Пройшло вже чотири місяці з часу придбання авто. Тривалий час не наважувався створити бортовик. Все таки опель-форум, а тут форд... Але ще раз переглянувши кількість тем у відгуках із "нерідними" марками, вирішив спробувати. Бортовик створюю для того, щоб поділитись цінами та, можлово, особливістю експлуатації та обслуговування авто.
Що маємо. Мінівен Ford S-max 2.0 бензин, МКПП, 2006 р.в. проданий на віннері в Києві в 2007р. Повний електропакет, підігріви лобового, зеркал, крісел, клімат, абс, есп... Два власники до мене, останній (точніше остання - їздила жінка) з 2014р. На щитку на день придбання 185т.
З недоліків - косметика: примяте заднє ліве крило, фарбоване (але знову потребує косметики) зі шпакльою переднє праве крило, декілька сколів на капоті та внизу дверей фарбованих а також підмазаних кісточкою, помятий правий поріг в місці піддомкрачування позаду. Вікна по кругу рідні.
Двигун звичайно значною тяговитістю не вирізняється, але я в даному випадку цього і не прагнув. Також живе власним життям інформаційний дисплей на щитку, то працює повністю, то покривається полосами та іншими атрефактами, то показує лише одна половина або і зовсім не світиться.
Що зроблено:
1. Звичайно, після придбання - ТО. Заміна фільтрів (масляний, повітряний, салонний) - MANN W 712/83 110грн, MANN C 30 161 315грн, MANN CUK2559 450грн.
Моторне масло RAVENOL FO SAE 5W-30 950грн/5л. Оскільки на холодну гудів гідропідсилювач, замінена рідина гідропідсилювача разом з бачком (там хитра фішка - по правилам рідина міняється разом з бачком, в якому запаяний фільтр, що не обслуговується) - бачок "неоригінал" від ленд ровера (на якому витиснено FoMoCo)+ рідина оригінал - біля 1000 грн. ГУР гудіти перестав.
Також замінено свічки запалення, комплект Denso близько 400грн. Всі роботи по ТО виконувались самостійно, тому більших фінансових вливань не було.
2. Ревізія підвіски ще на етапі огляду на СТО перед придбанням виявила повне невтручання за всі роки. Тому надалі довелась трішки вкластись.
- Сайлентблоки передніх ричагів (задні) - Ford1883048 і Ford1888630 1280.61 UAH х2 - 2561,22 грн
- Сайлентблоки передніх ричагів (передні) - Lemforder 3595201 192.70 UAH х2 - 385.40 грн
- Шарові опори - Lemforder 3100701 613.67 UAH х2 - 1227.34 грн
- Стійки стабілізатора задні - Lemforder 3543001 356.06 UAH х2 - 712.13 грн
Роботи по підвісці 600 грн
3. Одного разу зранку ледве завівся, думав прийшов кінець аккумулятору (крутив ледве-ледве). Зарядив, нічого не змінилось. Гараж, яма, 2 години, поцарапані по лікоть руки і стартер в руках. Так довго і важко через відсутність потрібного інструменту ( набору головок різної довжини). Довелося бігати до знайомого на СТО, позичати. Так як в ремонті стартера не розумію нічого, просто відвіз електрикам. Ввечері забрав. Поставив швидше, хвилин за 40. 500 грн.
4. Почистив систему кондиціювання. Просто купив пінний очисник Хадо, та залив по інструкції на осушувач. 200 грн.
В планах на тижні - косметика: витянути і пофарбувати крила, витянути або може лише пофарбувати поріг. Також є дірка в юбці бампера, ззовні не видно звичайно, але знаходиться в місці де під лівим крилом знаходиться ебу (я навіть якось подумав, що може раніше майстри так спеціально зробили для доступу до нього, але це вже зовсім жесть, відкинув думки про непрофесійність).
Загалом машина комфортна, тиха, містка, приємна в керування. Для спокійного перевезення сімї саме те. Із "але": на трасі не хватає 6ї передачі, розхід при умові пересування по місту з середньою швидкістю 15км/год 12.5л. (заміряв останні 500км), стокова низькопрофільна резина (225/50/17) для наших доріг не підходить, вбивається швидко, уже маю гулі і латки. Хоча треба слідкувати краще за тиском у шинах. На зиму буду точно брати профіль повище.
Якщо когось щось цікавить, ласкаво прошу до обговорення!
Изменено: rogii, 07 Июнь 2019 - 23:35