То що, виходить на порівняно свіжих ПСА нормальних бензинок і не залишилось? Надійний лише дизель? Але це вже, мабуть, загальна тенденція, коли двигун розрахований на гарантійний термін, а далі вже як повезе.
1.8 л (якщо він нормальний) на С5 другого покоління. До речі, саме з цим двигуном він з пружинною підвіскою, а не з гідропневматичною. Цей же двигун зустрічався на перших С4 Пікассо чи Гранд Пікассо.
1.6 л TU5 на С4 другого покоління (той, що 110 к.с., бо 120 - це ЕП6) для українського ринку. Можливо, він же бував і на першому 308. Ксара Пікассо з ним випускалася до 10 чи 12 року.
1.6 л EC5 (по-моєму, він 115 к.с.) на 301/Се-Елізе пізніх років випуску (до того 1.6 був ЕП6). Можливо, він же бував на другому С4 року з 16 чи 17.
Це найсвіжіші машини ПСА з гіпотетично надійними бензиновими двигунами.
AL4 (DP0) не є проблемною... вона досить просто обслуговується, класика...
Я на це питання знайомий з двома протилежними точками зору:
1) Якщо вчасно недорого обслуговувати, то великий ремонт не знадобиться, а якщо запустити і знадобиться, то ціна питання близько 750 баксів, що дешевше, ніж великий ремонт більшості інших АКПШ.
2) Не все так просто і все одно краще не зв'язуватися.
Для себе я не з'ясував яка з них правильна, але підозрюю, що вона не зовсім те, що сміливо радять людям, не підготованим до можливих нюансів, як стосовно оцінки її стану на момент покупки, так і стосовно того, що, як і за скільки з нею робити далі.