сновний критерій, щоб заглохла - холодний мотор
може це момент коли повинно спрацювати ГБО?
Опубликовано 25 Октябрь 2018 - 19:32
сновний критерій, щоб заглохла - холодний мотор
може це момент коли повинно спрацювати ГБО?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 25 Октябрь 2018 - 20:57
Так оно ж в этот момент отключено физически и программной команды на включение нет.
Перечитав ще раз тему.Складається враження,що просто перекритий газ і не відключений ЕБК ГБО.
Чи не може вона глохнути з-за того,що ЕБК ГБО вирубає паливні форсунки по температурі переходу на ГБО.
Изменено: Юстас, 25 Октябрь 2018 - 20:58
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 25 Октябрь 2018 - 21:14
Чи не може вона глохнути з-за того,що ЕБК ГБО вирубає паливні форсунки по температурі переходу на ГБО.
Так потом с горем пополам, но заводится и работает на бензе. Пару дней ТС ездил на бензине с перекрытым газом...
В принципе вытащить предохранитель питания мозгов ГБО - минутное дело, почему бы и не проверить... а вдруг...
Опубликовано 25 Октябрь 2018 - 21:39
Чи не може вона глохнути з-за того,що ЕБК ГБО вирубає паливні форсунки по температурі переходу на ГБО.
Це легко перевірити зворотнім способом: не задіювати бенз, а покататись через аварійний запуск з газу.
В мене, чомусь, крутяться в голові недавні мої трабли, з якими ти морочився: запуск на холодну - важко і з перегазовкою, на холостих провал до вимкнення двигуна, під нагрузкою на передачі - чисто і чітко, на прогрітому - ХХ нестабільний, але не глохла.
Изменено: vlad9201, 25 Октябрь 2018 - 21:43
А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)
... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...
Опубликовано 26 Октябрь 2018 - 07:40
Це легко перевірити зворотнім способом: не задіювати бенз, а покататись через аварійний запуск з газу.
В мене, чомусь, крутяться в голові недавні мої трабли, з якими ти морочився: запуск на холодну - важко і з перегазовкою, на холостих провал до вимкнення двигуна, під нагрузкою на передачі - чисто і чітко, на прогрітому - ХХ нестабільний, але не глохла.
може це момент коли повинно спрацювати ГБО?
Опубликовано 26 Октябрь 2018 - 08:30
Ні, на нейтральній вона не заглохне ні на бензині ні на газі, а от як газонути до 4-5 тис обертів, то заглохне, або на холодній,
Ну вот интересные подробности выясняются... До віршів ще як до Києва рачки...
Учитывая зависимость траблы от параметра нагрузки, настоятельно советую обратить внимание на поведение МАР-сенсора от холодного до прогретого состояния. И то же самое - по датчику температуры ОЖ. Именно на вменяемость их характеристик...
Изменено: Andre_71, 26 Октябрь 2018 - 08:34
Опубликовано 26 Октябрь 2018 - 10:01
І де була проблема???
Чесно, не знаю, однозначно.
Вимкнули ГБО, наскільки можна було стабілізували на бензині. Перевірив ГБО, замінив свічки на спеціальні газ/бензин. Ніби як стало краще, але буквально на короткий час. А потім в якийсь прекрасний момент простріл в глушак і все прекрасно. Щось душило на впуску/випуску, але як це перевірити - я не знаю. Підозрюю, що ставлять манометр замість лямбд і міряють тиск.
Ні, на нейтральній вона не заглохне ні на бензині ні на газі, а от як газонути до 4-5 тис обертів, то заглохне
А в мене як раз ХХ не тримався, падав нижче 500, якщо я не встигав перегазовкою перехопити, і глохла. Ну або хрюкала вверх-вниз від 500 до 800 на холостому, але втримувалась. А під нагрузкою - як годинник.
А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)
... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...
Опубликовано 26 Октябрь 2018 - 14:21
Ну вот интересные подробности выясняются... До віршів ще як до Києва рачки...
Учитывая зависимость траблы от параметра нагрузки, настоятельно советую обратить внимание на поведение МАР-сенсора от холодного до прогретого состояния. И то же самое - по датчику температуры ОЖ. Именно на вменяемость их характеристик...
Опубликовано 31 Октябрь 2018 - 20:46
Опубликовано 31 Октябрь 2018 - 21:36
Якщо в мене графа «MAF” не міняється, це може означати, що маф сенсор не працює???
Та объясняли уже : не працює, бо нема його. МАР у тебя
intake manifold pressure переключи на кПа, чтоб понятнее было
Если 4,9 psi (27 кПа) - на 62*с на х.х., то это +\-нормально. На заглушенном глянь. Должно быть 100кПа (14,5 psi). И на холодную проверь этот параметр
Изменено: Andre_71, 31 Октябрь 2018 - 21:46
Опубликовано 02 Ноябрь 2018 - 11:25
Опубликовано 17 Ноябрь 2018 - 14:26
Одним словом, завіз до наступних майстрів...
Було діагностовано високий тиск масла (9 бар) при нормі 2,5 бар!
Сказали масляний насос...
запропоновано промити плунжера (шось типу того, я не механік, вибачайте, може що не правильно зрозумів)..
промили.... манометр всеодно показує 5 бар
було сказано шукати б.у. масляний насос, бо новий 20000 грн
чи так це?
Опубликовано 17 Ноябрь 2018 - 15:19
Опубликовано 17 Ноябрь 2018 - 15:52
зняв майстр акумулятор, подивився, каже, що егр в моторі Z16XER немає, є щось у випускному колекторі, і щоб то почистити, потрібно мотор знімати. Чи так це?
Ну ЕГРА в XER-ах действительно нет, а вот что там такое в выпускном коллекторе он нашёл - аж интересно...
Сказали масляний насос...
А как с сабжевой траблой связано - не сказали?
Опубликовано 17 Ноябрь 2018 - 22:11
Опубликовано 26 Ноябрь 2018 - 17:58
Опубликовано 27 Ноябрь 2018 - 10:07
Опубликовано 27 Ноябрь 2018 - 11:46
Як варіант, каталізатор може доживати свій час, в мене коли він помирав, то теж були не стабільні обороти і глохла на холостому ходу, смерділо з вихлопа і також глохла при переході на нейтральну. Якщо є можливість, то можна через отвір першої лямбди подивитись його стан, може він вже сплавився весь і нема куди вихлопу діватись і він давить мотор.
Опубликовано 27 Ноябрь 2018 - 14:25
Ок, думки вголос!Як варіант, каталізатор може доживати свій час, в мене коли він помирав, то теж були не стабільні обороти і глохла на холостому ходу, смерділо з вихлопа і також глохла при переході на нейтральну. Якщо є можливість, то можна через отвір першої лямбди подивитись його стан, може він вже сплавився весь і нема куди вихлопу діватись і він давить мотор.
Опубликовано 28 Ноябрь 2018 - 10:50
Опубликовано 30 Ноябрь 2018 - 17:08
Майстр сказав, що коли знімав колектор, то оглядав каталізатор, нормальний!
У вас катколлектор? він знизу дивився? де вже труба починається? там він буде нормальний, а верхня частина може бути розплавлена. Зверху можна побачити тільки через отвір першої лямби і то частково, якщо у вас катколектор.
Опубликовано 02 Декабрь 2018 - 15:48
Опубликовано 02 Декабрь 2018 - 22:27
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых