Так я перечитал почти весь раздел. Пишут, что шипит - это нормально. Ищите в ГТЦ. Но искать, это менять. А денег стоит не мало. И не всегда решение правильное. Прошлый год мне также говорили, замени ГТЦ и вакуум. Оказались колесики на пластинке.
Реклама

глючит тормозная система
#37
Опубликовано 19 Март 2017 - 21:05
Трубка целая, вакуум никто не берется разбирать,
Може пропускати між головним та підсилювачем.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#39
Опубликовано 21 Май 2018 - 19:55
#40
Опубликовано 21 Май 2018 - 21:11
Словил сегодня подобную беду - нажимаем на тормоз, начинает тормозить, потом проваливается без увеличения усилия, затем хватают тормоза. Заехал на подъёмник - всё сухо. Уровень тормозной в норме, кислота в пределах допустимого. Тот кто поднимал машину, высказал мнение о воздухе или проблеме с блоком АБС. Подскажите в какую сторону копать, живу в пригороде, без машины никак, нужно максимально быстро реанимировать тормоза.
Знос гальмівних колодок/дисків який?
Задні гальма барабанні?Якщо так-робити ревізію.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#41
Опубликовано 21 Май 2018 - 21:26
Да, барабаны. Несколько недель назад вскрывал их. Бурта практически нет, колодки есть, подвёл насколько смог. Ветку почитал и видел твой совет о ревизии барабанов перед заменой ГТЦ. Смущает что появилось это резко. Утром всё ок было, вечером сел - беда.Знос гальмівних колодок/дисків який?
Задні гальма барабанні?Якщо так-робити ревізію.
#46
Опубликовано 22 Май 2018 - 22:06
Да, барабаны. Несколько недель назад вскрывал их. Бурта практически нет, колодки есть, подвёл насколько смог. Ветку почитал и видел твой совет о ревизии барабанов перед заменой ГТЦ. Смущает что появилось это резко. Утром всё ок было, вечером сел - беда.
Вскривай ще раз...Швидше за все,що щось в ЗБГ розсипалось...
если нет подтеканий.. знач гл тормозной на замену....
Можна на шару ГТЦ замінити-причина може бути в ЗБГ...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#51
Опубликовано 27 Май 2018 - 21:22
Юстас был прав
Несколько недель назад вскрывал их. Бурта практически нет, колодки есть, подвёл насколько смог. Ветку почитал и видел твой совет о ревизии барабанов перед заменой ГТЦ. Смущает что появилось это резко. Утром всё ок было, вечером сел - беда.гы-гы...

(О67)96О3171
(О93)2272О25
ТОЛЬКО эвакуатор!!!!!
#52
Опубликовано 18 Май 2021 - 10:44
Між скобою і основою колодки повинна бути шайба. Могли забути поставити при заміні колодок. Без неї скоба підводного механізму буде зіскакувати.Так и есть. Однажды соскочила скобка с храповика самоподвода. Был увеличенный ход педали до начала торможения. Так же ручник почти пропал.

Изменено: ALEXAШКА, 18 Май 2021 - 10:46
#53
Опубликовано 18 Май 2021 - 19:15
Між скобою і основою колодки повинна бути шайба.
Не було її в цьому місці ніколи.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#55
Опубликовано 19 Май 2021 - 01:44
Я перепрошую, але саме там (між основою колодки і скобою-флажком). Коли знімав з рідних колодок, бо нові йдуть без них (шайба окрема деталь) то одну зламав і прийшлося замовляти. Якщо її не поставити, то скоба зіскочить з зубців.Не було її в цьому місці ніколи.

Сфотав коли міняв.

Изменено: ALEXAШКА, 19 Май 2021 - 01:45
#56
Опубликовано 19 Май 2021 - 06:43
Якщо її не поставити, то скоба зіскочить з зубців.
флажок зіскакує не тому що шайби нема.
А тому що попадає в щілину між розпорною планкою та колодкою.
Недеформований флажок нормально функціонує і нікуди не зіскакує.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#57
Опубликовано 19 Май 2021 - 07:27
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#58
Опубликовано 19 Май 2021 - 07:46
Ройте и шейте,куйте,водите,
Пусть богатеет и крепнет страна
Но не раздувайте
Не раздувайте...Не раздувайте из мухи слона.
Если горите,меня вызывайте
Я на посту без обеда и сна
Но не раздувайте,не раздувайте,
Не раздувайте...
А то нам хана!
О.Філіпов
Изменено: Юстас, 19 Май 2021 - 07:46
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#59
Опубликовано 19 Май 2021 - 10:21
Просмотрел по своим Астра и Корса, тарельчатая пружина, меняется каждый раз при замене колодок. Это в мануалах моих Астры и Корсы.
А вот первоисточник фотки. Здесь вообще без вопросов.
https://www.drive2.ru/c/624964/
Изменено: baton45, 19 Май 2021 - 10:31
#60
Опубликовано 19 Май 2021 - 10:55
флажок зіскакує не тому що шайби нема.
А тому що попадає в щілину між розпорною планкою та колодкою.
Недеформований флажок нормально функціонує і нікуди не зіскакує.
Тіс2000 звертає на цю шайбу окрему увагу. Гадаю, що це не випадково.

Може все і не так критично, але собі поставив, як і було на рідних колодках.
Я іншого не можу зрозуміти. Чому в мене після поїздки лівий барабан гаряченький, але руку можна тримати, а правий просто теплий, тобто рази в два різниця. Тисяч п'ять назад міняв колодки. Зараз знову відрегулював ручник. Коли колеса вивішені і ручник відпущений, то обертаються добре. Далі по книзі ручку на три клаца і підводив гайку до моменту тугого обертання коліс, але при цьому не виходить однакового зусилля на оба колеса. Коли ліве (яке більше гріється) починає обертатися з добрячим зусиллям, то праве вже не покрутити руками.
Буду днями дивитись що там трапилося в тих барабанах, але може є якісь думки про це?
Пробіг 81000 км.
#64
Опубликовано 19 Май 2021 - 13:48
Тіс2000 звертає на цю шайбу окрему увагу. Гадаю, що це не випадково.
Може все і не так критично, але собі поставив, як і було на рідних колодках.
Я іншого не можу зрозуміти. Чому в мене після поїздки лівий барабан гаряченький, але руку можна тримати, а правий просто теплий, тобто рази в два різниця. Тисяч п'ять назад міняв колодки. Зараз знову відрегулював ручник. Коли колеса вивішені і ручник відпущений, то обертаються добре. Далі по книзі ручку на три клаца і підводив гайку до моменту тугого обертання коліс, але при цьому не виходить однакового зусилля на оба колеса. Коли ліве (яке більше гріється) починає обертатися з добрячим зусиллям, то праве вже не покрутити руками. Буду днями дивитись що там трапилося в тих барабанах, але може є якісь думки про це?
Ти трохи перетягуєш ручне гальмо-відпусти на пару клаців і все повинно зростись.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#65
Опубликовано 19 Май 2021 - 14:25
Робив так при регулюванні ручника. Руками троси рухаються. Тримався за місце з'єднання середньої частини троса та задньої (короткий, який заходить у барабан).Отпусти трос полностью в салоне и оттяни поводки вручную.
Відрегулював як написано у тіс, на третьому клаці щоб можна було обертати колесо, але туго. Тільки ліве легше крутити ніж праве. Чому так, не можу зрозуміти. Пише, що повинні з однаковим опором обертатись. Після цього перевірив, при відпущеному ручнику- крутиться вільно. При затягнутому на 4 клаца- стоять мертво.
Ти трохи перетягуєш ручне гальмо-відпусти на пару клаців і все повинно зростись.
На скільки клаців повинен бути затягнутий?
Изменено: ALEXAШКА, 19 Май 2021 - 14:28
#66
Опубликовано 19 Май 2021 - 15:06
ИМХО, TIS ---- первоисточник правильных идей.
В жизни почти ничего идеального не существует, одна рука длиннее, сиська больше, ухо ниже, глаз коше. Колодка стерлась чуток сильнее чем другая...
Ручник нужно ставить на разумно максимальный щелчок, четвертый так четвертый.
#67
Опубликовано 19 Май 2021 - 15:14
Я так розумію регулювання по тісу: якщо на третьому клаці туго обертаються, значить на повнистю відпущеному буде вільно, а на 4-5 буде затягнуто добре. По ньому і робив.ИМХО, TIS ---- первоисточник правильных идей.
В жизни почти ничего идеального не существует, одна рука длиннее, сиська больше, ухо ниже, глаз коше. Колодка стерлась чуток сильнее чем другая...
Ручник нужно ставить на разумно максимальный щелчок, четвертый так четвертый.

#68
Опубликовано 19 Май 2021 - 15:36
В жизни почти ничего идеального не существует, одна рука длиннее, сиська больше, ухо ниже, глаз коше. Колодка стерлась чуток сильнее чем другая...
Ручник нужно ставить на разумно максимальный щелчок, четвертый так четвертый.
Падтримліваю
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых