Не брать никаких авто с пробегами 200-300 тыс, только с реальным пробегом до 150! У 99% авто с пробегами за 200 тыс смотано по 100-200 тыс.
У этой https://auto.ria.com...g_25598738.html судя по фото пробег минимум 300 тыс.
Продал свою сегодня, теперь планирую поездку. Кое-где встречаются с уже замененными движками, или с капиталкой, как минимум головы.Пробег сложно выяснить, на бензе можно компрессию хоть померить и смотреть, чтобы был хозяин. И не все умеют врать, попробовать можно раскусить)
То менша Лянча і вона по 15 ткм на рік не факт, що возить.
Це яка Лянча? Тема? А що тебе в ній не влаштовує? Дизайн кузова і салону? Якщо вкладення адекватні і посильні.
Кузов під зварку та малярку, 3 банки рідкої резины залишилось чорно-синьої, поглядаю на такі кольори, може освіжу, якщо буде такий стан, зекономлю
Тема 2.5ТД. Кожен другий місяць Дніпро-Запоріжжя-Х4рсон-Миколаїв-Одесса по всім райцентрам та назад. 10 днів та приблизно 2400 км.Максимум півдня затримки
150л.на 2400 Мені подобалось! Але жінка вже страхається)))
На нормальну Астро Г-малувато буде...Зовсім викатана буде.Все можна довести до ума,якщо кузов буде цілий.
Від чого б радив утриматись...
-авто з двигунами 1.6 бенз-усі без виключення.16клапанні безбожно їдять оливу,на 8ми клапаний важко буде знайти з/ч по електриці двигуна.Газовий двигун-у випадку відмови блока керування двигуном-важко знайти не ковиряний б/у.
-авто з серйозними слідами зварювальних робіт(заміна порогів,арок)-таке авто потребуватиме уваги до кузову,бо в місцях зварювання будуть іржавіти замінені елементи.
-авто з дизелем.Пробіг 300тик,це ще дівчинка-в середньому пробіги 500тик.Ремонт паливного насоса висосе половину вартості авто.Відновлений у Польщі-вартуватиме близько 500ойро.
-нещодавно розмитнені ЛГБТ.Кручені спідометри,нашвидкоруч відновлені тільки для зміни власника.
-авто з відновленими номерами кузова в Сантадор.Від такого авто здихатись в майбутньому неможливо.
У більшості випадків,пробіг можна оприділити по стану трапеції двірників.На 200тик вона має гарний люфт,на 300тик. майже перетворена на хлам.
Як на мене треба трохи збільшити суму на придбання...хоча б до 5кує....Прийдеться сильно спітнити,щоб навіть з пятьоркою в кармані знайти невикатаний варіант.
Наснаги в пошуках свого аппарата)
На нормальну Астро Г-малувато буде...Зовсім викатана буде.Все можна довести до ума,якщо кузов буде цілий.
Від чого б радив утриматись...
-авто з двигунами 1.6 бенз-усі без виключення.16клапанні безбожно їдять оливу,на 8ми клапаний важко буде знайти з/ч по електриці двигуна.Газовий двигун-у випадку відмови блока керування двигуном-важко знайти не ковиряний б/у.
-авто з серйозними слідами зварювальних робіт(заміна порогів,арок)-таке авто потребуватиме уваги до кузову,бо в місцях зварювання будуть іржавіти замінені елементи.
-авто з дизелем.Пробіг 300тик,це ще дівчинка-в середньому пробіги 500тик.Ремонт паливного насоса висосе половину вартості авто.Відновлений у Польщі-вартуватиме близько 500ойро.
-нещодавно розмитнені ЛГБТ.Кручені спідометри,нашвидкоруч відновлені тільки для зміни власника.
-авто з відновленими номерами кузова в Сантадор.Від такого авто здихатись в майбутньому неможливо.
У більшості випадків,пробіг можна оприділити по стану трапеції двірників.На 200тик вона має гарний люфт,на 300тик. майже перетворена на хлам.
Як на мене треба трохи збільшити суму на придбання...хоча б до 5кує....Прийдеться сильно спітнити,щоб навіть з пятьоркою в кармані знайти невикатаний варіант.
Наснаги в пошуках свого аппарата)
Дякую, 4000 натягну, але тоді важко буде при форсмажорах.
https://www.olx.ua/o...-h-IDG0Xpz.html
Astra H , что-то дешево)
http://www.opel-club...entry1075316044
Отдал за 16000. Готова к новой поездке была, втягивающее только и вперед.