Зроби зйомник, на один сайлент не більше години часу. Якщо не поспішати.
І запитай на сто як вони їх міняють, якщо кувалдою і куском труби, то тікай звідси. Бо через пару місяців знову міняти приїдеш.
Posted 06 March 2018 - 21:55
Зроби зйомник, на один сайлент не більше години часу. Якщо не поспішати.
І запитай на сто як вони їх міняють, якщо кувалдою і куском труби, то тікай звідси. Бо через пару місяців знову міняти приїдеш.
Posted 06 March 2018 - 22:19
Posted 06 March 2018 - 22:33
А продольного ричага незможу, там більше гемору.
Там нічого складного, лещата і звичайний інструмент. Знімаєш ричаг і вперед.
Глянь ФАК на москальському вектра-форумі, там багато цікавого.
Posted 07 March 2018 - 11:54
Завтра займуся чисткою дросельної заслонки та РХХ. Купив карбклінер і шланг картерних газів від таза, щоб замінити цей що стоїть. Вранці відєднав шланг від клапанної кришки, наліт там солідний в середині що в великому що в малому.
Posted 08 March 2018 - 18:19
Edited by ТЕРІ, 08 March 2018 - 19:29.
Posted 08 March 2018 - 21:37
Дросель
писец
Posted 08 March 2018 - 22:30
Дросель
писец
ещё не полный писец
Posted 09 March 2018 - 10:45
Вчора все почистив. Сьогодні попробував їхати. Стало ще гірше ніж було. На холодну скачуть обороти, на низьких оборотах дьоргається. Інколи при скиданні газу на передачі всерівно тримає обороти. Чек засвітився. Схоже як тяга трохи знизилася. Мені кажеться РХХ мозги виносить.
Posted 09 March 2018 - 11:29
Як РХХ чистив? Потрібно з розборкою електричної частини. Розвальцувати, все почистити, легенько змастити і зібрати назад. Ту частину, де механічний клапан просто промити гарно.
Posted 09 March 2018 - 11:33
Як РХХ чистив? Потрібно з розборкою електричної частини. Розвальцувати, все почистити, легенько змастити і зібрати назад. Ту частину, де механічний клапан просто промити гарно.
тільки повна розборка РХХ, пригадую почистив, так само, і ситуація погіршилась, а потім з повною розборкою, і шток "змастив" графітом, все стало тіп-топ
Posted 09 March 2018 - 11:33
по ходовке лучше меня сразу комплект салентов а то как и везде "рваться будет в слабом месте"...
0676330579 Сергей
Posted 09 March 2018 - 18:19
Як РХХ чистив? Потрібно з розборкою електричної частини. Розвальцувати, все почистити, легенько змастити і зібрати назад. Ту частину, де механічний клапан просто промити гарно.
Вчора чистив промиваючи через отвори для повітря а також відкручував 2 вінта і знімав моторчик.
тільки повна розборка РХХ, пригадую почистив, так само, і ситуація погіршилась, а потім з повною розборкою, і шток "змастив" графітом, все стало тіп-топ
Сьогодні повторно розібрав і остатками карбклінера ще помив та ВДешкою змазав. Помазав також прокладку герметіком. Стало трохи краще. Завтра поїзжу а доті якщо то з розвальцовкою.
А після розвальцовки небуде підсос повітря через рхх?
Сьогодні замітив коли на холодну заводжу то спочатку до 1хв. працює гарно а потім вимикається якась приблуда між акб та крилом (чорного кольору плиската кругла). Так має бути і що це?
по ходовке лучше меня сразу комплект салентов а то как и везде "рваться будет в слабом месте"...
Так, верхні теж дозамовив. Буду ставити всі 4 плаваючі та 2 продольного ричага + ще замітив втулки стаба з саморізами підложеними щоб нестукали.
Posted 09 March 2018 - 19:00
Posted 09 March 2018 - 19:34
Я міняв плаваючі і з допомогою зйомника і знімав ричаги. Як на мене то краще зняти ричаги і перепрсувати в тисках чи пресом, ніж корячитись під машиною зі зйомником. А ще я що будуть туго йти .....
Posted 09 March 2018 - 19:38
Підсосу не буде. Потім навіть завальцовувати не дуже потрібно, просто загнути край в кількох місцях. Але розбирати тільки ту частину, де електромагніт. Іншу просто промити.
ЯК розвальцювати там ще кришка закручена латунна з проріззю під широку викрутку?
Posted 09 March 2018 - 20:34
ЯК розвальцювати там ще кришка закручена латунна з проріззю під широку викрутку?
Я вже напевно п"ятий раз пишу, що розбирати тільки частину з електромагнітом, там де роз"єм під фішку!
Ту що з шайбою не потрібно, бо зіб"єш регулювання і купиш новий РХХ.
Я міняв плаваючі і з допомогою зйомника і знімав ричаги. Як на мене то краще зняти ричаги і перепрсувати в тисках чи пресом, ніж корячитись під машиною зі зйомником.
Якщо міняти і великі сайленти, то дійсно краще зняти ричаг.
Якщо тільки плаваючі, знімати ричаг не потрібно, бо маючи зйомник там роботи не більше, ніж пів години на один сайлент.
Edited by bazl, 09 March 2018 - 20:36.
Posted 09 March 2018 - 20:40
Я вже напевно п"ятий раз пишу, що розбирати тільки частину з електромагнітом, там де роз"єм під фішку!
Ту що з шайбою не потрібно, бо зіб"єш регулювання і купиш новий РХХ.
Якщо міняти і великі сайленти, то дійсно краще зняти ричаг.
Якщо тільки плаваючі, знімати ричаг не потрібно, бо маючи зйомник там роботи не більше, ніж пів години на один сайлент.
Сорі. Я просто бачив відео як розбирали частину з шайбою, доставали шток і все промивали та змазували. Частина з електромагнітом також забруднюється і може впливати на роботу рхх?
Posted 09 March 2018 - 20:46
Частина з електромагнітом також забруднюється і може впливати на роботу рхх?
Вона якраз забруднюється і найбільше впливає на роботу РХХ. Клапан зазвичай ходить легко і його достатньо промити без розбору.
Posted 09 March 2018 - 21:04
Фото
вимикається якась приблуда між акб та крилом (чорного кольору плиската кругла). Так має бути і що це?
Edited by ТЕРІ, 09 March 2018 - 21:00.
Posted 09 March 2018 - 21:08
Продувка каталізатора. Нагнітає чисте повітря у випускний колектор при прогріві авто. Продовжує життя ката. Якщо кат вже вирізаний, а скоріш за все так і є, то можна сміливо викинути.
До речі, ідеальне місце під редуктор ГБО.
Edited by bazl, 09 March 2018 - 21:08.
Posted 09 March 2018 - 21:16
bazl, В момент коли він вимикається, скидаються обороти і починають плавати.
Posted 09 March 2018 - 22:09
В момент коли він вимикається, скидаються обороти і починають плавати.
На обороти і роботу РХХ ця приблуда не впливає.
Які враження після Сенса?)
Posted 10 March 2018 - 07:08
Продувка каталізатора. Нагнітає чисте повітря у випускний колектор при прогріві авто. Продовжує життя ката. Якщо кат вже вирізаний, а скоріш за все так і є, то можна сміливо викинути.
До речі, ідеальне місце під редуктор ГБО.
В мене редуктор там стоїть. І всі шланги до ньго одягнуті в утеплювачі для труб. Щоб не мерзли і не протирались.
Posted 10 March 2018 - 17:17
Вітаю. Не дасть заскучати верка )))
Я вже починаю думати що зробив помилку, але як подивлбсь на Верку- заспокоююсь
Як на світ народився))) Незважаючи на всі косяки які є, подобається. Хоча розумію, що бабла потяне немало.На обороти і роботу РХХ ця приблуда не впливає.
Які враження після Сенса?)
Posted 11 March 2018 - 11:01
Posted 11 March 2018 - 14:04
Масло з фільтром поміняти не завадить, але боюсь не в них причина. Там на холостому має бути тиск біля 2 кг.
Posted 11 March 2018 - 15:45
Я верхній піддон до блока взагалі без прокладки ставив, тільки на герметик. Нічого не тече. Тільки ліпити без фанатизму, щоби в піддон не видавило, ну і герметик якісний, я брав Дірко від Ерлінг.
Posted 19 March 2018 - 10:42
Поддон посаджений на герметик Віктор Р. Від прокладок відмовився. Починаємо займатися газофікацією
Ще замітив що термостат барахлить. Гонить все по великому кругу, авто нереально нагріти до робочої температури, якщо тільки в пробках.
Posted 19 March 2018 - 11:00
газ це вещь . Бачу скоро тему можна переносити в розділ бортовиків
Edited by igorokkk, 19 March 2018 - 11:02.
Posted 19 March 2018 - 12:01
igorokkk, Я теж так надіюсь, що газ це круто Бензу зараз споживаю 9,5-10 л/100км. при середній швидкості 36км/год. Але на тапку жму з острахом
Posted 26 March 2018 - 09:04
З четверга моя Вектра газірована Це мій перше авто з газом, пока придивляємся. Задув повний, проїхав 107км і знову задув повний, розхід вийшов 11,1л/100км. при швидкості 33км/год. Ще декілька таких замірів проведу для загальної картини.
Posted 29 August 2018 - 16:52
Пів року як я на Вектрі. Проїхав за цей час 11тис.км. З моменту коли поставив газ проїхав 10тик., вартість ГБО сміливо викреслюю з списку розходів на авто, так як за цей пробіг газ себе виправдав на всі 100%. По підрахунку на цей пробіг маю розхід 9,86л./100км включаючи бензин. Не жалію, що вибрав ОВБ.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых