Зроби зйомник, на один сайлент не більше години часу. Якщо не поспішати.
І запитай на сто як вони їх міняють, якщо кувалдою і куском труби, то тікай звідси. Бо через пару місяців знову міняти приїдеш.
Опубликовано 08 Март 2018 - 18:19
Изменено: ТЕРІ, 08 Март 2018 - 19:29
Опубликовано 08 Март 2018 - 21:37
Дросель
писец
Опубликовано 08 Март 2018 - 22:30
Дросель
писец
ещё не полный писец
Опубликовано 09 Март 2018 - 10:45
Вчора все почистив. Сьогодні попробував їхати. Стало ще гірше ніж було. На холодну скачуть обороти, на низьких оборотах дьоргається. Інколи при скиданні газу на передачі всерівно тримає обороти. Чек засвітився. Схоже як тяга трохи знизилася. Мені кажеться РХХ мозги виносить.
Опубликовано 09 Март 2018 - 11:33
Як РХХ чистив? Потрібно з розборкою електричної частини. Розвальцувати, все почистити, легенько змастити і зібрати назад. Ту частину, де механічний клапан просто промити гарно.
тільки повна розборка РХХ, пригадую почистив, так само, і ситуація погіршилась, а потім з повною розборкою, і шток "змастив" графітом, все стало тіп-топ
Опубликовано 09 Март 2018 - 18:19
Як РХХ чистив? Потрібно з розборкою електричної частини. Розвальцувати, все почистити, легенько змастити і зібрати назад. Ту частину, де механічний клапан просто промити гарно.
Вчора чистив промиваючи через отвори для повітря а також відкручував 2 вінта і знімав моторчик.
тільки повна розборка РХХ, пригадую почистив, так само, і ситуація погіршилась, а потім з повною розборкою, і шток "змастив" графітом, все стало тіп-топ
Сьогодні повторно розібрав і остатками карбклінера ще помив та ВДешкою змазав. Помазав також прокладку герметіком. Стало трохи краще. Завтра поїзжу а доті якщо то з розвальцовкою.
А після розвальцовки небуде підсос повітря через рхх?
Сьогодні замітив коли на холодну заводжу то спочатку до 1хв. працює гарно а потім вимикається якась приблуда між акб та крилом (чорного кольору плиската кругла). Так має бути і що це?
по ходовке лучше меня сразу комплект салентов а то как и везде "рваться будет в слабом месте"...
Так, верхні теж дозамовив. Буду ставити всі 4 плаваючі та 2 продольного ричага + ще замітив втулки стаба з саморізами підложеними щоб нестукали.
Опубликовано 09 Март 2018 - 19:38
Підсосу не буде. Потім навіть завальцовувати не дуже потрібно, просто загнути край в кількох місцях. Але розбирати тільки ту частину, де електромагніт. Іншу просто промити.
ЯК розвальцювати там ще кришка закручена латунна з проріззю під широку викрутку?
Опубликовано 09 Март 2018 - 20:34
ЯК розвальцювати там ще кришка закручена латунна з проріззю під широку викрутку?
Я вже напевно п"ятий раз пишу, що розбирати тільки частину з електромагнітом, там де роз"єм під фішку!
Ту що з шайбою не потрібно, бо зіб"єш регулювання і купиш новий РХХ.
Я міняв плаваючі і з допомогою зйомника і знімав ричаги. Як на мене то краще зняти ричаги і перепрсувати в тисках чи пресом, ніж корячитись під машиною зі зйомником.
Якщо міняти і великі сайленти, то дійсно краще зняти ричаг.
Якщо тільки плаваючі, знімати ричаг не потрібно, бо маючи зйомник там роботи не більше, ніж пів години на один сайлент.
Изменено: bazl, 09 Март 2018 - 20:36
Опубликовано 09 Март 2018 - 20:40
Я вже напевно п"ятий раз пишу, що розбирати тільки частину з електромагнітом, там де роз"єм під фішку!
Ту що з шайбою не потрібно, бо зіб"єш регулювання і купиш новий РХХ.
Якщо міняти і великі сайленти, то дійсно краще зняти ричаг.
Якщо тільки плаваючі, знімати ричаг не потрібно, бо маючи зйомник там роботи не більше, ніж пів години на один сайлент.
Сорі. Я просто бачив відео як розбирали частину з шайбою, доставали шток і все промивали та змазували. Частина з електромагнітом також забруднюється і може впливати на роботу рхх?
Опубликовано 09 Март 2018 - 21:08
Продувка каталізатора. Нагнітає чисте повітря у випускний колектор при прогріві авто. Продовжує життя ката. Якщо кат вже вирізаний, а скоріш за все так і є, то можна сміливо викинути.
До речі, ідеальне місце під редуктор ГБО.
Изменено: bazl, 09 Март 2018 - 21:08
Опубликовано 10 Март 2018 - 07:08
Продувка каталізатора. Нагнітає чисте повітря у випускний колектор при прогріві авто. Продовжує життя ката. Якщо кат вже вирізаний, а скоріш за все так і є, то можна сміливо викинути.
До речі, ідеальне місце під редуктор ГБО.
В мене редуктор там стоїть. І всі шланги до ньго одягнуті в утеплювачі для труб. Щоб не мерзли і не протирались.
Опубликовано 10 Март 2018 - 17:17
Вітаю. Не дасть заскучати верка )))
Я вже починаю думати що зробив помилку, але як подивлбсь на Верку- заспокоююсь
Як на світ народився))) Незважаючи на всі косяки які є, подобається. Хоча розумію, що бабла потяне немало.На обороти і роботу РХХ ця приблуда не впливає.
Які враження після Сенса?)
Опубликовано 11 Март 2018 - 14:04
Масло з фільтром поміняти не завадить, але боюсь не в них причина. Там на холостому має бути тиск біля 2 кг.
Опубликовано 29 Август 2018 - 16:52
Пів року як я на Вектрі. Проїхав за цей час 11тис.км. З моменту коли поставив газ проїхав 10тик., вартість ГБО сміливо викреслюю з списку розходів на авто, так як за цей пробіг газ себе виправдав на всі 100%. По підрахунку на цей пробіг маю розхід 9,86л./100км включаючи бензин. Не жалію, що вибрав ОВБ.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых