Реклама
Встановлення ГБО на Астру J 1,4 турбо (B14NET) Київ
#1
Опубликовано 26 Апрель 2019 - 14:32
- що встановлено, яка комплектація?
- Форсунки прості чи швидкісні?
- яка витрата газу?
- можна підлаштувати комп на витрату газу?
- контакти встановщиків в Києві (район Академмістечко, Святошино, Сирець, Дорогожичі).
#3
Опубликовано 16 Август 2019 - 14:31
И где поставили газ в итоге? И чтотименно? И как расход?
ще не поставив, але планую (вже задовбався на бензині):
Блок управления: STAG QBox Plus
Редуктор: Tomasetto Нордік
Форсунки: STAG W02 ремонтнопридатні
Баллон: Тороидальный баллон на 48 (600*220), 51 (650*200) чи 54л (630*220).
Мультиклапан: Tomasetto з катушкою.
#5
Опубликовано 08 Сентябрь 2019 - 19:52
Какие форсунки нужно - скажет лампочка "чек енжин", запнувшись на экологических нормах. Обычно шустрые форсунки нужны для евро-5,6 авто.
В данном случае, из-за турбированости движка, нужен редуктор способный давать высокое и стабильное диф. давление. Игрушечный нордик не подойдет.
#6
Опубликовано 19 Ноябрь 2019 - 09:20
ітак, встановив:
Блок управління: STAG QBox Plus
Редуктор: Tomasetto Нордік
Форсунки: STAG W02 ремонтнопридатні
Баллон: Тороидальный баллон на 51л.
Мультиклапан: Tomasetto з катушкою.
Витрата поки виходить 10л/100км. (для порівняння бензину 7л/100км.).
Декілька раз загорілася лампочка Бідна суміш, то підрегулювали.
Є проблемка, у виді підьоргування при обертах 1200-2200, після встановлення було на кожній передачі, через 2 дня - тільки на 3-5. Регулювання нічого не дають. Хто що може порадити.
#10
Опубликовано 20 Ноябрь 2019 - 23:29
смотреть место засверловки, смотреть свечи под нагрузкой и катушки на осцилографе. И подыскивать другого мастера по ГБО
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#12
Опубликовано 21 Ноябрь 2019 - 09:15
смотреть место засверловки, смотреть свечи под нагрузкой и катушки на осцилографе. И подыскивать другого мастера по ГБО
Уустановщик говорить, що в місті врізки вже норма, там під конус.
Свічки перевірили на стенді, іридій, стан супер.
Фішка в тому, що подьоргування виникає на 2-5 передачі коли вмикається турбіна при обертах 1200-2100. Якщо дуже помалу додавати газу, то не дьоргається. також все добре на 1-й передачі.
#13
Опубликовано 21 Ноябрь 2019 - 11:05
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#14
Опубликовано 21 Ноябрь 2019 - 11:49
Смотреть программно количество воздуха на выходе из интеркуллера.
Фішка в тому, що подьоргування виникає на 2-5 передачі коли вмикається турбіна при обертах 1200-2100. Якщо дуже помалу додавати газу, то не дьоргається. також все добре на 1-й передачі.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых