Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Где взять + от зажигания?


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
15 ответов в теме

#1
SHTUKA

SHTUKA

    Говорящий редко

    • Сообщений 6
  • Возраст: 43
  • Имя:Олег
  • Город:Залещики
  • Авто:Opel Combo 1.3cdti
  •  
  • Регистрация: 10.10.2016

Опубликовано 21 Июль 2017 - 09:04

Подскажите где на Opel Combo 1.3cdti 2009 г.в. взять плюс от зажигания. Хочу поменять магнитолу, а в жгуте к магнитоле идет только постоянный плюс. Сам найти плюс от зажигания поближе к магнитоле не смог.

 

Подскажите еще как лучше проложить провода на задние динамики, где что нужно снимать чтоб их проложить?


Изменено: SHTUKA, 21 Июль 2017 - 09:04

  • 0

#2
Cr-z

Cr-z

    Авторитет

    • Сообщений 40817
  • Возраст: 41
  • Имя:Valentin
  • Город:Луцк
  • Авто:3.0 KOMPRESSOR
    Opel Insignia 1,6T
    Opel Vectra C
    Honda CR-Z
  •  
  • Регистрация: 15.07.2012

Опубликовано 21 Июль 2017 - 09:46

SHTUKA,ищи тестером, должен быть плюс после замка 


  • 0
Sex есть как Опель - запроектированный, чтобы радовать...

З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661
Размещенное изображение

#3
Maxim B.

Maxim B.

    Авторитет

    • Сообщений 2446
  • Имя:Максим
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega B седан, 2001, 2.2 DTI
  • Гос. номер:2107
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 21 Июль 2017 - 09:55

Подскажите где на Opel Combo 1.3cdti 2009 г.в. взять плюс от зажигания. Хочу поменять магнитолу, а в жгуте к магнитоле идет только постоянный плюс. Сам найти плюс от зажигания поближе к магнитоле не смог.

 

Подскажите еще как лучше проложить провода на задние динамики, где что нужно снимать чтоб их проложить?

Подключайся к жгуту, который на приборку идет. По схемам все понятно:

 

Предохранитель

 

1_240.jpgi.gif

 

post_115350_1444070186_800.jpgi.gifpost_115350_1444070241_800.jpgi.gif

 

 

Цвет провода

 

2_240.jpgi.gif
 

3_240.jpgi.gif4_240.jpgi.gif5_240.jpgi.gif
 

Расположение и вид разьема:

 

6_240.jpgi.gif7_240.jpgi.gif
 

 

Или же от прикуривателя

8_240.jpgi.gif9_240.jpgi.gif10_240.jpgi.gif11_240.jpg[url=http://i.piccy.info/a3c/2017-07-21-07-53/i9-11396305/240x135-r]i.gif
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SHTUKA,ищи тестером, должен быть плюс после замка 

ты ничего не забыл? :smile8: :ukr:


Изменено: Maxim B., 21 Июль 2017 - 10:00

  • 0
Отключение ЕГР, вихревых заслонок, сажевого фильтра, AdBlue, Eolys, Twinport, прошивка под евро2, увеличение мощности. Диагностика\ремонт дизельных опелей. - 093-995-66-02 (Viber, Telegram)

#4
SHTUKA

SHTUKA

    Говорящий редко

    • Сообщений 6
  • Возраст: 43
  • Имя:Олег
  • Город:Залещики
  • Авто:Opel Combo 1.3cdti
  •  
  • Регистрация: 10.10.2016

Опубликовано 21 Июль 2017 - 10:11


 

Или же от прикуривателя

 

Спасибо, хороший вариант.

 

Ближе к магнитофону стоит управление печкой и подогрев заднего стекла.

Не подскажите нет ли там + от зажигания?



SHTUKA,ищи тестером, должен быть плюс после замка 

Тестером искал + в кнопке аварийки и на экране.

Заодно GPS антенну установил над экранов, под куполом  :smile423: 


  • 0

#5
Maxim B.

Maxim B.

    Авторитет

    • Сообщений 2446
  • Имя:Максим
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega B седан, 2001, 2.2 DTI
  • Гос. номер:2107
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 21 Июль 2017 - 10:26



Спасибо, хороший вариант.

 

Ближе к магнитофону стоит управление печкой и подогрев заднего стекла.

Не подскажите нет ли там + от зажигания?

Та там куда не плюнь - плюс от зажигания)) Ищи черный провод, проверяй мультиметром.

1_500.jpgi.gif2_500.jpgi.gif

3_500.jpgi.gif4_500.jpgi.gif

 

 

 


  • 0
Отключение ЕГР, вихревых заслонок, сажевого фильтра, AdBlue, Eolys, Twinport, прошивка под евро2, увеличение мощности. Диагностика\ремонт дизельных опелей. - 093-995-66-02 (Viber, Telegram)

#6
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6400
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 22 Июль 2017 - 07:48

SHTUKA,Я з електрикою на ВИ.Слухати музику з ключом в замку навіть небезпечно в деяких випадках.Дитина може провернути ключ.Якщо в машині є сигналка то електрик може магнітолу через сигналку підключити.Ставиш на охорону і магнітола відключається.Я маю на увазі при підключенні  до штатного провода магнітоли.


  • 0

#7
Дядя k0tЪ

Дядя k0tЪ

    Слесарь 3-го разряда

    • Сообщений 21356
  • Возраст: 48
  • Имя:Konstantin Kopeykin
  • Город:родина тавронов
  • Авто:tavria 1.2 & astra G 2.2
  • Гос. номер:АР7617ВО
  •  
  • Регистрация: 28.11.2007

Опубликовано 22 Июль 2017 - 10:01

ключ вытянул , все обязано обесточиться + мультитаймер не лоси придумали :ad_new:


Если вы не материтесь за рулем, значит вы не следите за дорогой


#8
SHTUKA

SHTUKA

    Говорящий редко

    • Сообщений 6
  • Возраст: 43
  • Имя:Олег
  • Город:Залещики
  • Авто:Opel Combo 1.3cdti
  •  
  • Регистрация: 10.10.2016

Опубликовано 22 Июль 2017 - 11:39

Я маю на увазі при підключенні  до штатного провода магнітоли.

 

При підключенні до штатного гнізда + постояний і магнітола садить акуммулятор.

 

 

Я з електрикою на ВИ.Слухати музику з ключом в замку навіть небезпечно в деяких випадках.Дитина може провернути ключ.

 

Майже у всіх сучасних авто така реалізація, без ключа магнітола не працює.

 

Саме оптимальніше це ставити простий вимикач +, але на вид це якийсь колгосп :sm17_2:

 
 
 


  • 0

#9
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6400
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 22 Июль 2017 - 15:16

При підключенні до штатного гнізда + постояний і магнітола садить акуммулятор.
Є 2 типи магнітол.Одним треба постійну напругу на підтримку пам"яті,а другим не треба.Ну і режим очікування магнітоли посадить акумулятор через пару місяців.
  • 0

#10
SHTUKA

SHTUKA

    Говорящий редко

    • Сообщений 6
  • Возраст: 43
  • Имя:Олег
  • Город:Залещики
  • Авто:Opel Combo 1.3cdti
  •  
  • Регистрация: 10.10.2016

Опубликовано 28 Июль 2017 - 06:54

Та там куда не плюнь - плюс от зажигания)) Ищи черный провод, проверяй мультиметром.

 

Подскажите еще как вынуть блок управления печкой, чтоб добраться до проводов?

 

Самому получилось только переднею панельку снять, а сам блок нивкакую....


  • 0

#11
Maxim B.

Maxim B.

    Авторитет

    • Сообщений 2446
  • Имя:Максим
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega B седан, 2001, 2.2 DTI
  • Гос. номер:2107
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 28 Июль 2017 - 09:00



Подскажите еще как вынуть блок управления печкой, чтоб добраться до проводов?

 

Самому получилось только переднею панельку снять, а сам блок нивкакую....

Книга по ремонту пишет вот что:

 

1_500.jpgi.gif2_500.jpgi.gif

 

А вот с драйва, правда для корсы. Вдруг пригодится)

https://www.drive2.ru/b/1744993/

 

 


Изменено: Maxim B., 28 Июль 2017 - 09:02

  • 0
Отключение ЕГР, вихревых заслонок, сажевого фильтра, AdBlue, Eolys, Twinport, прошивка под евро2, увеличение мощности. Диагностика\ремонт дизельных опелей. - 093-995-66-02 (Viber, Telegram)

#12
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6400
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 22 Апрель 2018 - 07:07

Вот і в мене виникла проблема абсолютно протилежна .Поміняв я вчора свою рідну 2 дін голову на інакшу з великим дісплеєм.Не працює без ключа,та нехай собі не працює,але втікають настройки,кожен раз треба настроювати.На штатному штекеру нема напруги коли виключене запалення,провіряв тестером.Значить штатна магнітола зберігає настройки без напруги.Десь збоку постійну напругу має тільки аварійка,проводок тонкий дуже,вирішив не колхозити в аварійку бо залишусь без поворотів.Залишилась тільки ідея.Хочу запитатись електриків.Авто кіа ріо 2009 року,не опель,але добрий електрих і в майбахах розбереться.

Ідея.В салонному блоці запобіжників є запобіжник аудіо.Витягнути запобіжник,включити запалення ,тестером визначити де вхід і вихід напруги.Знайти постійний + і дротом під"єднати на ногу вихід запобіжника.Відповідно в дріт вставити витягнутий запобіжник.Вот і виникає тільки сумнів з чого можна брати той + а з чого ні.При виключеному запаленні працює ближнє світло і вентилятор.Брати з входу  релюхи світла? Чи з загального входу на блок запобіжників?Якщо моя ідея тупа то так зразу і скажіть,не ображусь. :sm13_:

Вот моя розпыновка.Пін 4 йде через ключ чомусь.

post-39717-0-80443000-1496088811.jpg


Изменено: TPAKTOPICT, 22 Апрель 2018 - 08:54

  • 0

#13
SHTUKA

SHTUKA

    Говорящий редко

    • Сообщений 6
  • Возраст: 43
  • Имя:Олег
  • Город:Залещики
  • Авто:Opel Combo 1.3cdti
  •  
  • Регистрация: 10.10.2016

Опубликовано 20 Февраль 2019 - 11:46

Вот і в мене виникла проблема абсолютно протилежна .Поміняв я вчора свою рідну 2 дін голову на інакшу з великим дісплеєм.Не працює без ключа,та нехай собі не працює,але втікають настройки,кожен раз треба настроювати.На штатному штекеру нема напруги коли виключене запалення,провіряв тестером.

У мене на штатну манітолу був постояний + . Його я пустив на жовтий провод нової магнітоли, жовтий відповідае за память магнітоли.

А ось червоний відповідае за те що магнітола працює.

На червоний я кидав + від прикурувача, тоді магнітола працювала тільки з включеним зажиганям. Такий варіант не дуже, тому поставив круглу кнопку що працює у двох режимах. 1 магнітола працює тільки при зажигані. 2 магнітола працює постійно.


Изменено: SHTUKA, 20 Февраль 2019 - 11:47

  • 0

#14
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 17890
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:ML400
  • Гос. номер:BANK
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 20 Февраль 2019 - 14:29

Археологи...

 

На не штатных магнитолах с ISO разъемом обычно все так и есть - желтый провод на постоянный плюс и красный на зажигание. Иногда эти 2 провода делают с разрывом и клеммами, для возможности поменять провода местами

ibuFdfEWGxJM1k1.jpg


  • 0

#15
leonid9685

leonid9685

    Дока

    • Сообщений 552
  • Возраст: 42
  • Имя:Леонид
  • Город:Белая Церковь
  • Авто:Opel Corsa
    Z12XE
    Изя
  •  
  • Регистрация: 18.06.2012

Опубликовано 21 Февраль 2019 - 08:08

Ну і режим очікування магнітоли посадить акумулятор через пару місяців.

на мрозі за ніч садить в нуль.


  • 0

#16
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6400
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 21 Февраль 2019 - 08:27

На не штатных магнитолах с ISO разъемом обычно все так и есть - желтый провод на постоянный плюс и красный на зажигание.
Та я розібрався.До штатної колодки приходить тільки 1 + через ключ тому що штатна голова пам"ятає настройки без живлення.Батарейка там є чи інакшим способом вирішено.На панелі запобіжників виявилось аж 3 вільних виходів з постійного +.В кіа під торпедою пусто і провести постійний плюс до радіо було справою 20 хвилин.Подумав і очканув,нема довіри в китайголову не із за посадки акумулятора,а з міркувань пожаробезпеки.
  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых