Доброго....
Які опори двигуна краще ставити, полеуретанові чи класичні?
GM, Corteco
Опубликовано 11 Ноябрь 2024 - 20:30
Доброго вечора....
паливні корекції на бензині -21..-19
на газу 8..9
Шо за біда? ((((
Із побічних ефектів: на холодну при переключенню на газ навіть глохне , треба підгазовувати - тоді все ок... На прогрітому краще переключаеться...
завтра гляну на свічки....хоча міняв їх 6т. тому....
(((
Nil admirari !!
Опубликовано 23 Март 2025 - 00:12
Доброго вечора....
паливні корекції на бензині -21..-19
на газу 8..9
Шо за біда? ((((
Із побічних ефектів: на холодну при переключенню на газ навіть глохне , треба підгазовувати - тоді все ок... На прогрітому краще переключаеться...
завтра гляну на свічки....хоча міняв їх 6т. тому....
(((
Решил вопрос?
у меня с газом на этом мотрое такая же фигня.
Опубликовано 29 Июнь 2025 - 00:36
Нові пріключеніЯ((
Замінив обіссявщийся сальник коліна (задній)...
Випала помилка 01161....скинув помилку...
Помітив шо двигун став дуще гуркотіти...
Підключив комп .... і ось що побачив....Після прогріву до 100+ градусів , кути фазіков показують 130-140 і другого 110-120...... чути гуркіт фазіків((((..
Незадовго до цьго міняв клапан (випускного фазіка) на новий... завтра приїде другий(випускний) поміняю.....можливо допоможе( але це не точно)...
Може мастило? Може треба 10W40? ( залито 5W30)...
..шось ці трабли з цим двигуном мене вже дуже напрягають!!
Nil admirari !!
Опубликовано 29 Июнь 2025 - 08:45
Масло тут до чого?
До заміни масла такого не було.......
то так....для подальшої роботи.....може краще 10в40....або 5в40
От таким можна поміряти тиск оливи? чи він тільки для компресії?
IMG_20250629_091914738_MP.jpg 121,69К
2 раз скачано
може хто знае який перехідник потрібен шоб поміряти тиск масла в отворі над випускним патрубком?
Nil admirari !!
Опубликовано 29 Июнь 2025 - 09:51
Яке масло?
Kroon Oil Asyntho 5W-30
IMG_20250629_100249366_HDR.jpg 117,83К
19 раз скачано
IMG_20250629_104208364_MP.jpg 190,87К
20 раз скачано
Ось такий отвір...маленький....чи е такий перехідник?
Nil admirari !!
Опубликовано 29 Июнь 2025 - 11:00
трохи вище компресора кондиціонера
1111.jpg 137,13К
11 раз скачано
Десь тут?
222222.jpg 138,15К
11 раз скачано
чи ось тут( №8)?
Nil admirari !!
Опубликовано 29 Июнь 2025 - 11:23
Краще купи перехідник під М10))1111.jpg
Десь тут?
222222.jpg
чи ось тут( №8)?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 29 Июнь 2025 - 12:15
Знайшов...
Там стоїть датчик тиску оливи...від у мене трохи пошкоджений... провода тримаються на соплях - пластмаск одірвана від металу((((
22222222.jpg 60,1К
11 раз скачано
шоб туди долізти ----жах!!!
Nil admirari !!
Опубликовано 01 Июль 2025 - 11:55
Тиск треба манометром для тиску міряти
Поміряв...
30"(температура) - 3,5атм(на манометрі) - 120\110( положення фазорегуляторів по опкому)
50" - 2,5 атм - 120\110
90" - 1атм - 120ї110
102" -0,9 атм\ -121\111
104"(пьять хвили роботи на такій темературі) - 0,8атм.( почало шось грюкати в дижку) 138\120
Якщо підгазовувати - давка підвищуеться....
Пробіг двигуна 30т після капремонту.
З капремону нові фазікі і маслофорсунки( під поршнями)+нові шестерні маслонасосу+ нова прокладка маслонасоса.
Новий (200км) магн.клапан випускного распредвала..
Приїхав клапан на впуск, сьгодні поміняю для профілактики...
...ну і мабуть загляну маслостакан...може там клапан (зливний, перекосило піля заміни мастила)....бовся ця херня почалася одразу після заміни мастила(((((((((
Шо скажете?
Nil admirari !!
Опубликовано 01 Июль 2025 - 13:09
Напуркуа?
IMG_20250701_135647486_MP.jpg 167,58К
15 раз скачано
Так виглядае стара...тому - на всяк випадок...
Насос и передняя крышка обжаты с моментом?
А от тут вже ХЗ.. кришку на аеробний лак не саджали....чи затягували 8ньютонам-теж ХЗ((((((
Ну сам насос ХЗ чи обжимали((((((
..а от шо зробили точно! так тошо піддон посадили на аеробний лак( який я їм привіз на бугель - і бля! СКАЗАВ! шо то під бугель!!) тому там завсім ХЗ шо вони наробили з ДВЗ???
Nil admirari !!
Опубликовано 04 Июль 2025 - 18:53
30"(температура) - 3,5атм(на манометрі) - 120\110( положення фазорегуляторів по опкому)
50" - 2,5 атм - 120\110
90" - 1атм - 120ї110
102" -0,9 атм\ -121\111
104"(пьять хвили роботи на такій темературі) - 0,8атм.( почало шось грюкати в дижку) 138\120
Замінив клапан фазіка( вхідного);
Поміряв:
32* - 4
50* - 3
70* - 2,2
78* - 1,8
91* - 1,4
100* - 1,1
107*- 0,9
фазікі 120ї110 тримаються постійно, +- 1-2
..якось так....
буду дивитись далі.
.п.с. додивився шо трубка маслощупа пасажена на гермет( бля!!!!!)
Изменено: ziMen, 04 Июль 2025 - 18:55
Nil admirari !!
Опубликовано 05 Июль 2025 - 07:33
Не так
ОПком?
IMG_20250705_082716235_HDR.jpg 112,79К
21 раз скачано
Тосол тече?(((((((((((
Бля!! шо відбуваеться?!?!
Изменено: ziMen, 05 Июль 2025 - 07:36
Nil admirari !!
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых