Підскажіть, можливо хтось стикався з такою проблемою. Машина втратила потужність і почала диміти чорним димом. Перед цим висвітило помилку Р2279 -Система впуска воздуха, -протечка воздуха. Підключили комп, помилку стерли, симптоми залишились, хоч помилки вже не висвічує.
Реклама
ошибка р2279машина втрачає тягу і кадить чорним димом
#2
Опубликовано 20 Октябрь 2019 - 18:11
Підскажіть, можливо хтось стикався з такою проблемою. Машина втратила потужність і почала диміти чорним димом. Перед цим висвітило помилку Р2279 -Система впуска воздуха, -протечка воздуха. Підключили комп, помилку стерли, симптоми залишились, хоч помилки вже не висвічує.
Вакуумні трубки\негерметичність патрубків\ЕГР. Крайній раз при такій помилці в мене винуватцем був ЕГР (банально неприкручений). Перевірити легко, потрібна нормальна діагностика (НЕ зчитування помилок)
Изменено: Maxim B., 20 Октябрь 2019 - 18:13
#3
Опубликовано 20 Октябрь 2019 - 18:28
ЄГР сам знімав і чистив 500км назад. На інших форумах знайшов пораду промити ще датчик воздухометра бо від бруду може давати неправильні параметри на мозги, що промити також очисником для карбюраторів як і єгр. Як на Вашу думку Максим варто це пробувати чи краще не робити, щоб не зіпсувати датчик?
Ще підскажіть як можна продіагностувати клапан ЄГР.
#4
Опубликовано 20 Октябрь 2019 - 18:29
ЄГР сам знімав і чистив 500км назад. На інших форумах знайшов пораду промити ще датчик воздухометра бо від бруду може давати неправильні параметри на мозги, що промити також очисником для карбюраторів як і єгр. Як на Вашу думку Максим варто це пробувати чи краще не робити, щоб не зіпсувати датчик?
Варто попросити на сервісі або зробити самому діагностику в русі при різних режимах їзди. ДМРВ можна і акуратно помити ізопропіловим спиртом, скільки не мив гірше не ставало ніколи. Очисником карбюратора також мив коли ДМРВ 100% несправний і коли гірше вже точно не буде) Разів 2 домопагало, але ймовірність дуже мала.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых