Ні. Починаючи з 2006 це вже однакові блоки
Можна поточнення? Ворушиш провода саме ті котрі в середині фари, чи ті що йдуть в жгуті до фари?
Повернемось до схеми,
Провода високошвидкостної CAN шини приходять на контакти зовнішнього роз'єму фари 11 та 12
11 - зелений дріт, це (+) кан-шини
12 - білий дріт, це (-) кан-шини
Далі вже в середині самої фари вони йдуть у жгуті до більшого( 12 - пінового) роз'єму на блоці АФЛ
6 - (+) кан-шини та 5 - (-) кан шини
Якщо б був просто обрив якогось з них, то просто би "не відповідав" блок АФЛ. Ну, скоріш за все вискочила б якась помилка з літерою "U"
А так, якщо під'єднуєш блок до фари, і "сипеться вся кан-шина, то вірогідніше за всього це замикання
Або (+) шини при "ворушінні" замикае на якийсь дріт масси, або білий та зелений дроти замикаються між собою
Ось і відповіді на питання - де саме?
Якщо ти ворушиш жгут підкапотної проводки до фари і сипеться кан-шина, то це вже складніше
А якщо ти маєш на увазі внутрішній жгут у фарі, то там його лише 25-30 см довжини максімум
Знайти де "косяк" буде не так вже ї складно.
Частіше за всього, обривається у місці обтискання дрота клемами роз'єма.
Ось уважно подивись на ту частину що підходить до блоку АФЛ, ніде не відломився ніякий дріт від клеми та не замикає на сусідній?
Ворушу саме в фарі, з підключеним блоком AFL. Візуально доступно лише 30% проводки, частина прикріплена всередині фари скобами. Мабуть буду розкривати фару. Знімати скло.
Бо візуально все ідеал
Изменено: pierre, 13 Апрель 2023 - 12:44