Ви не уважно чітаете..(пробіг 32000
.
І яким чином зазначення пробігу дає відповідь на питання
то твоя, шо два роки простояла, чи куплена з невідомою історією??
Зрозуміло лише те, що наразі ти маєш з нею справу...
Posted 21 February 2024 - 21:14
Ви не уважно чітаете..(пробіг 32000
.
І яким чином зазначення пробігу дає відповідь на питання
то твоя, шо два роки простояла, чи куплена з невідомою історією??
Зрозуміло лише те, що наразі ти маєш з нею справу...
Posted 21 February 2024 - 21:30
І яким чином зазначення пробігу дає відповідь на питанняПросто не пойму яку діагностіку їй треба робить. Авто моїх родичів,куплялось в автосалоні.
Posted 21 February 2024 - 21:54
Просто не поймуЗабей
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Posted 21 February 2024 - 23:27
Rek,paa, Ви не уважно чітаете...
Та чого, уважно, просто питання наводили на невідому історію машини, а якщо все прозоро, то заміни масло і фільтра, свічки, та катайся, я б і ремінем ГРМ не квапився, якщо звісно, візуально він без пошкоджень
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Posted 01 May 2024 - 07:10
Споживання мастила - 1л на 3200км.
Дуже багато?
Замінив кільця + маслофорсунки......
Проїхав 500км ..раіень масла впав..
IMG_20240407_085337156_MP (1) (1).jpg 213.38К 20 downloads
((((((
Замінив клапанну кришку
Прїхав 500км...
Начебто масло не бере.....поплював три рази
IMG_20240417_195038375_MP.jpg 230.06К 21 downloads
Nil admirari !!
Posted 01 May 2024 - 07:32
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Posted 01 May 2024 - 09:43
Замінив кільця + маслофорсунки......
ти знімав голову, як мінімум треба було віддати її щоб провели її ревізію, притерли клапана, замінили сальники клапанів і все по списку
Posted 01 May 2024 - 10:22
як мінімум треба булоЦього не робити
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Posted 01 May 2024 - 11:23
Rek, то вже інше питання, але якшо вже зняв і не зробив голову то це помилка, як на мене
Posted 01 May 2024 - 16:47
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Posted 01 May 2024 - 17:22
ти знімав голову, як мінімум треба було віддати її щоб провели її ревізію, притерли клапана, замінили сальники клапанів і все по списку
Це було зроблено....
Nil admirari !!
Posted 15 May 2024 - 19:54
Шось моя зафіра не хоче норм працювати((
Почала потроху троїти(( вилазе помилка РО303-01 , пропуски в 3 целіндрі... а одного разу і РО304-04...
Поміняв місцями свічки- без результату...
Поміняв катушку - без результату......
Троїть хоть на газу , хоть на бензині ...
І наче їде норм...а на холостих прям дуже чути шо троїть((((
Nil admirari !!
Posted 15 May 2024 - 21:14
ziMen,
Зазори в клапанах.......?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Posted 15 May 2024 - 22:06
ziMen,
Зазори в клапанах.......?
можливо...але,3т. тому робили гбц...проточили поверхню +клапана+.....
....
ось що робили;
https://youtu.be/WLh...nZAn7PIMNUDPgXP
за 3т. ...хіба можливо ,шоб клапана прогоріли?.......
Nil admirari !!
Posted 15 May 2024 - 22:31
ось що робили;
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Posted 16 May 2024 - 08:29
Rek, потрібна твоя експертна думка, а не смайлики. Смайлики дівчинка 4-х років може і сама намалювати.
Прикольно у Зафіри повітрязабірник знімається, не знав. Тепер є місце для поработать в моторному відділі.
Веселе кіно. Значить винуватець масложору, основний винуватець, був клапан кришки.
ziMen, де прогорання клапанів за 3 тис.км.??? Щось я взагалі заплутався.. Це твоя машина у відео?
Вроді так.
Ну так давай думати логічно. Поршневу робили зовсім недавно. Щоби її так спалити по натяку на пропали клапанів повинно по дурному налаштувати неправильно ГБО. ГБО карта нормальна? Бензинова карта апріорі не дасть більше чим зашите заводом.
Свічки переставляв, катушку міняв. Помилка залишилася на третьому циліндрі. Що в нас ще залишилося на третоьму циліндрі. Правильно, Форсунка бензинова та ГБО. Може бензинова ллє? Чи газова перекачує багато? Поміняй форсунки на місцях, чи перейде помилка.
У мене у 21 році старі форси газу начали травити в колектор і машина дуже тяжко заводилася, особливо якщо довго стояти.
Взяв переставив форси газу у блоці 4-х (благо розбірний був) місцями з проблемним номером циліндра на інший і помилки перелізли на інший клапан. А стояли золоті Лендорензо, замінив на Стаг.
А все чому, газ підтравлював через форси і забагачував суміш в колекторі. Поки машина не прочихається, не хотіла нормально заводитися. Правильна суміш палива і повітря необхідні, вліво-вправо і вже питання з пуском. Цей коридор має певну ширину, ідеально по центру.
Та і взагалі, підсоси повітря на третому циліндрі... Де трубки від форсунок газу приходять, перехідники у колектор. Я коли шукав підсоси на твінпорті, то познаходив такі цікаві мікромісця... Патрубки газу на тріщини і т.д.
Рекомендую взяти стетоскоп, зняти клапан, що прикладають до тіла і підсовувати трубочку до місць ймовірних підсосів. Свистить добре, можна і силіконову трубку до вуха 8-12мм, також чутно. Метод акустичного дослідження. А ролики як шурхотять, форси торохтять. Старий дідовський метод на вібрацію з металевою палочкою до вуха. Ще Бетховен так рулив коли постарів.
Edited by baton45, 16 May 2024 - 10:27.
Posted 16 May 2024 - 16:45
Rek, потрібна твоя експертна думка, а не смайлики. Смайлики дівчинка 4-х років може і сама намалювати.
Прикольно у Зафіри повітрязабірник знімається, не знав. Тепер є місце для поработать в моторному відділі.
Веселе кіно. Значить винуватець масложору, основний винуватець, був клапан кришки.
ziMen, де прогорання клапанів за 3 тис.км.??? Щось я взагалі заплутався.. Це твоя машина у відео?
Вроді так.
Ну так давай думати логічно. Поршневу робили зовсім недавно. Щоби її так спалити по натяку на пропали клапанів повинно по дурному налаштувати неправильно ГБО. ГБО карта нормальна? Бензинова карта апріорі не дасть більше чим зашите заводом.
Свічки переставляв, катушку міняв. Помилка залишилася на третьому циліндрі. Що в нас ще залишилося на третоьму циліндрі. Правильно, Форсунка бензинова та ГБО. Може бензинова ллє? Чи газова перекачує багато? Поміняй форсунки на місцях, чи перейде помилка.
У мене у 21 році старі форси газу начали травити в колектор і машина дуже тяжко заводилася, особливо якщо довго стояти.
Взяв переставив форси газу у блоці 4-х (благо розбірний був) місцями з проблемним номером циліндра на інший і помилки перелізли на інший клапан. А стояли золоті Лендорензо, замінив на Стаг.
А все чому, газ підтравлював через форси і забагачував суміш в колекторі. Поки машина не прочихається, не хотіла нормально заводитися. Правильна суміш палива і повітря необхідні, вліво-вправо і вже питання з пуском. Цей коридор має певну ширину, ідеально по центру.
Та і взагалі, підсоси повітря на третому циліндрі... Де трубки від форсунок газу приходять, перехідники у колектор. Я коли шукав підсоси на твінпорті, то познаходив такі цікаві мікромісця... Патрубки газу на тріщини і т.д.
Рекомендую взяти стетоскоп, зняти клапан, що прикладають до тіла і підсовувати трубочку до місць ймовірних підсосів. Свистить добре, можна і силіконову трубку до вуха 8-12мм, також чутно. Метод акустичного дослідження. А ролики як шурхотять, форси торохтять. Старий дідовський метод на вібрацію з металевою палочкою до вуха. Ще Бетховен так рулив коли постарів.
baton45,
Так ,машина на відосі, моя.
За відповідь
Заїду до газовщиків.... нехай подивляться, може я шось наробив - бо тиждень тому міняв прокладку клапанної кришки(сам) а вона погано знімаеться , може зачипив газові ворсунки(((((
..доречі, настройку газу побили два тижні тому....
Edited by ziMen, 16 May 2024 - 16:49.
Nil admirari !!
Posted 16 May 2024 - 21:39
По форсам майже неймовірно щоби форса бензину і газу були однаково проблемними. На програмці ГБО можна на ходу активувати роботу конкретних циліндрів з вибором форсунок газових чи бензинових. Порівнювати рівність холостого ходу так би мовити. Газовики це знають. Та і взагалі.
Edited by baton45, 16 May 2024 - 21:44.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых