю такі час від часу ...
Ціна норм...
обрав би собі як альтернативу саксу.....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 06 Сентябрь 2024 - 13:29
На заре времен позиционировались, как для европодвески исключая ППД. Но теперь подходят на все типы автомобилей))
Хтось шо небуть чув (знає) про них?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 12 Сентябрь 2024 - 11:02
alex-73,
Ставлю такі час від часу ...
Ціна норм...
обрав би собі як альтернативу саксу.....
Дякую. Так розумію що треба вибирати між BILSTEIN BL 22-053060 та Sachs 230574/230575.
так вони не для ППД, на відміну від сакса?
Є думки...
Авто з салону. Десь років 8 тому були поставлені Sachs 230574/230575. Перші враження були такі - перед машини став на пару см вище, передня підвіска стала помітно жорсткіша. Подушки амортизаторів ставились якісь дешманські (польські).
Десь через рік мабуть подушкам прийшов кінець - сприяння жорсткості передньої підвіски змінилось на ще ЖОРСТКІШЕ (коли машина не навантажена як на возі).
Питання: якщо (як кажуть) ЗАЗ виготовляв авто з ППД, чому при заміні оригінальних амортизаторів на САКС 230574/230575 висота передка машини збільшилась? Чи ППД це тільки захист двигуна з низу? Напрошується висновок, що не було ППД?
Тепер думки рвуть: що ставити - САКС (який піднімає авто та ох*єнно жорсткий), чи BILSTEIN BL 22-053060 (який по інформації з форуму, нібито нижчий за САКС та невідомо як він по жорсткості).
Може хто мав нагоду порівняти два амортизатора безпосередньо (САКС та BILSTEIN)? Або автомобілі з ними?
Як на мене - авто з САКСОМ - на поганих дорогах - воз, на гарних - норм. На жаль, в моїй місцевості гарних доріг майже немає.
Опубликовано 13 Сентябрь 2024 - 21:38
Опубликовано 15 Сентябрь 2024 - 13:13
Тепер думки рвуть: що ставити - САКС (який піднімає авто та ох*єнно жорсткий), чи BILSTEIN BL 22-053060
Монро?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Сентябрь 2024 - 07:11
По номерам так. Виготовлені в Туреччині."Сакс (синій) турінг" це Sachs 230574/230575 ? Я ставив такі (Sachs 230574/230575). Коробка синя, сам амортизатор чорний.
Опубликовано Вчера, 17:07
Изменено: DenisLV, Вчера, 17:11
Опубликовано Вчера, 18:47
Скажу тільки при конкретно ці опори сакс
Роки 4 тому мені їх поставили, і вони буквально за пару тис км по трасі! просіли і дали проміжок між тарілкою в 10мм точно. В жодному разі не рекомендую.
Апд. Після них купив оригінал посилені зі США за 50$ пара, поки не знаю біди з ними. Партномер 90538936
А оригінали з США сам замовляв чи через посередника? Ціна хороша
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых