Irmscher 555, Алекс, той що Евакуатор, то все знає він і сам катав ДПТ на омегах він просто висловитись в силу віку вже лінується
не помнит уже
Опубликовано 08 Декабрь 2016 - 11:43
у мене і без ДПТ обидва буксуювали. тому і раджу Топікстартеру встановити повноцінний ТС, бо він нього користі більше ніж від ДПТ особливо взимку. ДПТ більше корисний літом на В6 коли стартуєш чи входиш в поворот і додаєш газу різко.
+100500%
Dream On... Dream On...
Опубликовано 08 Декабрь 2016 - 11:58
у мене і без ДПТ обидва буксуювали. тому і раджу Топікстартеру встановити повноцінний ТС, бо він нього користі більше ніж від ДПТ особливо взимку. ДПТ більше корисний літом на В6 коли стартуєш чи входиш в поворот і додаєш газу різко. Ну але ж топікстартер не хоче слухати тих хто пройшов цей шлях )) запасаємось попкорном.
Та я ж НІЧОГО не маю проти встановлення ТС, тільки де ж мені знайти всі необхідні для цього компоненти, і хто мені це зробить?...
Бачу, що треба трохи переіменувати тему...
Изменено: Igor Opeleman, 08 Декабрь 2016 - 12:00
Опубликовано 08 Декабрь 2016 - 12:01
Та я ж НІЧОГО не маю проти встановлення ТС, тільки де ж мені знайти всі необхідні для цього компоненти, і хто мені це зробить?...
Там же где и хотел найти LSD, а сделать при наличии схем может любой электрик, а если дружишь с паяльником и тестером то и сам неспеша можешь подготовить все до блока АБС, а потом переставить его.
Опубликовано 08 Декабрь 2016 - 12:06
тільки де ж мені знайти всі необхідні для цього компоненти
Їх буде простіше знайти чим 4.22 з блоком.
І ось по установці: https://www.drive2.ru/l/743929/
Опубликовано 08 Декабрь 2016 - 12:08
Їх буде простіше знайти чим 4.22 з блоком.
І ось по установці: https://www.drive2.ru/l/743929/
Ссыль правильная, тока блок нада с другой маркировкой.
Опубликовано 08 Декабрь 2016 - 12:09
з необхідних компонентів тобі потрібно як мінімум блок АБС від авто 2002-2003 років з моторами 2.6 і 3.2 (без ЕСП) та кнопка ТС
після заміни тільки блока і встановлення кнопки у тебе повинно вже спрацьовувати підгальмовування коліс при пробуксовці. тобто ти вже отримав аналог ДПТ.
а далі звертайся до fire1 бо як я зрозумів він добив до кінця і так активував собі ще й придушення двигуна на своїй омезі 2.2 2001 (чи 2000) р.в.
з робіт (теоретично) там потрібно прокласти кілька проводків від блоку абс до ебу мотора. і активувати ТЕЧем власне сам ТС.
першу частину, тобто заміна блока АБС тобі зроблять на будьякому сервісі. заодно і поміняєш гальмівну рідину якщо не міняв її раніше. і витрати на це будуть меншими ніж на купівлю живого ДПТ, + заміна в ньому масла + заміна власне самого ДПТ на машині. а ефект (по снігу) такий самий якщо не ліпший.
ЗІ: у неповноцінного ТС (тобто без придушеннядвигуна) є тільки один недолік, що з’являється надлишкова схильність до заносу в поворотах, бо якщо слизько і дати газу, то буксують обидва колеса що зриває задню вісь у занос легше ніж без ТС. хоча цим грішний і ДПТ там машину також легше зірвати в занос на слизькому покритті.
ЗІІ: і ще раз наголошу що ДПТ ліпше себе веде на сухому покритті, однаково коли просто слизько, а коли ну зовсім слизько або одне колесо на льоді а друге на снігу, то ТС буде у виграші.
все надалі жую попкорн ))
Опубликовано 08 Декабрь 2016 - 12:11
з необхідних компонентів тобі потрібно як мінімум блок АБС від авто 2002-2003 років з моторами 2.6 і 3.2 (без ЕСП) та кнопка ТС
після заміни тільки блока і встановлення кнопки у тебе повинно вже спрацьовувати підгальмовування коліс при пробуксовці. тобто ти вже отримав аналог ДПТ.
все надалі жую попкорн ))
Без ТЕХа, даже этого не будет.
Опубликовано 08 Декабрь 2016 - 12:15
Там же где и хотел найти LSD, а сделать при наличии схем может любой электрик, а если дружишь с паяльником и тестером то и сам неспеша можешь подготовить все до блока АБС, а потом переставить его.
Та вроде бы наклёвывается один LSD с дорестайловой Омеги (1998 г/в) - сейчас пробуют выяснить ПЧ (запчасти завозились из-за бугра, а не пригонялась машина целиком). Подозреваю, что там будет 3,9 - не слышал я, что бы на 2,0 были редуктора с 4,22...
ТС, к сожалению, там нету. Ди и вряд ли могло быть - машина та была с X20XEV, а на них ТС не устанавливались. Да и от дорестайла вообще, думаю, ТС не подойдёт - хотя бы из-за того, что кнопка выключения там не такая, как у рестайла. Или ты ставил без возможности отключения? Если так, то это, как мне кажется, "не по фен-шую"...
Ну и, забегая вперёд, вопрос - в чём я выиграю, и в чём проиграю, если поставлю "мост" с ПЧ 3,9 вместо своего 4,22?
Опубликовано 08 Декабрь 2016 - 12:19
Ну и, забегая вперёд, вопрос - в чём я выиграю, и в чём проиграю, если поставлю "мост" с ПЧ 3,9 вместо своего 4,22?
в теорії ... зменшиться динаміка в місті при розгоні, і зменшиться розхід на трасі бо будуть менші оберти при тій самій швидкості.
на практиці думаю нічого не буде помітно. ліпше запитай у Луава, він перепробував купу дифів ))
Опубликовано 08 Декабрь 2016 - 12:32
в теорії ... зменшиться динаміка в місті при розгоні, і зменшиться розхід на трасі бо будуть менші оберти при тій самій швидкості.
на практиці думаю нічого не буде помітно. ліпше запитай у Луава, він перепробував купу дифів ))
Ну в світлофорних гонках я участі не приймаю (та й в моєму смт. і свідлофора жодного немає ), і різко, з форсом, зриватися з місця я теж не люблю (я великий прихильник плвавної, виваженої їзди), так що, думаю, сильного дискомфорту я не відчую. А економія на трасі тим більше стане приємним додатком. Так що, думаю, візьму той диф., навіть якщо він буде і не з 4,22. Але вже треба дочекатися точної відповіді (якщо там взагалі зможуть визначити достовірно його ПЧ) - хоч би не виявилося, що там взагалі 3,7...
ліпше запитай у Луава, він перепробував купу дифів ))
Та в тім-то і справа, що він зупинився на 4,22, як на нйбільш оптимальному для міста...
WA
Блин, Витюха, а ты не собираешься в ближайшее время продавать свою Омегу? А то я бы её у тебя "подчистил" немного перед продажей...
При продаже всёравно все эти "навороты" не оценятся будущим владельцем, а так ты хоть бы денег чуть больше получил...
Изменено: Igor Opeleman, 08 Декабрь 2016 - 12:29
Опубликовано 08 Декабрь 2016 - 12:41
Блин, Витюха, а ты не собираешься в ближайшее время продавать свою Омегу? А то я бы её у тебя "подчистил" немного перед продажей...
При продаже всёравно все эти "навороты" не оценятся будущим владельцем, а так ты хоть бы денег чуть больше получил...
Да вродь пока нету в планах )) Да и переставлять и перешивать обратно ТС на обычный блок малоинтересное занятие.
Тем более что он мне встал под ключ всего в 90 у.е.
Опубликовано 08 Декабрь 2016 - 13:00
Сам блок у одного клубня с разборки, кнопку и разъемы - другого. Ставил сам с мастером. Точнее я руководил - он делал ))
Если нужно у кого именно - скину в личку, но подозреваю - надо обзванивать всех.
Опубликовано 08 Декабрь 2016 - 13:43
Заїзди-ми тобі кави налляємо!)
розчынна - то нэ кава, а казна що....
Правда не знаю с каким передаточным у меня редуктор
я те выше писал....
то вам не жёсткая блокировка.
спасиба канешна, но я какбэ трохы фкурсах...
він просто висловитись в силу віку вже лінується
скорише - в сылу непробываемости подавляючой бильшости аудиторийи...
не помнит уже
па сипе аба мне судишь!!! падлец!!!
там будет 3,9 - не слышал я, что бы на 2,0 были редуктора с 4,22...
с АКПП именно 4,22...
Точнее я руководил - он делал ))
Изменено: Alex Эвакуатор, 08 Декабрь 2016 - 13:41
(О67)96О3171
(О93)2272О25
ТОЛЬКО эвакуатор!!!!!
Опубликовано 08 Декабрь 2016 - 13:59
а что надо для переделки с 3-х контурной системы на 4-х + тс кроме блока и кнопки? (это на омегу б x20xev мкпп 96 г.в.) или лучше с таким не заморачиваться
вроде какая то проводка у мну там была, под кнопку (большую, ставится там где кармашик возле мафона) точно была
Изменено: Andrijko, 08 Декабрь 2016 - 14:13
Опубликовано 08 Декабрь 2016 - 14:21
Именно так
та как бы не в первой что-то доставлять в омегу
сложней чем климат впихнуть?
Опубликовано 08 Декабрь 2016 - 15:46
Скорее нецелесообразно, почитай профильную тему.
та так в общем я понял что оно на 2,0 как мертвому припарки иногда просто хо омегу поковыпять
Изменено: Andrijko, 08 Декабрь 2016 - 15:47
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых