Реклама
стук в ходовій
#1
Опубликовано 01 Апрель 2020 - 05:46
#2
Опубликовано 01 Апрель 2020 - 15:56
Задній сайлет переднього рычага..., наприклад.Всім привіт зо може стукати в ходовій в правому колесі
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#3
Опубликовано 15 Апрель 2020 - 18:00
О так, це воно, те що мене бісить у своїй зафірі. На рівній дорозі коли маленьке заглиблення, колесо провалюється, тоді глухий стук.
Що замінив:
1. Щарові опори.
2. Рульові наконечники.
3. Тяги рулеві.
4. Стойки стабілізатора.
5. Праву стойку амортизатора.
6. Правий опорний підшипник.
7. Праву подушку опори.
8. Перебрав супорта, нові колодки, пильники.
9. Замінив шість сайлентів підрамника.
10. Нові відбійники амортизаторів.
11. Вийняв з торпеди куски гарнітури для моб. з'язку, болталась коробка думав вона.
12. Давав на діагностику рульової, на СТО сказали все ок, не лізь туди.
13. Нові резинки стабілізатора.
14. Нові сайлетни правого 'ричага'.
Ccсук.. стукає...
Изменено: vasp, 22 Апрель 2020 - 19:40
#7
Опубликовано 15 Апрель 2020 - 21:50
Ок, дякую. Замовлю ще сайленти на заміну. Тут не зрозуміло, на що СТОшники дивилися. З трьох СТО, одні навіть не перезвонили на приїзд (був в черзі), на одному так і сказали, їдь і не морочи голову, ні собі ні нам :-). На третьому взялись, поміняли тяги і сайленти в підрамнику, взяли грошей сказали все норм.
#9
Опубликовано 16 Апрель 2020 - 07:22
Ну в кадеті там да проблема. В вектрозафіроастрах два кріплення 'ричага' в підрамнику, чи я не про те?
Задній сайлент це саме навантажене місце не залежно від моделі опель. Краще за все працюють оригінальні. Замінники довго не прослугують.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#10
Опубликовано 16 Апрель 2020 - 12:15
Отдиагностируй
З рукастими діагностами трохи напряг. Все, що мені надіагностували проблему не усунуло, хоча по передку не міняв лише рульову рейку і сайленти 'ричага'.
Замінники довго не прослугують.
Але якось потрібно розібратися, дарма міняти теж не хочеться, але всяке можу бути.
Наприклад на холостих був в салоні зайвий звук, виявилось не бул повністю закритий повітряний фільтр, давав резонанс на кузов, дрібниця але і таке було.
Перед цим гул в салоні був на обертах коли додаєш газу, перешукав все, стронгер вварив, їздив до діагностів, надіагностували шуми в F23, на зауваження, що коробку трохи цю важко вбити, не звернули увагу. Виявилась задня подушка двигуна, на вид взагалі без дефектів, але не було осьової гучності (задубіла), заміна вирішила проблему. Ще потім запитували стошники, хто робив, прийшлось присоромити, своїми силами, методом тика в гаражі.
#12
Опубликовано 16 Апрель 2020 - 14:04
Непагане рішення.Але якось потрібно розібратися, дарма міняти теж не хочеться, але всяке можу бути.
Наприклад своїми силами, методом тика в гаражі.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#15
Опубликовано 22 Апрель 2020 - 21:00
Замінив обидва сайленти правого ричага, додатково зафіксував корпус фільтра. Проблема без змін.
Маю аналогічну проблему вже років два) Спочатку парився , замінив весь передок по GM, сам остаточно діагностувати не зміг, да що там казати про мене, найкращі майстри цього форуму очно не змогли діагностувати)) і прийшов до висновку що біль всього це приводи/шруси або сейленти підрамника, можливо ще рейка, але в мене на кермо не віддає, бо більше немає чому там стукати). За весь цей час проблема не прогресувала, стук не збільшився, при швидкості 120-140 вібрацій немає. Стук чути лише до 20 км/год.
Продовжуємо шукати джерело проблем
#17
Опубликовано 23 Апрель 2020 - 22:35
Тут все логічно, більше швидкість - менше ям.
Тут більше діло не в ямах, а втому що при геть малій швидкості, вали можуть навіть в "зацепі" люфтит і давати цей стукіт, а на швидкості обертальний момент більший і люфту немає. Просто я все ж таки підозрюю пару привод-шрус. Хоча багато хто мені казав що вони стукати не можуть
Ну залишається рейка, мож СТОшники недодіагностували, або щось в панелі, або хз що.
Може й рейка
Скільки Зафіра вже пройшла?
#18
Опубликовано 23 Апрель 2020 - 23:58
Скільки Зафіра вже пройшла?
Це філософське запитання, дані з приборки нічого спільного з реальністю не мають, так як чиcло одометра змінюється через оpcom швидше чим включиться комп :-)
Але люфтів, тим більше протікання на рейці не виявлено.
Ну звук стука інколи схожий на як те, що бовтається щось не закручене, на лежачих поліцейських чутно різницю між проїздом передньої і задньої (задня відчувається по коливанню кузова).
Ще може є підказка, протікає прокладка клапанної кришки, купляв нову прокладку, нова така ж тверда як і стара, пробував герметиком промазувати, на довго не вистачило. Затягував по мануалу динамометричним ключем.
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых