Тема виділена з "Продажного флуду", переважно містить обговорення технічних подробиць.
Обговорення особливостей професії і корисні повідомлення, які були актуальними переважно на момент їх написання, залишаються у "Продажному флуді".
Також сюди виносяться аналогічні повідомлення і обговорення з тем "Продам быстро... недорого. Дрин-тин (с)" та інших великих тем розділу.
Сенс виділення - щоб технічна інформація, яка може мати якусь цінність як корисна або хоча б цікава, не губилася у комерційних темах на сотню сторінок, де основне наповнення стає застарілим вже через декілька місяців.
Хьонде, все життя випускали погіршені ліцензійні копії Міцубісі,
Саме так...дивлюсь одного моториста, привезли KIA Sportage 2014рік, пробіг 167 з хвостиком тисяч, на другу капіталку двигуна, а ремонтувати немає що..лише двигун під заміну.
А я приблизно такого ж 1,7 дизель . Вже 250 наїздив , водій каже вже тяга не та , треба мабуть кільця поміняти й ще стільки ж проїде .
А ще за Мазди тут балакали , я десь там рази три на неділю катаюсь на такій пасажиром 2,3 турбо , про які ( двигуни ) тільки дуже лінивий не розповідав байки що самий гавнячий двигун . Так теж на 248 тис знадобилась переборка турбіни .
А ще за Мазди тут балакали , я десь там рази три на неділю катаюсь на такій пасажиром 2,3 турбо , про які ( двигуни ) тільки дуже лінивий не розповідав байки що самий гавнячий двигун . Так теж на 248 тис знадобилась переборка турбіни .
В першу чергу 2.3 Турбо - це про розхід навіть в порівнянні з 3.7 атмосферою. Ну і як колишній власник Мазда і учасник Мазда-форума - якщо до 248 мотор доїздив без проблем з масложором то видно регулярно за нього свічки в церкві ставили, причому дорогі оригінальні - ірідієві
У дизелів свої приколи є, але не дуже суттєві. До речі, більші дизелі історично не корейської розробки. Стосовно 1,5-1,7 л не знаю.
У двигунів на газі є маслофорсунки, на відміну від аналогічних бензинових.
Що ніяк не впливає на гавняність суттєвої частини корейських комплектуючих, включно з фільтрами. Це рівень Фільтрона. Не кажу WIX, бо у Штатах це дуже якісні фільтри, на відміну від польських переіменованих Фільтронів, і з європейськими за номенклатурою не перетинаються ніяк.
Я вже не кажу про те, що що таке для більш-менш нормального дизеля 250 ткм? Третина ресурсу. З сучасною екологією і наворотами - ну половина.
На Мазді 2,3Т цей двигун рве коробку, бо вони невдало підібрані одна до одного, там не тільки він сам не дуже жилєц. Так, на американських аукціонах їх з такими пробігами повно, а то і дещо більшими. По-перше, ресурс залежить від режиму експлуатації, як нам всім відомо, по-друге, що таке 250 ткм для бензинового двигуна, навіть турбованого? Зрозуміло, що для 1,2 л ПСА це приблизно і є його ресурс до великого ремонту, але ж це також відомий корч. Як і Прінс, якого БМВ давно закопала, а ПСА вперто гвалтує, причому на більшості моделей як безальтернативний варіант, оскільки вони на дизелі забили.
Коли Мазда вивела цей двигун в люди, ще свіжі були спогади про епоху нормальних двигунів, які проходили від 400 ткм навіть при відносно недбалому сервісі, тому це обговорювалося і люди плювалися. На фоні сучасних, з прямим впорскуванням, а тим більше мокрими пасками ГРМ, його, очевидно, слід вважати +/- середнім.
Цікава думка про 1.4 Chevrolet Trax, пливе, взяли дружині для гасати по роботі, пробіг сто тис. КМ, Знаю що це GM двигун, як в нього з ресурсом, тисяч 60-70 ще відбігає, без втручання? Чи ліпше відразу продати. Розглядав ще Buick Еncore, але вони дорожче.
Цікава думка про 1.4 Chevrolet Trax, пливе, взяли дружині для гасати по роботі, пробіг сто тис. КМ, Знаю що це GM двигун, як в нього з ресурсом, тисяч 60-70 ще відбігає, без втручання? Чи ліпше відразу продати. Розглядав ще Buick Еncore, але вони дорожче.
Є люди, яким дуже подобається ремонтувати GM за рахунок клієнта і не хочеться перенавчатися на щось інше - вони тобі "скажуть як є", єслі ти понімаєш о чом я.
На форумах Воксхолла від цього двигуна плачуть, причому і від новішої, і від старішої його ітерації.
Ось думка американського механіка про Анкор з тим же двигуном, про нього там першим розповідають:
На форумах Воксхолла від цього двигуна плачуть, причому і від новішої, і від старішої його ітерації.
Ось думка американського механіка про Анкор з тим же двигуном, про нього там першим розповідають:
Дякую, але знання іноземної на рівні школи, з прогулами англійської, субтитрів ніби немає. В двох словах, про що він тлумачить? Авто відносно свіже 2019 року, але питання, як та хто, які руки його юзали. З субкомпактних кросоверів, що заслуговує на увагу?
Постійно звертаються клієнти, які хочуть не відремонтувати і їздити, а відремонтувати і здихатися, причому це типове ставлення клієнтів до цієї машини, вони дуже незадоволені.
Летять турбіни, інколи ця турбіна на машині вже третя і вона здохла також.
Численні проблеми з двигунами і АКПП (без деталізації).
Численні проблеми з електрикою і акумуляторами, причому люди міняють акумулятор на новий, а на наступний день він вже розряджений, бо проблеми з електрикою.
З субкомпактних кросоверів, що заслуговує на увагу?
Субару Крострек. Року з 2018, може трохи раніше. У першій половині 10-х там були проблеми з двигунами, потім року з 15 (якщо правильно пам'ятаю) був перехідний період, коли частина з них була вирішена, безпечний рік десь 18.
Або візьми пригонку Грандленд, бажано 2,0 л. Або С5 Ейркрос чи другий 3008. Певно, їхня компактнісь під питанням, але хоч машини нормальні.
Чи місцеві офіційні Сузукі - SX4 і Вітара (не Гранд) 1,6 л. Вони шумні всередині і невеликі ззовні, але це нормальні машини.
Мазди СХ3 і СХ30 будуть дорогуваті, мабуть. Не кажучи вже про Тойоти і Хонди. У Хонди не брати 1,5Т з прямим впорскуванням - таких у них в середині 10-х було немало, не пам'ятаю до якого року випуску вони вважалися пролемними.
Тігуани всякі американські, постарше ніж 19 рік, бо дорого.
У всякому разі, так на перший погляд.
Ескейп завеликий?
субтитрів ніби немає
Англійські є.
LSPI у 1,4Т GM довго було постійною проблемою, не знаю чи вирішене це останнім часом. Погугли абревіатуру, за пошуком видаються статті зокрема українською і російською.
200, 340, 420 тисяч. Якщо руки у сервісмена не із дупи. То жодних проблем. Норм. двигун. Цілком вдалий. Тим більше, що не з чистого аркуша, а вже третій у ряду, по залізу.
P.S Ікспердам диванним звичайно ж видніше і краще знати.
P.S. 2 Ще 4 таких в обслуговуванні, але там пробіги до 120-ти
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Субару Крострек. Року з 2018, може трохи раніше. У першій половині 10-х там були проблеми з двигунами, потім року з 15 (якщо правильно пам'ятаю) був перехідний період, коли частина з них була вирішена, безпечний рік десь 18.
Або візьми пригонку Грандленд, бажано 2,0 л. Або С5 Ейркрос чи другий 3008. Певно, їхня компактнісь під питанням, але хоч машини нормальні.
Чи місцеві офіційні Сузукі - SX4 і Вітара (не Гранд) 1,6 л. Вони шумні всередині і невеликі ззовні, але це нормальні машини.
Мазди СХ3 і СХ30 будуть дорогуваті, мабуть. Не кажучи вже про Тойоти і Хонди. У Хонди не брати 1,5Т з прямим впорскуванням - таких у них в середині 10-х було немало, не пам'ятаю до якого року випуску вони вважалися пролемними.
В мене 1.4-литровый турбо двигун LUV, з чугунним блоком , той що на 138 - 140 к.с. Encore 1 (GMT165) 2012 - 2020
Chevrolet Cruze 1 (J300) 2010 - 2015
Sonic 1 (T300) 2011 - 2020
Trax 1 (U200) 2013 - 2020 Мазда СХ-30 зайшла, приганяв, лише позитивні емоції але для роботи то дорого. За авто з притомним пошкодженням потрібно ладнувати 19тис. Кросстрек і близько не стоїть, тим паче з варіатором, між ними прірва, свого часу обирав з цієї пари. 3008 цікавий варіант, перегляну.
200, 340, 420 тисяч. Якщо руки у сервісмена не із дупи. То жодних проблем. Норм. двигун. Цілком вдалий. Тим більше, що не з чистого аркуша, а вже третій у ряду, по залізу.
P.S. 2 Ще 4 таких в обслуговуванні, але там пробіги до 120-ти
А як вони переварюють ГБО, чи ліпше від такої затії відмовитись
200, 340, 420 тисяч. Якщо руки у сервісмена не із дупи. То жодних проблем. Норм. двигун. Цілком вдалий. Тим більше, що не з чистого аркуша, а вже третій у ряду, по залізу.
P.S Ікспердам диванним звичайно ж видніше і краще знати.
А до яких GMівських сімейств двигунів належали ці троє?
figarey, якщо купиш це чудо, не кажи, що я тебе не попереджав.
Причому, уникнути того, щоб вступити у це болото, набагато простіше, ніж влипнути і думати а что же тєпєрь дєлать, бо воно виявилося трохи не так, як люди, які заробляють на ремонті цих машин, кажуть.
Кросстрек і близько не стоїть, тим паче з варіатором
Ну, варіатор там не Джатко, а подібний до Ауді, і кростреківський крутний момент переварює без зусиль. Хоча так, варіатор є варіатор, всадити його в складних умовах експлуатації можна.
3008 цікавий варіант, перегляну.
А Грандленд? Механічно та ж машина.
С5 Ейркрос, очевидно, зовнішньо не сподобався, бо це третій їній брат.
І 2,0 л у них вартий доплати, з точки зору ресурсу, порівняно з півторалітровим. Інакше я б і Кросланд додав до переліку. До речі, всередині дуже зручна машина. Якщо не на все життя, то можна і його розглядати.
figarey, якщо купиш це чудо, не кажи, що я тебе не попереджав.
С5 Ейркрос, очевидно, зовнішньо не сподобався, бо це третій їній брат.
Товариш взяв Тракс для батька, дорест., щоправда пробіг невеличкий в р-ні 55тис., поки не жалкує, хоча я не є прихильником Chevrolet. Citroen C5 Aircross з його дворівневими фарами, дійсно на поціновувача. А Опелек Grandland цікавий, що в них по двигунам ходове, бензиновий 1.6 л на 180 к.с. чи 2.0 л дизель на 177 к.с. Акпп в них GM та що на Зінці?
Якщо треба невеликий беушний кросовер , то навіщо шукати Тракси , коли кашкаїв та вітар хоч греблю гати .
А якщо субарик , то взагалі , що може бути краще доглянутого субарика . Тільки молода жінка в напівпрозорому платті на березі океану під пальмами в бунгало .
Якщо треба невеликий беушний кросовер , то навіщо шукати Тракси , коли кашкаїв та вітар хоч греблю гати .
А якщо субарик , то взагалі , що може бути краще доглянутого субарика . Тільки молода жінка в напівпрозорому платті на березі океану під пальмами в бунгало .
Ігор, тут справа в чому, Qashqai, Vitara, Crosstrek від 2019 року, будуть як мінімум 18-19тисяч і вище, а Chevrolet або Buick
стане з ремонтом в 11-12ть, витрачати 7-8 тисяч на три роки експлуатації по роботі...навіщо. Від 19 тисяч, з компактних кросоверів, краще варіанта ніж Маzda СХ30, наразі не бачу. Інтер'єр, екстер'єр, мотор, aкпп, кількість плюшок, безпека (краштести) цього не дасть ні одне авто зі списку. Знайомий півроку тому взяв Audi Q3 Premium Plus 2020 року, Маzda в комплектації Turbo Premium напакована цікавіше, при різниці в 10тис. вічнозелених.
А Опелек Grandland цікавий, що в них по двигунам ходове, бензиновий 1.6 л на 180 к.с. чи 2.0 л дизель на 177 к.с. Акпп в них GM та що на Зінці?
Я ж тобі казав - бери дволітровий. АКПП Айсін 8-ст. на всіх дизельних зараз, на доресті міг бути Айсін 6-ст. З бензинових жоден не вартий уваги.
До речі, 3008 першого покоління, саме дволітровий, вартий уваги, тільки зовнішність своєрідна, зате ціна демократична. Там також нормальний Айсін з цим двигуном. Правда, їх у нас ще треба пошукати, бо в Україні вони переважно продавалися з дизелем 1.6, а він з роботом. Про бензинові не будемо, бо то сумнозвісний Прінс. У Арахіса була машина в цьому кузові, не пам'ятаю з яким двигуном.
Товариш взяв Тракс для батька, дорест., щоправда пробіг невеличкий в р-ні 55тис., поки не жалкує, хоча я не є прихильником Chevrolet.
А в Оклахомі є тітка, яка на Елантрі 2013 року проїхала мільйон миль за п'ять років, при тому, що на цьому поколінні Елантри немає жодної моделі двигуна, яку не задирає, у КПавера можеш пошукати про її двигуни. Просто вона працює в доставці у сільській місцевості, їздить між фермами, проїжджала на ній 548 миль на день, двигун завжди прогрітий, холодний пуск раз на день, пробок немає, ганяти, очевидно, не схильна, переважно стабільні обороти. Двигун і АКПП оригінальні.
Там, крім Павершифта багато що мінялося, але сам Павершифт пройшов більш як півмільйона км на оригінальному зчепленні. Це привід купити машину з Павершифтом, особливо з пробігом після 100, а то і під 200 ткм? Для мене - ні, але люди різні.
В мене 1.4-литровый турбо двигун LUV, з чугунним блоком , той що на 138 - 140 к.с. Encore 1 (GMT165) 2012 - 2020
Chevrolet Cruze 1 (J300) 2010 - 2015
Sonic 1 (T300) 2011 - 2020
Trax 1 (U200) 2013 - 2020
Воно тобі треба? Таких відео на ютубі повно. Причому, ці люди їх бачили море, на відміну від "ікспердів-практиків", які їх бачили три штуки з невідомими тобі умовами експлуатації, плюс ще скількись з пробігом до 120 ткм. Будуть тобі розповідати про "третій в ряду по залізу", очевидно маючи на увазі третє покоління сімейства двигунів GM Family 0, тільки забувши тобі розповісти, що у перших двох поколіннях не було ні турбіни, ні такого крутного моменту, тому і пішло на певному етапі щось не так. Про те, що 1.4Т (LE2), який стояв на Анкорах з 16 року і Траксах з 21 - це сімейство GM SGE, а не Family 0, він і не чув ніколи, а LSPI хіба що погуглив після того як я написав. Зате із задоволенням тобі розповість про машини "пральні і німецькі", але при цьому "ВАГ не счітаєтся".
А що, СХ-30 виходить гарно по ціні? Якось на бідфаксі ціни на них на мене не справили враження помірних. Правда, я більше року назад дивився.
А що, СХ-30 виходить гарно по ціні? Якось на бідфаксі ціни на них на мене не справили враження помірних. Правда, я більше року назад дивився.
Базову S з пакетами Select та Preferred можливо до 4.5 відіграти Carbon Edition, Premium: до 5.5-6 Тurbo, Turbo Premium, Turbo Premium Plus 6-6.5 на виході, в Україні, ціна буде залежати від того через кого доставляєш, скільки ремонту, на скільки розумієшся де та в кого купувати запчастини, розцінки авто майстра.
як вважаєш, на скільки тут ремонту, при умові що позаду балка?
Приколюєшся? По фото та відео не діагностую. Це до диванних ікспердів
Власне балка де?
Останній позашляховик, з незначними пошкодженнями, витягнути в розвал-сходження не змогли. Лонжерон скрутило безнадійно. Ще на одному візуально ціла частина підвіски протилежна стороні удару теж пішла на заміну. Несподівано. Разом з редуктором, та карданом. Півосі дивним чином не постраждали.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Авто:Opel Omega B 2.0 16v
Opel Zafira B 1.9 CDTI AT
Регистрация:15.07.2015
Опубликовано 30 Сентябрь 2024 - 20:40
Пливе Енкор 2018-го року по щильду. Тут стане 9050 без ремонту. По ремонту буде крило + пофарбувати(крило від мокки 3000 грн + малярка). Двері порихтувати + малярка і передня ходовка по діагностиці. 11-12 то вже оверпрайс за енкор
Пливе Енкор 2018-го року по щильду. Тут стане 9050 без ремонту. По ремонту буде крило + пофарбувати(крило від мокки 3000 грн + малярка). Двері порихтувати + малярка і передня ходовка по діагностиці. 11-12 то вже оверпрайс за енкор
Пливе Енкор 2018-го року по щильду. Тут стане 9050 без ремонту. По ремонту буде крило + пофарбувати(крило від мокки 3000 грн + малярка). Двері порихтувати + малярка і передня ходовка по діагностиці. 11-12 то вже оверпрайс за енкор
Когда с запчастями беда даже в Польше, результат ремонта зависит от кол-вообще шпакла(