Тема виділена з "Продажного флуду", переважно містить обговорення технічних подробиць.
Обговорення особливостей професії і корисні повідомлення, які були актуальними переважно на момент їх написання, залишаються у "Продажному флуді".
Також сюди виносяться аналогічні повідомлення і обговорення з тем "Продам быстро... недорого. Дрин-тин (с)" та інших великих тем розділу.
Сенс виділення - щоб технічна інформація, яка може мати якусь цінність як корисна або хоча б цікава, не губилася у комерційних темах на сотню сторінок, де основне наповнення стає застарілим вже через декілька місяців.





. Це просто пусте непорозуміння, яке ще й не їде. А якщо серйозно, то бубєн бубнєйший. Кермо перешите. Крісла передні явно не на 200т.виглядають. Двигун наче 16хер, той що без теплообмінника. Тисяч 5 їй ціна. Для пенсіонера. PS... Але ж який опис гарний....
. Витрата 8-9/100. Газу 10-11. Про 2,2 лише чув. Вони вже 6 ступки, але двигуни з безпосереднім впорскуванням(direct), що мають чутливі ПНВТ, полюбляють якісне паливо. Газ завумний треба на них, бо там суміш буде газ/бензин постійно горіти. В оголошеннях з продажу всі щасливі власники 2,2 розхвалюють їх, як найвдаліші двигуни, як і власники 1,6
