Изменено: Dmitriy 1984, 07 Март 2019 - 20:33
Реклама
Не актуально
#2
Опубликовано 05 Февраль 2019 - 10:24
хочу сразу что б мне ее продиагностировали,по потребности щаменили масло и тд.А зачем её диагностировать если машина едет? Диагностику нужно проводить для роботизированного сцепления. Нормальным диагностическим комплексом, как у http://www.opel-club...ser/13747-bank/ к примеру.
З.Ы. Масло в МКПП рассчитано на весь период эксплуатации и замене не подлежит.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#4
Опубликовано 05 Февраль 2019 - 11:23
Смотрел просто обзоры что может загорется F ошибка,счетки нужно менять...
Чтоб такого не было нужно делать адаптацию коробки, и подводится сцепление.
Рекомендую каждые 10 тыс. делать,
Щетки не нужно менять, бо вам так захотелось, не нужно лезть в изю от греха подальше, тем более тем, кто в ней не шарит.
Изменено: leonid9685, 05 Февраль 2019 - 11:25
#5
Опубликовано 05 Февраль 2019 - 11:34
Мужики,приобрел опель астра н с роботизированной коробкой передач и хочу сразу что б мне ее продиагностировали,по потребности щаменили масло и тд.
Кто в Киеве у нас таким занимается?
Я тобі скину каратєнечко що і як дивитись
Головне при огляді звернути увагу на Блок Керування Зчепленням.
Основні моменти:
-електричні роз'єми.
Повинні бути не побиті,не поламані.Заводська ізолента та упаковка жгута не пошкоджені.
-головний циліндр зчеплення.
Повинен бути сухим.Зовсім сухим!Якщо його стан вирізняється від всього БКЗ запотіванням це превед!Пуськає манжет-признак "заміни рідини шляхом продавлювання рідини під тиском 2атм").Розбирати-міняти манжет)
-корпус БКЗ.
Повинен бути дєвствєнним.Без потертостей,або слідів удару(дтп).Вєщь ніжна,скотського відношення не признає.
-мотор вижима головного циліндра зчеплення.
Має два підшипника.
Верхній(відкрити захисну кришку-оглянути на предмет іржі.Привентивно можна промазати.)При вижимі зчеплення не повинно бути звуків наче хто незмазані залізні ворота зачиняє/відчиняє.Заміна підшипника тільки!!! шляхом розкурочування корпуса БКЗ.
Нижній-міняється будь-яким рукожопом,вартує копійки
-Бачок з робочою(ДОТ4) рідиною.
Зніми АКБ.Під АКБ зніми площадку(3 болта М8).Знімаєш кришку бачка.Бажано побачити в бачку рідину.Бажано побачити її чистою.Грязна рідина не признак зносу,але признак того,що під кришку ніхто не зазирає.Понижений рівень рідини може свідчити як про знос зчеплення,так і про знос манжета головного циліндра зчеплення.
Олива в коробасі.Повинна бути світлогранатового кольору.ЇЇможе бути менше рівня,але вона повинна бути чистою,як сльоза)
ЗІКоробас може смикатись не зза зношеності диска зчеплення(мається на увазі товщина накладок),а з-за підпалу(та зміни властивостей)накладок і розбитості пружин на диску зчеплення.
туЗІ Для того щоб визначити стан ізітроніка ніякі Техи,ОПкоми не потрібні.
Це якщо каратєнєчко про ізітронік)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#7
Опубликовано 05 Февраль 2019 - 11:38
Смотрел просто обзоры что может загорется F ошибка,счетки нужно менять...
Просто что б не поехал я на дальнее растояние и потом не выдало мне ошибку...
Це по бажанню можна оглянути,щоб ти був певен-міняні щітки чи ні...Якщо ні,то на скільки ще їх хватить.
Dmitriy 1984,
Саме головне не повестись,що зчеплення можна продіагностувати якимось електричним "комплексом"...Стан зчеплення можна оприділити тільки демонтувавши його з двигуна.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#9
Опубликовано 05 Февраль 2019 - 12:16
А потом при пробеге 100тыс, выложи на стол 500уе
Знаю чувака,наїздив на Корсо Д изя-210тик...
Ще знаю чувака наїздив на АстроХа(на абсолютно новому зчепленні)5тик...
Все залежить від умов використання...Не тільки від частішої адаптації.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#11
Опубликовано 05 Февраль 2019 - 12:29
Смотрел просто обзоры что может загорется F ошибка,счетки нужно менять...
Просто что б не поехал я на дальнее растояние и потом не выдало мне ошибку...
Раньше 150 тысяч пробега это врядли. И потом, проблема со щетками решается немного проще - снимается резиновая заглушка и отверткой проворачиваете щетки, машина заводится икак миниму до СТО можно добраться.
Забивать себе голову информацией из обзоров не стоит лишний раз. Конкретной диагностики для щеток не придумали, их можно разве что снять, но тогдаи менят нужно сразу.
Чтоб такого не было нужно делать адаптацию коробки, и подводится сцепление.
Рекомендую каждые 10 тыс. делать,
Щетки не нужно менять, бо вам так захотелось, не нужно лезть в изю от греха подальше, тем более тем, кто в ней не шарит.
Откуда информация про каждые 10 тысяч, коробка адаптивная, она за день два все равно подстроится под Вашу манеру езды? смысл такой адаптации только деньги платить за нее?
#13
Опубликовано 05 Февраль 2019 - 12:54
Раньше 150 тысяч пробега это врядли.
Це навіть не середня температура по лікарні)
Знос щіток залежить тільки від умов використання зчеплення,а не від пробігу авто.
смысл такой адаптации только деньги платить за нее?
Адаптувати можна самому,наприклад опкомом.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#14
Опубликовано 05 Март 2019 - 18:37
народ, астра жтс 08г на изе совсем гуано, или может и поездить?
малому смотрю, вроде ухожена, 140 пробега, 1 владелец, 6200 отдаёт
вопросы:
1.если делать каждые 15 тык адаптацию - поездит, чи не?
2.сколько стоит замена сцепы?
3.сколько стоит замена актуатора, если вдруг шо?
4. что там ещё может сломаться и на какую сумму?
5. как проверить вменяемость переключений, на изе не ездил
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
#16
Опубликовано 05 Март 2019 - 19:52
сенкс, если с продавцом договоримся о цене, то перед проверкой корча воспользуюсь твоим предложением
но в двух словах, что происходит не со слишком исправным изиком? дёргает?
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
#18
Опубликовано 05 Март 2019 - 21:26
народ, астра жтс 08г на изе совсем гуано, или может и поездить?
малому смотрю, вроде ухожена, 140 пробега, 1 владелец, 6200 отдаёт
вопросы:
1.если делать каждые 15 тык адаптацию - поездит, чи не?
2.сколько стоит замена сцепы?
3.сколько стоит замена актуатора, если вдруг шо?
4. что там ещё может сломаться и на какую сумму?
5. как проверить вменяемость переключений, на изе не ездил
Вимушений розчарувати,вказаний вище пробіг це всередньому початок бабложора Ізітроніком.
По перше реальність пробігу?По друге участь в ДТП?(якщо є удар в морду,до блока керування зчепленням достає майже у всіх випадках)
1)все залежить від стану,експлуатації(попередньої) як двигуна,так і зчеплення.По пробігу не оприділиш.Справа не в пробігу автомобіля,а в стані самого зчеплення та його елементів.Стан зчеплення може відрізнятись в рази при однаковому пробігу в залежності від умов експлуатації.Адаптація не покращує працездатність зчеплення-якщо зношене,то що не роби-буде або смикатись,або перегріватись,або і т.д.
2)Деталі зчеплення(з нормальним-не китайським вижимним) вартуватиме 400-600у.о.
3)блок керування зчепленням просять в середньому 500у.е.-стільки ж коробас.блок перемикань швидкостей-300у.о.На західній(мабуть) дешевше...
4)Зношуються щітки в БКЗ-заміна вартує 100у.о.Може хрюкнути головний зчеплення в БКЗ-відновлення 100у.о.;новий китайський 100у.о.,той же самий китайський на аліекспрес через 3 тижні 42.у.о.(бачив,лапав руками,але поки що жодного не поставив,але на ОЛХ-навалом)
5)Перемикання плавні-без ривків.Трогання з місця плавне без посмикувань.
Основний тест(якщо дасть продаван)-стань на невеличкій гірочціувімкни в положення "А" та пграйся педаллю гальм.Тобто відпускаєш педаль-майже одразу натискаєш і так хвилин п'ять.Тобто імітуєш рух в корках.Якщо через деякий час такої безперервної гри авто починає рушати з смиканням-є питання до головного циліндра зчеплення(перепускає) чи до стану накладок диска зчеплення.
Б\к авто з ізітронік можуть собі дозволити придбати дуже забезпечені люди з урівноваженою нервовою ситстмою та стабільною стресвитривалістю.
Подумай-механіка в рази безпроблемніша-не залежно від кольору.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#19
Опубликовано 05 Март 2019 - 21:27
И зависает.
короче, это постоянный гемор и ну его нафих, или хотя бы год безпроблемной работы?
та и вообще, слова "безпроблемный" и "изитроник", в принципе, сочетаемы?
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
#21
Опубликовано 05 Март 2019 - 21:31
Б\к авто з ізітронік можуть собі дозволити придбати дуже забезпечені люди з урівноваженою нервовою ситстмою та стабільною стресвитривалістю.та ну всё вроде гуд, но нервы так себе))
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
#22
Опубликовано 05 Март 2019 - 21:32
в двух словах, что происходит не со слишком исправным изиком?
-не заводиться.
-не перемикає швидкостей
-не рушає з місця
-і т.д.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#24
Опубликовано 05 Март 2019 - 21:36
та ну всё вроде гуд,
Якщо є бажання щоб це було незмінним,то треба дивитись в інший бік від ізітроніка з пробігом 140тик.
Інакше ваш гаманець прийде до нас!...Дуже швидко!...
понял, спс, но похоже не пригодится))
Я в курсі що ти дорослий дядя)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#33
Опубликовано 06 Март 2019 - 09:33
шо ви на ізю наговарюєтє. афігєнна тєма для жінок та новачків
маю дві корси на ізіку
одна 2002р пройшла 180тис, на 117тис попав на заміну бкз із-за криворукого електрика
друга 2004р пройшла 230 тис. безпроблемно
зчеплення в обох випадках рідне стоїть
прорходим адаптацію кожні 10-20 тис, (як тільки починаються провали між 1 та 2 передачами)
заміна дормозухи кожні 2 роки
в одній масло в коробкі мінялось по дурості, в іншій ще заводське
Изменено: leonid9685, 06 Март 2019 - 09:37
#34
Опубликовано 06 Март 2019 - 10:45
на днях нашёл малому гольф, покатались, всё супер, собрался было брать....и тут выясняется, шо этот дизель с дсг)
стабільність признак класу)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых