Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Subaru Forester I или Mitsubishi Outlander I?выбор паркетника


  • Для того щоб відповісти, спочатку зайдіть на форум
59 відповідей в темі

#36
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 17100
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубліковано 06 вересень 2018 - 19:09

 Я тоже засомневался , ведь перевые Форестеры увидели свет еще в середине девяностых .

 Но , как я понял , деньги жмут . Можно расширить круг , смотреть Туссон , Рав4 второгопоколения , Витару ., та и Санта Фе первая тоже нормально.


  • 0
Реклама в подписи запрещена

#37
Blekster

Blekster

    Житель

    • Сообщений 176
  • Имя:Пешеход
  •  
  • Регистрация: 26.12.2011

Опубліковано 07 вересень 2018 - 08:54

На Шкода форуме продаётся турбо Аут(2.0 4g63), от первого власныка, живой. Как по мне то компромис практичность и удовольствие, по сравнению с овощными атмосферниками, при одинаковом +/- расходе и обслуге
  • 0

#38
igorokkk

igorokkk

    Авторитет

    • Сообщений 1863
  • Имя:Ігор
  • Город:Рівне
  • Авто:була АmеgAБ,
    4wd
  •  
  • Регистрация: 16.11.2013

Опубліковано 07 вересень 2018 - 13:20

 при одинаковом +/- расходе и обслуге

тільки регламент заміни жиж майже в два раза скорочений.


  • 0

#39
Blekster

Blekster

    Житель

    • Сообщений 176
  • Имя:Пешеход
  •  
  • Регистрация: 26.12.2011

Опубліковано 07 вересень 2018 - 20:38

тільки регламент заміни жиж майже в два раза скорочений.

Ну здесь видимо с расчетом постоянного жогова, для которого создавалось это авто, а если ездить в гражданских рамках то вряд-ли это необходимо
  • 0

#40
O.Fisher

O.Fisher

    Авторитет

    • Сообщений 932
  • Возраст: 46
  • Имя:Олег
  • Город:г.Киев
  • Авто:Vectra A, C20NE, 1992 = Seat Toledo 1.6 SW
  •  
  • Регистрация: 03.08.2007

Опубліковано 13 вересень 2018 - 16:43

Полгода назад тоже рассматривал эти варианты на меху. Аут исключил ввиду меньшего багажника и расхода. 2,0 не едет и расход 14л (на газу), а 2,4л едет но расход 17л (на газу). Брал бы 2го Форя 2,0 атмо на меху, на нем реально можно укладываться в 10-11л газа, большой багажник и внешне приятней. ИМХО


  • 0
Не учите меня жить, лучше помогите материально (с)

#41
Benificar

Benificar

    Авторитет

    • Сообщений 1465
  • Возраст: 34
  • Имя:Андрей
  • Авто:Opel Vectra C '04 2.2
  •  
  • Регистрация: 01.06.2017

Опубліковано 13 вересень 2018 - 16:49

Полгода назад тоже рассматривал эти варианты на меху. Аут исключил ввиду меньшего багажника и расхода. 2,0 не едет и расход 14л (на газу), а 2,4л едет но расход 17л (на газу). Брал бы 2го Форя 2,0 атмо на меху, на нем реально можно укладываться в 10-11л газа, большой багажник и внешне приятней. ИМХО

Спс, учту.

Что реально атмо Аут и Форь 2х литровые с такой разницей в расходе???


  • 0

#42
igorokkk

igorokkk

    Авторитет

    • Сообщений 1863
  • Имя:Ігор
  • Город:Рівне
  • Авто:була АmеgAБ,
    4wd
  •  
  • Регистрация: 16.11.2013

Опубліковано 13 вересень 2018 - 19:13

2.0 аут не їде? тут залежності з чим порівнювати. Для середнього статистичного водія за очі вистачає. Звичайно не для гонок. 14л це мабуть потолок по місту зимою де середя швидкість максимум до 20км/год. Про вартість і якість обслуги на переферії тут і говорити нема про що. Якщо форик 11л газу споживає по місту то це 8.5л бензину получається що це самий економний кросовок з ппп. Ну і бюджет за форик значно вищий через те що він свіжіщий. Аут 2.4 їде неособо жвавіше но тяне з низів приємно. Мабуть через старий автомат така прожора. Автору треба самому проїхатись і для себе зробити висновки

Виправлено: igorokkk, 13 вересень 2018 - 19:16

  • 0

#43
wiking

wiking

    Частый гость

    • Сообщений 14
  • Имя:Віктор
  • Авто:Golf Variant CUP TDI
  •  
  • Регистрация: 22.09.2018

Опубліковано 04 жовтень 2018 - 07:45

Форестер не брати дизель, а бензинку можна, якщо розхід не лякає. Недавно колега з Німеччини пригнав Аутлендер 2,3 дизел механіка, 2,3 двигун. То розхід 7-8 літрів.Зате дуже динамічний. Я б віддав вибір Ауту.


  • 0

#44
igorokkk

igorokkk

    Авторитет

    • Сообщений 1863
  • Имя:Ігор
  • Город:Рівне
  • Авто:була АmеgAБ,
    4wd
  •  
  • Регистрация: 16.11.2013

Опубліковано 04 жовтень 2018 - 10:14

Форестер не брати дизель, а бензинку можна, якщо розхід не лякає. Недавно колега з Німеччини пригнав Аутлендер 2,3 дизел механіка, 2,3 двигун. То розхід 7-8 літрів.Зате дуже динамічний. Я б віддав вибір Ауту.

мова іде не про хл


  • 0

#45
DiM_MaS

DiM_MaS

    Авторитет

    • Сообщений 8509
  • Возраст: 39
  • Имя:Дима
  • Город:Сумы
  • Авто:ОВЦ2,2"лентяй пакет", Outlander 2.4 АКПП, HONDA CR-V
  •  
  • Регистрация: 23.12.2006

Опубліковано 04 жовтень 2018 - 10:31

wiking, там 2,2 насколько я помню пригнаные Ауты



#46
topran

topran

    Пастырь

    • Сообщений 419
  • Имя:Ruslan
  • Город:заПАРИЖье
  • Авто:Dacia Logan MCV
  •  
  • Регистрация: 19.12.2010

Опубліковано 04 жовтень 2018 - 10:51

Форестер не брати дизель

Це категорично чи є варіанти?


  • 0

#47
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 12677
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубліковано 04 жовтень 2018 - 16:48

Субарівські дизелі мають суперечливу репутацію. Але про них взагалі дуже мало відомо - так, чутки здалеку.


  • 0

#48
Тур

Тур

    Авторитет

    • Сообщений 1546
  • Имя:Bohdan
  • Авто:Opel Combo
  • Гос. номер:**6067**
  •  
  • Регистрация: 22.08.2013

Опубліковано 04 жовтень 2018 - 17:06

Субарівські дизелі мають суперечливу репутацію. Але про них взагалі дуже мало відомо - так, чутки здалеку.

Багато хто каже, що на дизельних бокстерах колінвал лопається. Я би навіть сказав, що є така думка...

Своїми ж очима я не бачив ні жодного лопнутого колінвала ні власника пробитого дизельного бокстера  :smile44: 

 

Тим часом заміна заднього ступичного підшипника і всіх сайлентів задньої підвіски Subaru Forester 2.0 XТ 04:

- комплект підшипника (підшипник і три сальника) 700 грн;

- сайленти (12 шт) 1400 грн;

- розвальні болти (2шт) і повздовжні ботли (2шт) 600 грн;

- пильник гранати внутрішній 250 грн.

Все виключно оригінал. Деякі позиції задля здешевлення довелося кілька тижнів почекати.

Плюс заміна рідин в редукторах, мастила ДВС і фільтрів.

Робота 1000 грн без розвалу.

Розвал-сход 400 грн

Ціни на роботи періферійні, може хтось і сам собі в гаражі то зробити зможе)

 

Пробіт авто 296 тискм. Вся задня частина ходовки стояла ще завод :sm302:


  • 0

#49
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 12677
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубліковано 04 жовтень 2018 - 17:11

Тур, а яке походження субарівського дизеля? Я так розумію, що він самостійної розробки. А він з нуля розроблявся, чи там в основі був якийсь відомий їхній бензиновий двигун?


  • 0

#50
Тур

Тур

    Авторитет

    • Сообщений 1546
  • Имя:Bohdan
  • Авто:Opel Combo
  • Гос. номер:**6067**
  •  
  • Регистрация: 22.08.2013

Опубліковано 04 жовтень 2018 - 17:16

Субару взагалі самовтійний автовиробник. Колонів нема, нікому не належить, ні ким не володіє...

Щось конструктивно схожого на субару вцілому я не бачив)))



IMG_3942.jpg


  • 0

#51
topran

topran

    Пастырь

    • Сообщений 419
  • Имя:Ruslan
  • Город:заПАРИЖье
  • Авто:Dacia Logan MCV
  •  
  • Регистрация: 19.12.2010

Опубліковано 04 жовтень 2018 - 17:31

и там в основі був якийсь відомий їхній бензиновий двигун?

Скоріш за все. Там є проблема - розбива в друзки колінвал. Великі навантаження для двигуна такого розміру. Але начебто проблема з переходом на Евро 5 була вирішена. Але достовірно так і не відомо, чи стикаються дизельні субаристи з проблемою колінвала з 2010-го року чи ні. Все таки дизель для повного приводу - це гарна річ

Опосередковано можна судити, що ця проблема таки залишилася. 


Виправлено: topran, 04 жовтень 2018 - 17:33

  • 0

#52
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 12677
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубліковано 04 жовтень 2018 - 17:40

Зрозуміло, цікаво.


  • 0

#53
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 17100
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубліковано 05 жовтень 2018 - 20:58

Субару взагалі самовтійний автовиробник. Колонів нема, нікому не належить, ні ким не володіє...

Щось конструктивно схожого на субару вцілому я не бачив)))

  Та було трошки . В девяностые были кой какие модели совместные с Сузуки , Джи Эм там небольшой долей владел  . Сейчас Тойота что то выкупила . Потому Аутбек и стал машиной американских домохозяек .

 Ноэто звание не упрек , а похвала . Много фирм хотели бы такого достичь . Автомобиль для домохозяек значит просторный , комфортный и беспроблемный .


  • 0
Реклама в подписи запрещена

#54
Тур

Тур

    Авторитет

    • Сообщений 1546
  • Имя:Bohdan
  • Авто:Opel Combo
  • Гос. номер:**6067**
  •  
  • Регистрация: 22.08.2013

Опубліковано 08 листопад 2018 - 14:23

Нушотам?)))


  • 0

#55
Alex Эвакуатор

Alex Эвакуатор

    Старый лис - мудрый лис! (даж ежели общипанный)

    • Сообщений 25696
  • Возраст: 54
  • Имя:А
  • Город:Киев
  • Авто:"превед з 90-х"(с)Мирык
  •  
  • Регистрация: 15.11.2003

Опубліковано 08 листопад 2018 - 14:34

Нушотам?)))
вброшу - соренто/санта фе 2.2 тди на 197 кобыл...  :blush:  :ad_new:  :smile44:  :smile284:

(О67)96О3171
(О93)2272О25

ТОЛЬКО эвакуатор!!!!!


#56
Benificar

Benificar

    Авторитет

    • Сообщений 1465
  • Возраст: 34
  • Имя:Андрей
  • Авто:Opel Vectra C '04 2.2
  •  
  • Регистрация: 01.06.2017

Опубліковано 08 листопад 2018 - 15:43

Нушотам?)))


Другая проблема, не до машин(
  • 0

#57
ШВАРЦ

ШВАРЦ

    Авторитет

    • Сообщений 36510
  • Возраст: 61
  • Имя:Сергей
  • Город:Харьков
  • Авто:Megan RS
  •  
  • Регистрация: 03.09.2007

Опубліковано 27 серпень 2020 - 08:38

Форестер не брати дизель, а бензинку можна, якщо розхід не лякає.
Что там с дизелем ? Вот такая машина https://auto.ria.com...r_26877079.html

https://auto.ria.com...r_27727149.html



Субарівські дизелі мають суперечливу репутацію. Але про них взагалі дуже мало відомо - так, чутки здалеку.

Время прошло много, но инфы не намного больше. Маховик, муфта генератора... Но сам дизель после 10 г.в. без негатива. До 2010 ломались коленвалы.


  • 0

dcbac9fda97ft.jpg


#58
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 12677
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубліковано 27 серпень 2020 - 14:27

Время прошло много, но инфы не намного больше. Маховик, муфта генератора... Но сам дизель после 10 г.в. без негатива. До 2010 ломались коленвалы.

 

Цікаво. Бачив у Німеччині (в енторнеті) у продажу дизельний Аутбек: https://suchen.mobil...em&id=306251584

Сподобався.


  • 0

#59
ШВАРЦ

ШВАРЦ

    Авторитет

    • Сообщений 36510
  • Возраст: 61
  • Имя:Сергей
  • Город:Харьков
  • Авто:Megan RS
  •  
  • Регистрация: 03.09.2007

Опубліковано 27 серпень 2020 - 14:42

Аутбек
Легасси Аутбек и Аутбэк чем то отличаются ?

Сподобався.
Там 9-й год.

дизель после 10 г.в. без негатива. До 2010 ломались коленвалы.

  • 0

dcbac9fda97ft.jpg


#60
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 12677
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубліковано 27 серпень 2020 - 16:03

Легасси Аутбек и Аутбэк чем то отличаются ?

Наскільки я знаю, Аутбек відпав від Легасі і став самостійною моделлю у 2009 році, вже в наступному поколінні. До того вони називалися Легасі Аутбек.

Можливо, за межами європейського ринку називалися інакше, не цікавився. Думаю, технічно це одна модель.


  • 0




1 користувачів дивляться цю тему

0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих