це біль і приниження
бо шлях починати треба було з https://www.opel-clu...84-hvastayus-2/
Опубликовано Вчера, 20:37
Опубликовано Вчера, 21:06
реально біль...
Картки в гаманець не додаються. Приват тупо висить, Моно просто послав. Додавати вручну через гаманець з вверенням пінкодів - утопія.
Наче завжди користувався Новою поштою і потрапив на Укрпошту у чергу за бабцями.
Начі їздив на мерседесі і сів в маршрутку.
Наче прийшов в магаз з карткою, а там приймають тільки нал.
Сподіваюся, девайс швидко замінять на новий. Головне - контент пропав
Опубликовано Вчера, 21:16
Це щось на андроїді дуже старе і глючне, мабуть. Нічого вручну не додається вже сто років).Картки в гаманець не додаються. Приват тупо висить, Моно просто послав. Додавати вручну через гаманець з вверенням пінкодів - утопія.
Опубликовано Вчера, 21:19
Це щось на андроїді дуже старе і глючне, мабуть. Нічого вручну не додається вже сто років).
Андроїд 13. Щойно малому, який у мене в захваті від андроїда, довів що андроїд - корчалижна ОС.
Карта додалася тільки вручну через заманець. Церез застосунки банків - болт.
Добре, то таке, тимчасове.../
Жалійтеся шо у вас )
Опубликовано Вчера, 21:38
Це нові на гарантії? Повернули кошти? Ремонтувати будуть чи як далі? Бо якось дорого за місяць користування.
Нові, на гарантії. 16е попрацював місяць, 16 про макс - трохи менше двох місяців. Симптоми однакові - розрядився і не схотів заряджатися. Трупєшнік.
По 16е вердикт дослівно: "Вітаємо. Сервісний центр повідомив, що несправність підтверджена, буде виконано гарантійний ремонт шляхом заміни середньої частини пристрою в зборі з системною платою та акумулятором.Орієнтовний термін поставки запчастини 2-6 тижні. Щойно деталь надійде, ремонт буде продовжено. Ми обов’язково повідомимо Вас, коли з’явиться додаткова інформація. Вибачаємося за незручності та дякуємо за Ваше розуміння!"
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых