ghost_wild, х3 раз в год говорят продается)
и то в високосный
Опубликовано 28 Июнь 2023 - 09:51
Газіруються аж бігом. і 3,0 і 3,6 (конструктивно, доречі, однакові).
Тільки там гідриків немає, а рег.клапанів виключно з демонтажем всього ДВС, а це дорогувато) У всьому решта хороше ГБО-4 працює відмінно!
п.с. останні десять років в родині стабільно дві і більше субару. Відповідно до побажань ТС особисто я рекомендував би форестер!
Хто в темі по Субару, потрібна порада. Підбираємо для Друга авто, його вибір впав на Субару Форестер (2005-2008). Особисто ніколи не мав справу з японцями, лише читаю що...Якщо брати Форіка(Форестер) по надійності то 2 літри з 2005 року( рестайл), якщо Аутбек то 3 літри там і коробка 5 передач) Forester 2 (SG) 2002 - 2007 Legacy 4 (BL) 2003 - 2009 Розумію це буде 2.0-літровий двигун EJ204 на 150-190 коней. Привід ГРМ - ремінь, Фазорегулятор - AVCS, Гідрокомпенсаторів немає, Турбонаддува немає. Що краще розглядати по коробкам: механічну чи 4-ступ. автоматичну коробку Субару 4EAT. Цікавить в кого є чи був досвіт по даним авто.Дякую. Чи варто розглядати машинку з ГБО?
Изменено: figarey, 28 Июнь 2023 - 09:53
Опубликовано 28 Июнь 2023 - 10:47
Хто в темі по Субару, потрібна порада. Підбираємо для Друга авто, його вибір впав на Субару Форестер (2005-2008). Особисто ніколи не мав справу з японцями, лише читаю що...Якщо брати Форіка(Форестер) по надійності то 2 літри з 2005 року( рестайл), якщо Аутбек то 3 літри там і коробка 5 передач) Forester 2 (SG) 2002 - 2007 Legacy 4 (BL) 2003 - 2009 Розумію це буде 2.0-літровий двигун EJ204 на 150-190 коней. Привід ГРМ - ремінь, Фазорегулятор - AVCS, Гідрокомпенсаторів немає, Турбонаддува немає. Що краще розглядати по коробкам: механічну чи 4-ступ. автоматичну коробку Субару 4EAT. Цікавить в кого є чи був досвіт по даним авто.Дякую. Чи варто розглядати машинку з ГБО?
Мну мав більш десяти субаріків тих років, катавсь на всьому.
Особиста думка: трилітровий H6 EZ30 це кращий двигун, що було у субару тих років (а може і не тільки). Плюс п'ятиступеневий автомат 5ЕАТ був лиш та 3.0 та 3.6 (трибека), решта автоматів чотири ступеневі. Шо двигуни шо автомати доволі надійні. Автомобілі Категорично не люблять не кваліфікованої обслуги та неоригінальних запчастин, тюнінгів, колхозингів і тому подібного. ГБО типу можна поставити, але більше гемора, ніж толку. Гідриків немає, регулювання клапанів не бюджетне та й рукастих майстрів ще потрібно знайти. Відповідно економічна доцільність ГБО нівелюється.
Дорестайлові автомати адаптивні, досить надійні та передбачувані гідротрансформаттори. Рестайлові 5ЕАТ (легасі-аутбек 2006-2009) додатково мають функцію Si-Drive з можливістю вибору режиму їзди.
Субарячий повний привід у поєднанні із кліренсом просто зачаровують своєю крутістю. Як на мене це порівняно лиш із аудюшною системою кваттро, усі решта спроб автовиробників зробити систему повного приводу є трохи недолугими)
По кузову усі авто слабенькі, проблемні місця як в усіх.
Загалом, як писали вище, потрібно шукати живе авто із зрозумілим пробігом та історією обслуговування, матимете тисячі кілометрів задоволення від користування!
Опубликовано 28 Июнь 2023 - 11:06
Мну мав більш десяти субаріків тих років, катавсь на всьому.
Особиста думка: трилітровий H6 EZ30 це кращий двигун, що було у субару тих років (а може і не тільки). Плюс п'ятиступеневий автомат 5ЕАТ був лиш та 3.0 та 3.6 (трибека), решта автоматів чотири ступеневі. Шо двигуни шо автомати доволі надійні. Автомобілі Категорично не люблять не кваліфікованої обслуги та неоригінальних запчастин, тюнінгів, колхозингів і тому подібного. ГБО типу можна поставити, але більше гемора, ніж толку. Гідриків немає, регулювання клапанів не бюджетне та й рукастих майстрів ще потрібно знайти. Відповідно економічна доцільність ГБО нівелюється.
Дорестайлові автомати адаптивні, досить надійні та передбачувані гідротрансформаттори. Рестайлові 5ЕАТ (легасі-аутбек 2006-2009) додатково мають функцію Si-Drive з можливістю вибору режиму їзди.
Субарячий повний привід у поєднанні із кліренсом просто зачаровують своєю крутістю. Як на мене це порівняно лиш із аудюшною системою кваттро, усі решта спроб автовиробників зробити систему повного приводу є трохи недолугими)
По кузову усі авто слабенькі, проблемні місця як в усіх.
Загалом, як писали вище, потрібно шукати живе авто із зрозумілим пробігом та історією обслуговування, матимете тисячі кілометрів задоволення від користування!
за розгорнуту відповідь.
Изменено: figarey, 28 Июнь 2023 - 11:10
Опубликовано 28 Июнь 2023 - 11:40
Про двигуни ЙоЖики оди ходять що вони мало не на рівні тойотівськіх ДжиЗетів
За умови рівної обслуги! ))
Н6 з цепним приводом ГРМ, чотири циліндрові - усі на ременях.
У період 2012-2019 років я по службі дуууууже часто катав Україною у відрядження, пробіги були просто шалені.
Мав одного дорестайлового аута трилітрового. Купив з пробігом 180 тискм (наче чесного), продав з пробігом 510 тискм, двигуну тільки клапана регулювали. Певна річ періодичні вкладення в ходовку, якісь незначні зрібниці та один глобальний ремонт АКПП бо по своїй дурості сам її вклав. Гадаю показник надійності вартий поваги)
Опубликовано 28 Июнь 2023 - 14:22
Купив з пробігом 180 тискм (наче чесного), продав з пробігом 510 тискм, двигуну тільки клапана регулювали. Певна річ періодичні вкладення в ходовку, якісь незначні зрібниці та один глобальний ремонт АКПП бо по своїй дурості сам її вклав. Гадаю показник надійності вартий поваги)
"Тато, а інопланетяни є?" "Ні, синку, це - фантастика!" особливо на фоні нинішнього автопрому.
Опубликовано 30 Июнь 2023 - 13:24
У період 2012-2019 років я по службі дуууууже часто катав Україною у відрядження, пробіги були просто шалені.
Мав одного дорестайлового аута трилітрового. Купив з пробігом 180 тискм (наче чесного), продав з пробігом 510 тискм, двигуну тільки клапана регулювали. Певна річ періодичні вкладення в ходовку, якісь незначні зрібниці та один глобальний ремонт АКПП бо по своїй дурості сам її вклав. Гадаю показник надійності вартий поваги)
Безумовно, але, якщо я правильно зрозумів, був дуже великий відсоток пробігу у заміському циклі, це сприяє хорошому співвідношенню надійності і кілометражу. Якщо ще й було відносно мало холодних стартів - ще більш сприяє.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых