Спасибо огромное. После праздников обращусь. О причине и следствии отпишусь. Еще раз спс.Про
Прошу прощения, но может в номере ошибочка??
Опубликовано 14 Январь 2022 - 12:57
Всім привіт, може хто підкаже куди дивитися.
Двигун Z17DTH - авто Opel Astra H придбав прибдизно два місяці тому і зразу ж по правильному (я так вважаю) методу на обслуговування та заміна розхідників (масла фільтрів і ГРМ...).
Після заміни ремня і роликів (ГРМ) на наступний день перевірив педалями (нажатими педалями газ+тормоз з вмиканням запалення) і вибило помилку на приборці код який відповідає за датчик розпредвала, але до цього 100% в день заміни розхідників помилок не було я перевіряв перед техобслуговуванням. Роботи робив майстер в присутності зі мною, перед тим виїхала така сама маши із заміною ГРМ тому не думаю що майстер щось не так зробив. Після виявлення помилки я звертався до нього і ми перевірили датчик - добрий, може зуби загнули випадково на розпредвалі теж все ок. Вчому може бути причина????
Придюав опком помилку скидую і появляються зразу ж після заведенння. На роботу двигуна нарікань немає, розхід теж в нормі, але мучить така помилка... Вже накатав 3тис. з нею.
Опубликовано 14 Январь 2022 - 17:54
Вчому може бути причина????
Проводка від ДПРВ до ЕБк...,або сам ЕБК...
Мітки на місці?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Январь 2022 - 22:27
тобто продзвонити від датчика проводи я правильно зрозумів? Де вони мають закінчення одна сторона від датчика три проводи, а в іншій стороні де шукати?Проводка від ДПРВ до ЕБк...,або сам ЕБК...
Опубликовано 18 Январь 2022 - 08:44
тобто продзвонити від датчика проводи я правильно зрозумів? Де вони мають закінчення одна сторона від датчика три проводи, а в іншій стороні де шукати?
Відкриваєш в ТІС 2000 схему на свій двигун і бачиш куди проводка йде від датчика(на ЕБУ)і на які саме піни...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Январь 2022 - 10:22
Заканчиваются они в ЭБУ
тобто продзвонити від датчика проводи я правильно зрозумів? Де вони мають закінчення одна сторона від датчика три проводи, а в іншій стороні де шукати?
Опубликовано 18 Январь 2022 - 12:17
Відкриваєш в ТІС 2000 схему на свій двигун і бачиш куди проводка йде від датчика(на ЕБУ)і на які саме піни...
Як тільки трішки потепліє буду копати і дивитися обв'язково, на даний час на роботу не впливає, але причину треба знайти.
Заодно коли дійду на ЕБУ треба прикупити рідину для контактів і оброьити. Дякую за допомогу
Опубликовано 31 Май 2024 - 07:37
Всім привіт!
По питанню помилки Р0340 датчика РВ.
Ця болячка на моєму z14xep існує регулярно. Десь у 20-му році робили мені заміну цепу ГРМ, все досі нормально, з врахуванням поступового зносу та старіння.
Помітив, що через декілька років після заміни ГРМ знову з"явилася помилка по датчику розподільчого валу. Вона просто присутня. На роботу та розхід не впливає.
Питання ось в чому. В мене є штатний набір для налаштування положення зірочок. Чи варто в проміжному стані до майбутнього замінення цепу ГРМ (це може ще декілька років) ще раз настроїти фази на цепку правильно? По факту цеп розтягується, розподільчі вали розбігаються. По електричним сигналам датчики розподільчого та коленвалу вже не ідеально синхронні, можливо і помилка по цьому світиться. Майже впевнений. Хоча по суті на хід не впливає.
Коротче чи варто зайнятися котячою справою у вільний від роботи час?
Пам"ятаю, хтось казав, що грався фазами в різних комбінаціях, мав досвід. Десь і відео було. Цікаво на що по факту впливає розтяг цепу ГРМ.
Изменено: baton45, 31 Май 2024 - 07:39
Опубликовано 31 Май 2024 - 08:49
Валера, там не сам ланцюг і не зірочки винуваті
Проблема з часом виникає із за того що поступово зміщується "задаючий диск" на впускному розподілвалу із за того що ні зірочки, ні поастина не маєть шпонки (ябо якогось іншого фіксатора) попереджуючтго проворот. Вони тупо затягнуті до розподілвала болтом
Стикнувся з цим "феноменом" на власному авто коли міняв проуладку картера ланцюга. Колінвал та розподілвали чітко стали в положення для фіксаціі, але виріз задаючого диску не попав в "кондуктор"
Поміряв транспортиром, а там було вже не 55 а десь майже 59 градусів
Також, якщо пам'ятаєш велику трагікомедію про " клапан вентиляціі багажника" ))), він теж стикнувся коли міняв прокладку з тим що задаючий диск " пішов" з свого місця
Потім вже десь у сервісних бюлетнях вичитав що зірочки/задаючий диск таки да, з часом зміщуються
Трапляється це, по перше в разі недотримання вимог до моменту затяжки болтів кріплення зірочок до розподілвала при заміні ланцюга.
Або не дотягуть болти до потрібного момента, або перетягують і як це не дивно звучить "розтягують" болт.
Також, навіть при дотриманні всіх умов момента затагування та кута довороту болтів, з тривалим часом вони мають властивість розтягуватись. Зрозуміло що мова йде про якісь мікрони/долі міліметрів, але цього достатньо.
Саме тому по прцедурі при заміні ланцюга вимагається ставити нові болти
Чи варто в проміжному стані до майбутнього замінення цепу ГРМ (це може ще декілька років) ще раз настроїти фази на цепку правильно?
Якщо вже вилізла помилка, то варто.
Якщо я правильно пам'ятаю, то помилка по положенню розподілвала вискакує при розбіжності положення диска +\- 6 або 7 градусів від 55.
Пам"ятаю, хтось казав, що грався фазами в різних комбінаціях, мав досвід. Десь і відео було. Цікаво на що по факту впливає розтяг цепу ГРМ.
Так, граються люди.
Ставлять не 55 а 60 градусів. Кажуть що стає краще. Не знаю, не пробував. Написано 55 - ставлю 55
І до речі, у "повному наборі" приспособ для заміни ланцюга дійсно йде 2 кондуктора. На 55 і на 60 градусів
Але то я думаю для зовсім різних моделей двігунів, а народ просто "єксперементує"
Опубликовано 31 Май 2024 - 09:02
Igor C., раз на 5-7 років перевіряю, "догляд" незначний, 1-2 градуси.
P.S. Жодного розтягнутого оригінального ланцюга не бачив
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 31 Май 2024 - 09:14
P.S. Жодного розтягнутого оригінального ланцюга не бачив
За 17 років це один раз "поправив" диск. Помилок не було при 4 градусах розбіжності, Якщоб він не попадав в кондуктор то навіть і не подумав би що він з'їхав. Потім заміряв минулого року. це пройшло вже 5 років після "корегування положення" диска. Неспівпадіння 1-1,5 градусів . Так і залишив. Хай катається.
P.S. Жодного розтягнутого оригінального ланцюга не бачив
Це наскількі ж він повинен розтягнутися щоб кут змінився на 7 градусів, та почало вібивати помилку
І це через 4 роки після заміни.
Думаю що просто недотягнули болти при заміні ланцюга
Изменено: Igor C., 31 Май 2024 - 09:15
Опубликовано 31 Май 2024 - 11:03
Ти диви яка чітка закономірність виходить
Ти кажеш що кожні, умовно 5 років, перевіряєш, і неспівпадіння з заводською позіцією десь у межах 2 градусів
Я міняв прокладку картера в середині 2019, тобто машині було вже 12 років. Диск з'їхав на 4 градуси
Повторно перевіряв (чисто заради інтересу, вже знаючи цю болячку) в листопаді минулого року. Тобто приблизно через 4,5 роки. Неспівпадіння десь 1,5 (у всякому разі не більше 2-х) градусів
Тобто, чітко можна візначити, що при дотриманні процедур (відносно моментів і кутів затягування), встановлення нових болтів, як це вимагається при заміні ланцюга, та використанні орігінальних запчастин, "нормальне" зміщення диска в середньому 2 градуси за 5 років ))))
Враховуючи що помилка з'являється як мінімум при 6 градусах розбіжності (як раз тому що деякі "раціоналізатори" виставляють 60 замість 55 і при цьому помилки немає), а також у ТС пройшло всього 4 роки з моменту заміни ланцюга, то те що опять вилізла помилка це вже ненормально.
Також, проблему самого датчика теж ніхто не скасовував.
Изменено: Igor C., 31 Май 2024 - 11:04
Опубликовано 31 Май 2024 - 13:45
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 31 Май 2024 - 20:18
P.S. Жодного розтягнутого оригінального ланцюга не бачив
Юстаса на тебе зараз немає.
Добре. Так просто відкрутити і знову настроїти по моменту вже непайдьот? Кут можливо подивитися і по датчикам РВ та КВ, тільки треба підключитися кошерно. Пам"ятаете хлопець звертався з таким питанням неправильної картинки датчиків, а потім чи замінили ГРМ, чи налагодили. Не пам"ятаю вже.
Изменено: baton45, 31 Май 2024 - 20:23
Опубликовано 01 Июнь 2024 - 15:03
Добре. Так просто відкрутити і знову настроїти по моменту вже непайдьот?
Та е нюанси.
Взагалі, якщо болт зірочки р/вала більш меньш "новий", тобто його не відкручували/затягували вже з десяток разів, то зазвичай так і роблять. Відпустив болт, виставив задаючий диск, затягнув болт.
Принаймні, в себе зробив так, і як бачиш нічого не трапилося.
Але, чкщо за 4 роки в тебе "з'їхало" так що почало помилку вибивати, то є сумніви. ДОбре якщо просто "недотягнули" болт, а якщо його так фанатично затягували що він "розтягнутий" то краще взяти новий.
Виставляєш задаючий диск, затягуєш болт 50Нм потім доворот на 60 градусів. (це як по мануалу)
Якщо знов "з'їде" через пару років то береш новий болт
Кут можливо подивитися і по датчикам РВ та КВ, тільки треба підключитися кошерно.
Що до кута - орігінальний "кондуктор" Kent Moore що використовують сервіси GM для ланцюгових z10-z14 має кут 55 . Такий самий кут мають "базарні" кондуктори в наборах типа Satra, Asta, Yato, Force та інші
Другий кондуктор в деяких наборах, той що на 60 градусів , чесно кажучи не знаю для яких двигунів
Так що - на твій смак. Спрбуй, пограйся з кутами, може дійсно стане краще
Опубликовано 01 Июнь 2024 - 20:03
Та не будемо вже в такі подробиці вдаватисяА вдруг у какого-то нибудь очумельца найдется точный транспортир ? И да здравствует срач.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 01 Июнь 2024 - 21:54
Я у 21 році коли міняв маслозйомніки то сатягував сам. Радянським динамометром стрілочним, по мануалу. Той що на шпагу схожий.
По суті зауважень у роботі не маю, але з часом починає трохи калатати по фазам. Може вже і натяжитєль доходить, бо полязгує з боку машини вже помітно. Можливо вже потроху звалився у певний перекос фаз.
Пам"ятаю, як забирав у Юстаса, там мотор шелестів просто, зараз ще нічого, але з роками стаєш трохи досвідченішим, дурнішим і привередлівішим.
І набор по встановленню в мене є коробочний. А от пробку для фіксації коленвалу так і не зміг відкрутити тоді. Налаштовував по ВМТ на глаз штирьком.
Изменено: baton45, 01 Июнь 2024 - 21:56
Опубликовано 03 Июнь 2024 - 07:50
Ще раз передивився свіжу переписку. Виявляється мало того, що кришку просто читять так ще і кути міряють.
Добре. Тоді доберусь до кришки, якось влітку.
От я тільки ні як не збагну ухмилку Река.
Оригінальний цепок якщо НЕ витягується, то чого його не використовують вічно. Чому у багатьох комплектах цеп завжди є? Значить це маркетинговий хід і мій цепок оригінальний кожний раз уходив бонусом мотористу, якому я чимало років довіряв? Це скрите кидалово?
Рек! Давай відповідай. Пали контору мастЄров. Або хтось десь обманює массово у світовому масштабі, і ніхто з водіїв цього не бачить, а мотористи наживаються трошки на вартість нового цепу.
Або хтось в одиничному варіанті індивідуума щось не так СКАЗАВ, чи не дуже добачив, а може просто це дуже часний випадок? І він справедливий у своєму погляді.
Изменено: baton45, 03 Июнь 2024 - 07:51
Опубликовано 04 Июнь 2024 - 06:03
От я тільки ні як не збагну ухмилку Река.
Оригінальний цепок якщо НЕ витягується, то чого його не використовують вічно. Чому у багатьох комплектах цеп завжди є? Значить це маркетинговий хід і мій цепок оригінальний кожний раз уходив бонусом мотористу, якому я чимало років довіряв? Це скрите кидалово?
Бонусом мотористу для чого? Щоб він поставив комусь іншому? Чи він просто не знає про те що оригінальні ланцюги не витягуються і їх не треба міняти? Чи він міняє тому що не хоче питань в разі чого типу "в комплекті була цепка а ти не поміняв", тобто не впевнений в якості своєї роботи? Одним словом питань вагон, відповідь - напевне не дізнаємось.
Тому, в своєму напрямку, я не беру клієнтські ремкомплекти в 95% випадків. Я ставлю своє, я сам приймаю рішення що міняти а що ні і я сам відповідаю за якість - клієнтське я ставлю тільки якщо привозять оригінал.
Опубликовано 04 Июнь 2024 - 16:09
sapphir, сказав гарно, та відповіді немає.
Добре, чорт з тою цепкою. Якщо я захочу полізти налаштувати вали знову по штатному набору. Мені достатньо замінити болти розподільчих валів на нові? Прокладка на кришку була нова і тоді, стара не тече, але питання не про прокладку кришки.
Ну не може ж бути рідна цеп вічною...
Изменено: baton45, 04 Июнь 2024 - 16:10
Опубликовано 06 Июнь 2024 - 16:10
Можливо, але це двигуни мільйонники, це не коректно зрівнювати. Це як дідову німецьку трофейну сокиру та ніж для гіпсокартону із будівельного маркету.
Мій двигун z14xep з часом потроху починає греміти, точніше якоби цепок.
Це не те що зараз у мене швах, але за останні 20 років на цьому форумі у таких двигунах переміняли кучу ГРМ і свідків повно.
Нехай в гіршому стані двигуна цепок вже тягнеться пальцями, натягувач вже віджався чи дожався на всю як його там виражатися.
Що там так розтягнулося? Натягувач? І усе? А більше нічого не треба міняти, ні зірочки, ні цепок? Просто слабе місце натягувач чи там ота лапа пластмасова, ци фітюліна, що піджимається тиском мастила? Мені навіть зараз не хочеться дивиьтися його назву.
Я чесно не розумію в чому така страшна тайна. Скажіть є якісні цепки на віки, і є не якісні цепки на заміну і вони всі оригінальні, тільки метал був трохи різної якості.
А мантру, що оригінал не тягнеться я вже перестаю сприймати. Вибач, Андрію.
Изменено: baton45, 06 Июнь 2024 - 16:11
Опубликовано 07 Июнь 2024 - 08:19
Звичайно, можна кинути гарну фразу про оригінальні цепки та залягти на дно. Уявляєш я також ніколи не бачив розтягнуті оригінали, бо я взагалі ніякі ніколи не бачив.
Але моя думка по факту збігається з твоєю, хоч частично, та це не є аргументом, що ми тепер колеги по цеху.
Добре. Світову змову усіх мотористів світу про фейк розтягування оригінальних цепків будемо вважати поки не доказаною. Вартість нового цепу не поставить мене фінансово на коліна, прийде час будем розглядати необхідність. А поки запланую собі профілактичний огляд під кришкою головки. Як раз з профілактикою системи охолодження.
Дякую за відповіді. Ваш досвід про огляд ГРМ досить цікавий.
Хоча, як колись казали "тєма сісєк не раскрита"... І на тому добре.
Опубликовано 07 Июнь 2024 - 17:28
Ваш досвід про огляд ГРМ досить цікавий.
Ну чому одразу так іронічно?
Кожен по своєму правий, бо багато чого залежить від того як єксплутвали машину.
По перше, вже 100 разів перемаливали цю тему що "орігінали" теж бувають різні. І по факту, орігінал, це те що було встановлено на конвеєрі. Орігінал котрий є у продажу або постачається на СТО - то вже категорія "сервісні запчастини" до яких вимоги якості не такі суворі як до "конвеєрних" частин
По друге. В мене такий ж самий z14xep, ще й на 2 роки старіший від твого. Так, можна все списати на чисто "городской" пробіг, в середньому 10-11 тис в рік, останні 2 роки з понятних причин машина майже не їздить.
Ну, і нічого не тарахтить, дизельного звуку від ланцюга немає. Вже двічі за 17 років лазив оглядав грм, нічого підозрілого не знайшов
В той же самий час, є в нас ще один одноклубник, котрий їздить на точнісінько такій же Астрі, такого ж року і з таким же мотором. Там пробіг десь трохи більше 200 тис, але було все дуже сумно. Ланцюг тарахтів як трактор ХТЗ )))
Полізли дивитися, а там і натягувач вже останні дні доживав, направляючі башмаки вже "прогризло" майже наскрізь. Тому ланцюг і бовтався
Ось основне що треба дивитися при огляду ланцюгового ГРМ
Це нагадує вічні суперечки щодо заміни масла в МКПП F13 )))) В тех. документаціі пишеться "lifetime", на самій коробці немає навіть зливної пробки. І народ досі сперечається. Одні кажуть що треба міняти, другі кажуть категорично ні ))))
Опубликовано 07 Июнь 2024 - 22:01
Ну чому одразу так іронічно?Іксперди вони такі
В тех. документаціі пишеться "lifetime", на самій коробці немає навіть зливної пробки.
Але є люди у яких після заміни масла не на оригінал, звичайно, все стало набагато краще. Витрата пального впала, коробка стала перемикати набагато раніше, зарплату підняли
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 08 Июнь 2024 - 01:20
Igor C., і де там була іронія?
У мене Комбо. Практично їздить порожняком, вище 140 ніколи не розгонялася. Інколи пару-тройку раз нагружається у літній сезон так, що арки вже труться на колдобинах. І коробка не для швидкісних трас. Комерційний короче авто по задумці.
Видно з усього, що я двигуна гружу на розгонах. Значить як буде діло, буде щось жвавіше, як бог дасть.
Рек, я вже думав, що ти занімів. Дуже добре коли хтось бере на себе сміливість і зліплює пару десятків слів у логічну послідовність. Без Ігоря я би тут заснув би зовсім.
Ну шо маємо те маємо. І то добре. А інколи і навіть не гірше, а краще. Всім дякую.
В принципі картина намалювалася зрозуміла. Медогляд ніхто не відміняв по мануалу.
Изменено: baton45, 08 Июнь 2024 - 01:22
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых