!Pivas!, Я не так давно стояв перед подібною дилемою ))) тільки у мене був універсал )) що ще більше звужувало коло і більше задавало напрямок для пошуків.
Отже як можливо памятаєте (а може і ні )) ) у мене було ОВБ в універсалі і ООБ в універсалі. Вектру продали бо требюа було батькові оновлювати машину. купили (точніше пригнали під новий акциз) Сценка (короткого) 3 2013 року. з 1.5дці з автоматом (роботом). поки я оформляв її поки зробив необхідне ТО то покатався пару тижнів на ній. Склалось враження про машину. Потім коли віддав машину батькові через тиждень сталась у мене на омезі ДТП. машина не на ходу. без машини нікуда, відновлення (якщо воно буде) то зайняло б багато часу ... наскрібши грошенят мені пригнали другого сценіка, тільки вже Гранда (він довший), також 1.5дці на роботі.
Отже порівняння Гранд Сценіка 3 і омеги 2.0 на ручці. скажу зразу явного дискомфорту пересівши з омеги на сценіка я не відчув. сідав в астру Ж і Ш то дискомфорт був, сідав в вектру Ц, було відчуття простішого салону (хоч і сучаснішого). тепер пройдемось по характеристикам.
1. Ходова .... сценік є прцжно-м’яким, тобто якщо їхати по легким ямкам то сценік твердіший, а от якщо їхати швидко там же то сценік ні трохи не вердіший за омегу. керованість ліпша, нема ефекту желе (омега була справна), можливо із-за коліс бо на сценіку 205/60/16 а на омезі 205/65/15. але так. тобто по ходовій сценік твердійши трохи але на швидкості м’якший. як це не дивно але грандсценік має навіть трішки довшу базу ніж омега )))
2. розміри .... знову ж так сценік хоч і коротший за омегу на 30см (приблизно) але по розмірам салона практично однаковий, місця на другому ряді так само, багажник каплю по площі менший (десь на 5-10%) але вищі, а відтак в об’ємі навіть більший трохи (десь на 30-50л). спереду місця в сценіку візуально більше, я коли покатався на батьковому сценіку а потім пересів в омегу то перших пару раз був ефект тісноти, бо у сценіка досить велике лобове і висока посадка, чудова оглядовість, і сівши назад в низьку омегу таки відчуваєш менший простір. Їхали з опелівки троє ззаду то всі з захопленням казали що дискомфорту не відчували. бо таки три роздільних сидіння.
3. салон, ергономіка .... тут все дуже індивідуально, так відчувається що сценік машина нищого класу, матеріали далеко не велюр, гірша трохи шумоїзоляція ... ергноміка у француза нормальна, все на своїх місцях, матеріал тканина але непогана, так все простіше трохи але без фанатиму. центрально розташована панель звиклась за 1 день, цифровий спідометр читається ліпше ніж стрілочний. руль регулюється в 4 напрямках, і крісло має широкий діапазон налаштувань, тому вмоститись можна без проблем. Єдине сценік не підійде тим хто любить лежати в кріслі за кермом а не сидіти. бо таки посадка висока. мені посадка сподобалась. Також в сценіку трохи менша бокова підтримка а крісла трохи жорсткіші ніж в омеги. торпеда у сценіка м1яка а от карти дверей у середній комплектації тверді, в жирніших комплектаціях оббиті тканикною (екошкірою)
4. навороти, функціонал ..... Омега у мене була в середній комплектаці, як зрештою і сценік. в омезі був клімат, круїз, без підігрівів з ксеноном (сам доставлвя оригінальний ксенон) з мультирулем, повний БК. на сценіку є навігація, датчики дощу і світла, ДХО ЛЕД, хілласіст, ЕСП, задній парктронік (виводиться на панель приладів), блютус і усб в магнітофоні. в більш навороченийх версіях є передній парктронік, комбінований салон, підігріви, підсвітки, поворотний біксенон, панорама, безключовий доступ. . салон в сценіку трохи простіший але більше заточений під сім’ю ... купа ящичків (під кожним кріслом є висувний ящик) в ногах у кожного пасажира є ніша в підлозі. по центру є паідлокотник бокс в який без напряга поміщається 2л бутилка і ще купа всього. ззаду є відкидні столики типу як в літаку. індикація і нагадування про ремені безпеки і індикація про задніх прищебнутих пасажирів. 6 подушок безпеки і 5 зірок по ЕвроНКАП. кожна з 3х сідушка ззаду складається і може забиратись окремо. одним словом мікровен таким як він має бути, для сім’ї для подорожей дуже класно.
5. мотор, витрата палива, запчастини .... мотор 1.5дці 110к.с 240н.м. полка крутного моменту 1750-3000. тягне не гірше за 2.0 омегу, від 100км/год - ліпше. без напрягу іде 130-150км/год, розганяється до 180ти без проблем. на 130ти відчуття швилкості менше ніж в омеги, і керованість у сценіка зберігається повністю прогнозована. витрата палива ... тут важко казати бо у кожного витрата своя .... їздив зимою в Мукачеко (через перевал по слизькій дорозі) вийшло 6.1л/100км, по місту в морози 10л при середній швидкості в 18.3км/год. зараз 8.7л при 19.5км/год. запчатини і ТО.....заміна масла (масло для сажевика, фільтр масла, фільтр салона, фільтр повітра, фільтр палива) все оригінал десь 2000-2500 з роботою, запчастини - оригінал, всі !!! замінив ремінь ГРМ, з помпою і з натяним роліком і полосковий ремінь, все оригінал, з роботою 4000грн. на оф сервісі.
Висновки .... звісно кожен вирішує сам що і для кого і для чого, у мене в пріоритетах сім’я і зручність в подорожах. а відтак має бути простір, також немаловажним є підвіска бо з омегою я звик мало уваги звертати на дороги. звісно ціна .... в результаті вийшов сценік ))) по сукупності всіх факторів і моїх вимог ))) машиною я задоволений, а далі побачимо яка буде експлуатація ... ще дуже важливо є що машина новіша за омегу на 14 років !!!! і машині всього 4 роки, пробіг 140тищ. застрахував КАСКО (цього так часом не вистачало омезі)
звіснго якщо ти дивишся в сторону БМВ 7ки чи мерса 220го, то сценік не твій авто. проте якщо пріоритетом є сім’я то сценік саме те що треба.