На Фросі з заводу не передбачений салонний фільтр. Що спричиняє чимало гімору, особливо при їзді по полям. Особливо, якщо користуватись кондиціонером. Мокрий випаровувач обростає грязюкою і там починають цвісти буйним цвітом гриби та мікроби.
На версію без кондиціонера існує непоганий спосіб вкорячування фільтра в воздуховод, що йде від моторчика пічки до пічки. Є і інші варіанти, але вони не подобаються, оба потрібні рідкісні деталі.
Я зробив по своєму.
Вирішив ставити фільтр на повітрозабірник, що знаходиться в просторі, де обертається трапеція склоочисників.
Прорізав отвір болгаркою, аби мати більш-менш нормальний доступ.
На цю рамку фільтр так і проситься.
Одразу скажу, що краї отвору краще загнути нагору, аби на фільтр не капала вода, так трохи допомагає панель, що пркриває цю дірку, але краще загнути. Потім я так і зробив.
Зняв розміри, намалював деталюшку, роздрукував на 3Д-принтері. Перша версія вийшла так собі, ледве всунув в те місце, сіла не щільно і були зазори.
Підправив, роздрукував ще одну. Тепер стало чудово.
На першій версії фільтра проїздив один день. Працює. Помітний бруд, що його вловив фільтр.
Для більш легкого доступу до фільтра, аби не знімати повідки склоочисника випиляв кусок накладки
Фільтр брав отакий: "MFILTER K9024". Нібіто з хюндаїв та кіа.
Його вистачить на дві заміни.
Звісно, площа фільтра виявилась невеличкою і міняти його доведеться частенько, особливо, враховуючи специфіку роботи Фросі. Але воно того варте.