Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Zafira A x20dtlПісля чистки впускного колектора не має запуску.


  • Зачинено Тема зачинена
17 відповідей в темі

#1
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубліковано 27 липень 2019 - 21:34

Вирішив почистити впускний, розібрав, почистив акуратно (багатенько було лайна), зібрав. На всі сто був впевнений, що гірше не буде, а воно як завжди... Стартер крутить, запуску не має. Таке відчуття, що на насос не включається. 

По процедурі, відключив два датчика, зняв трубку системи охолодження, відкрутив пластиковий тримач дротів, відкрутив чотири магістралі подачі палива до голови, трошки приспустив гайки магістралей на виході з паливного насосу, зняв трубку зворотньої подачі від голови, відкрутив верхню частину до якої під'єднується патрубок від турбіни, відкрутив нижню частину (з 'заслонками'). Все помив, зібрав у зворотньому порядку.  Не зрозумілий лише був момент, з чотирьох заслонок одна, до четвертого циліндра була зім'ята, мала форму не кола а півмісяця.

Якщо не важко, направте де, що шукати в проблемі.


  • 0

#2
Andre.dp

Andre.dp

    Авторитет

    • Сообщений 3901
  • Возраст: 41
  • Имя:Андрей
  • Город:Днепр
  • Авто:Opel Combo Y17DT + Zafira tourer B20DTH
  •  
  • Регистрация: 15.09.2011

Опубліковано 27 липень 2019 - 21:48

Топливо хорошо прокачал?


  • 0

Обслуживаю и ремонтирую домашние, автомобильные кондиционеры.

Продажа и монтаж кондиционеров

Ремонтирую  ЭБУ Y17DT

Andre.dp.gif

ab205204.gif

 


#3
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубліковано 27 липень 2019 - 21:56

Та по ідеї насос не пустий стояв, прокачувати не потрібно було. Але може помиляюсь, останній дизель робив з кадета 1.6, але там електроніки рівно один електроклапан, і прокачувати його можна було довго, не боячись чуток підпалити транзистор в паливному насосі, та й з тим двиглом взагалі нічого не боятись можна було :-).

А з x20dtl щось пішло не так.


  • 0

#4
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48900
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубліковано 27 липень 2019 - 22:02

Топливо хорошо прокачал?
Скорей всего не прокачивал.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#5
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубліковано 27 липень 2019 - 22:09

Да, признаюсь, запускав зі знятою трубкою звороньої подачі, думав візуально побачу соляра як повертається назад, але було сухо. Сумарно зробив п'ять запусків по максимум по 3 секунди, з перервами.

Мало? Або де межа прокачки насоса?


  • 0

#6
Andre.dp

Andre.dp

    Авторитет

    • Сообщений 3901
  • Возраст: 41
  • Имя:Андрей
  • Город:Днепр
  • Авто:Opel Combo Y17DT + Zafira tourer B20DTH
  •  
  • Регистрация: 15.09.2011

Опубліковано 27 липень 2019 - 22:13

Та по ідеї насос не пустий стояв, прокачувати не потрібно було. Але може помиляюсь, 

А з x20dtl щось пішло не так.

Прокачивать обязательно! Насос капризный


  • 0

Обслуживаю и ремонтирую домашние, автомобильные кондиционеры.

Продажа и монтаж кондиционеров

Ремонтирую  ЭБУ Y17DT

Andre.dp.gif

ab205204.gif

 


#7
Maxim B.

Maxim B.

    Авторитет

    • Сообщений 2446
  • Имя:Максим
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega B седан, 2001, 2.2 DTI
  • Гос. номер:2107
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубліковано 27 липень 2019 - 23:23

Да, признаюсь, запускав зі знятою трубкою звороньої подачі, думав візуально побачу соляра як повертається назад, але було сухо. Сумарно зробив п'ять запусків по максимум по 3 секунди, з перервами.
Мало? Або де межа прокачки насоса?

А ти бачив що трубка зворотньої подачі з форсунок іде на основну подачу до паливного насосу? Розумієш що ти зробив ще гірше? Підєднуй все як має бути, відпускай гайки з трубок подачі до форсунок, прокачуй, закручуй і запускай

Отправлено с моего SAMSUNG GALAXY S8 через Tapatalk
  • 0
Отключение ЕГР, вихревых заслонок, сажевого фильтра, AdBlue, Eolys, Twinport, прошивка под евро2, увеличение мощности. Диагностика\ремонт дизельных опелей. - 093-995-66-02 (Viber, Telegram)

#8
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубліковано 27 липень 2019 - 23:44

Да, ймовірно протупив з звороньою подачею, попробую сьогодні відкрутити гайки.

Переживаю за перегрів насоса. зі всіма витікаючими. 


  • 0

#9
Caшка

Caшка

    Старожил

    • Сообщений 234
  • Имя:Сашка
  • Город:Луцьк
  • Авто:OOB 2.2DTi
    C4GP 1.6HDi
  •  
  • Регистрация: 14.05.2013

Опубліковано 28 липень 2019 - 09:29

Сумарно зробив п'ять запусків по максимум по 3 секунди, з перервами.

 

Це ні про що. Систему завоздушено, ти й за 30 секунд не заведеш двигун.

Я від'єднував шланг подачі палива від паливного баку, брав чисту каністру з дизпаливом, підвішував на висоті метра два, туди один кінець шлангу, а інший - на подачу від баку. Так насосу легше закачати паливо, не треба смоктати, воно самопливом подається.

Відкручував трубки на форсунки і пробував заводити. Акумулятор треба щоб був заряджений.

Один заводить, другий спостерігає за трубками подачі палива. Як тільки починає протікати солярка - ту трубку закручуєш.

З надцятої спроби заводиться.


  • 0

#10
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубліковано 28 липень 2019 - 15:06

Згідно рекомендацій підключив зворотню подачу до насоса, відкрутив чотири гайки форсунок (протер корпус під гайками, щоб бачити чи йде пальне, процедуру робив сам, не було кому дивитися). Покрутив стартером разів чотири, по секунд 5-7, під гайками сухо. 

Зняв штуцер від фільтра паливного до паливного насосу, підключив до нього трубку прозору, трубки трохи заповнив пальним, підвісив до капоту пляшку з пальним, туди трубку (візуально видно рівень пального у трубці з салону).  Покрутив стартером, рівень в трубці впав і видно, що по трубці з пляшки пішло пальне. Така конструкція дала можливість побачити сліди пального під гайками біля форсунок. Тобто пальне до форсунок йде. 

Запуску не має, навіть не схватує, Пробував по секунд 10 тримати стартер, разів 5.

Що я роблю не так? 


  • 0

#11
maestro-jack

maestro-jack

    Старожил

    • Сообщений 209
  • Возраст: 46
  • Имя:Иванович
  • Город:Сумская обл. Ромны
  • Авто:Zafira беленькая.
  •  
  • Регистрация: 25.08.2009

Опубліковано 28 липень 2019 - 15:36

Все ти правильно робиш, підзаряди акумулятор і крути іще.


  • 0

О68-8О7-14-17


#12
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубліковано 28 липень 2019 - 20:07

Може на тросі протягнути?


  • 0

#13
maestro-jack

maestro-jack

    Старожил

    • Сообщений 209
  • Возраст: 46
  • Имя:Иванович
  • Город:Сумская обл. Ромны
  • Авто:Zafira беленькая.
  •  
  • Регистрация: 25.08.2009

Опубліковано 28 липень 2019 - 20:39

Можна і на тросі, але повинна завестись із стартера.


Виправлено: maestro-jack, 28 липень 2019 - 20:40

  • 0

О68-8О7-14-17


#14
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48900
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубліковано 28 липень 2019 - 20:47

Може на тросі протягнути?
Лучше на жесткой сцепке.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#15
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубліковано 28 липень 2019 - 22:27

 

Лучше на жесткой сцепке. 

 

Можна і на евакуаторі.


  • 0

#16
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48900
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубліковано 28 липень 2019 - 22:31

Можна і на евакуаторі.
Лишь бы завелась. :ad_new:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#17
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 131
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубліковано 30 липень 2019 - 12:31

Не довелось на тросі потаскати. Почав тримати стартер секунд 30. Під кінець почало схватувати, ще так раза два і таки завелась. Був сильно радий, але не довго, так як через секунд 10 авто заглохло. Виявилось, що я рукожоп,  преднасос там качає норм і пляшечку з солярою швиденько оприходував. Тобто почав все с початку, але так як авто почало подавати признаки життя, поставив батарею на зарядку, сьогодні з трьох спроб вже з підключеним фільтром завелась і норм працює. 

Дякую всім за допомогу, міг би ща на СТО якомусь сидіти :sm12_:. Видно якийсь нанодевайс потрібно організувати на всяк випадо для цілей прокачки палива.


  • 0

#18
Caшка

Caшка

    Старожил

    • Сообщений 234
  • Имя:Сашка
  • Город:Луцьк
  • Авто:OOB 2.2DTi
    C4GP 1.6HDi
  •  
  • Регистрация: 14.05.2013

Опубліковано 30 липень 2019 - 15:29

Пляшечка - то мало. Підвішував каністру 5л і то доволі швидко втікає пальне.

Добре що все добре :-) Вітаю! Хай бігає Zafira!


  • 0




1 користувачів дивляться цю тему

0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих