Перейти к содержимому


Реклама









Фото

лямбда зонд і помилка P0130


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
68 ответов в теме

#36
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27402
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 25 Октябрь 2018 - 19:32

сновний критерій, щоб заглохла - холодний мотор

може це момент коли повинно спрацювати ГБО?


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#37
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15099
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 25 Октябрь 2018 - 20:05

може це момент коли повинно спрацювати ГБО?

Так оно ж в этот момент отключено физически и программной команды на включение нет. Если подсос  через ГБО, то он присутствует с самого старта. Что меняет  достижение двигателем температуры включения ГБО?


  • 0

#38
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27402
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 25 Октябрь 2018 - 20:57

Так оно ж в этот момент отключено физически и программной команды на включение нет.

Перечитав ще раз тему.Складається враження,що просто перекритий газ і не відключений ЕБК ГБО.

Чи не може вона глохнути з-за того,що ЕБК ГБО вирубає паливні форсунки по температурі переходу на ГБО.


Изменено: Юстас, 25 Октябрь 2018 - 20:58

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#39
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15099
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 25 Октябрь 2018 - 21:14

Чи не може вона глохнути з-за того,що ЕБК ГБО вирубає паливні форсунки по температурі переходу на ГБО.

Так потом с горем пополам, но заводится и работает на бензе. Пару дней ТС  ездил на бензине с перекрытым газом...

В принципе вытащить предохранитель питания мозгов ГБО - минутное дело, почему бы и не проверить... а вдруг...


  • 0

#40
vlad9201

vlad9201

    Авторитет

    • Сообщений 29956
  • Имя:Володимир
  •  
  • Регистрация: 17.11.2006

Опубликовано 25 Октябрь 2018 - 21:39

Чи не може вона глохнути з-за того,що ЕБК ГБО вирубає паливні форсунки по температурі переходу на ГБО.

Це легко перевірити зворотнім способом: не задіювати бенз, а покататись через аварійний запуск з газу. 

 

В мене, чомусь, крутяться в голові недавні мої трабли, з якими ти морочився: запуск на холодну - важко і з перегазовкою, на холостих провал до вимкнення двигуна, під нагрузкою на передачі - чисто і чітко, на прогрітому - ХХ нестабільний, але не глохла.


Изменено: vlad9201, 25 Октябрь 2018 - 21:43

А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)

 

... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...

Спойлер

 


#41
Japetto

Japetto

    Частый гость

    • Сообщений 45
  • Имя:Александр
  • Авто:Astra H Hatchback
  •  
  • Регистрация: 23.05.2012

Опубликовано 26 Октябрь 2018 - 07:40

Це легко перевірити зворотнім способом: не задіювати бенз, а покататись через аварійний запуск з газу. 
 
В мене, чомусь, крутяться в голові недавні мої трабли, з якими ти морочився: запуск на холодну - важко і з перегазовкою, на холостих провал до вимкнення двигуна, під нагрузкою на передачі - чисто і чітко, на прогрітому - ХХ нестабільний, але не глохла.


І де була проблема??? Хоч бери і знімай відео мого ранішнього «квесту» з машиною, а то я вже замучився пояснювати проблему, скоро віршом буду розказувати)))

може це момент коли повинно спрацювати ГБО?


Ні, на нейтральній вона не заглохне ні на бензині ні на газі, а от як газонути до 4-5 тис обертів, то заглохне, або на холодній, скажімо розігнати до 3 тис обертів на 2-ій, вижати зчеплення і стрілка тахометра замість того щоб зупинитись на 900 обертах, палає на 0 і глохне, після цього починається насильство над стартером...
  • 0

#42
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15099
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 26 Октябрь 2018 - 08:30

Ні, на нейтральній вона не заглохне ні на бензині ні на газі, а от як газонути до 4-5 тис обертів, то заглохне, або на холодній,

Ну вот интересные подробности выясняются... До віршів ще як до Києва рачки...

 

Учитывая зависимость траблы от параметра нагрузки, настоятельно  советую обратить внимание на  поведение МАР-сенсора от холодного до прогретого состояния. И то же самое - по датчику температуры ОЖ. Именно на  вменяемость  их характеристик...


Изменено: Andre_71, 26 Октябрь 2018 - 08:34

  • 0

#43
vlad9201

vlad9201

    Авторитет

    • Сообщений 29956
  • Имя:Володимир
  •  
  • Регистрация: 17.11.2006

Опубликовано 26 Октябрь 2018 - 10:01

І де була проблема???

Чесно, не знаю, однозначно.

Вимкнули ГБО, наскільки можна було стабілізували на бензині. Перевірив ГБО, замінив свічки на спеціальні газ/бензин. Ніби як стало краще, але буквально на короткий час. А потім в якийсь прекрасний момент простріл в глушак і все прекрасно. Щось душило на впуску/випуску, але як це перевірити - я не знаю. Підозрюю, що ставлять манометр замість лямбд і міряють тиск. 



Ні, на нейтральній вона не заглохне ні на бензині ні на газі, а от як газонути до 4-5 тис обертів, то заглохне

А в мене як раз ХХ не тримався, падав нижче 500, якщо я не встигав перегазовкою перехопити, і глохла. Ну або хрюкала вверх-вниз від 500 до 800 на холостому, але втримувалась. А під нагрузкою - як годинник.


А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)

 

... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...

Спойлер

 


#44
Japetto

Japetto

    Частый гость

    • Сообщений 45
  • Имя:Александр
  • Авто:Astra H Hatchback
  •  
  • Регистрация: 23.05.2012

Опубликовано 26 Октябрь 2018 - 14:21

Ну вот интересные подробности выясняются... До віршів ще як до Києва рачки...
 
Учитывая зависимость траблы от параметра нагрузки, настоятельно  советую обратить внимание на  поведение МАР-сенсора от холодного до прогретого состояния. И то же самое - по датчику температуры ОЖ. Именно на  вменяемость  их характеристик...


На OLX є op-com 1.70 за 500 грн цього сканера хватає?
  • 0

#45
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15099
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 26 Октябрь 2018 - 17:33

На OLX є op-com 1.70 за 500 грн цього сканера хватає?

Даже ELM-а за 150 грн хватит... оп-кома - с головой


  • 0

#46
Japetto

Japetto

    Частый гость

    • Сообщений 45
  • Имя:Александр
  • Авто:Astra H Hatchback
  •  
  • Регистрация: 23.05.2012

Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 12:15

Даже ELM-а за 150 грн хватит... оп-кома - с головой


Тоді ще 1 питання, що краще взяти ELM Vgate WiFi (там по вайфаб до андроїд чи айфона можна підєднати) чи OP-com 1. 7 по шнурку до ноутбука. Ціна майже одинакова. Хто має досвід, підскажіть...
  • 0

#47
Japetto

Japetto

    Частый гость

    • Сообщений 45
  • Имя:Александр
  • Авто:Astra H Hatchback
  •  
  • Регистрация: 23.05.2012

Опубликовано 31 Октябрь 2018 - 20:46

Якщо в мене графа «MAF” не міняється, це може означати, що маф сенсор не працює??? Чи то розділ для «воздухоміра» якого в Z16XER немає?

Ост скан з elm

Хоча через програму Torque бачу що тиск міняється при газуванні. Виходить МАП сенсор робочий?

Прикрепленные файлы:


  • 0

#48
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15099
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 31 Октябрь 2018 - 21:36

Якщо в мене графа «MAF” не міняється, це може означати, що маф сенсор не працює???

Та объясняли уже : не працює, бо нема його. МАР у тебя

intake manifold pressure переключи на кПа, чтоб понятнее было

 

 

Если 4,9 psi (27 кПа) -  на 62*с на х.х., то это +\-нормально. На заглушенном глянь. Должно быть 100кПа (14,5 psi). И на холодную проверь этот параметр


Изменено: Andre_71, 31 Октябрь 2018 - 21:46

  • 0

#49
Japetto

Japetto

    Частый гость

    • Сообщений 45
  • Имя:Александр
  • Авто:Astra H Hatchback
  •  
  • Регистрация: 23.05.2012

Опубликовано 01 Ноябрь 2018 - 11:56

Ось холодний старт

https://youtu.be/h2sCl60tX5E
  • 0

#50
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15099
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 01 Ноябрь 2018 - 15:33

Та не  сильно он холодный - обороты хх - 700

На заглушенном в пределах допустимого. Где территориально авто?


  • 0

#51
Japetto

Japetto

    Частый гость

    • Сообщений 45
  • Имя:Александр
  • Авто:Astra H Hatchback
  •  
  • Регистрация: 23.05.2012

Опубликовано 01 Ноябрь 2018 - 15:40

Та не  сильно он холодный - обороты хх - 700
На заглушенном в пределах допустимого. Где территориально авто?

Тернопіль
Сьогодні ще мають почистити егр, ремні поміняти, масло в коробці)
  • 0

#52
Japetto

Japetto

    Частый гость

    • Сообщений 45
  • Имя:Александр
  • Авто:Astra H Hatchback
  •  
  • Регистрация: 23.05.2012

Опубликовано 02 Ноябрь 2018 - 11:25

Одним словом, зняв майстр акумулятор, подивився, каже, що егр в моторі Z16XER немає, є щось у випускному колекторі, і щоб то почистити, потрібно мотор знімати. Чи так це?

Одним словом, зняв майстр акумулятор, подивився, каже, що егр в моторі Z16XER немає, є щось у випускному колекторі, і щоб то почистити, потрібно мотор знімати. Чи так це?
  • 0

#53
Japetto

Japetto

    Частый гость

    • Сообщений 45
  • Имя:Александр
  • Авто:Astra H Hatchback
  •  
  • Регистрация: 23.05.2012

Опубликовано 17 Ноябрь 2018 - 14:26

Одним словом, завіз до наступних майстрів...

Було діагностовано високий тиск масла (9 бар) при нормі 2,5 бар!

Сказали масляний насос...

запропоновано промити плунжера (шось типу того, я не механік, вибачайте, може що не правильно зрозумів)..

промили.... манометр всеодно показує 5 бар

було сказано шукати б.у. масляний насос, бо новий 20000 грн

чи так це?


  • 0

#54
Japetto

Japetto

    Частый гость

    • Сообщений 45
  • Имя:Александр
  • Авто:Astra H Hatchback
  •  
  • Регистрация: 23.05.2012

Опубликовано 17 Ноябрь 2018 - 15:19

Прикрепленный файл  oil pump.jpg   93,8К   10 раз скачано

що скажете про такий варіант???

чи краще б.у???


  • 0

#55
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15099
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 17 Ноябрь 2018 - 15:52

зняв майстр акумулятор, подивився, каже, що егр в моторі Z16XER немає, є щось у випускному колекторі, і щоб то почистити, потрібно мотор знімати. Чи так це?

Ну ЕГРА в XER-ах действительно нет, а вот что там такое в выпускном коллекторе он нашёл - аж интересно...

 

 

Сказали масляний насос...

А как с  сабжевой траблой связано - не сказали?


  • 0

#56
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48831
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 17 Ноябрь 2018 - 18:51

А как с  сабжевой траблой связано - не сказали?
Тоже интересно.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#57
Japetto

Japetto

    Частый гость

    • Сообщений 45
  • Имя:Александр
  • Авто:Astra H Hatchback
  •  
  • Регистрация: 23.05.2012

Опубликовано 17 Ноябрь 2018 - 22:11

Я дуже не вникав, але запевнили, що проблема в тому насосі і що новий точно вирішить проблему, вони щось там говорили що через той надмірний тиск відкривається більше гідрокомпенсаторів (я не впевнений, я не автомайстр, може шось наплутав). Як це вирішить проблему, обовязково відпишусь...
  • 0

#58
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15099
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 17 Ноябрь 2018 - 22:17

вони щось там говорили що через той надмірний тиск відкривається більше гідрокомпенсаторів

В XERах нет гидрокомпенсаторов... Може в фазорегуляторах?


  • 0

#59
Japetto

Japetto

    Частый гость

    • Сообщений 45
  • Имя:Александр
  • Авто:Astra H Hatchback
  •  
  • Регистрация: 23.05.2012

Опубликовано 26 Ноябрь 2018 - 17:58

Дійсно, не взаємозв‘язано. Поміняли масляний насос, день поїздила нормально, помив мотор знизу, щоб подивитись чи масло не тече після заміни. Сьогодні їхати дивитись чи не тече масло, ставити защіту, знов те саме, заглохла холодна при рушанні, важко завелась!!! Ех... сил не має, віддав на те СТО назад, хай дальше розбираються...
  • 0

#60
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15099
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 26 Ноябрь 2018 - 20:45

Якась цікава закономірність: машина після будь-якого ремонту(чи то заміна лямбди, чи то заміна маслонасоса) нормально працює один день...

Може постійної уваги потребує? Вона ж дєвачка... :sm13_:


  • 0

#61
Japetto

Japetto

    Частый гость

    • Сообщений 45
  • Имя:Александр
  • Авто:Astra H Hatchback
  •  
  • Регистрация: 23.05.2012

Опубликовано 27 Ноябрь 2018 - 10:07

Ну, хоче якогось дорогого подарку, чи преміальної мийки))) (я до речі, трохи забобонний, такшо метод з миттям вже пробував, не помагає). Я вот думаю, може то ті фазорегулятори? 2 рази вона нормально день працювала - при заміні недавно ремнів грм, і 2ий раз коли міняли маслонасос (також знімали ремні грм). Жалко, що гроші, час іде, а толку немає
  • 0

#62
urevich13

urevich13

    Дока

    • Сообщений 633
  • Возраст: 57
  • Имя:Сергей
  • Город:Луцк
  • Авто:Vectra C 2007г Z22SE, 5МКП
  •  
  • Регистрация: 14.10.2010

Опубликовано 27 Ноябрь 2018 - 11:46

Як варіант, каталізатор може доживати свій час, в мене коли він помирав, то теж були не стабільні обороти і глохла на холостому ходу, смерділо з вихлопа і також глохла при переході на нейтральну. Якщо є можливість, то можна через отвір першої лямбди подивитись його стан, може він вже сплавився весь і нема куди вихлопу діватись і він давить мотор.


  • 0

#63
Japetto

Japetto

    Частый гость

    • Сообщений 45
  • Имя:Александр
  • Авто:Astra H Hatchback
  •  
  • Регистрация: 23.05.2012

Опубликовано 27 Ноябрь 2018 - 14:25

Як варіант, каталізатор може доживати свій час, в мене коли він помирав, то теж були не стабільні обороти і глохла на холостому ходу, смерділо з вихлопа і також глохла при переході на нейтральну. Якщо є можливість, то можна через отвір першої лямбди подивитись його стан, може він вже сплавився весь і нема куди вихлопу діватись і він давить мотор.

Ок, думки вголос!
в принципі ознаки є, вчора машина була дуже вяла, як ніби з 2тонним прицепом), прогрілась, десь через кілометр-два їзди - ривок вже був нормальний. Тоді чому немає помилок від 2гого лямбди зонда?
Я вже викинув дуже велику суму на ремонт, тепер 7раз думаю, а тоді міняю, вибиваю каталізатори і тд)

Чи може машина глохнути на холодну від каталізатора, і на прогрітій жодної проблеми?
  • 0

#64
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15099
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 27 Ноябрь 2018 - 16:02

Чи може машина глохнути на холодну від каталізатора, і на прогрітій жодної проблеми?

Нет.

С забитым катом на холостых будет работать более\менее нормально, на оборотах - давиться...


  • 0

#65
Japetto

Japetto

    Частый гость

    • Сообщений 45
  • Имя:Александр
  • Авто:Astra H Hatchback
  •  
  • Регистрация: 23.05.2012

Опубликовано 28 Ноябрь 2018 - 10:50

Майстр сказав, що коли знімав колектор, то оглядав каталізатор, нормальний! Приїхав я до них, завели холодну машину, без проблем... газанув двічі на нейтральній до 4-5 тис обороті, стрілка впала на 0, заглохла, після того довго заводив (десь 20 секунд), каже майстр що в цей момент пропадає компресія, може фазорегулятори... будуть дивитись...
  • 0

#66
urevich13

urevich13

    Дока

    • Сообщений 633
  • Возраст: 57
  • Имя:Сергей
  • Город:Луцк
  • Авто:Vectra C 2007г Z22SE, 5МКП
  •  
  • Регистрация: 14.10.2010

Опубликовано 30 Ноябрь 2018 - 17:08

Майстр сказав, що коли знімав колектор, то оглядав каталізатор, нормальний!

У вас катколлектор? він знизу дивився? де вже труба починається? там він буде нормальний, а верхня частина може бути розплавлена. Зверху можна побачити тільки через отвір першої лямби і то частково, якщо у вас катколектор.


  • 0

#67
Japetto

Japetto

    Частый гость

    • Сообщений 45
  • Имя:Александр
  • Авто:Astra H Hatchback
  •  
  • Регистрация: 23.05.2012

Опубликовано 02 Декабрь 2018 - 15:48

Доброго дня! Дякую всім форумчанам за допомогу. Таке враження, що проблему вирішено, аж боюсь наврочити. Тьфу-тьфу-тьфу. Майстр відрегулював клапана, шліфувались стаканчики (якщо не помиляюсь). Десь на форумах прочитав, що даний мотор потребує регулювання клапанів раз на 150 тис пробігу, це якщо їздити тільки на бензині. Якщо на газу - то раз на 30 тис треба до клапанів дивитись. Це через те, що немає гідрокомпенсаторів в даних моторах...
  • 0

#68
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15099
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 02 Декабрь 2018 - 16:33

Таке враження, що проблему вирішено, аж боюсь наврочити. Тьфу-тьфу-тьфу. Майстр відрегулював клапана, шліфувались стаканчики (якщо не помиляюсь).
Тобто  проблема вирішена регулюванням клапанів? Чи ще шось робилось з мотором?
  • 0

#69
Japetto

Japetto

    Частый гость

    • Сообщений 45
  • Имя:Александр
  • Авто:Astra H Hatchback
  •  
  • Регистрация: 23.05.2012

Опубликовано 02 Декабрь 2018 - 22:27

Так, спочатку поміняли масляний насос + прокладки теплообінника (високий тиск масла по манометру + текло масло з-під теплообінника) - це не дало результату. Тоді поміряли зазори клапанів, після чого їх відрегулювали, шліфуючи ті стаканчики, якщо я правильно зрозумів. Два дні - тьфу-тьфу-тьфу!
  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых