Добрий вечір! Частенько лапаю себе на думці, що доволі сильно напрягають звуки ходової, під час їзди по наших дорогах! Народ підкажість як на вектрі б добитись мягкості ходу? що зробити? стойки задні поміняв на сакс (точно не скажу які) передні не чіпав, сказали що ще норм, по росхідникам, завжди міняю все при першій появі проблеми! Можливо кажуть міняти з гуми на каучук?? можливо поставити всі нові пружини заодно поставити нові передні стойки, але які??? чув що на омезі ходова взаємозамінна з бмв, можливо, що тут чимось можна зарадити?? Стосовно резина літо/зима r15 на металевих дисках, літо 205\60 зима 195\65, стосовно порад, продавати авто, зразу кажу ні) наразі точно не думаю стосовно того...
Реклама
Потрібна порада ходова ОВБ
#3
Опубликовано 20 Январь 2017 - 00:53
Svyatoslav_lviv,не заморочуйся
З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661
#8
Опубликовано 21 Январь 2017 - 00:12
Любомир,добре оригінал, невже замінники нічого не допоможуть?
#10
Опубликовано 21 Январь 2017 - 00:58
Любомир,як правильно підібрати, чи просто прийти в магазин і сказати, мені потрібні мягкі пружини?)
#11
Опубликовано 21 Январь 2017 - 01:14
#14
Опубликовано 23 Январь 2017 - 11:55
масляні будуть мягші ніж газ/масло?хіба вже колхожені.
#15
Опубликовано 23 Январь 2017 - 13:08
так
але ? газомасляні стійки підтримують пружину так як постоянно давлять на розжим , непомінявши прижин установивши масляні стійки авто сяде нижче .
я б для себе напочаток підкинув живі, не просівші пружини і подивився на зміни , і враження від авто ))
#18
Опубликовано 23 Январь 2017 - 16:53
думаю немає таких
також так думаю, хоча камрад VVMUA знає де продають.
тим більше під важкий дизель то не є хорошим варіантом взагалі ?)
та ХЗ, можливо з хорошими пружинами і було би норм, хоча я впевнений, що гупання підвіски ОВБ не є через жорсткі амортизатори, а є скоріш конструктивною особливістю моделі. А от великі, але плавні нерівності на дорозі підвіска відпрацьовує дуже мягко і впевнено, навіть на високій швидкості. Зато дрібні ямки, шви чи бруківку приємніше долати навіть на Ланосі.
#19
Опубликовано 23 Январь 2017 - 17:05
також так думаю, хоча камрад VVMUA знає де продають.
та ХЗ, можливо з хорошими пружинами і було би норм, хоча я впевнений, що гупання підвіски ОВБ не є через жорсткі амортизатори, а є скоріш конструктивною особливістю моделі. А от великі, але плавні нерівності на дорозі підвіска відпрацьовує дуже мягко і впевнено, навіть на високій швидкості. Зато дрібні ямки, шви чи бруківку приємніше долати навіть на Ланосі.
щогось мені здається що масло не вирішить даної проблеми , можливо навіть навпаки ??так як це є особливість підвіски вектр , чи та Б , чи то Ц, а ось реально примаючі стійки і непросівші пружини мінімізують гупання то є факт.
і сайлентблоки дуже мають велике значення
#20
Опубликовано 23 Январь 2017 - 22:42
значить після зими міняю пружини, яку фірму обрати?
#21
Опубликовано 24 Январь 2017 - 08:49
також так думаю, хоча камрад VVMUA знає де продають.
Мені шо тобі доказувать нада? знаю що є бо вже не раз стикався при купівлі.
В нас в любому магазині можна заказать.
Перше яке попалося при пошуку
http://dok.dbroker.c...2/242?f=43-1317
І ще є ті дешеві Поляцькі "GH", так вони наче тільки масляні бувають. Колись у нас на форумі продавали.
Чи ставить чи ні діло кожного, а хто шукає той знайде.
Також останній раз думав над цим питанням, але вибрав Сакс газ/масло.
Изменено: VVMUA, 24 Январь 2017 - 09:01
#23
Опубликовано 25 Январь 2017 - 00:19
одним словом, сьогодні в гаражі замітив кусок відламаної пружини, зїздив до майстра дійсно права задня пружина трісла...завтра буду замовляти, що пропонуєте брати?
Изменено: Svyatoslav_lviv, 25 Январь 2017 - 00:19
#25
Опубликовано 25 Январь 2017 - 15:48
одним словом, сьогодні в гаражі замітив кусок відламаної пружини, зїздив до майстра дійсно права задня пружина трісла...завтра буду замовляти, що пропонуєте брати?
оригінал
Купив рідні прижини з донора Ппд і заодно стійки теж , поставив все зразу стихло , авто гасить ями , мягко себе веде а подумати логічно то на ППД мала б бути жостіша ??а ось і ні )все хоче свого !)
Изменено: Любомир, 25 Январь 2017 - 15:49
#26
Опубликовано 25 Январь 2017 - 17:54
А тот пружины п кторедлагает орихинал, сравнивал на вибростенде разницу?
Объясните тупому, в чём бывает папандос? Иногда ржу, с барыг,перекупов и других присосавшихся )))). Всёзнают,всё умеют, но если дать инструмент в руки и иди делай,всё сдох.
Вчера по круизеру 200 слушал исповедь на 40 тыс,20 или 15тыс.грн.,сломали E5, потом в голову всякую чушь вдолбили.
Там или обманку по доп форсунке или отшить под Эмираты, но нет,тут только арихтнал и сделаем мы. Занавес:))))
#28
Опубликовано 25 Январь 2017 - 18:41
Поначіпляють широких колес з вильотом неправильним і важкою китайською гумою дубовою воно тоді і гупає шо не роби!
І 205х60 це ж трактор!!! Капець
Воно на омезі громадним здається уже. А то верочку таке тягати примушують
#29
Опубликовано 25 Январь 2017 - 19:22
ти уже показывал кому то свою супер ласточку
Желаете посмотреть? Любое СТО г.Киева, пригонит паренёк, авто у него в чистом гараже, ложу под дворник 100 дол.., под второй Вы кладёте, и погнали. Осмотр за счёт потерпевшего. Идёт?
Даже если сцикотно поспорить, договорюсь со знакомыми, опять же пригонят, поднимут БЕСПЛАТНО, час времени не вопрос,вооружайтесь толщиномерами и всякими приблудами, потом результат на форуме. Идёт???
Я давно умею чинить автосы, поэтому барыгу, манагера непонимающего, любого владельца СТО вижу насквозь. И это не площадка для разговора, пойдёмте на любой ресурс от адакта,кармастерса,кархельпа и там поспорим, сразу станет видно кто есть ху.
#31
Опубликовано 25 Январь 2017 - 19:50
:))))), Дам совет, ты деньги засвети,а тут желающих не рискуя глотку подрать. Не сцы, будь мужиком, потом на форуме будешь ржать.
мне далеко до тебя 600 км
Понимаю, ставки поднимем? Не бойся, обратный билет куплю)))).
Попрошу паренька,пусть выкинет на продажу, кто хочет ещё поспорить?
Если я сказал,что там пробег на доске никто не трогал,значит не трогал. Эта машина одного из руководителей завода группы Приват, и историю её знаю почти всю, потом он её отдал ачальнику службы безопасности, тот только пылинки сдувал в гараже. Фамилии владельцев легко гуглятся в инете. Так,что спорим?
Изменено: Альфонс, 25 Январь 2017 - 19:56
#33
Опубликовано 25 Январь 2017 - 20:32
А тот пружины п кторедлагает орихинал, сравнивал на вибростенде разницу?
нет,тут только арихтнал и сделаем мы. Занавес:))))
Я пропонував оригінал.
Оригінал б/в.Вони проживуть довше замінників дешевші і встановлювались на авто з заводу.
Можеш встановити ти-проти не буду.
Якщо особисто тобі подобається неоригінал нові,чи ті що будуть занижувати кліренс-твої особисті бажання.
Спробуй осягнути,що ми знаходимся не на бентліфорумі.
У власників авто дуже різні доходи і кожен обирає які деталі встановлювати не тільки від назви бренду чи марки,а й орієнтуючись на товщину(чи навіть можливості) власного гаманця.
Ніякого конфлікту інтересів-звичайні гайки,пружини,саморізи...Які саме?Кожен обирає для себе сам.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#34
Опубликовано 25 Январь 2017 - 20:56
Юстас, стосовно пружин, готовий викласти в районі 2к гривень за одну, головне щоб вони були мягкі ідобре підходили на мою машину, а не просто бренд!
Kamaz_DUDE, чому зразу з дубовою китайською резиною?
резина: Fulda EcoControl HP 91H 205/60/15, 42 тиждень 2014 брав нову
диски: структура р15 ЕТ49 (здається)
#35
Опубликовано 25 Январь 2017 - 21:00
Юстас
До сего времени был WAG. Осенью 15 года в РБ у меня лопается пружина, там тоже всё родное стояло, подбирал долго, после перепроверял не один раз, не оригинал. Знаком с кучей людей и так и по инету, где стояли самодельные пружины, их вили с поворотом прутка. у меня был каренс и я много тусовался раньше в раше, крутили по моему в Гусьхрустальном, а все проставки под авто даже для Украины их полиуретана лил Новосиборск, хотя я противник этого материала в авто.Качество аммо это другое дело,той же каябы в мире заводов по моему штук 18, а барыг в разы больше.И по резинкам не по наслышке знаю технологию, и марки резин,и что такое амортизационные,бензомаслостойтие,темпрературостойкие не пустой звук.И марка техуглерода должна соответствовать марке резины.Кстати, долго работал с Стаханоским ЗТУ, так что знаю,что такое гранулированые и пылящиеся марки и как дурят народ и почему всё плохо.
Изменено: Альфонс, 25 Январь 2017 - 21:00
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых