Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Вибір паркетника до 12,000 у.о.


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
84 ответов в теме

#71
SPARTANEC

SPARTANEC

    Завсегдатай

    • Сообщений 70
  • Имя:Александр
  • Город:Нормальный такой
  •  
  • Регистрация: 09.04.2013

Опубликовано 09 Октябрь 2019 - 17:20

ghost_wild, х3 раз в год говорят продается)

и то в високосный :sm13_:


  • 0

#72
Rodion

Rodion

    Авторитет

    • Сообщений 1318
  • Возраст: 36
  • Имя:Родион
  • Город:Киев
  • Авто:Туарег
  •  
  • Регистрация: 28.11.2012

Опубликовано 09 Октябрь 2019 - 18:57

ghost_wild, х3 раз в год говорят продается)

С такой внешностью не удивительно
  • 0
050-547-37-17

#73
kaktys

kaktys

    Авторитет

    • Сообщений 12810
  • Имя:.
  • Город:Киев
  • Авто:Как повезет...
  •  
  • Регистрация: 29.03.2006

Опубликовано 09 Октябрь 2019 - 20:50

С такой внешностью не удивительно

помню автоюашник года 2 продавал)
  • 0
+380672581100

Люди вернутся в сентябре (с)

avtoznatok_2016.png

#74
figarey

figarey

    Авторитет

    • Сообщений 4142
  • Возраст: 53
  • Имя:Віктор
  • Город:Шепетівка, де паровоз стоїть на трубі
  • Авто:О.8 дізельОК
  •  
  • Регистрация: 20.01.2013

Опубликовано 28 Июнь 2023 - 09:51

Газіруються аж бігом. і 3,0 і 3,6 (конструктивно, доречі, однакові).

Тільки там гідриків немає, а рег.клапанів виключно з демонтажем всього ДВС, а це дорогувато) У всьому решта хороше ГБО-4 працює відмінно!

п.с. останні десять років в родині стабільно дві і більше субару. Відповідно до побажань ТС особисто я рекомендував би форестер!  :sm17_2:

Хто в темі по Субару, потрібна порада. Підбираємо для  Друга авто, його вибір впав на Субару Форестер (2005-2008). Особисто ніколи не мав справу з японцями, лише читаю що...Якщо брати Форіка(Форестер) по надійності то 2 літри з 2005 року( рестайл), якщо Аутбек то 3 літри там і коробка 5 передач)                                                                        Forester 2 (SG) 2002 - 2007                                                                                                                                              Legacy 4 (BL) 2003 - 2009                                                                                                                                               Розумію це буде 2.0-літровий двигун EJ204 на 150-190 коней.                                                                                 Привід ГРМ - ремінь, Фазорегулятор - AVCS, Гідрокомпенсаторів немає, Турбонаддува немає. Що краще розглядати по коробкам: механічну чи 4-ступ. автоматичну коробку Субару 4EAT. Цікавить в кого є чи був досвіт по даним авто.Дякую. Чи варто розглядати машинку з ГБО?


Изменено: figarey, 28 Июнь 2023 - 09:53

  • 0

#75
Rodion

Rodion

    Авторитет

    • Сообщений 1318
  • Возраст: 36
  • Имя:Родион
  • Город:Киев
  • Авто:Туарег
  •  
  • Регистрация: 28.11.2012

Опубликовано 28 Июнь 2023 - 10:23

Искать надо хозяйскую, обслуженную машину с понятной историей и пробегом. Такие редко, но всплывают. Приезжал форестер 2007 со 150 ориг пробега и один хозяин с салона. 2.0 автомат. Дорого, но хороший.
  • 0
050-547-37-17

#76
Тур

Тур

    Авторитет

    • Сообщений 1542
  • Имя:Bohdan
  • Авто:Opel Combo
  • Гос. номер:**6067**
  •  
  • Регистрация: 22.08.2013

Опубликовано 28 Июнь 2023 - 10:47

Хто в темі по Субару, потрібна порада. Підбираємо для  Друга авто, його вибір впав на Субару Форестер (2005-2008). Особисто ніколи не мав справу з японцями, лише читаю що...Якщо брати Форіка(Форестер) по надійності то 2 літри з 2005 року( рестайл), якщо Аутбек то 3 літри там і коробка 5 передач)                                                                        Forester 2 (SG) 2002 - 2007                                                                                                                                              Legacy 4 (BL) 2003 - 2009                                                                                                                                               Розумію це буде 2.0-літровий двигун EJ204 на 150-190 коней.                                                                                 Привід ГРМ - ремінь, Фазорегулятор - AVCS, Гідрокомпенсаторів немає, Турбонаддува немає. Що краще розглядати по коробкам: механічну чи 4-ступ. автоматичну коробку Субару 4EAT. Цікавить в кого є чи був досвіт по даним авто.Дякую. Чи варто розглядати машинку з ГБО?

Мну мав більш десяти субаріків тих років, катавсь на всьому.

Особиста думка: трилітровий H6 EZ30 це кращий двигун, що було у субару тих років (а може і не тільки). Плюс п'ятиступеневий автомат 5ЕАТ був лиш та 3.0 та 3.6 (трибека), решта автоматів чотири ступеневі. Шо двигуни шо автомати доволі надійні. Автомобілі Категорично не люблять не кваліфікованої обслуги та неоригінальних запчастин, тюнінгів, колхозингів і тому подібного. ГБО типу можна поставити, але більше гемора, ніж толку. Гідриків немає, регулювання клапанів не бюджетне та й рукастих майстрів ще потрібно знайти. Відповідно економічна доцільність ГБО нівелюється.

Дорестайлові автомати адаптивні, досить надійні та передбачувані гідротрансформаттори. Рестайлові 5ЕАТ (легасі-аутбек 2006-2009) додатково мають функцію Si-Drive з можливістю вибору режиму їзди.

Субарячий повний привід у поєднанні із кліренсом просто зачаровують своєю крутістю. Як на мене це порівняно лиш із аудюшною системою кваттро, усі решта спроб автовиробників зробити систему повного приводу є трохи недолугими)  

По кузову усі авто слабенькі, проблемні місця як в усіх.

Загалом, як писали вище, потрібно шукати живе авто із зрозумілим пробігом та історією обслуговування, матимете тисячі кілометрів задоволення від користування!  


  • 0

#77
figarey

figarey

    Авторитет

    • Сообщений 4142
  • Возраст: 53
  • Имя:Віктор
  • Город:Шепетівка, де паровоз стоїть на трубі
  • Авто:О.8 дізельОК
  •  
  • Регистрация: 20.01.2013

Опубликовано 28 Июнь 2023 - 11:06

Мну мав більш десяти субаріків тих років, катавсь на всьому.

Особиста думка: трилітровий H6 EZ30 це кращий двигун, що було у субару тих років (а може і не тільки). Плюс п'ятиступеневий автомат 5ЕАТ був лиш та 3.0 та 3.6 (трибека), решта автоматів чотири ступеневі. Шо двигуни шо автомати доволі надійні. Автомобілі Категорично не люблять не кваліфікованої обслуги та неоригінальних запчастин, тюнінгів, колхозингів і тому подібного. ГБО типу можна поставити, але більше гемора, ніж толку. Гідриків немає, регулювання клапанів не бюджетне та й рукастих майстрів ще потрібно знайти. Відповідно економічна доцільність ГБО нівелюється.

Дорестайлові автомати адаптивні, досить надійні та передбачувані гідротрансформаттори. Рестайлові 5ЕАТ (легасі-аутбек 2006-2009) додатково мають функцію Si-Drive з можливістю вибору режиму їзди.

Субарячий повний привід у поєднанні із кліренсом просто зачаровують своєю крутістю. Як на мене це порівняно лиш із аудюшною системою кваттро, усі решта спроб автовиробників зробити систему повного приводу є трохи недолугими)  

По кузову усі авто слабенькі, проблемні місця як в усіх.

Загалом, як писали вище, потрібно шукати живе авто із зрозумілим пробігом та історією обслуговування, матимете тисячі кілометрів задоволення від користування!  

:hi: за розгорнуту відповідь. 


Изменено: figarey, 28 Июнь 2023 - 11:10

  • 0

#78
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 16937
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 28 Июнь 2023 - 11:13

Про двигуни ЙоЖики оди ходять що вони мало не на рівні тойотівськіх ДжиЗетів
  • 0
Реклама в подписи запрещена

#79
Тур

Тур

    Авторитет

    • Сообщений 1542
  • Имя:Bohdan
  • Авто:Opel Combo
  • Гос. номер:**6067**
  •  
  • Регистрация: 22.08.2013

Опубликовано 28 Июнь 2023 - 11:40

Про двигуни ЙоЖики оди ходять що вони мало не на рівні тойотівськіх ДжиЗетів

За умови рівної обслуги! ))

Н6 з цепним приводом ГРМ, чотири циліндрові - усі на ременях.

У період 2012-2019 років я по службі дуууууже часто катав Україною у відрядження, пробіги були просто шалені. 

Мав одного дорестайлового аута трилітрового. Купив з пробігом 180 тискм (наче чесного), продав з пробігом 510 тискм, двигуну тільки клапана регулювали. Певна річ періодичні вкладення в ходовку, якісь незначні зрібниці та один глобальний ремонт АКПП бо по своїй дурості сам її вклав. Гадаю показник надійності вартий поваги)


  • 0

#80
figarey

figarey

    Авторитет

    • Сообщений 4142
  • Возраст: 53
  • Имя:Віктор
  • Город:Шепетівка, де паровоз стоїть на трубі
  • Авто:О.8 дізельОК
  •  
  • Регистрация: 20.01.2013

Опубликовано 28 Июнь 2023 - 14:22

 Купив з пробігом 180 тискм (наче чесного), продав з пробігом 510 тискм, двигуну тільки клапана регулювали. Певна річ періодичні вкладення в ходовку, якісь незначні зрібниці та один глобальний ремонт АКПП бо по своїй дурості сам її вклав. Гадаю показник надійності вартий поваги)

"Тато, а інопланетяни є?" :sm13_: "Ні, синку, це - фантастика!" особливо на фоні нинішнього автопрому.


  • 0

#81
Тур

Тур

    Авторитет

    • Сообщений 1542
  • Имя:Bohdan
  • Авто:Opel Combo
  • Гос. номер:**6067**
  •  
  • Регистрация: 22.08.2013

Опубликовано 29 Июнь 2023 - 12:34

"Тато, а інопланетяни є?" :sm13_: "Ні, синку, це - фантастика!" особливо на фоні нинішнього автопрому.

що ви хотіли сказати?


  • 0

#82
Sanyokk

Sanyokk

    Авторитет

    • Сообщений 2896
  • Возраст: 27
  • Имя:Sanyok
  • Город:Вінницькі хутори
  •  
  • Регистрация: 11.07.2012

Опубликовано 29 Июнь 2023 - 13:25

що ви хотіли сказати?

Що не сильно віриться в пробіг двигуна,при тому що в ньому нічого не робили.
  • 0

В ігнорі - Vigors.


#83
Тур

Тур

    Авторитет

    • Сообщений 1542
  • Имя:Bohdan
  • Авто:Opel Combo
  • Гос. номер:**6067**
  •  
  • Регистрация: 22.08.2013

Опубликовано 29 Июнь 2023 - 13:28

Що не сильно віриться в пробіг двигуна,при тому що в ньому нічого не робили.

робили. Клапана регулювали. Капремонту не було, сам двигун не розбирався.


  • 0

#84
figarey

figarey

    Авторитет

    • Сообщений 4142
  • Возраст: 53
  • Имя:Віктор
  • Город:Шепетівка, де паровоз стоїть на трубі
  • Авто:О.8 дізельОК
  •  
  • Регистрация: 20.01.2013

Опубликовано 29 Июнь 2023 - 17:47

що ви хотіли сказати?

Що інженери дійсно  робили ДВС для споживача. А наразі коструктора/маркетологи.


  • 0

#85
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 12669
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 30 Июнь 2023 - 13:24

У період 2012-2019 років я по службі дуууууже часто катав Україною у відрядження, пробіги були просто шалені. 

Мав одного дорестайлового аута трилітрового. Купив з пробігом 180 тискм (наче чесного), продав з пробігом 510 тискм, двигуну тільки клапана регулювали. Певна річ періодичні вкладення в ходовку, якісь незначні зрібниці та один глобальний ремонт АКПП бо по своїй дурості сам її вклав. Гадаю показник надійності вартий поваги)

Безумовно, але, якщо я правильно зрозумів, був дуже великий відсоток пробігу у заміському циклі, це сприяє хорошому співвідношенню надійності і кілометражу. Якщо ще й було відносно мало холодних стартів - ще більш сприяє.


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых