В общем не так давно появилась такая фигня:
начинаю нажимать на тормоз, машина начинает тормозить до определенного момента, потом пару сантиметров педаль опускается, но усилие тормозное не растет, потом снова растет и машина останавливается.
То есть есть некоторая зона, в которой педаль опускается, но тормозное усилие остается неизменным.
Прокачка тормозов ничего не дала
Тормоза продолжают нормально работать, и при необходимости можно заблокировать колеса
Кто знает, что это за глюк?
Реклама

глючит тормозная система
#1
Опубликовано 14 Февраль 2017 - 21:00
#6
Опубликовано 14 Февраль 2017 - 21:36
начинаю нажимать на тормоз, машина начинает тормозить до определенного момента, потом пару сантиметров педаль опускается, но усилие тормозное не растет, потом снова растет и машина останавливается.
В цей час задні колодки підходять до барабана...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#7
Опубликовано 14 Февраль 2017 - 21:41
Зношені задні гальмівні колодки...Понял, спасибо

В цей час задні колодки підходять до барабана...то есть пока колодки не дойдут до барабана, тиск в системе остается постоянный, и передние колодки не прижимаются к дискам?
#8
Опубликовано 14 Февраль 2017 - 21:42
Понял,
Може потрібно підвести колодки,чи барабани вийшли з розміру...
Одним словом-дефектовка гальм задньої підвіски.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#13
Опубликовано 14 Февраль 2017 - 23:22
Любомир,Andre_71, Bernik,
Шановні Панове...
Я виказав свою думку.Якщо вона Вам не подобається...,у Вас є два шляхи.
Або пройти повз,або ж доводити свою...
Та хоть би там залізом терло , буде педаль йти рівномірно Швидше за все ГТЦ
Це хибне твердження!
Юстас, а чё она тогда вначале тормозит?
Тому що:
Коли на авто встановлені ЗБТ(без АБС),то в системі обов'язково є регулятор гальміних зусиль...
Тому спочатку спрацьовують передні гальмівні механізми,а по тому задні.
Юстас він такий, Юстас він знає.
Мені приємно,але не люблю підлабузників)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#14
Опубликовано 14 Февраль 2017 - 23:31
Коли на авто встановлені ЗБТ(без АБС),то в системі обов'язково є регулятор гальміних зусиль... Тому спочатку спрацьовують передні гальмівні механізми,а по тому задні.
Срабатывают они одновременно, но по мере подъёма задка (при торможении) регулятор перекрывает подачу к задним колёсам.
#16
Опубликовано 14 Февраль 2017 - 23:50
Саня, это с нубирой?да
Срабатывают они одновременно, но по мере подъёма задка (при торможении) регулятор перекрывает подачу к задним колёсам.неа, это же опелевская система, там пружинки стоят в регуляторах, от загруженности задка ничего не зависит
#17
Опубликовано 15 Февраль 2017 - 08:14
Любомир,Andre_71, Bernik, Шановні Панове...Я виказав свою думку.Якщо вона Вам не подобається...,у Вас є два шляхи.Або пройти повз,або ж доводити свою... Це хибне твердження!Тому що:Коли на авто встановлені ЗБТ(без АБС),то в системі обов'язково є регулятор гальміних зусиль...Тому спочатку спрацьовують передні гальмівні механізми,а по тому задні.Мені приємно,але не люблю підлабузників)
При тому що ти сказав педаль провалювалася б до половини , потім по мірі притискання тормозила , (великий свобідний хід) і повний ефект від тормозної був би в самому кінці а то і за другим качком ая в старих Уазах де не підведені колодки і зношені барабани )
Юстас, які доводи ???тож битися об стінку , кароче треба міняти автівку )
р/s треба замінити пів задка , після того звісно замінити ГТЦ
Изменено: Любомир, 15 Февраль 2017 - 08:32
#22
Опубликовано 15 Февраль 2017 - 09:57
При тому що ти сказав педаль провалювалася б до половини , потім по мірі притискання тормозила , (великий свобідний хід) і повний ефект від тормозної був би в самому кінці а то і за другим качком ая в старих Уазах де не підведені колодки і зношені барабани ) Юстас, які доводи ???тож битися об стінку , кароче треба міняти автівку ) р/s треба замінити пів задка , після того звісно замінити ГТЦ
Ну от дивись,ти вперся в мою версію...І чомусь перестав бачити те,що я в тебе не потребую якихось доводів твоєї версії...А критикуєш,щось доводиш.Все тобі хі-хі/ха-ха...
Для того,щоб перевірити стан задньої гальмівної системи-ТС потрібно всього навсього зняти колеса та барабани...Це коштує нуль цілих,нуль десятих гривні і може зробити будь-який автовласник.
В тебе немає,жодних логічних доводів з приводу несправності ГТЦ,але ти наполягаєш щоб ТС одразу попав на заміну ГТЦ,та гальмівної рідини...
Мені це видається нелогічним...Як в технічній площині питання,так і в економічній.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#24
Опубликовано 15 Февраль 2017 - 10:09
гуру сказав , питань немає,
в омезі караван задні тормоза дискові
Ні-не так...
Я можу помилятись і помиляюсь.Це нормально...
Але в даному випадку ціна моєї помилки вартує нуль гривні,а твоєї приблизно 30 баксів...
ТС-не вказав на якому ТЗ та з якою гальмівною системою є проблема.
Весь холівар не має під собою взагалі жодного підгрунтя...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#25
Опубликовано 15 Февраль 2017 - 11:08
неа, это же опелевская система, там пружинки стоят в регуляторах, от загруженности задка ничего не зависитНу то больше Юстасу по поводу порядка работы "колдуна". Хотя и опелёвские регуляторы не начнут регулировать до тех пор, пока колодки не дойдут до барабана, т.е. пока не поднимется давление.
Шланги проверь. Если ГТЦ тандемный(с последовательным задействованием контуров), то при расслоении шланга вполне возможна подобная симптоматика. ИМХО...
#28
Опубликовано 07 Март 2017 - 18:20
В цей час задні колодки підходять до барабана...
так и было, ты оказался прав спасибо
Саморазобрался подводящий механизм
С картинками
Вот точно все как на твоей картинке было, решил, что фотографировать не имеет смысла:
Так и есть. Однажды соскочила скобка с храповика самоподвода. Был увеличенный ход педали до начала торможения. Так же ручник почти пропал.
Спойлер
#29
Опубликовано 07 Март 2017 - 22:29
так и было, Саморазобрался подводящий механизм
Ну...,один ГТЦ залишився незайманим,що само по собі-вже непагано.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#30
Опубликовано 07 Март 2017 - 22:36
Вот точно все как на твоей картинке было, решил, что фотографировать не имеет смысла:
Только вот симптомы вы при одной "болячке"по разному описываете...
начинаю нажимать на тормоз, машина начинает тормозить до определенного момента, потом пару сантиметров педаль опускается, но усилие тормозное не растет, потом снова растет и машина останавливается.
Однажды соскочила скобка с храповика самоподвода. Был увеличенный ход педали до начала торможения.
#31
Опубликовано 07 Март 2017 - 23:00
Только вот симптомы вы при одной "болячке"по разному описываете...разные симптомы, болезнь одна))), такое бывает)
Ну...,один ГТЦ залишився незайманим,що само по собі-вже непаганода, было бы обидно поменять ГТЦ и не получить результата)
#32
Опубликовано 19 Март 2017 - 11:48
Если можно в этой теме. У меня такая же проблема была в прошлом году. Ручник стал на 10 щелчков. Педаль до упора в пол и не отскакивает, клинит. Сказали менять ГТЦ. Оказалось, заржавели колесики на рег. планке. Разобрал, промыл ВД, все стало на места. Колодки подошли, ручник стал сам на 4 щелчка.
Сейчас та же проблема. Педаль в пол и назад нет отката. Колесики в норме, чистые, ручник на 4 щелчка. Есть подозрение на вакуум. Что то сильно он шипит при нажатии на педаль тормоза. Вакуум отключил, тормоза есть, как на старой копейке, сил не хватает давить для полного и быстрого торможения. Что подскажете?
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых