До того моменту як купив ovb їздив 2 роки на кадеті. Відверто, ну дуже мертві машини стосовно стану кузову на теперішній час, тому і продав. Опель взагалі не розлядав для купівлі. Але сталося так, що мій знайомий 5 років як володів OVB, ну я думаю і гляну її, цікаво було насамперед стан по кузову. Коли загнав машинку на яму був дуже здивований станом (в порівнянні з кадетом 91 року небо і земля). Так і я став власником Вектри Б 1997 року з двигуном x16xel, пробіг по приборці 350000. З кадетом порівнювати не буду тут і все зрозуміло. Відразу були замінені задні "плавающі" і передні сайленти заднього продольного ричага. через 2000 км зробив висновок що моторчик їсть масло просто в неймовірній кількості. Почав читати про ці двигуни і зрозумів що в мене самий "крутий" двіжок, але я думаю я його поборю))). Скинув голову, зробив діагностику стану.... це пєчаль. Коліно під шліфовку, на циліндрах хону майже не залишилось (еліпс), по головці: направляючі роздолбані, клапана в пічалі. В звязку з тим що по грошам пока біда було прийнято рішення вкинути тільки кольца і мск, а капіталку вже буду робити по весні. Після заміни кілець пробіг 358.000, розхід масла грам 600 на 1000 (в порівнянні з тим що було це не погано, не потрібно дивуватись). По машинці ще зроблено: замінено опорний підшипник і опору передньої правої стійки, сама стійка ще жива, зроблено антикорозійку, відреставровані кріплення фар головного світла, куплені центровочні кільца під легкосплави. В планах замінити передні тормозні диски і залити нормальний антифриз (хочу HEPU G11 червоний). Впринципі машиною задоволений.
Доречі, може хтось підскаже гарного майстра який зможе зробити головку до x16xel по феншую, бажано в м. Вінниці.
Ну і фото.
ще на старих номерах