Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Пригон авто з європи.Розложимо по полках.


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
Нет ответов

#1
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 21306
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 26 Апрель 2017 - 16:58

Мабуть ні для кого тут не секрет що я досить давно час від часу займаюсь неблагодарним ділом-прогоном та продажем авто з європи, особо себе ніде не рекламував, але мало не щодня в л.с. та вайбер сипляться багато питань нарахунок пригону, в основному вони примітивні і однотипні, сказується мабуть недостатньо інформації в клубі так би мовити з першик рук, тому вирішив створити окрему тему де спробую відповідати на найчастіше задаваємі питання, думаю буде корисно.
Мова піде в основному про пригон авто під закон зі зниженим акцизом, безпосередньо з розмитненням на власника, сама так би мовити актуальна форму пригону зараз, але завдяки старанням наших автолоббі найбільш запутана та важка для реалізації пересічному громадянину.
В більшості випадків здоровий глузд лінь і страх перемагає і пересічний громадянин почитавши пару заміток в інтернеті вирішує не їхати сам, купити авто на кордоні з так би мовити супроводом продавця, якщо продавець адекватний і порядний та деякий час займається пригоном то весь процес обходиться дешевше чим поїхати в нікуди самому, хоча нікого не відговорюю, якщо хочеться, є знання хочаб елементарної англійської та якісь досвід контакти то чому б і ні.
Тепер повернемось до купівлі авто на кордоні і пригон під замовлення на кордон, надившись авто в інтернеті саме перше питання яке задають-що таке ціна нетто і брутто?
нетто це ціна без ПДВ, брутто повна вартість, орієнтуватись треба на нетто, зазвичай нетто підходить для експорта з єс, але бувають випадки коли тільки для розрахунку між юридичними особами в середені єс, і можливості оформити вивіз по за територію єс неможливий, тому по кожному авто треба індивідуально цікавитись. Якщо ви плануєте скористатись послугами перегонщика то зазвичай поверненням ПДВ він займається сам і всі розходи повязані з цим закладає в авто, на таку схему і потрібно орієнтуватись так і домовлятись- позбавите себе багато головної болі.
Підбір авто- орієнтуйтесь не на самий низ цін, там зазвичай хлам, і дивитись авто краще в дилерів які продають десятки, а то і сотні авто, там і вибір і хоч якась гарантія пробігу та стану, якщо вірити картинці і купляти емоційно ця сподобалась і вона там продається одна, то зазвичай потенційний досвідчений перегонщик відговорить вас від цієї затії, так як йому потім переїзжати, тратити свої/ваші гроші- нерви, тому треба звертати увагу на автосалони де є вибір авто інтересуючої вас моделі, непідійде одна, можна вибрати іншу.
Перед підбором домовляйтесь з перегонщиком про інтересуючі критерії вибору авто, для когось це пробіг, для когось підкраси, для когось комлектація, для когось ціна, всі нюанси обговорити треба з самого початку щоб вам привезли саме те на що ви розраховуєте, але також не треба забувати що дешеве хорошим не буває, і навпаки, тому підбір б.у. авто це завжди компроміс. Щоб перегонщик відчував свою долю відповідальності звичайно не варто віддвати всю суму на авто, я зазвичай і на 20% погоджуюсь.
Авто вибране, пригнане під кордон, якщо у вас є віза і ви готові виїзжати по ту сторону кордону , що вам треба знати і зробити перед цим, саме головне і перше ще як тільки поїхали за авто знайти толкового адекватного брокера на вашій місцевій регіональні митниці, поскільки по закону ви маєте розмитнювати беспосередньо по місцю прописки тобто без брокера вам необійтись, перегонщик може допомогти тільки у тому випадку якщо у нього є якийсь напрацьований контакт у вашій області, брокер впринципі має все зробити сам і зкоригувати вас як правильно оформитись на переході, зазвичай перегонщик вкурсі справи і робить "правильну" купчу та сприяє хорошій оцінці для здешевлення вам розмитнення, на основі цієї інформації треба розуміти що вимагати від перегонщика точної суми авто на номерах- не варто, в кожній області сума розмитнення різна і від настрою митника вона теж залежить, у цих питаннях краще тримати на контролі свого брокера, перегонщик, має озвучити точну суму авто на кордонні, та приблизну остаточну вартість, ще раз підкреслюю приблизну, також не варто вестись на різні заманухи коли продавець /прегонщик озвучує вам за авто з обємом 1.6 літра розмитнення в півтори тисячі зелених, це зазвичай брехня, там акцизу тільки 600у.е. а ще мито та пдв 30% від оціночної, якщо це наприклад рено меган з 1.5 то така сума можлива, поскільки акциз до 1.5 мізерний.
Перехід самої таможні звичайно треба робити разом з перегонщиком/продавцем, впринципі якщо йому потрібно повернути пдв то він вам авто і не віддасть, а поїде разом з вами.
На переході є два шляхи оформлення по так званій ПГД, і по нарахуванню на місці, кращий варіант по ПГД коли вам брокер нарахує у вас в області, ви чи хтось за вас попередньо заплатить і ви на митний перехід поїдете з номером ПГД який буде в базі, це значно скоротить час оформлення, можна звичайно і на переході нарахувати, але це час і всерівно доведеться їхати до себе на дорозмитнення погоджувати ціну та дооформлятись, повністю розмитнитись на переході можливості нема. Сума проплачена з початку до заїзду на регіональну митницю зазвичай неостаточна після огляду експерта ще доводиться доплачувати, так як попередня проплата це необхідний мінімум для початку оформлення.
Також для постановки на облік вам буде необхідний сертифікат відповідності(український) його краще робити до заїзду на регіональну митницью, наприклад в польському тп нема графи норм викидів євро, і тому зазвичай вимагають сертифікат щоб було заключення що авто відповідає євро5 тільки тоді розмитнюють. Варто бути дуже уважним купуючи польскі авто на кордоні! Авто десятого року можуть бути і євро4 треба перевірити по він коду перед купівлею обовязково! Доводилось бути пару раз свідком коли люди купляли євро 4 і потім вертались назад в Польшу.
Якщо авто розмитнене і сертифіковане то далі вас чекає звичайна процедура постановки на облік, там вам доведеться сплати послуги сервісного центру(мрео)-600-700грн, та 3-4або пять % в пенсійний від статичної оціночної вартості вказаній у вашій ВМД(внутрішня митна декларація) пять якщо я непомиляюсь платиться якщо сума більше 270тисяч гривень.
В отриманому т.п. у вас буде відмітка про заборону відчудження протягом 365днів без сплати акцизу, ця відмітка також буде в базі мрев, зняти таке авто з обліку раніше терміну неполучиться, якщо недоплатити повний акциз, всі інші права користування авто збережені, генеральні доручення на такі авто видають, в праві керування іншим особам та виїзду за кордон обмежень нема, перевірено особисто!
Тексту багато, донести все мабуть неполучилось, готовий тут відповідати на різні інтересуючі питання, що знаю з радістю розкажу, чим зможу допоможу.

Цю тему видаліть будьласка, випадково дві створив.
  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых