це біль і приниження
бо шлях починати треба було з https://www.opel-clu...84-hvastayus-2/
Опубликовано 29 Апрель 2025 - 20:37
Опубликовано 29 Апрель 2025 - 21:06
реально біль...
Картки в гаманець не додаються. Приват тупо висить, Моно просто послав. Додавати вручну через гаманець з вверенням пінкодів - утопія.
Наче завжди користувався Новою поштою і потрапив на Укрпошту у чергу за бабцями.
Начі їздив на мерседесі і сів в маршрутку.
Наче прийшов в магаз з карткою, а там приймають тільки нал.
Сподіваюся, девайс швидко замінять на новий. Головне - контент пропав
Опубликовано 29 Апрель 2025 - 21:16
Це щось на андроїді дуже старе і глючне, мабуть. Нічого вручну не додається вже сто років).Картки в гаманець не додаються. Приват тупо висить, Моно просто послав. Додавати вручну через гаманець з вверенням пінкодів - утопія.
Опубликовано 29 Апрель 2025 - 21:19
Це щось на андроїді дуже старе і глючне, мабуть. Нічого вручну не додається вже сто років).
Андроїд 13. Щойно малому, який у мене в захваті від андроїда, довів що андроїд - корчалижна ОС.
Карта додалася тільки вручну через заманець. Церез застосунки банків - болт.
Добре, то таке, тимчасове.../
Жалійтеся шо у вас )
Опубликовано 29 Апрель 2025 - 21:38
Це нові на гарантії? Повернули кошти? Ремонтувати будуть чи як далі? Бо якось дорого за місяць користування.
Нові, на гарантії. 16е попрацював місяць, 16 про макс - трохи менше двох місяців. Симптоми однакові - розрядився і не схотів заряджатися. Трупєшнік.
По 16е вердикт дослівно: "Вітаємо. Сервісний центр повідомив, що несправність підтверджена, буде виконано гарантійний ремонт шляхом заміни середньої частини пристрою в зборі з системною платою та акумулятором.Орієнтовний термін поставки запчастини 2-6 тижні. Щойно деталь надійде, ремонт буде продовжено. Ми обов’язково повідомимо Вас, коли з’явиться додаткова інформація. Вибачаємося за незручності та дякуємо за Ваше розуміння!"
Опубликовано 02 Май 2025 - 07:29
ХЗ в чому різниця. Мабуть, від продавця. Перший яблофон (дружини, 16е)вже відремонтували, сьогодні забрав. Даних, звісно, не залишилося (
Білий айфон ремонтуєш в оф сервісних центрах чи в продавця(продавець сам несе його в сервісний центр). Сірий тільки в продавця.
За дані треба грузити продавця.
Изменено: TPAKTOPICT, 02 Май 2025 - 07:31
Опубликовано 05 Май 2025 - 09:24
Це мені нагадує купівлю бехи. На машину назбирали, а на нормальне утримання ні.
Взагалі рубрика жалуюсь і купівля останніх моделей Айфону якось підозріло на ваш погляд корелюється...
От якби шахед хату накрив, родича покалічило. Це ще якось зрозуміло.
Зламалося то зламалося. Бачи очі що брали.
Опубликовано 05 Май 2025 - 09:47
Ото нажаль засада, річ добротна, сподівання великі, а упрощеніЄ у якомусь технологічному процесі збірки виллється вагомими заморочками власника.
Цікаво, а взагалі статистика поломок таких телефонів вказує на певний рівень якості, чи раз на раз не приходиться?
Можливо самий надійний Айфон, це не займаний екземпляр лінійки номер мінус 2-3 від топчика?
Изменено: baton45, 05 Май 2025 - 09:48
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых