Після Вектри С 2.2л 5АТ кожа-рожа-ксенон купив Пиж в середній комплектації Алюр з додатковим пакетом Безпека+.
Про плюшки не казатиму, основне порівняння по тому як їде.
Вага що у Пижа що у Вектри - практично та сама.
150 коней та 370 номів Пижа - проти 147 коней та 200 номів Вектри.
Звісно ж Пиж розганяється трошки жвавіше, а на гірку їде відчутно легше.
Підвіска у Пижа жорсткіша за Вектрівський ППД, у Пижа ззаду балка а у Вектри - багаторичажка.
Тому в крутий поворот на Пижі входиш сміливіше і впевненіше а от по прямій не дуже гладкій дорозі балку трохи шківає. На тому ж повороті Вектра присідала і трохи сцикотно бувало що зірветься в занос, але по прямій йшла вона чітко рівно.
У місті короткі обгони на Пижі значно впевненіші за рахунок моменту і більш різкого керма.
Радіус розвороту у Пижа менший.
Коробка Айсін у Пижа працює набагато м'якіше, хоча між 1-2 передачами інколи перемикання відчутне.
Поперековий упор сидінь Вектри зручніший і егульований, спині легше, але в іншому у сидінь Пижа регулювань більше.
Маленьке обрізане згори-знизу кермо на диво виявилося ну дууууже зручним.
Реклама
Peugeot 3008 II 2019 2.0TD 6АТ
#1
Опубликовано 05 Октябрь 2019 - 22:25
#8
Опубликовано 06 Октябрь 2019 - 08:22
Поздравляю!
Новое авто, это новое авто.
Мне правда он тесноват после ОВЦ. И ездовой кофорт не лучше, чем в ОВЦ, а может немножечко и наоборот. Но экстерьер на высоте. Понравилась панель приборов. Эти клавиши. Большой дисплей. "Компьютерная" Панель приборов, на которую можно вывести навигацию вместо приборов. Система удержания полосы, автоматическое переключение ближний-дальний. Плюшек много. Хороший свет. Нам кстати частенько моргали, автоматика включала ближний чуть позже.
В общем пусть радует аппарат. ))
#10
Опубликовано 06 Октябрь 2019 - 08:43
Avtomobilist,
Мені не тісний. Може це центральна консоль створює відчуття тісноти. Навігація на приборку виводиться тільки рідна. У мене нема, тільки через Android Auto. Хоча тисяч за 7 можна блок рідної притягнути з польського Allegro. От тільки чи офіціали наважаться тихенько довстановити... Навряд, доки гарантія.
От адаптивний круїз я оцінив. Одне з засьосувань: йдеш по трасі в лівій смузі на круїзі 130, раптом попереду хтось вилізає і починає поооовіііільно обганяти фуру. Круїз сам пригальмовує тримаючи дистанцію, а коли смуга звільняється, то сам відновлює швидкість.
Детектор сліпих зон - норм плюшка.
Камери по боках і ззаду при парковці прикольно але, як виявилося, не дуже й потрібні.
Утоимання в смузі - теж нічого так, якщо відволічешся то вирівняє.
Полный привод в каждой ?
Нема в жодній. З повним будуть гібріди. Там ззаду електродвигун буде. Але до нас доїдуть не скоро. Раніше, мабуть, Опель Грандленд такий самий гібрід тут з'явиться. Теж нічьо иашинко, дизельок правда возять тільки 1.5л але жвавий, керування все таке звичне як у Вектри майже.
#15
Опубликовано 07 Октябрь 2019 - 14:44
Ну коли Грандленди повнопривідні гібридні завезуть, та ціна буде конкурентною, то може хтось і залишиться вірним бренду.
Ну от наче й одна й та сама платформа, а які різні машинки: 3008-й, C5AC, GrandlandX. І останній з них мало чим "чіпляє". Зовні стримано але досить приємний дизайн. А от всередині вже не так щоб дуже.
Я вам скажу, що мене розчарували в Грандленді карти дверей з якогось дешевого тонкого глянсового пластику, що гуляє і рипить коли зачепиш його трохи ліктем. Така дрібниця, а враження псує суттєво. Наче як дауншифт після Вектри.
#18
Опубликовано 08 Октябрь 2019 - 14:02
Може Опелю варто було продовжити розвивати Вектри.
Наскільки вона могла всунутися між нинішніми Астрою та Інсігнією?
Непогана ж машинка. З репутацією. На цьому можна було б ще не одне покоління продавати IMHO.
Только Вектра последняя была провальной, если сравнивать количество проданных машин.
#23
Опубликовано 09 Октябрь 2019 - 09:19
700 с чем-то тысяч за 2002-8 года пр-ваZachariasz, какое количество ?
Б и Ц классы всегда были в топе. Д и Е в Европе большинству не нужны по разным причинам.Посмотрел статистику. Астра и Корса были в 10-ке продаж в Европе. Вектра нет.
Этот мотор только у нас ставили. В остальных странах в 2005 году его заменил z22yh и z20let.Они практически все уехали в Украину. С 2005-го года. Двигатель z22se не прошел нормы Евро4
#24
Опубликовано 13 Октябрь 2019 - 10:19
1) При 130-135 км/год на круїзі їсть 7-7.5 л/100 км.
2) Решетилівка-Дніпро, де не розженешся, середня витрата десь 6.3 л.
3) Обгони до 120 км/год - це його стихія. Робить легко, швидко і невимушено.
4) На швидкості близько 100 латану дорогу практично не відчуваєш. А йде по ній рівно.
5) Якщо хтось скаже що адаптивний круїз чи система утримання в смузі - зайві фішки, не слухайте. Все зручно, якщо правильно використовувати.
6) Лінзовані світлодіодні фари - вєщь. Мені зайшли більше ніж ксенон Вектри. А автоматичне увімкнення-вимкнення дальнього світла - це просто маст хев. Десь в описах зустрічав що ніби некоректно працює і сліпить зустрічних. Нічого подібного! Може колись і було а потім новою прошивкою виправили.
7) Не можу зрозуміти хто бреше. БК чи аплікуха МайПижо на смарті. Схоже що таки БК, бо аплікуха показує поміркованіші середні витрати пального. А в БК вони скачуть аж надто різко. Різниця в показах аж надто помітна.
#26
Опубликовано 02 Ноябрь 2019 - 14:04
Якщо треба багато їздити лісами-полями, то купувати тре щось інше. "Як воно гребе!" я чув лише від знайомого власника бехи Х5 і ще одного - мазди СХ7. Перший просто любить полювання, а другий по роботі полями катається
Изменено: olden, 02 Ноябрь 2019 - 14:06
#30
Опубликовано 05 Ноябрь 2019 - 15:00
https://peugeotholic...ex.php?newsid=5на каких новых кроссоверах передний привод оно есть?
Изменено: olden, 05 Ноябрь 2019 - 15:03
#32
Опубликовано 30 Октябрь 2021 - 08:15
Середній апетит по компу за весь пробіг - 7.2 л. Годую преміумом від КЛО, Шелл та ОККО. Влітку їздив на Халкідікі (Греція) то середня витрата соляри за поїздку взагалі вийшла 6.2 л. Якби на зворотньому шляху не летів Румунією намагаючись встигнутиина паром, то вийшло б ще менше.
ТО кожні 10 тис. Через раз: то майже 4 тис грн, то майже 6.
З ремонтів лише заміна по гарантії якоїсь пластикової деталі в передньому амортизаторі. Ну це дороги винні.
То ж бібіка повністю відповідає статусу нової автівки: не створювати хазяїну проблем перші роки експлуатації.
Після її зручного водійського місця важко знайти альтернативу. Інколи буваючи у автосалонах передивляюся що могло б бути в цій якості. Поки що знайдено за таким критерієм лише Lexus NX гібрид, Hyundai Tucson гібрид.
Изменено: olden, 30 Октябрь 2021 - 08:18
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых